Jenny haluaa elää miesten rahoilla
Parasta ennen päiväys on kyllä kohta mennyt, mitäs sitten Jenny?
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011439661.html
Kommentit (992)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni osaa selvösti pelata miesten kanssa. Eikö miehet ole pelanneet naisten kustannuksella kaikki menneet vuosisadat! Ihan oikein toimittu Jenni!
Maailman vanhin ammatti on nimensämukaisesti vuosisatoja vanha eli ei tässä todellakaan mitään uutta ole keksitty 🤣
Ihmiskunta on nykymuodossaan tuhansia vuosia vanha, veikkaanpa että oli aika monta ammattia ennen sata vuotta sitten keksittyjä. Mihin ammattiin muuten viittaat edes?
Mikäli tuo termi ei ennestään ole tuttu niin kannattaa googlata.
Mikä, ammatinharjoittminen vai? Vanhimpia ovat keräily ja metsästy
Sen sijaan että pastetat samaa tekoälyn hallusinoimaa mielikuvitustekstiä, voisit panostaa oman viestin kirjoittamiseen.
Kukaan vakava ihminen ei mene sanomaan että "tuomari" oli ensimmäinen ammatti, mitä oli olemassa.
Luolan vanhin, se joka päättää menikö tämä nyt oikein, ratkoo kiistoja...
Hyvinkin mahdollista että tuollainen rooli on ollut päivästä yksi kun sivistystä on harjoiteltu
Outoa inselöintiä täällä vauvapalstallakin monella. Kaverini 50+ nainen tapaili vähän aikaa miljonääriä, joka olisi maksanut kaiken jos nainen olisi vain suostunut odottamaan häntä joka päivä kotona korkokengät jalassa. Ei olisi tarvinnut siivota tai tehdä ruokaa, pitää vain miehen valitsemia kenkiä ja keskustella ja sekstata hänen kanssaan. Miestä ei kiinnostanut ikä eikä ilmeisesti ulkonäkökään, kun ei tuo ystäväni mikään kaunotar ole. Halusi vain jonkun, joka on kotona vastassa. Eikä ollut mikään ressukka, vaan ihan kansainvälinen älykäs mies, hyvännäköinenkin.
Mä olisin suostunut, ystäväni ei koska on yrittäjä eikä halua luopua bisneksestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ja mikä ongelma tuossa on? Oletko AP tietoinen, että on miehiä, jotka nimenomaan haluavat tuollaisen suhteen? Ei tuo kaikille sovi, eikä kaikkien tarvitse olla samanlaisia.
Tämä. Luin jutun pariin kertaan koska se ärsytti minua suunnattomasti - olen nainen. Mutta jutussahan korostuu, että Jenni treffailee vain miehiä, jotka _myös_ haluavat tuota; haluavat maksaa kaiken ja toteuttaa unelmia. Edes seksiä ei aina ole, eikä tuo Jenni nyt mikään superkaunotar ole, joten tässä pelataan mitä omituisimmilla tarpeilla ja motiiveilla.
On kuitenkin ulkoisesti selvästi keskivertoa kauniimpi. Sisäinen kauneus onkin sitten eri asia ...
Vierailija kirjoitti:
Ja onhan myös ihan oikeisiin töihin menty ennenkin ns. reittä pitkin. Se varmaan Jemmyltäkin luonnistuu sitten aikanaan kokemuksella.
Tuskinpa Jennyn asenteella mikään työnteko enää onnistuu.
Oletko boomeri? Siis eikö tuo juuri ole työtä mikä hän tekee, plus vielä Tiktok-päivitykset.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuinka koskaan naiset ei näe mitään ongelmaa näissä tämmöisissä missä käytännössä nainen käyttää miestä hyväkseen mutta auta perkele jos jossain joku mies edes miettii naisten hyväksikäyttöä niin olle heti barrikadeilla syyttämässä kaikkia miehiä hyväksikäyttäjiksi....
Mitä ihmeen hyväksikäyttöä se on, jos miehet ihan itse ja vapaaehtoisesti haluavat elättää häntä, tietäen mitä hän vaatii ja mitä hän tarjoaa tai ei tarjoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ja mikä ongelma tuossa on? Oletko AP tietoinen, että on miehiä, jotka nimenomaan haluavat tuollaisen suhteen? Ei tuo kaikille sovi, eikä kaikkien tarvitse olla samanlaisia.
Tämä. Luin jutun pariin kertaan koska se ärsytti minua suunnattomasti - olen nainen. Mutta jutussahan korostuu, että Jenni treffailee vain miehiä, jotka _myös_ haluavat tuota; haluavat maksaa kaiken ja toteuttaa unelmia. Edes seksiä ei aina ole, eikä tuo Jenni nyt mikään superkaunotar ole, joten tässä pelataan mitä omituisimmilla tarpeilla ja motiiveilla.
On kuitenkin ulkoisesti selvästi keskivertoa kauniimpi. Sisäinen kauneus onkin sitten eri asia ...
Jennyllä löytyy molempia 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kuinka koskaan naiset ei näe mitään ongelmaa näissä tämmöisissä missä käytännössä nainen käyttää miestä hyväkseen mutta auta perkele jos jossain joku mies edes miettii naisten hyväksikäyttöä niin olle heti barrikadeilla syyttämässä kaikkia miehiä hyväksikäyttäjiksi....
Mitä ihmeen hyväksikäyttöä se on, jos miehet ihan itse ja vapaaehtoisesti haluavat elättää häntä, tietäen mitä hän vaatii ja mitä hän tarjoaa tai ei tarjoa?
Tällä palstalla olen usein saanut lukea, että seksiä myyvät naiset eivät koskaan tee sitä omasta vapaasta tahdostaan, vaan he ovat aina hyväksikäytettyjä. Go figure.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla olen usein saanut lukea, että seksiä myyvät naiset eivät koskaan tee sitä omasta vapaasta tahdostaan, vaan he ovat aina hyväksikäytettyjä. Go figure.
Hän ei myy seksiä, hänhän jutussa juuri kertoo ettei intiimiys kuulu hänen elatukseen ja videollaan kertoo olleensa selibaatissa ainakin vuoden, tod.näk. tuona aikana jona mainitsee olleen kaksi elatussuhdetta.
Tietenkin on niitä jotka tekevät seksityötä täysin omasta tahdostaan. Se ei kuitenkaan poista sitä, että maailmanlaajuisesti tilanne on valitettavasti toinen ja sitä tehdään tilanteiden pakossa tai pakotettuna. Palvelujen ostajilla on siinä aina se vastuu selvittää todellinen tilanne, sillä esim. tietämättömyys toisen osapuolen parituksesta ei tee ostajaa syyttömäksi rikokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja onhan myös ihan oikeisiin töihin menty ennenkin ns. reittä pitkin. Se varmaan Jemmyltäkin luonnistuu sitten aikanaan kokemuksella.
Oletko boomeri? Siis eikö tuo juuri ole työtä mikä hän tekee, plus vielä Tiktok-päivitykset.
Puhuttiin oikeista töistä.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei myy seksiä, hänhän jutussa juuri kertoo ettei intiimiys kuulu hänen elatukseen ja videollaan kertoo
Juu, uskokoon ken tahtoo..
"Nyt hän kertoo elävänsä deittailemalla rikkaita miehiä ulkomailla: Miehet maksavat vuokra-asunnon, illallisia ja kalliita merkkilaukkuja. Usein hän saa käyttöönsä myös deittikumppanin luottokortin". Siinä on on elämä ihan konkreettisesti peppureiän varassa... 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennyllä löytyy molempia 😡
Ei vıttu tasan löydy. 🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei myy seksiä, hänhän jutussa juuri kertoo ettei in
Juu, uskokoon ken tahtoo..
Ja onko sinulla jokin toteennäytettävä peruste uskoa toisin?
Perustulo sen takia olisi ehdottoman tärkeä. Ettei näitä hyväksikäyttö tapahtumia tapahtuisi niin naisille kun miehillekään.
Vierailija kirjoitti:
Perustulo sen takia olisi ehdottoman tärkeä. Ettei näitä hyväksikäyttö tapahtumia tapahtuisi niin naisille kun miehillekään.
Näitä? Miten tuo Jennyn juttu on hyväksikäyttöä? Hän selkeästi tietää mitä tekee ja miehetkin varmasti tietävät mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Niin boomerin mielestä oikea työ on vaan jossain kokoonpanolinjastolla olemista.
Työ on toimintaa, jossa tehdään elatukseksi jotain sellaista, mistä joku toinen on valmis maksamaan.
Olin naimisissa espanjalaisen miehen kanssa 12 v. Maksoin asumisesta vaan sähkön ja veden, joskus ruokia. Mies maksoi matkat ja huvitukset ja asumisen, minä säästin rahaa,palkasta jäi yli. Ihan jokaviikkoista oli kukat ja lahjat, monta ktt vuidessa kalliit matkat, synttärilahjaksi kalliit korut jne..
Se on normaalia monissa muissa maissa paitsi Suomessa. Ystävillä oli ja on sama juttu.
Erosin ja palasin Suomeen jossa yritin tapailla suomalaisia miehiä. Kaikesta pitäisi maksaa puolet vaikka palkkani olisi puolet tai vähemmän miehen palkasta. Mielummin olen yksin. Tiedän että pystyn antamaan paljon miehelle ja tuntuu että muualla naisena olemista arvostetaan eri tavalla kuin täällä. Turha suuttua siitä, tavat vaan on erilaiset.
Niin, tänäänhän on perjantai. Virossa, Latviassa, Liettuassa ja Puolassa olen nähnyt aina miehiä, jopa nuoriamiehiäkin, perjantaisin ruusujen kanssa liikenteessä. Vievät vaimoilleen ja tyttöystävilleen ihan säännöllisesti kukkia. Tähän suomilehmä tietysti kiiruhtaa huutamaan, että EN TYKKÄÄ KUKISTA EIKÄ MULLE SAA NIITÄ TUODA. No ei suomijuntti tuokaan kyllä, turha pelko.
Onneksi naiset eivät hauku tuntemattomia inceleiksi ja naura päälle
Eikuootas