Jenny haluaa elää miesten rahoilla
Parasta ennen päiväys on kyllä kohta mennyt, mitäs sitten Jenny?
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011439661.html
Kommentit (983)
Vierailija kirjoitti:
Nätti tuo Jenny. Minusta jokainen saa elää elämäänsä miten haluaa. Sen tiedän, että ilmaista rahaa ei ole.
On kyllä paljonkin. Mutta ei kyräilijöille ja luusereille.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä täyttä valetta että seksiä ei muka ole. Ei miehet nyt niin tyhmiä ole kuitenkaan että rahaa nuin vain annetaan ilman vastinetta.
Noitakin tapauksia kyllä löytyy. Varsinkin nykyajan nuorista soijapojista, joilla on testot laskeneet, eivätkä uskalla vaatia.
Jennyn miesviha on kyllä erikoisen mutkikas, mutta vihaa se on.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen "rajuja". Tuo on täysin totta ja suomalaiset naiset halventavat itsejään kohtelemalla siittäjää kuin jotain kuningasta, mitä se ei ole.
Olen ihan samanlainen tuossa, että en enää viitsi tapailla duunariukkoja. Heillä on orjamentaliteetti ja kuvittelevat, että nainenkin on työjuhta, h uora ja vieläpä synnyttää toosansa pilalle miehen vuoksi vain koska haluaisi tätä jotenkin luonnostaan ? Ei halua.
Olen täysin tyytyväinen elämääni ilman miestä vaatimattomasti, jos mies tulee elämääni niin hänen täytyy todellakin tuoda siihen merkittävää lisäarvoa. Suurin osa miehistä ei tuo naisill kuin haittoja, riskejä ja ongelmia.
Se on just näin. Miehet ovat alinta saastaa joita saa tappaa ja käyttää hyväksi. Kuten Saara Särmä sanoi, mies ei ole ihminen vaan jossain apinan alapuolella.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitenkään erikoisen kaunis ja ihmettelen, miks joku mies panostaisi häneen, niin paljon rahaa? Maailmalla on todellisia kaunottaria ja Jennyllä parasta ennen jo kohta mennyt. Nuoret opikelkaa ja olkaa itsenäisä, nuoruus menee nopeasti ohi.
Vammaista panettelua. Nainen on aina nuori jollekin. Harva 40-60v esimerkiksi jaksaa jotain 20v:n juttuja.
Keksikää, kateelliset, lisää paskaa millä voitte yrittää sepitellä itsellenne ja toisillenne, etteikö elämää saisi elää juuri nin kuin haluaa, pitää siitä, ja menestyä juuri itselle ominaisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Rahaa pitää jäädä säästöön pian, koska provider-tyyppejä tuskin kiinnostaa maksaa yli nelikymppisestä naisesta vaikka kuinka yrittäisi säilyä nuorekkaana. Aitoa nuorta löytyy kumminkin tarjolle.
Sanoisin, että tuo 30v alkaa jo olemaan ylärajoilla.
Vierailija kirjoitti:
Miks miehiä pistää vihaksi tuollainen nainen? Sekö, ettei enää saa ilmaiseksi kaikkea naiselta? Että pitää tehdä töitä sen eteen, että pystyy tarjoamaan naiselle asioita.
Naisena minua ei hetkauta tämä juttu. Ja minusta Jenny on hyvännäköinen. Mutta minä olen tehnyt nuorena valinnan, että kieltäydyin tietystä elämäntyylistä, koska minulla oli muita unelmia. Olin ihan nätti minäkin nuorena.
Kyse onkin siitä, mitä tuollainen yli-ikäinen prostituutti itse tuo pöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nuoret naiset eivät ota tästä mallia, ihan sairasta edes mainostaa tälläistä. Mitäs sitten, kun ikää tulee ja paikat roikkuu? Ei cv:tä jossa olisi työkokemusta? hankala työllistyä mihinkään. On liian vanhakin jo tuohon juttuun, nuoruus on nopeasti ohi.
Tuolla naisella ei paikat roiku vielä kahteenkymmeneen vuoteen. Hänellä oli tutkinto. Ja varmaan kielitaitoakin, kun on asunut ulkomailla.
Pelkällä tutkinnolla ei pitkälle pötki, jos työkokemuksena vuosien ajalta on "täydellinen hyödyttömyys" tms.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitenkään erikoisen kaunis ja ihmettelen, miks joku mies panostaisi häneen, niin paljon rahaa? Maailmalla on todellisia kaunottaria ja Jennyllä parasta ennen jo kohta mennyt. Nuoret opikelkaa ja olkaa itsenäisä, nuoruus menee nopeasti ohi.
Hyvä sängyssä. Jos minulla olisi paljon rahaa ja ei olisi aikaa parisuhteelle työn takia. Niin tuollainen nainen olisi hyvä valinta seuralaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen "rajuja". Tuo on täysin totta ja suomalaiset naiset halventavat itsejään kohtelemalla siittäjää kuin jotain kuningasta, mitä se ei ole.
Olen ihan samanlainen tuossa, että en enää viitsi tapailla duunariukkoja. Heillä on orjamentaliteetti ja kuvittelevat, että nainenkin on työjuhta, h uora ja vieläpä synnyttää toosansa pilalle miehen vuoksi vain koska haluaisi tätä jotenkin luonnostaan ? Ei halua.
Olen täysin tyytyväinen elämääni ilman miestä vaatimattomasti, jos mies tulee elämääni niin hänen täytyy todellakin tuoda siihen merkittävää lisäarvoa. Suurin osa miehistä ei tuo naisill kuin haittoja, riskejä ja ongelmia.
Kertoo enemmän sinusta kuin näistä duunariukoista, jos niiden vaatimustaso on tuota luokkaa, ettet parempaa saa.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Ajattelen ihan samalla tavalla. Selaan deittiappia ja se on kuin selaisi perunalaaria kaupassa. Mikä siinä on niin vaikea uskoa, että lähes kenellekään miehellä ei ole mitään kiinnostavaa annettavaa naisille? Ja miksi se olisi vihaa? Kuka sinulle on luvannut/valehdellut, että naiset pitäisivtä, haluaisivat tai himoitsisivat miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Naisena näen tuossa valtavat riskit. Tuo perustuu kombinaatioon nätti ulkokuori ja toisella rahaa. Mutta ikää tulee kaikille. Tuo miesten yletön jahtaaminen loppuu siinä päälle jotain kolmekymmentä. Miesten katseet siirtyy nuorempiin. Jos nainen elää elämänsä tuolla tavalla, niin se luksus loppuu kuin Helena Koivulta konsanaan. Sitten etsitään kaupungin vuokrakaksiota Jakomäestä ja mietitään mistä saisi ruokarahat.
Miehet elättää nämä naiset aina, verotuksen kautta siis.
Kyllä noille tuet löytyy ja sitten voikin viettää aikaa palstalla haukkumassa miehet.
Vierailija kirjoitti:
Kroppakin melko kolhon näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on just näin. Miehet ovat alinta saastaa joita saa tappaa ja käyttää hyväksi. Kuten Saara Särmä sanoi, mies ei ole ihminen vaan jossain apinan alapuolella.
Sinänsä ihan totta, sillä apinat aiheuttavat vähemmän haittoja eivätkä esim. lähes koskaan tapa naaraita.
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen lokki.
No juu. Mutta hyvin perustellut tämän lokkeilun itselleen, ja etsii tähän traumatisoituneita uhreja (ei seksiä, pelkkää outoa treffailua, kuvittelee myös että on jostakin velkaa *Jennylle* - eli jollekin muulle naiselle menneisyydestään/lapsuudestaan). Ei hyvä. Aika ällöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vammaista panettelua. Nainen on aina nuori jollekin. Harva 40-60v esimerkiksi jaksaa jotain 20v:n juttuja.
Keksikää, kateelliset, lisää paskaa millä voitte yrittää sepitellä itsellenne ja toisillenne, etteikö elämää saisi elää juuri nin kuin haluaa, pitää siitä, ja menestyä juuri itselle ominaisella tavalla.
Menestyä :D. Kellähän ne harhat on jos toisten rahoilla lokkimista pitää menestyksenä
Voi olla, mutta palkinnon pois heittämisestä ei ainakaan tarvitse potea huonoa omatuntoa ja toistenkin on turha käydä moralisoimaan.
Palkinto on ansaittu, sen eteen ei palkinnon saamisen jälkeen tarvitse nähdä vaivaa. Ja siitä voi halutessaan myös luopua, lahjoittaa vaikka jollekin toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Ajattelen ihan samalla tavalla. Selaan deittiappia ja se on kuin selaisi perunalaaria kaupassa. Mikä siinä on niin vaikea uskoa, että lähes kenellekään miehellä ei ole mitään kiinnostavaa annettavaa naisille? Ja miksi se olisi vihaa? Kuka sinulle on luvannut/valehdellut, että naiset pitäisivtä, haluaisivat tai himoitsisivat miehiä?
Aivan, ei sekään ole vihaa että kaikki miehet pitää sinua tarpeettomana spermaviemärinä jolla ei ole mitään annettavaa.
Eikä vain sinua, vaan kaikkia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kuitenkin itsekin deittiäpissä, vaikka sanot, ettet halua miehiltä mitään🤔🤔