Jenny haluaa elää miesten rahoilla
Parasta ennen päiväys on kyllä kohta mennyt, mitäs sitten Jenny?
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011439661.html
Kommentit (983)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sugardaddy toimintaa, mitä muuta tuo on?
Väittää, ettei olla intiimisti...
Juu, samoin thaihieronnat ovat vain hierontoja
Toivottavasti nuoret naiset eivät ota tästä mallia, ihan sairasta edes mainostaa tälläistä. Mitäs sitten, kun ikää tulee ja paikat roikkuu? Ei cv:tä jossa olisi työkokemusta? hankala työllistyä mihinkään. On liian vanhakin jo tuohon juttuun, nuoruus on nopeasti ohi.
alkaa olemaan liian vanha ja kulunut jo, no ehkä vielä joku 60v papparainen kelpuuttaa
Nätti tuo Jenny. Minusta jokainen saa elää elämäänsä miten haluaa. Sen tiedän, että ilmaista rahaa ei ole.
Mitä ihmeen "rajuja". Tuo on täysin totta ja suomalaiset naiset halventavat itsejään kohtelemalla siittäjää kuin jotain kuningasta, mitä se ei ole.
Olen ihan samanlainen tuossa, että en enää viitsi tapailla duunariukkoja. Heillä on orjamentaliteetti ja kuvittelevat, että nainenkin on työjuhta, h uora ja vieläpä synnyttää toosansa pilalle miehen vuoksi vain koska haluaisi tätä jotenkin luonnostaan ? Ei halua.
Olen täysin tyytyväinen elämääni ilman miestä vaatimattomasti, jos mies tulee elämääni niin hänen täytyy todellakin tuoda siihen merkittävää lisäarvoa. Suurin osa miehistä ei tuo naisill kuin haittoja, riskejä ja ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
alkaa olemaan liian vanha ja kulunut jo, no ehkä vielä joku 60v papparainen kelpuuttaa
Tarpeeksi kiristelee ja täyttää niin saa jonkun jeffbezozin vielä kuuskymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Liian vanha ja kulunut suomalaiselle vauvapalstajampalle mutta ulkomailta näyttää löytyvän vielä runsaasti provider-henkisiä tech-yrittäjiä.
Palkinnossa on hyvä puoli se, että sen voi pitää niin kauan kuin huvittaa ja heittää sitten surutta menemään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä täyttä valetta että seksiä ei muka ole. Ei miehet nyt niin tyhmiä ole kuitenkaan että rahaa nuin vain annetaan ilman vastinetta.
Ei se yleistä ole, mutta kyllä näitäkin löytyy. Tällöin syyt ovat usein syvemmällä, alitajunnnassa ja jonkilaisella traumatasolla, enkä koskaan, ikinä lähtisi hyväksikäyttämään/manipuloimaan ko ihmistä. Jennyä tämä(kään) ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nuoret naiset eivät ota tästä mallia, ihan sairasta edes mainostaa tälläistä. Mitäs sitten, kun ikää tulee ja paikat roikkuu? Ei cv:tä jossa olisi työkokemusta? hankala työllistyä mihinkään. On liian vanhakin jo tuohon juttuun, nuoruus on nopeasti ohi.
Tuolla naisella ei paikat roiku vielä kahteenkymmeneen vuoteen. Hänellä oli tutkinto. Ja varmaan kielitaitoakin, kun on asunut ulkomailla.
Vierailija kirjoitti: Ja mikä ongelma tuossa on? Oletko AP tietoinen, että on miehiä, jotka nimenomaan haluavat tuollaisen suhteen? Ei tuo kaikille sovi, eikä kaikkien tarvitse olla samanlaisia.
Moikka Jenny, eksyit sitten sinäkin palstalle👋
Naisena näen tuossa valtavat riskit. Tuo perustuu kombinaatioon nätti ulkokuori ja toisella rahaa. Mutta ikää tulee kaikille. Tuo miesten yletön jahtaaminen loppuu siinä päälle jotain kolmekymmentä. Miesten katseet siirtyy nuorempiin. Jos nainen elää elämänsä tuolla tavalla, niin se luksus loppuu kuin Helena Koivulta konsanaan. Sitten etsitään kaupungin vuokrakaksiota Jakomäestä ja mietitään mistä saisi ruokarahat.
Vierailija kirjoitti:
Jenny saattaa olla jonkun oivalluksen äärellä kyllä. Suoraan jutusta:
"Eikö tällainen ajattelumalli ihmissuhteessa ole itsekäs?
On varmaan itsekästä. Minusta naisten pitäisi olla itsekkäitä. Miehet ovat aina itsekkäitä. Naiset on opetettu siihen, että niiden pitää antaa muille tyhjästäkin kupista."
Ja vielä myöhemmin Jenny toteaa että miehet on niitä jotka herkästi kyllästyvät ja lähtevät suhteesta hakemaan parempaa.
Siinäpä asioita jotka tälläkin palstalla puhuttavat jatkuvasti.
Jenny sanoi myös että aina pitää olla myös omaa rahaa ja hänelläkin on säästöjä. Eiköhän Jenny pärjää sittenkin kun providereita ei enää hänelle ole tarjolla.
Paljon täytyy säästöjä olla, jos aikoo lopun ikänsä itsensä elättää, kun markkinahinta laskee noilla markkinoilla iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Palkinnossa on hyvä puoli se, että sen voi pitää niin kauan kuin huvittaa ja heittää sitten surutta menemään.
Se vaan on niin että aika moni mies heittää ihan surutta menemään ihan minkälaisen naisen tahansa. Vaikka 30-vuotisen tasavertaisen kumppanin jonka kanssa on lapset tehty ja elämää eletty.
No jokainen meistä saa vapaasti ajatella itseään palkintona ja tulevaa kumppaniaan anteeksipyytelemättä hyväksikäytettävänä orjana. Ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka suostuu.
Minä nauraisin räkäisesti tuollaiselle ehdotukselle ja jos olisi ainoa nainen maailmassa minua varten asuisin mielummin yksin ja tekisin ne kotityöni kuten tähänkin asti, mutta käyttäisin rahani itseeni ja kyllä niilläkin tarvittaessa naista saa jos yksinolon tuska käy kohtuuttomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Naisena näen tuossa valtavat riskit. Tuo perustuu kombinaatioon nätti ulkokuori ja toisella rahaa. Mutta ikää tulee kaikille. Tuo miesten yletön jahtaaminen loppuu siinä päälle jotain kolmekymmentä. Miesten katseet siirtyy nuorempiin. Jos nainen elää elämänsä tuolla tavalla, niin se luksus loppuu kuin Helena Koivulta konsanaan. Sitten etsitään kaupungin vuokrakaksiota Jakomäestä ja mietitään mistä saisi ruokarahat.
Jep. Tuohon peliin jos lähtee, pitää olla itselläkin pakka kunnossa ja FIRE-suunnitelma valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kulttuurissamme ja yhteiskunnassamme on hienoa ja arvostettua toteuttaa haaveita _omalla_ kustannuksellaan. Jenny tekee samaa toisten kustannuksella. Koska Jennyn mukaan seksiäkään ei aina ole, jäin miettimään, toimisiko Jenny samoin myös halukkaan naisen kohdalla. Miksi juuri miehet?
Ei sillä ole mitään väliä, kuka ne unelmat rahoittaa vai rahoittaako kukaan. Tuollainen on aivan typerää ajattelua, että pitää olla ensin perse ruvella ja vasta sitten voi nauttia elämästä. Maailmassa on satoja miljoonia miljonäärejä. Jos he nauttivat myös ihmisseurassa niin mitä se on keneltäkään pois?
Mitä ihmettä naisilla ja "halukkailla naisilla" on tämän kanssa? Mietitkö, että jos joku lesbomummo alkaisi jahtaamaan tätä, vaatisiko korvausta? No varmasti vaatisi.
Miks miehiä pistää vihaksi tuollainen nainen? Sekö, ettei enää saa ilmaiseksi kaikkea naiselta? Että pitää tehdä töitä sen eteen, että pystyy tarjoamaan naiselle asioita.
Naisena minua ei hetkauta tämä juttu. Ja minusta Jenny on hyvännäköinen. Mutta minä olen tehnyt nuorena valinnan, että kieltäydyin tietystä elämäntyylistä, koska minulla oli muita unelmia. Olin ihan nätti minäkin nuorena.
Meidän kulttuurissamme ja yhteiskunnassamme on hienoa ja arvostettua toteuttaa haaveita _omalla_ kustannuksellaan. Jenny tekee samaa toisten kustannuksella. Koska Jennyn mukaan seksiäkään ei aina ole, jäin miettimään, toimisiko Jenny samoin myös halukkaan naisen kohdalla. Miksi juuri miehet?