Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein matkustelette?

Vierailija
07.04.2007 |

Meidän likka täyttää 5v, eikä ole kertaakaan ollut ulkomailla. Nyt ajateltiin lähteä käymään tukholmassa. Itsekin olen viimeksi käynyt 6v. sitten Ruotsissa. Tuntuu, että kaikki muut perheet käyvät joka vuosi jossain.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus matkoja tulee 3 vuodessa, joskus ei yhtään. Viime vuonna kävimme Ruotsissa ja Tanskassa koko perheen kanssa ja lisäksi Belgiassa miehen kanssa kahdestaan. Lomamatkat suuntautuvat yleensä eurooppaan, mutta ei mihinkään aurinkolomakohteisiin.

Poikamme on nyt 6v ja hän on hyvin tottunut lentämiseen ja hotellielämään. Ensimmäisen lentomatkansa hän teki hieman vajaa 2-vuotiaana ja siitä lähtien hän on lentänyt paljon enemmän kuin minä ennen lapseni syntymää.

Vierailija
22/30 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: PErhe joka on muuttanut tapojaan, eikä tuo ole onnellisuutta poistanut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeesti jaksa syyllistyä tuosta ilmastomuutoksesta, sitten kun olen kuollut, en paljon kelaile mitään muuta.

Jos lentorajoitukset joskus tulee voimaan, niin sinä päivänä meidän perhe kyllä muuttaa ulkomaille, lähinnä Keski-Eurooppaan.

Vierailija
24/30 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mies 2 lapsen kanssa 2 viikkoa matkoilla (Saksa, Kreikka, Ranska, Espanja, Italia)

- miehen kanssa viikonloppumatka Pariisiin

- miehen kanssa viikonloppumatka Lontooseen

- mies 2 lapsen kanssa viikonloppumatka Tukholmaan

- minä 2 lapsen kanssa viikonlopuks Tallinnaan

- 2 viikkoa koko perheen kanssa Jenkeissä

- koko perheen kanssa viikonlopuks Tukholmaan

- mies äijäporukalla Barcelonassa viikon, minä saman aikaan tyttöporukalla Milanossa viikon

- mies 2 lapsen kanssa Dublinissa viikonlopun

- koko perhe 5 päivää Tukholmaan

- miehen kanssa viikonlopuks Pariisiin

- minä frendien kanssa viikonlopuks Pariisiin, samaan aikaan mies 1 lapsen kanssa Tukholmaan

- koko perhe 5 päivää Tukholmassa

- koko perhe viikonlopun Lontoossa

- minä ja 2 lasta viikonlopun Pariisissa

- 1k 1vko lomailtiin koko perheen kanssa Suomessa asuntoautolla

- koko perhe 2 x 3-4 viikkoa Jenkeissä

- muutama kaukomatka tehtiin myös

Lisäksi Tallinnaan päiväristeilyitä on tullut tehtyyä monenlaisella kokoonpanolla (mies+lapsi/lapset, minä+lapsi/lapset, minä+mies tai koko perhe) yhteensä jotain 17 kertaa.

Nyt kun kuopuskin alkaa olla jo vähän isompi (7½kk), niin helppo hänenkin kanssa kulkee.

~Tähtönen~

Vierailija
25/30 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on maapallo joka lapsillemme jää? No muistaa ainakin päässeensä pienenä paljon reissaamaan.

Vierailija
26/30 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan matkustamista, mutta pyrimme tekemään reissut mahdollisimman ekologisesti, eli lennetään vain pitkät matkat. Muutenkin olemme vähentäneet matkustamista.

Mielestäni on kamalaa lukea tuollaisia 100 kertaa vuodessa reissaamisista, kuten joku tossa aikaisemmin kirjoitti. Olisi sitten hankkimatta lapsia jos haluavat elää niin itsekkäästi. Jälkipolvethan tässä tulevat kärsimään ilmastonmuutoksista.

Vierailija
27/30 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollanen matkustelu voi olla perheellisillä ihmisillä mahdollistakaan. Miten muka rahat riittää? Ymmärtäisin jos kerran vuodessa taikka parissa ulkomailla, mutta ihan älyttömiä määriä luetellaan. Miten ehdittekin? Itsellä ei rahat riitä eikä aikakaan.

Vierailija
28/30 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheen kanssa lisäksi esim. kerran Virossa, Lapissa tai jotain muuta vastaavaa.

Vierailija
29/30 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipa hassusti kirjoitettua. Mutta tarkoitin kuitenkin että kerran vuodessa " vähän kauempana" Euroopassa ja sitten jotain lähireissuja joihin taitaa nuo Tukholman risteilytkin kuulua...

Vierailija
30/30 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kyllä osaa laskeskella, että täysin mahdotonta tuollainen matkustus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi