Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetyydytystä vaimon edessä?

Vierailija
31.08.2025 |

Eli katsooko kenenkään vaimo tai kumppani ikinä kun mies tyydyttää itsensä vai kuuluuko joka kerta olla yhdyntää

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut myös vaimoni kanssa suihkussa. Olen seisonut hänen takanaan ja hinkannut seisovaa kaluani häntä vasten ja puristellut samalla hänen isoja rintojaan ja nuollut niskaa/selkää kun suihku on suunnattu klitorikselle. Mahtavaa tuntea vaimon kova laukeaminen. Olen saanut työntää välillä kalun sen jälkeen takaapäin sisään ja ei ole mennyt kauaa sen jälkeen omaan laukeamiseen :)

Vierailija
42/42 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään molemmat sitä aina joskus.

Joskus sohvalla istuessani saatan kaivaa kullin verkkareistani ja alkaa hieromaan sitä. Yleensä kysymättä vaimoni tulee jalkojeni väliin polvilleen, ja antaa syljellään liukastetta. Hän katsoo silmät värähtämättä kun alan runkkaamaan kunnolla, ja jossain vaiheessa hän ei enää pysty vastustamaan haluaan ottaa kullini suuhunsa. Siinä vaiheessa itsetyydytykseni on muuttunut suihinotoksi. 

Ihan vastaavasti minä en pysty vastustamaan haluani painaa suutani vaimon jalkoväliin ja saamaan häntä laukeamaan suuhuni silloin kun hän on alkanut hyväilemään sormillaan klitoristaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi