Itsetyydytystä vaimon edessä?
Eli katsooko kenenkään vaimo tai kumppani ikinä kun mies tyydyttää itsensä vai kuuluuko joka kerta olla yhdyntää
Kommentit (89)
Minun muija kaivoi sakset esiin ja sanoi, anna olla viimeinen kerta kun letkuasi minun silmieni edessä heiluttelet.
Vierailija kirjoitti:
Minun muija kaivoi sakset esiin ja sanoi, anna olla viimeinen kerta kun letkuasi minun silmieni edessä heiluttelet.
No ihan varmaan joo. Mikä saa sut kirjoittamaan tuollaista paskaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan varmaan joo. Mikä saa sut kirjoittamaan tuollaista paskaa?
Vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoo. Runkkaillaan joskus yhdessä. Kun liukkarilla kostutettu kulli litisee runkatessa, niin siitäpä kumppani vasta kuumeneekin. En ikinä suostuisi elämään naisen kanssa, joka ei kehtaa runkata edessäni.
Ei kukaan nainen kuumene sille, että joku pervo-pera litisyttää nakkiaan ja örisee. Pidämme kotitöistä, jalkahieronnasta ja kylpylälomista. Se miehen penis on seksissä muutenkin aika turha. Kieli on ok, ja sormet ja lelut.
Itsekin vihaan miehiä ja peniksiä!
T. Marjatta 72
Vierailija kirjoitti:
Aah ihanan voimaantunut feministi sulla vaimona
Vierailija kirjoitti:
Pyysin vaimoani tyydyttämään itsensä pupuvibralla saunassa. Oli kiihottavaa katsella kun viisikymppinen isorintainen vaimoni työnsi pupuvibran tummakarvaiseen pilluunsa. Huomasin ilmeestä ja ihon punertumisesta että orgasmi on lähellä. Imin välillä kovettuneita nännejä ja runkkasin koko ajan. Oli uskomattoman kiihottavaa katseltavaa kun vaimoni alkoi voihkimaan orgasmin pyörteissä ja veti pupun ulos lauenneesta pillustaan. Työnnyin nopeasti hänen sisäänsä ja laukesin itsekin. Kiitos ihana vaimoni.
Kyllä lentäisi sperma itselläkin nopeasti kun näkisi tuollaisen naisen masturboinnin.
Ei koskaan vaimon edessä, mutta teini-iässä siskon edessä kyllä.
Siskoni oli homman alkaessa viidentoista ja minä kolmentoista. Meillä oli yhteinen huone ja touhu alkoi siitä, kun siskoni halusi välttämättä nähdä, millainen se siemensyöksy oikein on ja minkälaista nestettä silloin pippelistä tulee. Olin löytänyt runkkauksen ilot ehkä puoli vuotta aiemmin ja kun siskoni kerran välttämättä tahtoi annoin hänen sitten kerran kömpelösti runkata itseäni loppuun asti, kunnes laukesin kovempaa kuin koskaan ennen ja vahingossa vielä hänen naamalleen.
Tuon jälkeen siskoni antoi minun toisinaan katsella, miten hän itse runkkasi sormillaan, banaanilla, hiusharjan varrella, kurkulla, pullon kaulalla, piirakkapulikalla ja milloin milläkin ja itse runkkasin itselleni siemensyöksyn toisensa jälkeen hänen nähtensä.
Erityisen kiihottavaa minusta oli nähdä siskoni huohottavan naama punaisena ja paksun kurkun liikkuessa litisten edestakaisin hänen tiukassa, valuvan märässä teinipillussaan. Vaikka sitä useasti pyysin ei siskoni antanut koskaan minun naida itseään emmekä enää koskaan koskeneet toisimme sillä tavalla, mutta yhteiset touhumme jatkuivat pari vuotta ja päättyivät siskoni alettua seurustella.
Runkkaan naspurin rouville kun ne on lenkillä. T. Arvo Kyyrölä