Mihin maailmassa tarvitaan yli 3000 jumalaa?
Kommentit (90)
ARM YOURSELVES WITH THE BIBLICAL 📖 DAYCOUNT AND TIMELINE SAINTS! DO NOT LISTEN TO THE MOCKERS WHO SAY "NOTHING HAPPENED" OR THE FALSE TEACHERS WHO SAY "THIS IS A COUNTERFEIT APOCALYPSE"AND JESUS IS NOT COMING IN THE FLESH...DO NOT GO AFTER THEM...DO NOT BELIEVE THEM! IT'S ALL HAPPENING RIGHT ON SCHEDULE!!📖👇 42 Month Great Tribulation 😷💉🧬 Immediately AFTER the Tribulation of those 😷💉🧬 Days (1290) 🌒🌈(1335) Sign of the Son of Man 🌒 Days of Vengence 🗡🔥 Year, Month, Day and Hour... 🔥🌪(The Falling Away) Consider from the 24th Day of the Ninth Month (Feast of Dedication - Dec 25th 2024 🕎 and UPWARDS... The Moon turned to Blood 🌒 on Feast of Purim March 14th 2025...BEFORE the Great and Terrible Day of the Lord! ... The Sun will turn to Darkness🌒 on 1st of Nisan 2025 (March 29th 2025) ..BEFORE the Great and Terrible Day of the Lord! ... The Former AND Latter Rain IN THE FIRST MONTH! (April 2025) ... PASSOVER 2025 (April 12th - 22nd).
Vierailija kirjoitti:
3000 Jumalaa eikä yhdestäkään löydy mitään todisteita
Millaisia todisteita haluat saada? Näkijä
Mielitauti se on se vaarallisin tauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus on tie, totuus ja elämä. Jeesus on myös ainoa josta on yli 24 000 todistetta ns. manifestia ja lisäksi toki Raamattu. Muut on keksitty harhauttaakseen totuudesta.
Jeesus ei ole jumala. Näkijä
Kyllä vaan on. Get behind me satan!
Ei ole ja käytöstapoja kiitos. Näkijä
Vierailija kirjoitti:
Mielitauti se on se vaarallisin tauti.
Miksi? Näkijä
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta vauva palstalla koen jotain kirottua.
Ehkä tietynlainen energia. Näkijä
3000 jumalaa ja kaikki pysyy piilossa🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vaan hyvä, että on niin monta erilaista. Jokaiselle löytyy mieleinen.
Olen samaa mieltä. Elämässä on tärkeää löytää itselleen sopivia mielenkiintoisia asioita ja tapa elää. Näkijä
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän reagoisit jos nämä kaikki päättäisivät nyt näyttäytyä sinulle perätysten? Näkijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus on tie, totuus ja elämä. Jeesus on myös ainoa josta on yli 24 000 todistetta ns. manifestia ja lisäksi toki Raamattu. Muut on keksitty harhauttaakseen totuudesta.
"Etkö sinä, Filippus, tunne minua, vaikka olen jo näin kauan ollut teidän seurassanne? Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän. Kuinka voit sanoa: Anna meidän nähdä Isä? 10Etkö usko, että minä olen Isässä ja Isä on minussa? "
Vierailija kirjoitti:
Tää meidän meno on jo niin hullua et lisääkin saisi tulla.
Miksi olet tätä mieltä ja mitä tarkemmin ottaen tarkoitat? Näkijä
Näitä ukkeleita tarvitaan ehdottomasti kaiken maailman uskovaisten höyräyttämiseen ja alistamiseen hallitsijoiden käskyvaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Näitä ukkeleita tarvitaan ehdottomasti kaiken maailman uskovaisten höyräyttämiseen ja alistamiseen hallitsijoiden käskyvaltaan.
Ainoo vaan että korkeimmat tyypit jotka sinuakin hallitsee eivät ole uskovaisia vaan maallisia.
Vierailija kirjoitti:
mitä ne pelkää tai salailee🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Etkö sinä, Filippus, tunne minua, vaikka olen jo näin kauan ollut teidän seurassanne? Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän. Kuinka voit sanoa: Anna meidän nähdä Isä? 10Etkö usko, että minä olen Isässä ja Isä on minussa? "
Nyt minä laitoin silmäni kiinni ja ihmettelin salaisesti mistä kummasta sinä ystävä oikein puhut. Sitten minua hävetti sillä en kuolemaksenikaan tunnistanut sinua! En saanut myöskään minkäänlaisia apuja. Hauska tavata tänään ystävä. Näkijä
Vierailija kirjoitti:
Siitä tietenkin tiedät, kuka on oikea Jumala, että hän toimii, vastaa rukouksiin ja on puheittensa mukainen yms. Oikea Jumala tekee itsensä jollain tavalla tiettäväksi, että Hän on Jumala. Näin toimii Raamatun Jumala.
Sen sijaan jumalaksi korotettu patsas, kivi, puupölkky tai muu asia ei puhu eikä pukahda, ei auta eikä toimi. Eikö edes väitä olevansa jumala. Eikä voikaan, koska se ei ole kuin patsas tm.
En usko että meitä kaikkia voisi kuitenkaan yhtä aikaa miellyttää.
Mitä sanovat muut tähän asiaan? Näkijä
Vierailija kirjoitti:
Jumalaa ei ole. Kaikki kolmetuhatta jumalaa todistavat samaa asiaa. Ihmisten keksimiä satuja eri aikakausilla ja eri kulttuureissa.
Tavallaan mutta maskien takana lymyävät kaikki kätyrit. Kuvat olivat heidän mielestään ihan sopivia. Näkijä
Vierailija kirjoitti:
Todisteita Jumalan olemassaolosta on tarpeeksi niille, jotka haluavat uskoa, mutta tarpeeksi vähän niille, jotka eivät halua uskoa.
Hyvin sanottu. Tämä on hyväksyttävä. Näkijä
Vierailija kirjoitti:
Heikkomielisten massojen hallitsemiseen. Uskonnoilla on myös selitetty asioita, joita ei ole ymmärretty. Nykyään tieteellä selittyy niin moni asia, että vähän vanhanaikaista ja noloakin uskoa yliluonnolisiin olentoihin.
No voihan vertaileminen. En usko tähän ihan näin vahvasti. Näkijä