Tein ummikkona hygieniapassikokeen ja sain lähes täydet pisteet
En ole alan ihmisiä ensinnäkään, enkä ole aiemmin edes perehtynyt aiheeseen.
Ihmettelen mikä tarve tuossa on huijata.
https://www.ruokavirasto.fi/elintarvikkeet/hygieniapassi/Hygieniapassit…
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelen. Olen sen kokeen tehnyt ihan virallisesti ja suurin osa kysymyksistä oli sellaisia, että ihan yleistiedolla ja normaalin hygienian oppineena niihin pitäisi tietää oikea vastaus. Silti olen kuullut, että joillekin se koe oli vaikea eikä olla päästy ensimmäisellä yrityksellä läpi.
SE. KOE. ON JOKA. KERTA. ERILAINEN.
Jos saat lukematta testikokeesta liki täydet niin tuskin se varsinainen koe sen kummempi on jos vaan luet sen materiaalin läpi edes kertaalleen.
Kas kun se varsinainen koe voi olla huomattavasti vaikeapi kuin testikoe. Koska kysymyksiä on valtava määrä ja ne arvotaan joka kerta. Varsinaisessa kokeessa saattaa olla useampi kompakysymys, mitä testikokeessa ei ollut ainuttakaan. Siihen päälle joku ajatusvirhe, ja hupsista, hylsy tuli vaikka on kuinka paljon maalaisjärkeä.
Ihanaa kylttyrellia rikastumista kun esim. S-ryhmä on alkanut palkkaamaan näitä perushygieniasta täysin pihalla olevia kansainvälisiä huippuosaajia ravintoloihinsa ja ruokakauppohinsa.
Sain itse 2 väärin, ja läpäisin testin.
Olet läpäissyt testin hyväksytysti.
Vastauksia oikein 40/40
Hygieniapassitestin suorittaa hyväksytysti vastaamalla oikean vaihtoehdon vähintään 34 väittämään.
t: koneinsinööri
ps: siis ihan oikeasti, insinööristä on moneksi
Jos saat lukematta testikokeesta liki täydet niin tuskin se varsinainen koe sen kummempi on jos vaan luet sen materiaalin läpi edes kertaalleen.