Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 70-vuotiaalla naisella vielä haluja petipuuhiin

Vierailija
29.08.2025 |

Kas siinä kysymys.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
82/88 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olisi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi joskus silleen että tutustuin 67 v naiseen eräässä kuntotapahtumassa ja päädyimme sänkyyn. Itse olin nelissä kymmenissä. Kesä meni ja emme pitäneet ääntä suhteestamme ja se loppui vuoden myötä. Seuraavana kesänä tapasin ikäiseni naisen ja kun syksyllä mentiin käymään äitinsä luona se oli tämä rouva. Heillä oli eri sukunimet enkä nyt silleen osannut kuvitella. Suhde ei lähtenyt oikeille urille vaikkei hän koskaan tiennytkään mitä olin kokenut äitinsä kanssa. Äitinsä oli parempi sängyssä.

Vierailija
84/88 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi joskus silleen että tutustuin 67 v naiseen eräässä kuntotapahtumassa ja päädyimme sänkyyn. Itse olin nelissä kymmenissä. Kesä meni ja emme pitäneet ääntä suhteestamme ja se loppui vuoden myötä. Seuraavana kesänä tapasin ikäiseni naisen ja kun syksyllä mentiin käymään äitinsä luona se oli tämä rouva. Heillä oli eri sukunimet enkä nyt silleen osannut kuvitella. Suhde ei lähtenyt oikeille urille vaikkei hän koskaan tiennytkään mitä olin kokenut äitinsä kanssa. Äitinsä oli parempi sängyssä.

Kunnon sattuma.

Vierailija
85/88 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu kysymys. Tottakai.

Vierailija
86/88 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei minulta halut ole minnekään hävinneet. 

Vierailija
87/88 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluja olisi, mutta vartalo alkaa olla jo niin hauras, että en usko kestäväni yhdyntää. Ehkä suuseksiä voisin vielä harjoittaa.

Vierailija
88/88 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet 70-vuotiaat on hyvin säilyneitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi