Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 70-vuotiaalla naisella vielä haluja petipuuhiin

Vierailija
29.08.2025 |

Kas siinä kysymys.

Kommentit (148)

Vierailija
121/148 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin töihin 73 v rouvan luota. Hyvälle tuntui laueta ja lähteä pussit tyhjinä. Rouva, vai pitäiskö sanoa naisystävä, jäi makoilemaan spermat pillussa tyytyväisenä.

Vierailija
122/148 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Käyn 2-4 kertaa viikossa 74v leski rouvan luona naimassa. Pillu ei alkuun kostu enää niin hyvin, vaan tarvitaan liukkaria. Kun ekat satsit heitetty pillun perukoilla on liukkautta jo yllin kyllin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/148 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Käyn 2-4 kertaa viikossa 74v leski rouvan luona naimassa. Pillu ei alkuun kostu enää niin hyvin, vaan tarvitaan liukkaria. Kun ekat satsit heitetty pillun perukoilla on liukkautta jo yllin kyllin.

Minä ole tuo edellinen kirjoittaja. Minun naisella pillu kastuu vielä ihan normaalisti, vaikka silloin tällöin hieron hänen pilluaan öljyllä ja hän minun kullia myös. Varmaan aika henkilökohtainen juttu. Minusta pääasia on ainakin itselläni että nainen on kiinteä reitinen ja pyllyinen. Liukkaria kyllä voi tarvittaessa käyttää.

Vierailija
124/148 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
125/148 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mulla 75v leski rouva seksipartnerina. Seksiä 2-3 krt viikossa ja on todella kokeilevaa ja estotonta. Toki liukuvoidetta joutuu käyttämään, mutta se on helppoa yhdistää lämmittelyyn.

Vierailija
126/148 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kiva kuulla että jotkut vielä jatkavat seksiä vanhempanakin. Oma vaimoni on menettänyt kaiken seksuaalisuutensa jo n. 5v sitten. Pitänee ruveta katsomaan josko ruoho olisi vihreämpää naapurin puolella. Ikämme alkavat numerolla 6

Vierailija
127/148 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mielelläni kyllä panisin 

Vierailija
128/148 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttelen välillä yli 70v ex-anoppia. Vastapalveluna seksiä. Pillu vaan ei enää tahdo kestää pitempää panemista. Onneksi on kädet ja suu.

Vierailija
129/148 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän sisko jäi leskeksi 70 v ja on oikein sievä. Kävin kylässä silloin tällöin ja vajaan vuoden päästä mentiin sänkyyn. Nyt on pari vuotta mennyt enkä usko että asia on mikään salaisuus enää edes exälle.

Vierailija
130/148 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muka minkään ikäisellä ?

Vierailija
131/148 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttelen välillä yli 70v ex-anoppia. Vastapalveluna seksiä. Pillu vaan ei enää tahdo kestää pitempää panemista. Onneksi on kädet ja suu.

Kyllä kestää. Pitää vain käyttää reilusti liukuvoidetta, muuten on arka monta päivää.

Nainen 78v

Vierailija
132/148 |
24.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytön puutetta. 

Vierailija
133/148 |
25.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä virkeänä omaishoitajana kierrätän kahta nuorempaa miestä vuoro viikoin, kun minulla on vapaata omaishoidosta. Mielestäni toimiva ratkaisu ja saan erilaisia kokemuksia, koska miehet hyvin erilaisia keskenään.

N71

Vierailija
134/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tansseissa ja nuorempi mies tanssitti minua illan mittaan, heitti kotiinkin. Tapasimme sitten ihan tarkoituksella ja uskalsin ottaa hänet yöksi. Sain neljän vuoden tauon jälkeen miestä. Hän on viisitoista vuotta minua nuorempi. N71

Vierailija
135/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän asia sivusta mutta meillä, minä 68 ja vaimo 67, kyllä halut tallella mutta minun erektiokyky ei tahdo riittää penetraation edes tabujen avulla, myös vaimon paikat kuivuneet pystyyn. Lääkäri kertoi kun tabut määräsi että Caverject-pistos on tehokkain. Muutenkin pistän diabeteslääkettä joten vierastan uutta piikkiä pippelin kylkeen.

Nyt yritämme tulla toimeen muilla keinoilla.

Vierailija
136/148 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon jutellut muutaman +60 ikäisen naisen kanssa, tavannut muutaman.

yleisesti sanoisin.

sen perusteella mitä kuullut näiltä +60 ikäisiltä:

se naisen p a r a s 'käyttö-/myös seksissä'  ikä on mennyt jo..kun se vain fakta.

Vierailija
137/148 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhana riittäisi pienempikin penis miehellä, kun alapää ei ole enää niin kimmoisa. Liukuvoide auttaa vähän.

Vierailija
138/148 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen heila menneiltä ajoilta tuli vastaan tansseissa. Hän on nyt 75 v ja itse olen 60. Juttelimme miten menee ja sovittiin että voi soitella. Kävin viikonloppuna yökylässä ja pantiin usemman kerran. Hyvälle tuntui, vaikka rouva on vanhentunut. Tissit ovat isommat kuin ennen, mutta pillu tuntui ihan samalle. Puristus ei ollut hävinnyt mihinkään, mutta liukkaria käytettiin.

Vierailija
139/148 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilu vuoden kuluttua 70 vuotias ja jos ei mitään katastrofia tapahdu, niin olen himokas ja halukas nainen. Mutta vain, jos on parisuhde.

Tässä iässä ei yhden illan jutut enää kiinnosta.

Tosin 72 vuotias ystävättäreni on himokas myös yhden illan hoitoihin, koska kulli vaan on niin ihana! Niin on minunkin mielestä, mutta vain parisuhde kulli kelpaa meikäläiselle.

Vierailija
140/148 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen reilu vuoden kuluttua 70 vuotias ja jos ei mitään katastrofia tapahdu, niin olen himokas ja halukas nainen. Mutta vain, jos on parisuhde.

Tässä iässä ei yhden illan jutut enää kiinnosta.

Tosin 72 vuotias ystävättäreni on himokas myös yhden illan hoitoihin, koska kulli vaan on niin ihana! Niin on minunkin mielestä, mutta vain parisuhde kulli kelpaa meikäläiselle.

Onko tuossa iässä kokeilunhalu jo hävinnyt ja itseä miellyttävät jutut löydetty?