Onko 70-vuotiaalla naisella vielä haluja petipuuhiin
Kommentit (148)
Ihan turhaan te varttuneet naiset ujostelette. Jos olette ns. hyvin säilyneitä, ei läskimahaa ja kuntoilette niin ei teillä ole mitään hävettävää. Kasvoista ikö näkyy, mutta mitä sitten. Minäkin tapailen eläkeläis rouvaa ja hän oli aivan upea seksikumppani. Pikkuisen hänkin aristeli ensin, mutta nyt saan sellaista kyytiä etten ole nuoremmiltakaan saanut. Ekakerralla lähärissä kun pidin molemmista pakaroista kiinni ja laukesin naisen täristessä, niin toivuttuani hymähdin ajatuksilleni ettei tämän parempaa persettä ole nuoremmillakaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaan te varttuneet naiset ujostelette. Jos olette ns. hyvin säilyneitä, ei läskimahaa ja kuntoilette niin ei teillä ole mitään hävettävää. Kasvoista ikö näkyy, mutta mitä sitten. Minäkin tapailen eläkeläis rouvaa ja hän oli aivan upea seksikumppani. Pikkuisen hänkin aristeli ensin, mutta nyt saan sellaista kyytiä etten ole nuoremmiltakaan saanut. Ekakerralla lähärissä kun pidin molemmista pakaroista kiinni ja laukesin naisen täristessä, niin toivuttuani hymähdin ajatuksilleni ettei tämän parempaa persettä ole nuoremmillakaan ollut.
Totta, turhaan ujostelette upeita vartaloitanne. Kokemuksesta voin kertoa, että seksi on mahtavaa kun estoista päästään eroon.
Minä sain seksikumppanin hierojastani. Nyt saan upeaa hierontaa ja seksiä silloin kun se kummallekin sopii. Yleensä ainakin kerran kuukaudessa.
Leski rouva vuosimallia 1949.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olemme yli 70 vuotiaita molemmat, kun miehellä ei enään kovetu kunnolla tyydytämme toisemme käsipelillä pari kertaa kuukaudessa
Käyhän se niinkin. Onko tuo määrä sinulle täysin riittävä ?
tällä ikää se on ihan riittävä määrä
Minä tapasin myös eläkkeelle jääneen naisen ja hän on yksi kiihkeimistä kumppaneistani ikinä. Suhde jatkuu edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Minä tapasin myös eläkkeelle jääneen naisen ja hän on yksi kiihkeimistä kumppaneistani ikinä. Suhde jatkuu edelleen.
Kerro minkälaista teillä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro minkälaista teillä on.
Ihan normaali suhde. Pannaan enemmän kuin joka toinen päivä. Naiseni tykkää ottaa suihin ja saa orgasmin myös panemalla. Edellinen nainen oli nuorempi, mutta ei hänen pillu tälleen puristellut. On se kiva kun on itsekin haluttu.
No mutta, eikös täällä miehet ole tuominneet naiset tyystin haluttomiksi jo 40 vuotiaina! Ja paskat sanon minä heille.
Vierailija kirjoitti:
No mutta, eikös täällä miehet ole tuominneet naiset tyystin haluttomiksi jo 40 vuotiaina! Ja paskat sanon minä heille.
Kyllä se naisen halukkuus on enemmän henkilökohtainen ominaisuus kuin ikä kysymys. Iäkkäimmät joita olen pannut ovat 69 ja 73 v ja molemmat sai, vääntelehti ja supisteli. Siitä kyydistä ei voinut päätellä ikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se naisen halukkuus on enemmän henkilökohtainen ominaisuus kuin ikä kysymys. Iäkkäimmät joita olen pannut ovat 69 ja 73 v ja molemmat sai, vääntelehti ja supisteli. Siitä kyydistä ei voinut päätellä ikää.
Totta. Nämä vanhemmat ladyt hakkaa sängyssä 6/0 nuoret naiset.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain seksikumppanin hierojastani. Nyt saan upeaa hierontaa ja seksiä silloin kun se kummallekin sopii. Yleensä ainakin kerran kuukaudessa.
Leski rouva vuosimallia 1949.
Olisi kiva kuulla, miten tämä tarina eteni.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kovasti, mutta en halua ketään kotiini.
Haluatko siis ettei mies jää kotiisi yöksi vai ettet halua yleensäkään miestä käymään luonasi? Olisiko vaikka jokin hotelli siinä tapaauksessa.
N68 vastaa.
Olin yksin marjoja keräämässä ja ämpäreitä oli kertynyt useampi päivän aikana. Mietin, että miten jaksan ne kantaa autolleni. Onneksi siihen sattui mies koiran kanssa ja kysyi minulta tarvitsenko kanto apua. Sanoin että kyllä kiitos ja lupasin autolla tarjota mukanani olleista eväistä pulla kahvit. Siitä se sitten lähti jotenkin tuntui todella hyvältä keskustelu hänen kanssaan ja hurtti huumori oli mieleeni.
Keskustelun lomassa kävi ilmi että mies asuu melkein naapurissani ja ehdotin hänelle auto kyytiä kotiin jos auttaa marja ämpärit asuntooni ( kerrostalo 3krs ei hissiä). No hän lupautui. Tämän jälkeen nähtiin useasti koiran lenkityksen muodossa käytiin kahvilla ja sen sellaista. Tästä tuttavuus sitten vain syveni.