Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 70-vuotiaalla naisella vielä haluja petipuuhiin

Vierailija
29.08.2025 |

Kas siinä kysymys.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
62/88 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

73v  ja haluja on , mutta miestä ei löydy täältä  maaseudulta . siis apuvälineet on käytössä 

Mistä päin maaseutua olet? Apumies kyselee.

Kävin viikko sitten ikäisesi naisen luona. Jos olet samalla tavalla hoikka ja hyväkuntoinen kuin hän, löydät varmasti seuraa. Tämä nainen on entinen perhetuttu. Eroni jälkeen ollaan vierailtu toistemme luona mm. panemisen merkeissä. Itse olen kuudenkymmenen. 

Miten voi olla ENTINEN perhetuttu? Kerran perhetuttu - aina perhetuttu. Kerran tai useamman on joku saattanut olla ravintolatuttu ja sana kertoo että jossain raflassa on tavattu joskus. Olet eronnut ja tapaillut tätä ravintolatuttua panemisen merkeissä. Itse olet jo ainakin 70 vee. Seksiä jossain muodossa ihminen ainakin kaipaa koko elämänsä vaikka 90 vee ja olisi pelkkää kädestä kiinnipitämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

73v  ja haluja on , mutta miestä ei löydy täältä  maaseudulta . siis apuvälineet on käytössä 

Mistä päin maaseutua olet? Apumies kyselee.

Kävin viikko sitten ikäisesi naisen luona. Jos olet samalla tavalla hoikka ja hyväkuntoinen kuin hän, löydät varmasti seuraa. Tämä nainen on entinen perhetuttu. Eroni jälkeen ollaan vierailtu toistemme luona mm. panemisen merkeissä. Itse olen kuudenkymmenen. 

Miten voi olla ENTINEN perhetuttu? Kerran perhetuttu - aina perhetuttu. Kerran tai useamman on joku saattanut olla ravintolatuttu ja sana kertoo että jossain raflassa on tavattu joskus. Olet eronnut ja tapaillut tätä ravintolatuttua panemisen merkeissä. Itse olet jo ainakin 70 vee. Seksiä jossain muodossa i

Ei kai sitä tartte hiuksia halkoa. Entinen siksi että ei olla enää yhteyksissä perheenä koska erosin vaimostani. Sitä en tiedä tietääkö exäni että käyn panemassa tätä tuttavaamme. On kuulemma joskus yhteydessä tähän rouvaan. Joka tapauksessa seksi ja seura on hyvää. 

Vierailija
64/88 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kun pääsis litisyttelemään vanhempaa hoikkaa  vähäkarvaista pimperoa, olisi kiva aamutuimaan työntyä paljaalla sisään ja laskea sisälle mällit ennen ylösnousua. 

Joo joo. No vuiddu hei ja ei. Ex ei mua tarvinnut aamuin eikä illoin. Oli vasta 50-60.

Vierailija
65/88 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kun pääsis litisyttelemään vanhempaa hoikkaa  vähäkarvaista pimperoa, olisi kiva aamutuimaan työntyä paljaalla sisään ja laskea sisälle mällit ennen ylösnousua. 

Joo joo. No vuiddu hei ja ei. Ex ei mua tarvinnut aamuin eikä illoin. Oli vasta 50-60.

VIERAILIJA TUNNISTETTU.

777

Vierailija
66/88 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailen 74-vuotiasta naista. Häntä on mukava panna, kun saa työnnellä paljaalla ja laskea spermat sisään.

Sama juttu, mutta 45-vuotias nainen.

Vierailija
67/88 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista olisi kyllä tietää, missä nämä halukkaat vanhemmat rouvat sitten ovat. Edellisissä viesteissä väitettiin jopa joutuvan olemaan ilman. Itse kävisin mielellään auttelemassa monella tavalla, mutta en tiedä missä voisi tällaista ehdottaa. M39

Vierailija
68/88 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista olisi kyllä tietää, missä nämä halukkaat vanhemmat rouvat sitten ovat. Edellisissä viesteissä väitettiin jopa joutuvan olemaan ilman. Itse kävisin mielellään auttelemassa monella tavalla, mutta en tiedä missä voisi tällaista ehdottaa. M39

Todella vaikeeta on. Minulla oli noin 10 vuotta ihana ystävyyssuhde 20 vuotta nuorempaan mieheen. Se suhde päättyi kun tulin liian vanhaksi. Mielelläni ottaisin kivan nuoremman miehen ystäväksi eikä siis mikään seksisuhde. Punaisella ristillä on ystävävälitys mutta tuskin ovat ajatelleet että siihen sisältyisi mitään seksipalveluita. Ehkä voisit ottaa heihin yhteyttä ja kertoa mitä arvelet missä vanhemmat rouvat tarvitsevat apua. Vanhemmat rouvat ehkä tuntevat toisia vanhempia rouvia. Miten olisi jos perustaisit PUHELINLINJAN rupattelua varten. Nyt on paljon iäkkääksi tulevia rouvia jotka ovat lapsettomia tai sitten omat lapset eivät edes välitä.

Vierailija
69/88 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin erään vuosi sitten leskeksi jääneen rouvan luona kylässä lomamatkalla. Hän on 72 vuotias, hyvä vartaloinen. En nyt sen kummemmin eritteli suhdettamme, tai miten tunnemme. Kahvia juodessa kysyin suoraan onko hänellä ollut miestä. Ei kuulemma ollut ja hymähti asialle, mutta katsoi jännästi kun sanoin että olet kyllä oikein nätti. Siinä sitten keskusteltiin kun hän kysyi suoraan että ihanko totta haluaisit sänkyyn minun kanssa. Vastasin myöntävästi ja sitten pienen juttelun ja hiplailun jälkeen mentiin sänkyyn ja tulin pariin kertaan rouvaan. Siitä sitten jäinkin yöksi. Katselemme mitä tulee.

Vierailija
70/88 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin erään vuosi sitten leskeksi jääneen rouvan luona kylässä lomamatkalla. Hän on 72 vuotias, hyvä vartaloinen. En nyt sen kummemmin eritteli suhdettamme, tai miten tunnemme. Kahvia juodessa kysyin suoraan onko hänellä ollut miestä. Ei kuulemma ollut ja hymähti asialle, mutta katsoi jännästi kun sanoin että olet kyllä oikein nätti. Siinä sitten keskusteltiin kun hän kysyi suoraan että ihanko totta haluaisit sänkyyn minun kanssa. Vastasin myöntävästi ja sitten pienen juttelun ja hiplailun jälkeen mentiin sänkyyn ja tulin pariin kertaan rouvaan. Siitä sitten jäinkin yöksi. Katselemme mitä tulee.

Mulla samanlainen tilanne. Nyt ollaan kerran oltu sängyssä ja innolla odotan seuraavaa tapaamista, joka on parin viikon päästä. Kovasti ollaan viestiä vaihdeltu ja halut ovat yhteensopivat.

Olen todella iloinen, kun sattuman kautta löysin hänet ja uskalsin vihjata haluistani häntä kohtaan. Selvisi, että hän oli miettinyt ihan samoja asioita, mutta ei ollut kehdannut niitä minulle kertoa.

Vierailija
71/88 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
72/88 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin tällä viikolla kävin taas pääkaupunkiseudulla tapaamassa 70+ salaista tyttöystävää. Liukas, aktiivinen ja ahnas imemään, kaikkea sellaista mitä omalta vaimolta puuttuu.

M57

Vierailija
73/88 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisena luen kirjoituksia, joissa ovat löytäneet ihana vanhemman naisen fb: ksi.

Vierailija
74/88 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä panin joskus aikoinaan kaverin tyttöystävän äitiä. Hän on nykyään yli seiskakymppinen ja mä noin 15 vuotta nuorempi. Olen ehdottanut hänelle vähän tapaamisia taas. Ei hitto vaan suostu ja sanoo ettei miehet enää kiinnosta. Mielelläni kyllä panisin häntä, oli tosi kiihkeä silloin aikoinaan. Mutta siis nyt on tilanne tämä ja kyllä harmittaa.

Vierailija
75/88 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
76/88 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt panemassa samaa naista ensin kun hän oli 57, sitten 60 ja vielä kun hän oli 69. Pillu oli ihan saman tuntuinen vaikka tissit ja muu kroppa olikon vanhetunut. Kauniisti kylläkin. 

Vierailija
77/88 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä panin joskus aikoinaan kaverin tyttöystävän äitiä. Hän on nykyään yli seiskakymppinen ja mä noin 15 vuotta nuorempi. Olen ehdottanut hänelle vähän tapaamisia taas. Ei hitto vaan suostu ja sanoo ettei miehet enää kiinnosta. Mielelläni kyllä panisin häntä, oli tosi kiihkeä silloin aikoinaan. Mutta siis nyt on tilanne tämä ja kyllä harmittaa.

No nyt tänään luin paikallista lehteä ja hän oli siellä ristissä, kuollut siis jo heinäkuussa. 

Vierailija
78/88 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On 

Vierailija
79/88 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti 

Vierailija
80/88 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa piti taukoa, mutta nyt ottikin sitten senkin edestä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän