Onko 70-vuotiaalla naisella vielä haluja petipuuhiin
Kommentit (88)
Nyt kanssa sisaret aktiivisesti etsimään iloa eläkepäiviin pystyvistä miehistä.
N70
Vierailija kirjoitti:
N70
Olen ollut jo pitkään yksin ja kaipaisin seuraa. Miten olette löytäneet pystyvää mies seuraa? Itse en uskalla alkaa mitään nettijuttuja koittamaan.
Erja 76
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N70
Olen ollut jo pitkään yksin ja kaipaisin seuraa. Miten olette löytäneet pystyvää mies seuraa? Itse en uskalla alkaa mitään nettijuttuja koittamaan.
Erja 76
**
Hei sseksipalstan N70 ja Erja 76... Minä täällä N75. Saataisiinko 'yksityistunteja' joltakin tanssinopelta ja saataisiin sinne itsellemme jotkut sopivat miehet. Mitäs sanoisitte vai oletteko hyviä tanssimaan? Minä olin 15 v tanssikoulussa hiihtolomalla mutta sitten en olekaan tanssinut muuta kuin diskotansseja ja tanssipartnereita on ollut todella huonosti. Vieläkö pk-seudulla on Blomqvistin tanssikoulu? Olen joskus kuullut että hänen tyttärensä pitää. Kaapelitehtaalla on tanssin talo, mutta en tiedä yhtään mitä siellä pyöritetään paitsi että sinne ostetaan joka kerta lippu mikä voi olla hyvä systeemi eikä tartte sitoutua jokakertaiselle kurssille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N70
Erja 76
Mistä päin olet Erja 76?
Kun nainen tulee tiettyyn ikään, sille ei enää kelpaa mikään.
Vierailija kirjoitti:
Ja höpö höpö.
Mihin tämä vastauksesi kuuluu?
73v ja haluja on , mutta miestä ei löydy täältä maaseudulta . siis apuvälineet on käytössä
Vierailija kirjoitti:
73v ja haluja on , mutta miestä ei löydy täältä maaseudulta . siis apuvälineet on käytössä
Mistä päin maaseutua olet? Apumies kyselee.
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen tulee tiettyyn ikään, sille ei enää kelpaa mikään.
Keksin tuon vastineeksi laululle :kun mies tulee tiettyyn ikään, niin sillä ei enää toimi mikään. Nyt kun miehillä on lääkitys saatavilla, niin se onkin nainen, jolle ei enää kelpaa mikään. Ei ole höpö juttu
Kyllä on. Tiedän pari kaveria, jotka pitävät vanhemmista naisista. Toinen on fwb suhteessa 80-vuotiaan kanssa ja toinen 70-vuotiaan kanssa. Mikäs siinä, antaa mennä vaan.
Vierailija kirjoitti:
On
Laittakaa tilastoa kuinka monta ON ja kuinka monta EI.
Vierailija kirjoitti:
Myös nainen voi olla aktiivinen (kädet ja suu). Miehen voi virittää parhaimmilleen käsin ja huulin. Myös sanat lisäävät miehen kiihottumista. Useat miehet kiihottuvat yhä enemmän kuullessaan tuhmia sanoja ja puheita.
Näin on.
Ihminen on seksuaalinen olento koko ikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin viikko sittten ikäisesi naisen luona. Jos olet samalla tavalla hoikka ja hyväkuntoinen kuin hän, löydät varmasti seuraa. Tämä nainen on entinen perhetuttu. Eroni jälkeen ollaan vierailtu toistemme luona mm. panemisen merkeissä. Itse olen kuudenkymmenen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin viikko sitten ikäisesi naisen luona. Jos olet samalla tavalla hoikka ja hyväkuntoinen kuin hän, löydät varmasti seuraa. Tämä nainen on entinen perhetuttu. Eroni jälkeen ollaan vierailtu toistemme luona mm. panemisen merkeissä. Itse olen kuudenkymmenen.
Myös nainen voi olla aktiivinen (kädet ja suu). Miehen voi virittää parhaimmilleen käsin ja huulin. Myös sanat lisäävät miehen kiihottumista. Useat miehet kiihottuvat yhä enemmän kuullessaan tuhmia sanoja ja puheita.