Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö yhdynnässä tekniikalla vaikuttamaan naisen emätinorgasmiin?

Vierailija
28.08.2025 |

Vai onko se vain loppujaan siitä kiinni, että on tarpeeksi jykevä ja paksu kalu, ja sen kuin jyystää menemään?

Kommentit (341)

Vierailija
161/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdynnän pitäisi olla se odotettu finaali - lausunnot ovat omiaan tekemään kamalia paineita varsinkin nuoremmille naisille, jotka sitten tuntevat itsensä huonoiksi, eivätkä varsinkaan enää osaa arvosaa omia orgasmejaan, joita ehkä saavat muulla tavoin.

Miten itsekästä puhetta mieheltä, ja ajattelematonta. Mutta tätähän palstalla on ollut "Saan VAIN klitoriksella" ja mitä teen jotta saisin kuten mies haluaa....

Mitä sinä selität. Jos nainen ITSE haluaa saada orgasminsa yhdynnässä, niin yhdynnän pitäisi olla kiihotuksen finaali, jotta hän myös saisi haluamansa. Onko nyt niin vaikea ymmärtää. Kyse on siitä, että  nainen itse haluaa saada orgasminsa yhdynnässä. Ei ole miehestä kiinni. Näin se oli meilläkin ekat 40 vuotta vaimon halusta. Jos meinasin nuolla  liian pitkälle, niin joko työnsi pääni pois tai repi hiuksistä pois nuolemasta ja halusi yhdyntää. Joskus tuntuu, ettei toisilla ole harjoitettu seksiä muuten kuin miehen halujen mukaan. Tosin meillä halusin itsekin että vaimoni saa yhdynnässä mutta hän sen ITSE aina päätti miten haluaa. Mulle kävi ja on käynyt aina kaikki tavat. Mulle miehenä seksin tarkoitus on aina ollut tyydyttää nainen ja saanut siitä itse parhaan tyydytyksen.. 

Vierailija
162/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäiskös miehet, jos naiset eivät mitenkään huomioisi kalua, ei siis millään lailla. Olispa upeeta, ei tarviis yhtään kosketella mitenkään.

Voithan sinä tietysti toimia noinkin, mutta saattavat olla viimeiset treffit sitten...

Saisivat ollakkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdynnän pitäisi olla se odotettu finaali - lausunnot ovat omiaan tekemään kamalia paineita varsinkin nuoremmille naisille, jotka sitten tuntevat itsensä huonoiksi, eivätkä varsinkaan enää osaa arvosaa omia orgasmejaan, joita ehkä saavat muulla tavoin.

Miten itsekästä puhetta mieheltä, ja ajattelematonta. Mutta tätähän palstalla on ollut "Saan VAIN klitoriksella" ja mitä teen jotta saisin kuten mies haluaa....

Mitä sinä selität. Jos nainen ITSE haluaa saada orgasminsa yhdynnässä, niin yhdynnän pitäisi olla kiihotuksen finaali, jotta hän myös saisi haluamansa. Onko nyt niin vaikea ymmärtää. Kyse on siitä, että  nainen itse haluaa saada orgasminsa yhdynnässä. Ei ole miehestä kiinni. Näin se oli meilläkin ekat 40 vuotta vaimon halusta. Jos meinasin nuolla  liian pitkälle, niin joko työnsi pääni pois tai repi hiuksistä pois nuolemasta ja halusi yhdyntlet totaalisesti tajuton   

. Ei naiset vaan saa vaikka tekisivät mitä, ei se tule vaikka itskis ja sinä jyystäsit hulluna, kun ei niin ei. Kieltäydyt siis ymmärtämästä ettei se vaan onnistu ja sillä hyvä, Sen sijaan tarjoat kaikenlaista "älä lahnaile" ja "tee itsekkin jotai" metodejasi. Tajuatko pöljä, että sun ääliöneuvot vain pahentavat tällaisen naisen ahdistusta.

Yritä itse saada ilman kaluas, niin jutellaan sitten. Ja jos olet tuota vaimolleskin tolkuttanut sen 40 vuotta, ei ihme että oli hänellekin päähänpinttymä saad haluamallasi tavalla, etti tuota sulle "pettymystä". Lopullta siitähän on kyse, mies haluaa olla "mies jokaantaa orgasmin kalullaan". Hyi yök-   

Vierailija
164/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää te vanhat ja muutkaan ukot luulko, että tiedätte naisten tunnot paremmin kuin he itse.Törkeetä.

Vierailija
165/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menes nyt Pate, jo päikkäreille. 

Vierailija
166/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset vaan saa vaikka tekisivät mitä, ei se tule vaikka itskis ja sinä jyystäsit hulluna, kun ei niin ei. Kieltäydyt siis ymmärtämästä ettei se vaan onnistu ja sillä hyvä, Sen sijaan tarjoat kaikenlaista "älä lahnaile" ja "tee itsekkin jotai" metodejasi. Tajuatko pöljä, että sun ääliöneuvot vain pahentavat tällaisen naisen ahdistusta.

Yritä itse saada ilman kaluas, niin jutellaan sitten. Ja jos olet tuota vaimolleskin tolkuttanut sen 40 vuotta, ei ihme että oli hänellekin päähänpinttymä saad haluamallasi tavalla, etti tuota sulle "pettymystä". Lopullta siitähän on kyse, mies haluaa olla "mies jokaantaa orgasmin kalullaan". Hyi yök-   

Itse olet pöljä. Ei noi mussutuksen ole minun kirjoittamiani. Minä olen toteuttanut  vain vaimoni vaatimuksia ja haluja miten saa orgasminsa. Hän saanut ja ottanut itse eniten yhdynnöissä ihan omasta halustaan ja omista vaatimuksistaan.. Jos olisin kenenkä muun naisen kanssa tahansa ja hän haluaisi saada yhdynnässä niin toki tekisin kaikkeni,, että hän myös saisi. Kyse oli siitä mitä nainen itse haluaa, joten älä sinä sönkötä mitään muuta.  Fiksut miehet toteuttaa ja tekee sitä mitä heidän naisensa haluaa ja toivoo. Mutta ilman naisen omaa tekemistä ja asennoitumista saamiseen ne ei onnistu. Kaikkien naisten pillut ei ole tunnottomia. Mutta sinä et näytä kunnitoittavan naisten omia toiveita yhdyntäorgasmeista vaan syytät aina miehiä itsekkäiksi. Jos olisin ollut itsekäs vaimoni olisi lempannut minut pihalle jo aikaa sitten. Tokkopa olisi edes koko parisuhdetta syntynyt, koska ei ole tyytynyt seksiin jossa ei itse saisi. 

Vierailija
167/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo naiset epätoivoisesti haluavat sen tanan yhdyntäorkun, koska miehet sitä haluavat! Muuten nainen on huono..tämä käynyt ilmi monin tavoin, ja sen ovat miehetitse luoneet. 

"en ikinä ottaisi naista joka ei saa" jne jne kuka siis haluaa olla sellainen nainen? Ettekö todellakaan tajua.

Ja vaikka kuinka kiemurtelis ja tekis vaikka mitä, jos ei niin ei. Silti hyvin moni nainen silti saa muullatavoin, eli sen klitoriksen ulkoisen siis avulla.

Sinäkin Pate, jauhat, että nuolet ja sormetat kunne on räjähtämäisilään...

Olen ollut minäkin räjähtämäisilläni, kun sitten yhtäkkiä mies päättääkin tehdä jotain muuta, esim alkaa panemaa...good byt silloin orgasmi. Mutta aina niin minä huono sitten, mies luki oikein, ja sai sitten YKSIN JA ITSE oman orgasminsa.

Vierailija
168/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää te vanhat ja muutkaan ukot luulko, että tiedätte naisten tunnot paremmin kuin he itse.Törkeetä.

Ei ole tarvinnut luulla mitään, kun on kerrottu mitä haluaa ja miten orgasminsa haluaa. Kerran kysyin huvikseni vaimolta, että onko ollut tyytyväinen meidän seksiin. Vähän ihmetteli kysymystä ja kysyi, etteikö orgasmit ole nayttäneet. Toki ovat, joten ei ole tarvinnut epäillä tuntoja. Mutta kuhan kysyin. Harvempi nainen on tainnut saada n. 7000 orgasmia joista eniten yhdynnöissä omasta halustaan, joten itselläni on puhtaat jauhot pussissa ja olen hoitanut oman vaimoni. Muut  naiset on muiden vastuulla.

Vierailija
169/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo naiset epätoivoisesti haluavat sen tanan yhdyntäorkun, koska miehet sitä haluavat! Muuten nainen on huono..tämä käynyt ilmi monin tavoin, ja sen ovat miehetitse luoneet. 

"en ikinä ottaisi naista joka ei saa" jne jne kuka siis haluaa olla sellainen nainen? Ettekö todellakaan tajua.

Ja vaikka kuinka kiemurtelis ja tekis vaikka mitä, jos ei niin ei. Silti hyvin moni nainen silti saa muullatavoin, eli sen klitoriksen ulkoisen siis avulla.

Olen ollut minäkin räjähtämäisilläni, kun sitten yhtäkkiä mies päättääkin tehdä jotain muuta, esim alkaa panemaa...good byt silloin orgasmi. Mutta aina niin minä huono sitten, mies luki oikein, ja sai sitten YKSIN JA ITSE oman orgasminsa.

Aika pahasti aliarvioit muut naiset. En usko, että ovat tahdottomia nukkeja, jotka vain menevät miehen mukaan ja haluavat vain miellyttää mistä - ja jäävät itse väpaaehtoisesti ilman orgasmiaan.Vaimoni ei olisi suostunut sellaiseen koskaan, ilmoitti jo aluksi että saan olla vastuussa hänen orgasmeistaan. 

Toiset miehet osaa ja toiset ilmeisesti ei, jos kerran naiselta jää saamatta. Miehen se pitää tietää ottaako riskin orgasmin saamiseksi yhdynnässä vai  nuoleeko loppuun asti varman päälle. Näin tein itsekin jos vaimolta oli joskus jäänyt orgasmin väliin. Seuraavalla kerran hoidin sen varman päälle ja silloin vaimokin antoi sen tulla jo suuseksillä. Yhteispelillä noi hoidetaan, jos haluaa että nainenkin saa. 

Vierailija
170/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pahasti aliarvioit muut naiset. En usko, että ovat tahdottomia

Minä en aliarvioi naisia, vaan miehet niin tekevät. Olne nainen joten tiedän asian olevan näin. Ja pitää olla umpisokea ja kuuro, jollei tajua miten paljon yritän naisten nautinnon puolesta puhua!!! Ja Miehet tekevät joskus naisista sellaisi, jotka haluavat vaan rakastuneena tehdä melkein mitä tahansa jotta mies olisi tyytyväinen.

Aikoinaan lankesin, tosin vain osin , samaan ansaa. joten tiedän.Sillä miehellä oli muuten todellakin iso ja paksu mulkku, mutt sitä se oli itsekkin. Leveharteinen ja iso, jonka perässä kaikki naiset juoksi, ja se mies ihan  yhtälailla. Osas se silti tyydyttää minut, joskin puolihuolimattomasti, kun neuvoin.

Vierailija
171/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täällä taas paljon typerää testosteronia. Voi raasuja.

Ja yksi aina yhtä typerä nainen.

Vierailija
172/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin saada emätinorgasmin. Tai jos edes orgasmin sais oman miehen kanssa, sekin olisi täydellistä.

Opeta sille miehellesi, miten sen saat. Älä ujostele, sulla on oikeus siihen. Ja melkoisella varmuudella miehesikin haluaa sitä ja nauttii kun sulle sellaisen saa järjestää. Tapoja on monia!

En voi opettaa, kun en tiedä, miten sellaisen saan. Oon mä saanut orgasmeja aiemmin, mut aina vain klitorista stimuloimalla. Jos nuolisi mua pitkään, niin olisin taivaassa. Tulisin varmasti. Oon jo hiukan niin kuin luovuttanut noiden emätinorgasmien kanssa. Tai no, jos oma mies alkaisi osoittaa kiinnostusta treenaamiseen, niin tietty mäkin haluaisin.

älä sitä klitorista dissaa, anna palaa vaan. En tajua miksi sitä yhdyntäorgasmia hehkutetaan,

Tämä kaikki johtuu vain siitä, että et koskaan ole saanut kunnollista naimaorkkua. Siitä se kenkä puristaa. Ilmassa on jopa kateuden siemen.

Vierailija
173/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin rakastan nuolemista, en tiedä mitään parempaa, seksissä ainakaan. Täytyy olla suorempi miehen kanssa, jos saisin hänet vaikka innostumaan.

Itse tuon ilmi jo tapailun alussa ennen seksiä, että suuseksi kuuluu normaaliin seksiin joka kerta eikä ole mikään erikoisuus ja jos mies ei tykkää nuolla niin hän ei ole sopiva minulle. En jaksa tuhlata aikaa mieheen jonka kanssa seksi ei tule olemaan hyvää.

Meillä tuo on ratkaistu siten että vaimoni halunnut ja vaatinut nuolemista aina siitä lähtien kun ekan kerran hänen pienestä vastustelusta huolimatta nuolin. Sen jälkeen nuoleminen ollut ehto sille, että on ylipäätään seksiä ja yhdyntää. Minulle sopinut koska rakastanut nuolemista ja toisekseen varmempi ja nopeampi tapa varmistaa pillulle riittäävä kiihoittuneisuus, jotta yhdyntäkin onnistuu hyvin t

Ja nykyään se yhdyntä on vain väline sun pallien tyhjäykselle. Muuhun sitä ei enää tarvita.

Kertoisit joskus jotain uutta.

Vierailija
174/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täällä taas paljon typerää testosteronia. Voi raasuja.

Ja yksi aina yhtä typerä nainen.

Voi voi, vai typerä nainen...no niinhän sun pitää sanoa. kun olet miespuolinen.

Vierailija
175/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäiskös miehet, jos naiset eivät mitenkään huomioisi kalua, ei siis millään lailla. Olispa upeeta, ei tarviis yhtään kosketella mitenkään.

Eihän sun "tarvitse" kosketella mitään, mutta silloin et vain voi itsekään odottaa mitään!

"Eli,meinaat, että naisen pitää "ansaita" kosketus." Miehen ei , koska ilmanmuutahan miehen kuuluu saada panna! Ja sada se orgasmi, sehän kuuluu miehelle ilman muuta.

Kärttymamma ymmärsi taas väärin, joko tyhmyyttään tai riitaa haastaakseen.

Joskus 80-luvulla luleskeli joku, että "jos haluu saada on pakko antaa". Tuossa se on tiivistettynä!

Onnistuneeseen 'suoritukseen' tarvitaan molempien osapuolten panosta ja jos haluat vain

Itse sä ton terska yöpöydälle tarinan kyllä kirjoitit.

Mitäs jos menisit nuolettamaan ittelles sen maailman ihanimman orkun, kun olet taas noin pahalla päällä.

Vierailija
176/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten dorkia nämä Patet kavereineen ovatkaan!

PATELLA EI OLE KAVEREITA!

Vierailija
177/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä selität. Jos nainen ITSE haluaa saada orgasminsa yhdynnässä, niin yhdynnän pitäisi olla kiihotuksen finaali, jotta hän myös saisi haluamansa. Onko nyt niin vaikea ymmärtää. Kyse on siitä, että  nainen itse haluaa saada orgasminsa yhdynnässä. Ei ole miehestä kiinni. Näin se oli meilläkin ekat 40 vuotta vaimon halusta. Jos meinasin nuolla  liian pitkälle, niin joko työnsi pääni pois tai repi hiuksistä pois nuolemasta ja halusi yhdynt

Ekat 40 vuotta vaimo halusi kullia. Elo toistakymmentä vuotta on kuiva kausi jo kestänyt.

Vierailija
178/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sinä riivinrauta kuvittele, että tiedät muidenkin naisten tunnot. Kumma juttu että sulla pitäisi olla jokin monopoli asian kanssa.

Vierailija
179/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä haluta vaikkaMailman kauneimman naisen.Mutta jos et saa siihen on tyytyminen, Pitääkö se mies siltu typeräksi haukkua jos ei onnistanut sen naisen kanssa..ihan sama sen naisen "yhdyntäorgasmin kanssa" kun ei niin ei. 

Vierailija
180/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarvinnut luulla mitään, kun on kerrottu mitä haluaa ja miten orgasminsa haluaa. Kerran kysyin huvikseni vaimolta, että onko ollut tyytyväinen meidän seksiin. Vähän ihmetteli kysymystä ja kysyi, etteikö orgasmit ole nayttäneet. Toki ovat, joten ei ole tarvinnut epäillä tuntoja. Mutta kuhan kysyin. Harvempi nainen on tainnut saada n. 7000 orgasmia joista eniten yhdynnöissä omasta halustaan, joten itselläni on puhtaat jauhot pussissa ja olen hoitanut oman vaimoni. Muut  naiset on muiden vastuulla.

Sulla ei ole puhtaat jauhot pussissa, koska työntelet vaimon dildoa salaa perseesi. Joten älä nyt h.lvetissä leiki mitään pyhimystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi