Pystyykö yhdynnässä tekniikalla vaikuttamaan naisen emätinorgasmiin?
Vai onko se vain loppujaan siitä kiinni, että on tarpeeksi jykevä ja paksu kalu, ja sen kuin jyystää menemään?
Kommentit (341)
On täällä taas paljon typerää testosteronia. Voi raasuja.
Mä haluaisin saada emätinorgasmin. Tai jos edes orgasmin sais oman miehen kanssa, sekin olisi täydellistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin saada emätinorgasmin. Tai jos edes orgasmin sais oman miehen kanssa, sekin olisi täydellistä.
Opeta sille miehellesi, miten sen saat. Älä ujostele, sulla on oikeus siihen. Ja melkoisella varmuudella miehesikin haluaa sitä ja nauttii kun sulle sellaisen saa järjestää. Tapoja on monia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opeta sille miehellesi, miten sen saat. Älä ujostele, sulla on oikeus siihen. Ja melkoisella varmuudella miehesikin haluaa sitä ja nauttii kun sulle sellaisen saa järjestää. Tapoja on monia!
En voi opettaa, kun en tiedä, miten sellaisen saan. Oon mä saanut orgasmeja aiemmin, mut aina vain klitorista stimuloimalla. Jos nuolisi mua pitkään, niin olisin taivaassa. Tulisin varmasti. Oon jo hiukan niin kuin luovuttanut noiden emätinorgasmien kanssa. Tai no, jos oma mies alkaisi osoittaa kiinnostusta treenaamiseen, niin tietty mäkin haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se miehen orgasmi on, varmaan ihan samanlainen miten vaan sen saa, pillussa, suussa, kädellä tai pepussa. Miksi näitä ei määritellä mikä on paras tapa? Vain miejhellä on oikeus saada miten haluaa, ja se on varmaan kaikille kuitenkin yhtä hyvä.
Naisille mies määrittelee millätavoin on se paras. Eikö olekkin kummallista ja väärin.
Sinä olet täysin väärässä.
Miehenä tiedän oikein hyvin, miten voin hätätilassa laukaista tarpeeni, mutta yhdynnässä saan suurimman nautinnon nimenomaan nähdessäni ja kuullessani tyttöni vikisevän, kiemurtelevan ja viimein hänen vapisten lauetessaan, tuntiessani hänen hässäkkänsä kramppaavan ja nähdessäni hänen punaiset poskensa ja tyrmäävän hymynsä.
Itsensä on helppo tuntea, mutta sen tietäminen, mitä nainen todella haluaa on paljon vaikeampaa - e
Kuinka voi muiden saamiset olla jollekin noin hankala asia? Varsinkin se yhdyntäorgasmi!
Vierailija kirjoitti:
Sunkin tarttis tehä jotain asian eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi opettaa, kun en tiedä, miten sellaisen saan. Oon mä saanut orgasmeja aiemmin, mut aina vain klitorista stimuloimalla. Jos nuolisi mua pitkään, niin olisin taivaassa. Tulisin varmasti. Oon jo hiukan niin kuin luovuttanut noiden emätinorgasmien kanssa. Tai no, jos oma mies alkaisi osoittaa kiinnostusta treenaamiseen, niin tietty mäkin haluaisin.
älä sitä klitorista dissaa, anna palaa vaan. En tajua miksi sitä yhdyntäorgasmia hehkutetaan, kun ei se ole sen kummempi kuin klitoriksella saatu. Klitoriksella ne orgasmit kuienkin tulee! Kerro miehellesi että haluat että hän nuolee. Se on ihanaa!
Mäkin rakastan nuolemista, en tiedä mitään parempaa, seksissä ainakaan. Täytyy olla suorempi miehen kanssa, jos saisin hänet vaikka innostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin rakastan nuolemista, en tiedä mitään parempaa, seksissä ainakaan. Täytyy olla suorempi miehen kanssa, jos saisin hänet vaikka innostumaan.
Itse tuon ilmi jo tapailun alussa ennen seksiä, että suuseksi kuuluu normaaliin seksiin joka kerta eikä ole mikään erikoisuus ja jos mies ei tykkää nuolla niin hän ei ole sopiva minulle. En jaksa tuhlata aikaa mieheen jonka kanssa seksi ei tule olemaan hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Voisit ehdottaa miehelle 69:ää olisi molemmille nautintoa ja hyvää !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit ehdottaa miehelle 69:ää olisi molemmille nautintoa ja hyvää !
En pysty keskittymään muuhun, kun minua nuollaan. Suihin otan tietysti mieluusti ilman samanaikaista nuolemista. Täytynee hiukan himmailla näitä kirjoituksia, ettei ala tehdä mieli omaa miestä tämän enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tuon ilmi jo tapailun alussa ennen seksiä, että suuseksi kuuluu normaaliin seksiin joka kerta eikä ole mikään erikoisuus ja jos mies ei tykkää nuolla niin hän ei ole sopiva minulle. En jaksa tuhlata aikaa mieheen jonka kanssa seksi ei tule olemaan hyvää.
Meillä tuo on ratkaistu siten että vaimoni halunnut ja vaatinut nuolemista aina siitä lähtien kun ekan kerran hänen pienestä vastustelusta huolimatta nuolin. Sen jälkeen nuoleminen ollut ehto sille, että on ylipäätään seksiä ja yhdyntää. Minulle sopinut koska rakastanut nuolemista ja toisekseen varmempi ja nopeampi tapa varmistaa pillulle riittäävä kiihoittuneisuus, jotta yhdyntäkin onnistuu hyvin tai oikeammin pillu on siitä tilassa, että vaatii jo kullia himoissaan sisäänsä. Jos tavoite on naiselle yhdyntäorgasmi niin yhdyntä kannattaa aloittaa vasta siinä vaiheessa kun nainen ei enää kestä olla ilman kullia. Yhdynnän pitäisi olla se odotettu finaali. Silla ainakin varmistaa, ettei aloita liian aikaisin ja pillu ehdi jo puutua ennen kuin kiihoittuu tarpeeksi orgasmia varten. Vanha neuvo jo Kama Sutrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksuus ei ole olennaista. Kyllä se kulma on tärkeämpi. Kun osuu sopiviin kohtiin orkku on taattu
Ja ne kohdat on missäpäin?
Kokeile eri asennoissa
Miten itsekästä sanoa naiselle "Yhdynnän pitäisi olla se odotettu finaali." Sinäkö sen päätät mikä on se finaali? Sillätavvoinhan mies saa aina, mutta naisen finaali voi olla ihan muuta!
Niin moni nainen ei ikinä saa orgasmia varsinkaan siinä yhdynnässä, että tuo lausuma on suoraastaan irvokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäiskös miehet, jos naiset eivät mitenkään huomioisi kalua, ei siis millään lailla. Olispa upeeta, ei tarviis yhtään kosketella mitenkään.
Eihän sun "tarvitse" kosketella mitään, mutta silloin et vain voi itsekään odottaa mitään!
"Eli,meinaat, että naisen pitää "ansaita" kosketus." Miehen ei , koska ilmanmuutahan miehen kuuluu saada panna! Ja sada se orgasmi, sehän kuuluu miehelle ilman muuta.
Kärttymamma ymmärsi taas väärin, joko tyhmyyttään tai riitaa haastaakseen.
Joskus 80-luvulla luleskeli joku, että "jos haluu saada on pakko antaa". Tuossa se on tiivistettynä!
Onnistuneeseen 'suoritukseen' tarvitaan molempien osapuolten panosta ja jos haluat vain leikkiä lahnaa et voi odottaa oikeastaan mitään!
Yhdynnän pitäisi olla se odotettu finaali - lausunnot ovat omiaan tekemään kamalia paineita varsinkin nuoremmille naisille, jotka sitten tuntevat itsensä huonoiksi, eivätkä varsinkaan enää osaa arvosaa omia orgasmejaan, joita ehkä saavat muulla tavoin.
Miten itsekästä puhetta mieheltä, ja ajattelematonta. Mutta tätähän palstalla on ollut "Saan VAIN klitoriksella" ja mitä teen jotta saisin kuten mies haluaa....
Vierailija kirjoitti:
Tykkäiskös miehet, jos naiset eivät mitenkään huomioisi kalua, ei siis millään lailla. Olispa upeeta, ei tarviis yhtään kosketella mitenkään.
Voithan sinä tietysti toimia noinkin, mutta saattavat olla viimeiset treffit sitten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sun "tarvitse" kosketella mitään, mutta silloin et vain voi itsekään odottaa mitään!
"Eli,meinaat, että naisen pitää "ansaita" kosketus." Miehen ei , koska ilmanmuutahan miehen kuuluu saada panna! Ja sada se orgasmi, sehän kuuluu miehelle ilman muuta.
Kärttymamma ymmärsi taas väärin, joko tyhmyyttään tai riitaa haastaakseen.
Joskus 80-luvulla luleskeli joku, että "jos haluu saada on pakko antaa". Tuossa se on tiivistettynä!
Onnistuneeseen 'suoritukseen' tarvitaan molempien osapuolten panosta ja jos haluat vain leikkiä lahnaa et voi odottaa oikeastaan mitään!<
Höpö höpö taas sun haukkumisias. Onnistut antamaan naiselle orgasmin käsin tai nuolemalla, kun se nainenkin onnistuu samalla antamaan sinulle sillä pillulla. Jos enää viitsii sen jälkeen, kun ei itse ikinä saa mitään. Pane se terskas yöpöydälle kuuten joku kirjoitti, niin katsotaan montako orgasmia saat vaikka miten tekisit töitä.
Miten dorkia nämä Patet kavereineen ovatkaan!
Ilmeisesti orgasmin saaminen ei ole kaikille yhtä tärkeää, vaan jotkut voivat olla suorastaan hulluina ihan pelkkään seksiin ilman sitäkin.
Meillä oli yläasteella aikoinaan mukava ja antelias tyttö joka piti joskus vastaanottoa koulun jälkeen koulun takana olevassa kallioisessa mäntymetsässä. Tyttö halasi mäntyä kaksin käsin ja pyllisti hame ylhäällä ja pojat odottivat jonossa kun jokainen vuorollaan työnsi sen muutaman kerran minkä siinä iässä kesti, vetäisi hätäisesti ulos ja ruiskutti tytön selkään ja pyllylle. Muulla ei ollut väliä kunhan ei vain laskenut sisään.
Tyttö odotti myös pientä lahjaa. En muista määrää, mutta viikkorahoilla mentiin.