Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö yhdynnässä tekniikalla vaikuttamaan naisen emätinorgasmiin?

Vierailija
28.08.2025 |

Vai onko se vain loppujaan siitä kiinni, että on tarpeeksi jykevä ja paksu kalu, ja sen kuin jyystää menemään?

Kommentit (328)

Vierailija
201/328 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuules jäärä, en jaksa enää olla kohtelias, ja se mulle nyt sallittakoon. 

Monen mielestä yhdyntäorgasi on paras? Kenen mielestä? Kun  suurin osa naisista tuskin saavat minkäänlaista or

gasmia

valitettavasti. Ja en yhtään tiedä kuka se viljelee tätä  "monen mielestä se yhdyntäorgasmi ona paras" kuka siis?

Kun se on se klitoris joka sen orgasmin tuottaa, tavalla tai toisella, mistä joku mies mietää miten se nainen on sen saanut? Tai oikeastaan edes nainn itsekkään. Minä olen saanut niin paljon elämässäni orgasmeja että en itsekkään voisi varmuudella muuta sano akuin sen. että klitoriksella.

Miksi sen pitäis olla saatu jollain sisäisellä kun ulkopuolisella se on helpoinat kuintenkin suurimalla osalle. 

Koittakaa vaiia mieht joskus sitä, että että koske terskaan tai kal

Tietysti se feikkaa. Eikös kaikki naisten orkut olekin feikattuja.

Mutta yksi asia ihmetyttää. Miksi se haluaa aina vaan uudestaa vaikka joutuu feikkaamaan. Onkohan se vähän tyhmä vai oletko sinä vähän tyhmä?

Vierailija
202/328 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mun puoliso saa orkkuja anaaliseksissä, kun klitorikseen ei kukaan koske, Vai ulottuuko se perseeseen asti. Samoin se saa orkkuja nännejä käsittelemällä. Ulottuuko klitoris sinnekin saakka? Nää sun jutut on niin täynnä sitä itteään."

JUURI näin!

Ugh!

No en kyllä tiedä. Mutta sinä tunnut tietävän naisen orgasmista kylläkin, ja eise klitoris ole minkään arvoinen, puheitasi päätellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/328 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen mielestä yhdyntäorgasi on paras? Kenen mielestä? Kun  suurin osa naisista tuskin saavat minkäänlaista or

gasmia

valitettavasti. Ja en yhtään tiedä kuka se viljelee tätä  "monen mielestä se yhdyntäorgasmi ona paras" kuka siis?

Kun se on se klitoris joka sen orgasmin tuottaa, tavalla tai toisella, mistä joku mies mietää miten se nainen on sen saanut? Tai oikeastaan edes nainn itsekkään. Minä olen saanut niin paljon elämässäni orgasmeja että en itsekkään voisi varmuudella muuta sano akuin sen. että klitoriksella.

Miksi sen pitäis olla saatu jollain sisäisellä kun ulkopuolisella se on helpoinat kuintenkin suurimalla osalle. 

Se saa myös joskus orkkuja unissaan. Feikkaakohan se silloinkin. Olisikohan mun syytä alkaa jo huolestua tuosta kaikesta feikkaamisesta?

Vierailija
204/328 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gasmia

Koittakaa vaiia mi

Eikö sun mies ollu se kaveri, joka aina runkattiin maaliin, kun sun löysä pillu ei saa sitä tulemaan?

Vierailija
205/328 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gasmia

Ei tietenkään ole validi sun mielestä. Miksi olisikaan. Koska sinä!

Vierailija
206/328 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tehkö noita kamalia ketjuja, eihän niistä kukaan saa tolkkua!

Vierailija
207/328 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä. Nussin kuin ajokoira ja heitän lastit tosta vaan. 

Ilmeisesti orgasmin saaminen ei ole kaikille yhtä tärkeää, vaan jotkut voivat olla suorastaan hulluina ihan pelkkään seksiin ilman sitäkin.

Meillä oli yläasteella aikoinaan mukava ja antelias tyttö joka piti joskus vastaanottoa koulun jälkeen koulun takana olevassa kallioisessa mäntymetsässä. Tyttö halasi  mäntyä kaksin käsin ja pyllisti hame ylhäällä ja pojat odottivat jonossa kun jokainen vuorollaan työnsi sen muutaman kerran minkä siinä iässä kesti, vetäisi hätäisesti ulos ja ruiskutti tytön selkään ja pyllylle. Muulla ei ollut väliä kunhan ei vain laskenut sisään.

Tyttö odotti myös pientä lahjaa. En muista määrää, mutta viikkorahoilla mentiin.

Meillä oli koulussa aivan samanlainen paitsi e

Tyttöjen päästäminen asepalvelukseen oli massiivinen vihre, kuten jokainen jo silloin Rehnin aikana ymmärsi.

Jopa Israel, jota aina käytetään tässä perusteluna on luopunut sekayksiköistä pitkälti toistakymmentä vuotta sitten.

Sadasta miehestä koostuva yksikkö on paljon suorituskykyisempi, kuin sadasta miehestä ja viidestäkymmenestä naisesta koostuva.

Lisäksi naisia, heidän koulutuksestaan riippumatta ei voitaisi todellisuudessa käyttää rintamatehtävissä tosipaikassa, sillä on hyvin tiedossa kuinka Z-maan armeija kohtelee sotavankeja ja erityisesti käsiinsä joutuneita naisia.   

Vierailija
208/328 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mun puoliso saa orkkuja anaaliseksissä, kun klitorikseen ei kukaan koske, Vai ulottuuko se perseeseen asti. Samoin se saa orkkuja nännejä käsittelemällä. Ulottuuko klitoris sinnekin saakka? Nää sun jutut on niin täynnä sitä itteään."

JUURI näin!

Ugh!

No en kyllä tiedä. Mutta sinä tunnut tietävän naisen orgasmista kylläkin, ja eise klitoris ole minkään arvoinen, puheitasi päätellen.

Taas sä olet ymmärtävinäsi väärin ja vain saadaksesi riidellä! Mene ja hiero itsellesi orkku, niin rauhoitut!

Vierailija
209/328 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestöliitto.fi

https://www.vaestoliitto.fi artikkelit finsex-naisten-o...

Yli 50-vuotiaista naisista 5 prosenttia ja alle 35-vuotiaista naisista 15 prosenttia ei ollut ilmoituksensa mukaan koskaan kokenut orgasmia yhdynnöissään. Kuvio ...

Suomalaisten tutkimusten mukaan alle puolet naisista kokee orgasmin yhdynnässä, ja jopa kymmenen prosenttia naisista ei ole koskaan kokenut orgasmia. Toisaalta, esimerkiksi vuonna 2017 tehdyn FINSEX-tutkimuksen mukaan alle 40-vuotiailla naisilla on ollut yhä enemmän vaikeuksia saada orgasmia yhdynnässä, ja yli puolet heistä jäi yhdynnässä ilman orgasmia, Iltalehti

Vierailija
210/328 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä tappelua taas ketju täynnä. On se minustakin ihmeellistä kuinka jotkut miehet miesselittävät naisen orgasminkin naisille. Miten ei aikuiset miehet tajua että tarkoitus olisi kuunnella sitä omaa sänkykumppania eikä tyrkyttää omia käsityksiään naisen orgasmista sille naiselle? 

Ja minä en ole jäävi sanomaan. Minä olen nainen ja minä tiedän tasan tarkkaan miten minä saan. Myös yhdynnässä. Mulle ei tulisi pieneen mieleenkään silti yleistää sitä muihin naisiin. 

Vierailija
211/328 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan käsittämätöntä tappelua taas ketju täynnä. On se minustakin ihmeellistä kuinka jotkut miehet miesselittävät naisen orgasminkin naisille. Miten ei aikuiset miehet tajua että tarkoitus olisi kuunnella sitä omaa sänkykumppania eikä tyrkyttää omia käsityksiään naisen orgasmista sille naiselle? 

Ja minä en ole jäävi sanomaan. Minä olen nainen ja minä tiedän tasan tarkkaan miten minä saan. Myös yhdynnässä. Mulle ei tulisi pieneen mieleenkään silti yleistää sitä muihin naisiin. 

Miehenä olen kanssasi täysin samaa mieltä, mutta kiinnittäisin huomiota siihen seikkaan, että nimenomaan ketjun naiset riitelevät ja yrittävät panna sanomattomia sanoja muiden suuhun!

Periaatteessa on niin, kuten on monesti todettu, että naiset eivät pysty keskustelemaan, sillä se vaatisi toisen osapuolen kuuntelemista ja hänen viestinsä prosessointia ennen oman teesin tai perustellun vasta-argumentin esittämistä! Väittelyssä pätee sama kuin miekkailussakin: Se häviää, joka menettää malttinsa.

Ehdottaisin pitäytymistä henkilökohtaisuuksista, muiden sanomisista valehtelusta sekä sivistynyttä käytöstä tästä profaanista aiheesta huolimatta.

Vierailija
212/328 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä täällä haukutaan naiset lesboiksi, feamakoiski ja vaikka miksi typeryksiski, ja sen tekevät pari miestä, jotka eivät ymmärrä orgasmin saamisesta mitään, kun ovat lahnoja..

Vierailija
213/328 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen kanssasi täysin samaa mieltä, mutta kiinnittäisin huomiota siihen seikkaan, että nimenomaan ketjun naiset riitelevät ja yrittävät panna sanomattomia sanoja muiden suuhun!

Periaatteessa on niin, kuten on monesti todettu, että naiset eivät pysty keskustelemaan, sillä se vaatisi toisen osapuolen kuuntelemista ja hänen viestinsä prosessointia ennen o

Kerro minulle nyt sivitsyneesti, miten mies tietää paremmin kuin nainen, miten saa ja pystyy saamaan sen orgasminsa. Ja kerro sekin miten mies saa itse tekemällä itselleen, kun panee naista.....kun ei siihen toista tarvita.

Vierailija
214/328 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUOLET NAISISTA ON NÄYTELLYT saavansa orgasmin, joidenkin tutkimusten mukaan niin on tehnyt jopa 70 prosenttia. Valeorgasmin tarkoitus on useimmiten vauhdittaa miehen laukeamista, toisin sanoen viedä akti vauhdikkaammin loppuun, paljasti brittitutkimus. Näyttelemisen syyksi naiset listasivat tylsyyden, väsymyksen, epämiellyttävyyden ja kiireen. Valtaosa halusi olla kiltti kumppanilleen: 92 prosenttia tutkimukseen osallistuneista naisista koki, että orgastinen voihkiminen lisäsi miehen itseluottamusta.Noin joka neljäs nainen pani esityksen alulle samalla hetkellä, kun tajusi, ettei saavuta itse orgasmia.Miehetkin huijaavat: Kansasin yliopiston tutkimuksessa joka neljäs mies kertoi joskus feikanneensa orgasminsa. Syyt olivat samoja kuin naisilla: valeorgasmin esittämiseen houkuttelee väsymys, tylsistyminen tai se, että oikean orgasmin saaminen kestää liian pitkään.

Vierailija
215/328 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs miehet ja etenkin Pate, nyt sanoo.

Vierailija
216/328 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt taida tulla sanoja, miehiltä. Mihieltä jotka haukkuvat naisia lesboiksi , tunnottomiksi pilluiksi, riitelijöiksi  yms. Missähän se syy onkaan jos näin on.

Ja kun vain nainen yrittää saa orgasmin, jollei ole "lahna".

Vierailija
217/328 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä täällä haukutaan naiset lesboiksi, feamakoiski ja vaikka miksi typeryksiski, ja sen tekevät pari miestä, jotka eivät ymmärrä orgasmin saamisesta mitään, kun ovat lahnoja..

Mitä luulet KH, miksi sinua haukutaan? Nimen omaan SINUT. Ei täällä muita naisia lesboiksi haukuta. Monesti ne lesbot suhtautuvat miehiin täysin samalla tavalla, kun sinä teet.

No vikahan on tietysti niissä mihissä, kun ne vaan jyystää ja panee omaksi ilokseen. Klitorikseen koskematta. Eiköstä vaan KH?

Laita jooko korkki kiinni. Alat olla turhan kiukkuinen ja sun kirjoitusta alkaa olla jo aika vaikeaa ymmärtää. 

Vierailija
218/328 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä miesten pitäisi sanoa?  Siitäkö mistä tietää miten naiset saa? Pakkohan miesten on tietää, koska naiset ei itse osaa kertoa ja mies joutuu itse selvittämään millä saa naisensa saamaan orgasmit. Itsekin sain vaimolta vapaat kädet ja vastuun hoitaa hänen orgasminsa, kun ei itse osannut edes neuvoa. Hoidin jo ekalla keralla ja jatkossa ne oli vastuullani, kun vaimo huomasi että siihen kykenen..  Mies joutuu kerta toisensa jälkeen selvittämään kun jo yhden ja saman naisen mielialat ja halut vaihtelee jatkuvasti. Kyllä siinä kehittyy niille miehille taitoa ja tietoa jotka silti pystyy naiselleen orgasmit tuottamaan tai avustamaan naista saamaan. Nostan kaikille niille miehille hattua, jotka ne ongelmat on pystyneet selvittämään. Voin todellakin 7000 orgasmin kokemuksella sanoa, että on kertynyt tietoa ja taitoa lukea  vaimoa. Kaikilla miehillä ei vain asenne ja kärsivällisyys riitä opettelemaan naisen tyydyttämistä eivätkä jaksa siihen panostaa. Minun ikäpolvelleni naisen tyydyttämien seksissä ollut itsestään selvää. Siksi varmaan yli 50v  naisista on 95% saanut yhdynnässäkin finsex tutkimuksen mukaan. Nuoret miehet sluibaa vastuustaan siitä päätelle, että niin iso osa nuoremmista naisista ei ole saanut. 

Vierailija
219/328 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa on niin, kuten on monesti todettu, että naiset eivät pysty keskustelemaan, sillä se vaatisi toisen osapuolen kuun

No minäpä kerron (vaikka et kuitenkaan sitä ymmärrä).

Olen miehenä ollut sinua useamman naisen kanssa sängyssä (jollet ole se lesbo). Minulla on enemmän kokemuksia naisista ja pilluista, kuin sinulla (jollet ole se lesbo). Olen tuottanut naisille useamman orgasmin kuin sinä (jollet ole se lesbo). Olen tuottanut naisille orkkuja kalullani (tähän et pysty vaikka olisit se lesbo). Minulla on parempi kokemus naisten klitoriksista kuin sinulla (jollet ole se lesbo). Olen tuottanut naisille orkkuja nuolemalla, panemalla (myös anaaliin) piiskaamalla, alistamalla, sitomalla, vibraamalla, sormettamalla. You name it. Joten olen kokeneempi naisten kanssa kuin sinä (vaikka olisit se lesbo). Jokaisessa orkussa ei ole tarvittu kontaktia klitorikseen. Mutta ethän sinä tätä tajua, koska sulla ei ole kaikki inkkarit kanootissasi.

Sinä et tunne kun oman pillusi, joten anna jo olla. Olet tehnyt itsestäsi jo täydellisen pellen.

Vierailija
220/328 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä miesten pitäisi sanoa?  Siitäkö mistä tietää miten naiset saa? Pakkohan miesten on tietää, koska naiset ei itse osaa kertoa ja mies joutuu itse selvittämään millä saa naisensa saamaan orgasmit. Itsekin sain vaimolta vapaat kädet ja vastuun hoitaa hänen orgasminsa, kun ei itse osannut edes neuvoa. Hoidin jo ekalla keralla ja jatkossa ne oli vastuullani, kun vaimo huomasi että siihen kykenen..  Mies joutuu kerta toisensa jälkeen selvittämään kun jo yhden ja saman naisen mielialat ja halut vaihtelee jatkuvasti. Kyllä siinä kehittyy niille miehille taitoa ja tietoa jotka silti pystyy naiselleen orgasmit tuottamaan tai avustamaan naista saamaan. Nostan kaikille niille miehille hattua, jotka ne ongelmat on pystyneet selvittämään. Voin todellakin 7000 orgasmin kokemuksella sanoa, että on kertynyt tietoa ja taitoa lukea  vaimoa

suomalaisten tutkimusten mukaan alle puolet naisista kokee orgasmin yhdynnässä, ja jopa kymmenen prosenttia naisista ei ole koskaan kokenut orgasmia. Toisaalta, esimerkiksi vuonna 2017 tehdyn FINSEX-tutkimuksen mukaan alle 40-vuotiailla naisilla on ollut yhä enemmän vaikeuksia saada orgasmia yhdynnässä, ja yli puolet heistä jäi yhdynnässä ilman orgasmia,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän