Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö yhdynnässä tekniikalla vaikuttamaan naisen emätinorgasmiin?

Vierailija
28.08.2025 |

Vai onko se vain loppujaan siitä kiinni, että on tarpeeksi jykevä ja paksu kalu, ja sen kuin jyystää menemään?

Kommentit (328)

Vierailija
121/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs aiempi 25-v. naisystäväni liikutteli itseään yhdynnässä, aina myös lähetyssaarnaajassa. Sai yhdyntäorgasmit eikä tarvinnut sormin hipeltää. Kosteutta piisasi vai pitäisikö sanoa että märkyyttä riitti. Oli todella innokas sängyssä.

Kauan sitten tuntemani joogatyttö oli treenannut piilolihansensa poikkeuksellisen vahvoiksi ja pystyi yhdynnässä puristelemaan kaluani rytmikkääksi meidän molempien mielihyväksi. Minusta se tuntui kuin sähköiskuilta.

Hän osasi saada meille molemmille orgasmin täysin ilman ulkoista liikettä istuessani lootusasennossa ja hänen istuessaan sylissäni, kädet ja sääret ympärilläni ja vain keskittymällä ja puristelemalla pillulihaksiaan. Oli kuulemma harjoitellut sitä tylsillä oppitunneilla ja tehnyt itselleen orkkuja kenenkään huomaamatta. En ole koskaan törmännyt toiseen samanlaiseen!

Mun puoliso on samanlainen lypsykone. Jokaisen miehen tulisi saada kokea sellainen ainakin kerran elämässään. On se huikeeta. Tietäjät tietää.

Vierailija
122/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäiskös miehet, jos naiset eivät mitenkään huomioisi kalua, ei siis millään lailla. Olispa upeeta, ei tarviis yhtään kosketella mitenkään.

Ethän sä lesbo edes kaluun koske. Kaikkihan sen tajuaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni haluaa useinkin, että vain vetelen häneltä käteen, tulee kovan ulinan kanssa sitten. Ja suuhun myös, tietysti.

Teemme myös yhdessä toinen toisillemme usein. Hyvä luottamus välillämme, eikä ole estoja.

Vierailija
124/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni haluaa useinkin, että vain vetelen häneltä käteen, tulee kovan ulinan kanssa sitten. Ja suuhun myös, tietysti.

Teemme myös yhdessä toinen toisillemme usein. Hyvä luottamus välillämme, eikä ole estoja.

Sun mies voi haluta. Itse en ole halunnut tyytyä siihen koskaan kun pillua ja suutakin ollut saatavissa. Enkä kovin usein edes suuhun, joska pilluun tulo on huomattavasti parempaa ja saanut valita.

Vierailija
125/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mitenkin haluaa, onneksi kuitenkin haluaa, ja saa sitten mitä haluaa!

Vierailija
126/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä mikä on oikeasti emätinyhdyntäorgasmi, onko sellaista edes? Eihän mies nai mistään kaukaa vain kärjellä pilluun..jolloin se kroppa tulee jokatapauksessa siihen häpykumpuun kiinni, ja siinähän sitten se klitoriskin saa väkisinkin painetta. Joku tekee niin paremmin, joku huonommin.

Vierailija
127/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä mikä on oikeasti emätinyhdyntäorgasmi, onko sellaista edes? Eihän mies nai mistään kaukaa vain kärjellä pilluun..jolloin se kroppa tulee jokatapauksessa siihen häpykumpuun kiinni, ja siinähän sitten se klitoriskin saa väkisinkin painetta. Joku tekee niin paremmin, joku huonommin.

Et oo muista asennoista kuullut kuin lähäristä?

Vierailija
128/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mies voi haluta. Itse en ole halunnut tyytyä siihen koskaan kun pillua ja suutakin ollut saatavissa. Enkä kovin usein edes suuhun, joska pilluun tulo on huomattavasti parempaa ja saanut valita.

Kuiva pillu ei ikinä ole nautinto.

Vierailija
129/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä pannaan aina samassa asennossa.

Vierailija
130/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä onkin useimmiten lusikassa, tai takaapäin tai miten vain. Täällä nyt vaan puhuttu tuosta lähäristä...oletkos itse kuullut klitoriksesta, sen sormeilulla saamisesta? Oletko kuullut suuseksistä. siis myös naiselle annettuna.

Vierailija
131/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä onkin useimmiten lusikassa, tai takaapäin tai miten vain. Täällä nyt vaan puhuttu tuosta lähäristä...oletkos itse kuullut klitoriksesta, sen sormeilulla saamisesta? Oletko kuullut suuseksistä. siis myös naiselle annettuna.

Molemmat ihan täyttä paskaa!

Vierailija
132/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäiskös miehet, jos naiset eivät mitenkään huomioisi kalua, ei siis millään lailla. Olispa upeeta, ei tarviis yhtään kosketella mitenkään.

Eihän sun "tarvitse" kosketella mitään, mutta silloin et vain voi itsekään odottaa mitään!

Vierailija
133/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja höpönlöpön! Ei se mies mitään kulmia pannessaa mieti, omaa tuntumaansa vain. Eikä sen osuman kulmaa voiskaan, ja kuka mies sen tietäskään ,ihinpäin kullakin tökkiä. Siisään ja ulos vain ja thats it. Trallallaa. Useimmiten tai ei juuri koskaan osu mihinkään No mies saa aina.

Niin, siksipä naisen kannattaakin olla itse välillä ja ohjaksissa ja paukuttaa menemään siinä kulmassa ja siihen kohtaan missä tuntuu hyvältä. Näin mä teen. Sit ku mä oon saanu, on miehen vuoro sohia mielensä mukaan.

Näin se meni meiläkin jo nuorena. Vaimoni opetti minulla oikean tavan miten hän sai aina yhdynnässä. Alun edestakaisen liikkeen jälkeen kietoi jalat ympärilleni lukiten minut kulli tyveä myöten sisään. Opetti keinumaan niiin, että kova kullini puski vast

"Tämähän nyt olikin IHAN uusi juttu, ei ole ennen kuultukkaan!"

Ihan oikeasti, paljon on miehiä ja etenkin naisia, joille tämä olisi aivan uusi ja mullistava asia!

Vierailija
134/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi vaikuttaa, nainen voi joko vatkaa tavaraansa mielipuolen lailla, olla liikkumatta lainkaan, tai jotain siltä väliltä.

Ja mitähänmielipuolinen vatkaaminen auttaa?? Olet varmastikkin mies. 

Hieroo oikeasta kohdasta sopivalla rytmillä. 

Kyllä ainakin itse liikutan lantiota silleen kuin parhaalta tuntuu ja puristelen pillulihaksia.

T: Eri

Eihän sen kalun matkaa voi kukaan säädellä, eikä se kalu tosiaankaan tiedä yhtään  mihin sen pitäisikään osua, jos mihinkään. 

Kaikella ystävyydellä: Sinä tarvitsisit vain osaavan opettajan muutamaksi kerraksi!

Voisit välittää oppimasi miehellesi sitten ja sen jälkeen te molemmat saisitte asiasta paljon enemmän irti!

Vierailija
135/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se emätin on yhä vaan melkoisen tunnoton = siis ei tunne mitään jumalattomia ihania juttuja, joten sen jyystö ei vaan ole juuri monellekkaan tae orgasmista. Sitä varten on se klitoris, jossa 2 kertaa enemmän nautintopisteitä kuin kalussa. Se onkin ainoa ihmisen elin, jonka tarkoitus on ainoastaan tuottaa orgasmeja.

Tämä ongelma on vain naisilla (tai naisoletetuilla), joilla on löysä ja tunnoton pillu.

Siskot! Muistakaa Kegelin harjoitus! Se tuottaa nopeasti tuloksia, joista molemmat nauttivat ja varttuneemmille tädeille se tuo varmuutta ja ehkäisee pissan tiputtelua, joka valitettavasti on naisilla yhtä yleistä kuin vanhemmille sedille eturauhasvaivat.

Vierailija
136/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies työntää kalun tyveä myöten sisään .Nainen alla liikuttaa lantiota .Näin on neljä naista orkkunsa saaneet lähetyssaarnaaja asennossa.Kymmeniä muita on sitten sormi kieli hommin hoidettu orkkuun.

Vierailija
137/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sun "tarvitse" kosketella mitään, mutta silloin et vain voi itsekään odottaa mitään!

"Eli,meinaat, että naisen pitää "ansaita" kosketus." Miehen ei , koska ilmanmuutahan miehen kuuluu saada panna! Ja sada se orgasmi, sehän kuuluu miehelle ilman muuta.

Vierailija
138/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs se miehen orgasmi on, varmaan ihan samanlainen miten vaan sen saa, pillussa, suussa, kädellä tai pepussa. Miksi näitä ei määritellä mikä on paras tapa? Vain miejhellä on oikeus saada miten haluaa, ja se on varmaan kaikille kuitenkin yhtä hyvä.

Naisille mies määrittelee millätavoin on se paras. Eikö olekkin kummallista ja väärin.

Sinä olet täysin väärässä.

Miehenä tiedän oikein hyvin, miten voin hätätilassa laukaista tarpeeni, mutta yhdynnässä saan suurimman nautinnon nimenomaan nähdessäni ja kuullessani tyttöni vikisevän, kiemurtelevan ja viimein hänen vapisten lauetessaan, tuntiessani hänen hässäkkänsä kramppaavan ja nähdessäni hänen punaiset poskensa ja tyrmäävän hymynsä.

Itsensä on helppo tuntea, mutta sen tietäminen, mitä nainen todella haluaa on paljon vaikeampaa - etenkin suhteen alussa! Joten naiset, oppikaa ilmaisemaan halunne paremmin, sillä te olette kaikki erilaisia ja ainutlaatuisia!

Vierailija
139/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs aiempi 25-v. naisystäväni liikutteli itseään yhdynnässä, aina myös lähetyssaarnaajassa. Sai yhdyntäorgasmit eikä tarvinnut sormin hipeltää. Kosteutta piisasi vai pitäisikö sanoa että märkyyttä riitti. Oli todella innokas sängyssä.

Kauan sitten tuntemani joogatyttö oli treenannut piilolihansensa poikkeuksellisen vahvoiksi ja pystyi yhdynnässä puristelemaan kaluani rytmikkääksi meidän molempien mielihyväksi. Minusta se tuntui kuin sähköiskuilta.

Hän osasi saada meille molemmille orgasmin täysin ilman ulkoista liikettä istuessani lootusasennossa ja hänen istuessaan sylissäni, kädet ja sääret ympärilläni ja vain keskittymällä ja puristelemalla pillulihaksiaan. Oli kuulemma harjoitellut sitä tylsillä oppitunneilla ja tehnyt itselleen orkkuja kenenkään huomaamatta. En ole koskaan törmännyt toiseen sam

Nyt ollaan hindubudhan kanssa manalaan menossa .  Kokeile Jeesusta taivaaseen suunnista. 

Vierailija
140/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs se miehen orgasmi on, varmaan ihan samanlainen miten vaan sen saa, pillussa, suussa, kädellä tai pepussa. Miksi näitä ei määritellä mikä on paras tapa? Vain miejhellä on oikeus saada miten haluaa, ja se on varmaan kaikille kuitenkin yhtä hyvä.

Naisille mies määrittelee millätavoin on se paras. Eikö olekkin kummallista ja väärin.

Sinä olet täysin väärässä.

Miehenä tiedän oikein hyvin, miten voin hätätilassa laukaista tarpeeni, mutta yhdynnässä saan suurimman nautinnon nimenomaan nähdessäni ja kuullessani tyttöni vikisevän, kiemurtelevan ja viimein hänen vapisten lauetessaan, tuntiessani hänen hässäkkänsä kramppaavan ja nähdessäni hänen punaiset poskensa ja tyrmäävän hymynsä.

Itsensä on helppo tuntea, mutta sen tietäminen, mitä nainen todella haluaa on paljon vaikeampaa - etenkin suhteen alussa! Joten naiset, oppikaa ilmaise

Missä kohtaa olen väärässä? SSinä puhut oman itsesi nautinnosta, niinhän se aina menee, miehen nautinto on se juttu. Mutta minö olen nainen joka haluan oman nautintoni,ja tiedän sen miten sen parhaiten saan, Ja jos se ei miehelle kelpaa, olkoot hänkin sitten ilman. Osaan kyllä tehdä ihania juttuja miehelle, jos niin haluan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä