Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö yhdynnässä tekniikalla vaikuttamaan naisen emätinorgasmiin?

Vierailija
28.08.2025 |

Vai onko se vain loppujaan siitä kiinni, että on tarpeeksi jykevä ja paksu kalu, ja sen kuin jyystää menemään?

Kommentit (341)

Vierailija
181/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täällä taas paljon typerää testosteronia. Voi raasuja.

Ja yksi aina yhtä typerä nainen.

Voi voi, vai typerä nainen...no niinhän sun pitää sanoa. kun olet miespuolinen.

No senhän totesi jo viimeistään Mantovan herttua: "La donna e mobile..."

Modenan herttua puolestaan on se, joka valmistaa sitä hyvää balsamiviinietikkaa!

*  

Laulakaa il Maestron mukana tai mieluummin kuunnelkaa vain:

La donna e mobile Pavarotti lyrics

Vierailija
182/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää te vanhat ja muutkaan ukot luulko, että tiedätte naisten tunnot paremmin kuin he itse.Törkeetä.

Tai sinä riivinrauta kuvittele, että tiedät muidenkin naisten tunnot. Kumma juttu että sulla pitäisi olla jokin monopoli asian kanssa.

En tietenkään luule, mutta sinäpäs luuletkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menes nyt Pate, jo päikkäreille. 

Mene, Karen, jonnekin tappelemaan keskenäsi!

Kun ei sinulla ole mitään rakentavia kommentteja, niin älä häiritse muita vain riitaa haastaaksesi!

Vierailija
184/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo naiset epätoivoisesti haluavat sen tanan yhdyntäorkun, koska miehet sitä haluavat! Muuten nainen on huono..tämä käynyt ilmi monin tavoin, ja sen ovat miehetitse luoneet. 

"en ikinä ottaisi naista joka ei saa" jne jne kuka siis haluaa olla sellainen nainen? Ettekö todellakaan tajua.

Ja vaikka kuinka kiemurtelis ja tekis vaikka mitä, jos ei niin ei. Silti hyvin moni nainen silti saa muullatavoin, eli sen klitoriksen ulkoisen siis avulla.

Sinäkin Pate, jauhat, että nuolet ja sormetat kunne on räjähtämäisilään...

Olen ollut minäkin räjähtämäisilläni, kun sitten yhtäkkiä mies päättääkin tehdä jotain muuta, esim alkaa panemaa...good byt silloin orgasmi. Mutta aina niin minä huono sitten, mies luki oikein, ja sai sitten YKSIN JA ITSE oman orgasminsa.

Aika pahasti alia

No puhupa sitten hetki naisten yhdyntäorgasmeista, koska monen mielestä se orkuista kaikkein kokonaisvaltaisin ja paras. Pystytkö keskustelemaan asiasta vai meneekö heti herkkunappulan hieromiseksi?

Vierailija
185/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä keskustelun viihdearvo on kohdillaan, kun nää kaksi seniiliä senioria vääntää omaa paskaansa muiden silmille. Kumpikaan ei ymmärrä kun omaa vehjettää ja ovat aina oikeassta.

Pate ja KH ne yhteen soppii, huomenna viedään teuraskoppiin...

Vierailija
186/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules jäärä, en jaksa enää olla kohtelias, ja se mulle nyt sallittakoon. 

Monen mielestä yhdyntäorgasi on paras? Kenen mielestä? Kun  suurin osa naisista tuskin saavat minkäänlaista or

gasmia

valitettavasti. Ja en yhtään tiedä kuka se viljelee tätä  "monen mielestä se yhdyntäorgasmi ona paras" kuka siis?

Kun se on se klitoris joka sen orgasmin tuottaa, tavalla tai toisella, mistä joku mies mietää miten se nainen on sen saanut? Tai oikeastaan edes nainn itsekkään. Minä olen saanut niin paljon elämässäni orgasmeja että en itsekkään voisi varmuudella muuta sano akuin sen. että klitoriksella.

Miksi sen pitäis olla saatu jollain sisäisellä kun ulkopuolisella se on helpoinat kuintenkin suurimalla osalle. 

Koittakaa vaiia mieht joskus sitä, että että koske terskaan tai kalun päähän ollenkaan, vetelettä vain juurta tai palleja kunnes hiki tulee...

Vierailija
187/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdynnän pitäisi olla se odotettu finaali - lausunnot ovat omiaan tekemään kamalia paineita varsinkin nuoremmille naisille, jotka sitten tuntevat itsensä huonoiksi, eivätkä varsinkaan enää osaa arvosaa omia orgasmejaan, joita ehkä saavat muulla tavoin.

Miten itsekästä puhetta mieheltä, ja ajattelematonta. Mutta tätähän palstalla on ollut "Saan VAIN klitoriksella" ja mitä teen jotta saisin kuten mies haluaa....

Mitä sinä selität. Jos nainen ITSE haluaa saada orgasminsa yhdynnässä, niin yhdynnän pitäisi olla kiihotuksen finaali, jotta hän myös saisi haluamansa. Onko nyt niin vaikea ymmärtää. Kyse on siitä, että  nainen itse haluaa saada orgasminsa yhdynnässä. Ei ole miehestä kiinni. Näin se oli meilläkin ekat 40 vuotta vaimon halusta. Jos meinasin nuolla  liian pitkälle, niin joko työnsi pääni pois

Ekat 40 vuotta vaimo halusi kullia. Elo toistakymmentä vuotta on kuiva kausi jo kestänyt.

Mitä sinä tietämätön taas sönkötät. Vaimo ei edelleenkään suostu seksiin ilman yhdyntää. Halunnut aina kullia suuseksiorgasmiensa jälkeen, kuten eilenkin. Muuten ei lähde panetus. Meillä ei ole seksiä ilman yhdyntää ollut tähänkään asti. Siksikin kullini pitää seistä kun vaimo sitä haluaa. Etkä sinä pöljä taida ymmärtää sitäkään, että monet naiset nauttii eniten yhdynnöistä suuseksi orgasmien jälkeen. Pillu on vastaanottavaisempi, jolloin tuntuu paremmalta. Jos olet joskus naisten kanssa, niin ehkä joskus opit. 

Vierailija
188/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin rakastan nuolemista, en tiedä mitään parempaa, seksissä ainakaan. Täytyy olla suorempi miehen kanssa, jos saisin hänet vaikka innostumaan.

Itse tuon ilmi jo tapailun alussa ennen seksiä, että suuseksi kuuluu normaaliin seksiin joka kerta eikä ole mikään erikoisuus ja jos mies ei tykkää nuolla niin hän ei ole sopiva minulle. En jaksa tuhlata aikaa mieheen jonka kanssa seksi ei tule olemaan hyvää.

Meillä tuo on ratkaistu siten että vaimoni halunnut ja vaatinut nuolemista aina siitä lähtien kun ekan kerran hänen pienestä vastustelusta huolimatta nuolin. Sen jälkeen nuoleminen ollut ehto sille, että on ylipäätään seksiä ja yhdyntää. Minulle sopinut koska rakastanut nuolemista ja toisekseen varmempi ja nopeampi tapa varmistaa pillulle riittäävä

Pallit voi tyhjentää muutenkin, nopeammin, helpommin, siistimmin, halvemmalla, usein tyydyttävämmin ja haaskaamatta siihen niin paljon aikaa.

Naisen ylläpito pelkästään tyhjennystä varten on kuin auton ostaminen vain voidakseen käyttää sen tupakansytytintä.

Miehet odottavat naiseltaan paljon muutakin, mutta nykyajan pahantapaisista, juopoista irtonaisista ei ole, etenkään niiden saatua fe*mi*nismi-, woke- tai dei-tartunnan oikein mihinkään muuhun kuin haastamaan riitaa, kuten tästäkin ketjusta näemme ja siksi on sekä solmittujen avioliittojen että suomalaisille syntyneiden lasten määrä romahtanut maassamme.

On paljon parempi elää yksin kuin pahantapaisen, kiukkuisen naisenpuolen kanssa! Ei  se sukupuolinen kanssakäyminen tosiaankaan ole niin kovaa valuuttaa kuin moni nainen näyttää täälläkin luulevan.

Wanhaan aicaan Japanissa oli vaimon liiallinen puheliaisuus muuten jopa avioeron peruste.

Ja ajatelkaa Archimedestä, tuota antiikin etevintä matemaatikkoa ja keksijää, jonka vaimo Ksantippa oli niin kiukkuinen ja pahasisuinen, että hänen nimensä muistetaan noista ominaisuuksista vieläkin, lähes kahden ja puolen vuosituhannen jälkeen! 

Vierailija
189/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo naiset epätoivoisesti haluavat sen tanan yhdyntäorkun, koska miehet sitä haluavat! Muuten nainen on huono..tämä käynyt ilmi monin tavoin, ja sen ovat miehetitse luoneet. 

"en ikinä ottaisi naista joka ei saa" jne jne kuka siis haluaa olla sellainen nainen? Ettekö todellakaan tajua.

Ja vaikka kuinka kiemurtelis ja tekis vaikka mitä, jos ei niin ei. Silti hyvin moni nainen silti saa muullatavoin, eli sen klitoriksen ulkoisen siis avulla.

Sinäkin Pate, jauhat, että nuolet ja sormetat kunne on räjähtämäisilään...

Olen ollut minäkin räjähtämäisilläni, kun sitten yhtäkkiä mies päättääkin tehdä jotain muuta, esim alkaa panemaa...good byt silloin orgasmi. Mutta aina niin minä huono sitten, mies luki oikein, ja sai sitten YKSIN JA ITSE oman orgasminsa.

Eipä KH tiedä yhdyntäorkusta sen enempää kun sika satelliitista.

Vierailija
190/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa summarum: Naisen pitää haluta yhdyntää, ja saada myös siinä. Klitorista hypistelemällä orgasmi on vääränlainen.

Mies saa yhdynnässä "yksin"!!!

Naiset ovat feminismin pilaamia  pahantahtoisia naisia. Miehet ihania uroita jotaka eivät suinkaan pyri panemaan, vaan  ..hmm en tiedä mitä!

Mitäs vielä...keksikää itse loput.

Vierailija
191/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen mielestä yhdyntäorgasi on paras? Kenen mielestä? Kun  suurin osa naisista tuskin saavat minkäänlaista or

gasmia

valitettavasti. Ja en yhtään tiedä kuka se viljelee tätä  "monen mielestä se yhdyntäorgasmi ona paras" kuka siis?

Kun se on se klitoris joka sen orgasmin tuottaa, tavalla tai toisella, mistä joku mies mietää miten se nainen on sen saanut? Tai oikeastaan edes nainn itsekkään. Minä olen saanut niin paljon elämässäni orgasmeja että en itsekkään voisi varmuudella muuta sano akuin sen. että klitoriksella.

Miksi sen pitäis olla saatu jollain sisäisellä kun ulkopuolisella se on helpoinat kuintenkin suurimalla osalle. 

Koittakaa vaiia mieht joskus sitä, että että koske terskaan tai kalun päähän ollenkaan, vetelettä vain juurta tai palleja kunnes hiki tulee...

Olen tehnyt asiasta palstalla kyselyn. Ja 75% naisista, jotka pystyvät saamaan naimaorkun pitivät sitä parempana ja varsinkin kokonaisvaltaisempana kun suuseksillä saatua orkkua. Käytä hakua, jos haluat lukea ketjun. Toki sinä osallistuit siihenkin ketjuun klitoriksesi kanssa.

Nyt saat sitten alkaa väittämään, että vastanneet naiset olivatkin miehiä...

Vierailija
192/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

gasmia

Miten mun puoliso saa orkkuja anaaliseksissä, kun klitorikseen ei kukaan koske, Vai ulottuuko se perseeseen asti. Samoin se saa orkkuja nännejä käsittelemällä. Ulottuuko klitoris sinnekin saakka?

Nää sun jutut on niin täynnä sitä itteään.

Vierailija
193/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdynnän pitäisi olla se odotettu finaali - lausunnot ovat omiaan tekemään kamalia paineita varsinkin nuoremmille naisille, jotka sitten tuntevat itsensä huonoiksi, eivätkä varsinkaan enää osaa arvosaa omia orgasmejaan, joita ehkä saavat muulla tavoin.

Miten itsekästä puhetta mieheltä, ja ajattelematonta. Mutta tätähän palstalla on ollut "Saan VAIN klitoriksella" ja mitä teen jotta saisin kuten mies haluaa....

Mitä sinä selität. Jos nainen ITSE haluaa saada orgasminsa yhdynnässä, niin yhdynnän pitäisi olla kiihotuksen finaali, jotta hän myös saisi haluamansa. Onko nyt niin vaikea ymmärtää. Kyse on siitä, että  nainen itse haluaa saada orgasminsa yhdynnässä. Ei ole miehestä kiinni. Näin se oli meilläkin ekat 40 vuotta vaimon halusta. Jos meinasin nuolla&nb

Teillä naidaan vaimon suuseksiorkun jälkeen siitä syystä, että et kestä 10 työntöä pidempään. Siksi teillä ei ole koskaan oikeasti naitu. Käytetty vaan kullia pillussa.

Vierailija
194/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gasmia

Koittakaa vaiia mieht joskus sitä, että että koske terskaan tai kalun päähän ollenkaan, vetelettä vain juurta tai p

Sun puoliso on joko todella, todella, äärimmäisen harvinainen poikkeus tai sitten se feikkaa. 

Vierailija
195/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
196/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä. Nussin kuin ajokoira ja heitän lastit tosta vaan. 

Ilmeisesti orgasmin saaminen ei ole kaikille yhtä tärkeää, vaan jotkut voivat olla suorastaan hulluina ihan pelkkään seksiin ilman sitäkin.

Meillä oli yläasteella aikoinaan mukava ja antelias tyttö joka piti joskus vastaanottoa koulun jälkeen koulun takana olevassa kallioisessa mäntymetsässä. Tyttö halasi  mäntyä kaksin käsin ja pyllisti hame ylhäällä ja pojat odottivat jonossa kun jokainen vuorollaan työnsi sen muutaman kerran minkä siinä iässä kesti, vetäisi hätäisesti ulos ja ruiskutti tytön selkään ja pyllylle. Muulla ei ollut väliä kunhan ei vain laskenut sisään.

Tyttö odotti myös pientä lahjaa. En muista määrää, mutta viikkorahoilla mentiin.

Meillä oli koulussa aivan samanlainen paitsi että se ei velottanut mitään. Olen myös kuullut samantapaisista, organisaatiossa ongelmia ja kitkaa aiheuttavista varustytöistä PV:n puolelta siellä työskenteleviltä upseerikavereiltani, jotka yrittävät työkseen pitää kakaralaumaa kurissa ja opettaa niille jotain ja olihan jo Pentinkulmallakin Aune.

Ilmeisesti halutuksi ja himoituksi tulemisen tunne ja siitä aiheutuva henkinen mielihyvä on joillekin naisille tärkeämpää kuin kliimaksi fyysisen tyydytyksen kautta.

Vierailija
197/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Jyystä vain niin kuin tähänkin asti, ap.

Vierailija
198/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gasmia

Koittakaa vaiia mieht joskus sitä, että että koske terskaan tai kalun päähän ollenkaan, vetelettä vain juurta tai p

"Miten mun puoliso saa orkkuja anaaliseksissä, kun klitorikseen ei kukaan koske, Vai ulottuuko se perseeseen asti. Samoin se saa orkkuja nännejä käsittelemällä. Ulottuuko klitoris sinnekin saakka? Nää sun jutut on niin täynnä sitä itteään."

JUURI näin!

Ugh!

Vierailija
199/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gasmia

Koittakaa vaiia mieht joskus sitä, että että koske terskaan tai kal

Mun mies onkin harvinainen, on komea kuin mikä ja antaa mulle orgasmeja päivittän, eikä aseta niille ehtoja. Saa itse sitten kaikki hoidot mitä ikin haluaakaan.

Vierailija
200/341 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gasmia

Tällä palstalla onkin suurin osa miehiä, jotan kyllä monet nmihet varmaan naisina vastanneetkin, kuten itsekkin jo arvelit. Sun tutkimus ei lien valid kuitenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän