Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö yhdynnässä tekniikalla vaikuttamaan naisen emätinorgasmiin?

Vierailija
28.08.2025 |

Vai onko se vain loppujaan siitä kiinni, että on tarpeeksi jykevä ja paksu kalu, ja sen kuin jyystää menemään?

Kommentit (328)

Vierailija
101/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Teitä itseään"? Meinaatko että koskee vain minua? No pyhä yksinkertaisuus! Mene jonnekkin opettelemaan...

Miksi pitäisi. On kokemusta naisesta, joka osannut itse ottaa ja saanut yhdynnöissä vaikka kuinka paljon orgasmeja. Saanut vaikken ole saanut koskea sormin yhdynnässä klitorikseen ollenkaan. Opin kyllä aika nopeasti miten häntä piti auttaa sopivassa asennossa ja sopivasti liikkuen, että sai omansa. Yhdyntäorgasmit on yhteistyötä ja molemmista kiinni saako vaiko ei. Joten jos te ette saa, niin älkää jatkuvasti yleistäkö kaikkiin naisiin. 

Vierailija
102/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntäorgasmi naiselle on miehelle helpointa käynnistää viemällä sormi pilluvakoon olemaan ihan vaan paikallaan, samalla kun nainen liikkuu sitä vasten panemisen tahtiin. Onnistuu helpoiten lusikassa mies takana tai sitten takaapäin molemmat seisaallaan. Aiemmin naiseni ei lauennut kuin pari kertaa vuodessa yhdynnän aikana jos kaikki mahdolliset tähdet oli oikeassa linjassa ja kun tämä otettu käyttöön, harvemmin naisellani jää naidessa yhdyntäorgasmi saamatta. Onhan se miehellekin eri tuntuista, kun pillu menee tiukaksi ja alkaa sykkiä kullin ympärillä naisen orkun tahtiin, yleensä en sitä menoa enää kauaa kestäkään tuossa vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen pystyy vaikuttamaan siihen kietomalla jalat miehen ympärille. Kun mies nousee, nainen nousee mukana. Virolaistyttö sai joka kerta kun polettiin tandemilla.

Minun jalkojeni taas täytyy olla täysin suorina jotta saan yhdyntäorgasmin. Jos nytkään ei yhden naisen perusteella yleistettäisi koskemaan kaikkia naisia. 

Vierailija
104/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen pystyy vaikuttamaan siihen kietomalla jalat miehen ympärille. Kun mies nousee, nainen nousee mukana. Virolaistyttö sai joka kerta kun polettiin tandemilla.

Minun jalkojeni taas täytyy olla täysin suorina jotta saan yhdyntäorgasmin. Jos nytkään ei yhden naisen perusteella yleistettäisi koskemaan kaikkia naisia. 

Eli sinäkin vaikutat orgasmeihisi pitämällä jalat suorina. Eli nainen pystyy itse vaikuttamaan orgasmiensa saantiin ja eri tekniikat vaikuttavat. Vaimo kietoi myös jalat ympärilleni lähärissä lukiten minut kulli tyveä myöten sisään. Lisäksi käytössä oli pielustyyny hänen pyllyn alla ja asento lähinnä CAT. Päällä ollessaan makasi päälläni, minun jalat piti olla suorana ja kietoi vielä omat jalkasna reisieni ympäri painautuessaan niin pitkälle ja syvälle kullinpäälle kuin pääsi. Siinä sitten vatkasi lantiollaan orgasminsa. Eli hänen orgasminsa on hänen omasta aktiivisuudestaan kiinni. Muuten ei ole saanut yhdynnässä. 

Vierailija
105/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Teitä itseään"? Meinaatko että koskee vain minua? No pyhä yksinkertaisuus! Mene jonnekkin opettelemaan...

Miksi pitäisi. On kokemusta naisesta, joka osannut itse ottaa ja saanut yhdynnöissä vaikka kuinka paljon orgasmeja. Saanut vaikken ole saanut koskea sormin yhdynnässä klitorikseen ollenkaan. Opin kyllä aika nopeasti miten häntä piti auttaa sopivassa asennossa ja sopivasti liikkuen, että sai omansa. Yhdyntäorgasmit on yhteistyötä ja molemmista kiinni saako vaiko ei. Joten jos te ette saa, niin älkää jatkuvasti yleistäkö kaikkiin naisiin. 

En ole kenenkään nähnyt kirjoittavan "kaikkia naiset". Mutta totuus on, että naisilla on klitoris, ja sillä on ainoastaan tarkoitus tuottaa nautintoa. Miksi pitäisi naisen hampaat irvessä yrittää saad jokin maaginen "yhdyntäorgasmi" kun helposti saa jokatapauksessa orgasmin,  jos saa, Ja kuka sen tietää miistä se orgasmi lopulta tuleekaan! Itse saan parhaan kun mies panee ja samalla hyväilee sitä klitorista. Huom - minä! Mutta tiedän että samanlaisia naisia on pilvin pimein.

Vierailija
106/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kenenkään nähnyt kirjoittavan "kaikkia naiset". Mutta totuus on, että naisilla on klitoris, ja sillä on ainoastaan tarkoitus tuottaa nautintoa. Miksi pitäisi naisen hampaat irvessä yrittää saad jokin maaginen "yhdyntäorgasmi" kun helposti saa jokatap

Ja samaan hengenvetoon mun taas täytyy todeta että itse saan kyllä yhdynnässä mutta en todellakaan niin että mies (tai minäkään) hyväilen samalla. Sitä ei vaan omalla kohdallani pysty tekemään yhdynnän aikana sillä tavalla joka johtaisi orgasmiin. Sitä minä en tiedä onko kaltaisiani pilvin pimein mutta tuskin olen ainoa. 

Vierailija
107/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kenenkään nähnyt kirjoittavan "kaikkia naiset". Mutta totuus on, että naisilla on klitoris, ja sillä on ainoastaan tarkoitus tuottaa nautintoa. Miksi pitäisi naisen hampaat irvessä yrittää saad jokin maaginen "yhdyntäorgasmi" kun helposti saa jokatap

Niin, ei ole kaikki naiset etkä ole sinäkään. Toisilla naisilla on niin herkkä klitoris, ettei siihen saa mies yhdynnän aikana enää koskea. Siitä on naiset tännekin kirjoittaneet ja vaimoni ollut samanlainen. En ole saanut siihen koskea, koska haitannut hänellä orgasmien saantia, mitkä on saanut kun ei ole koskettu, ei kumpikaan. Kyse ei ole siitä etteikö klitoris olisi tärkeä vaan siitä miten sitä pitää kelläkin hyväillä. Osa vaatii emättimen sisäisen hyväilyn saadakseen orgasminsa. Voisit sinäkin jo ymmärtää, ette ne mitkä toimii sinulla ei todellakaan toimi kaikilla naisilla. Toisekseen hampaat irvessä on pitänyt vaimolle tuottaa yhdynnässä orgasmeja hänen vaatimuksestaan kun kerran niitä yhdynnöissä sai. Muut orgasmit ei kelvanneet kuin satunnaistesti annettuna. Joten sulle voi yhdyntäorgasmi olla maaginen, toisille aina toistuva ja haluttu. 

Vierailija
108/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kenenkään nähnyt kirjoittavan "kaikkia naiset". Mutta totuus on, että naisilla on klitoris, ja sillä on ainoastaan tarkoitus tuottaa nautintoa. Miksi pitäisi naisen hampaat irvessä yrittää saad jokin

Kuules nyt, minä tarkoituksella kirjoitin Huom! "minä" joka siis tarkoittaa että puhun itsestäni. Mutta monet muutkin kokevat samoin. Sinä sensijaan jauhat  aina vaan vaimostasi, ikäänkuin olisi totuus KAIKILLA naisilla, ettei klitorikseen saa koskea. Tajuatko, miksi miljoonia naisia  alistetaan klitoriksen poistoon leikkaamalla? Siksi, etteivät haluaisi enää seksiä. Koita  sisäistää tämä.

Vierailija
109/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kenenkään nähnyt kirjoittavan "kaikkia naiset". Mutta totuus on, että naisilla on klitoris, ja sillä on ainoastaan tarkoitus tuottaa nautintoa. Miksi p

Älä selitä. Olen käyttänyt vain vaimoani esimerkkinä, että hänen klittaansa ei saa koska ja saanut yhdynässä ilman ja aiemmin käytännössä aina. "Kaikki naiset" on ihan oma keksintösi. Itse yleistät täällä koskemaan kaikkia naisia ja syytät miehiä etteivät koske vaikket tiedä edes syytä miksi kukakin miten tekee ja miksi ja saako edes mies koskea. 

Vierailija
110/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pate, lopeta luikertelu.

Vierailija
111/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyy vaikuttamaan. Pitää painaa pohjaan jämäkästi ja vähän pyöräyttää lantiota pohjassa ollessa, ei vaan nopeasti kävästä pohjassa.

Pohjaan asti painaminen sattuu, ei todellakaan aiheuta orgasmia.

Entinen, 21-vuotias rakastajattareni piteli aina lähetyssaarnaajassa varren tyvestä kiinni, ettei mene liian syvälle kun se kuulemma sattuu. Toki varoin sitä muutenkin. Hän ei myöskään tahtonut koskaan takaapäin samasta syystä, mutta piti paljon 69:stä.

Ihana tyttö, kaipaan häntä kovasti enkä suinkaan ainoastaan tämän aihepiirin asioiden vuoksi.

M/59

Vierailija
112/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs aiempi 25-v. naisystäväni liikutteli itseään yhdynnässä, aina myös lähetyssaarnaajassa. Sai yhdyntäorgasmit eikä tarvinnut sormin hipeltää. Kosteutta piisasi vai pitäisikö sanoa että märkyyttä riitti. Oli todella innokas sängyssä.

Vierailija
113/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs aiempi 25-v. naisystäväni liikutteli itseään yhdynnässä, aina myös lähetyssaarnaajassa. Sai yhdyntäorgasmit eikä tarvinnut sormin hipeltää. Kosteutta piisasi vai pitäisikö sanoa että märkyyttä riitti. Oli todella innokas sängyssä.

No olipas upeeta kun ei tarvinnut  toisen genitaaleihin käsin koskea. Olishan ne orgasmit voineet olla upeammat, jos olisit niin tehnyt.

Vierailija
114/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tyttöystäväni" piti paljon ratsastuksesta ja sai aina sillä tavoin voidessaan itse kontrolloida kulmaa, syvyyttä ja painekohtia, mutta hän on nyt 78-vuotias ja hänellä on proteesi molemmissa polvissa, joten tuo ei enää onnistu.

Hän olisi edelleen hyvin halukas, mutta koska hänellä on rytmihäiriöitä ja olen kerran joutunut viemään hänet ensiapuun niiden vuoksi en halua enää vaarantaa rakastani, edes vaikka hän sitä toivoisi. Minulle on kaikkea nuuta tärkeämpää olla vaarantamatta häntä millään tavalla.

Vierailija
115/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olipas upeeta kun ei tarvinnut  toisen genitaaleihin käsin koskea. Olishan ne orgasmit voineet olla upeammat, jos olisit niin tehnyt.

Tai sitten olisi pilannut kaikki orgasmit. 

Vierailija
116/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se "upeeta" kun joku pystyy saamaan orkun 'pelkästään' penetraatiolla! Eihän tuo mitenkään sulje pois "hipeltämistä" ennen eikä jälkeen!

Taas kärttymamma ymmärtää väärin joko ilkeyttään tai tyhmyyttään!

Vierailija
117/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kenenkään nähnyt kirjoittavan "kaikkia naiset". Mutta totuus on, että naisilla on klitoris, ja sillä on ainoastaan tarkoitus tuottaa nautintoa. Miksi pitäisi naisen hampaat irvessä yrittää saad jokin

Sä et ole koskenut klitorikseen, koska löysit sen vasta vanhoilla päivilläsi sen fikkarin avulla. Ja ei ole enää naimaorkku vaimolle toistuva eikä haluttu. Poistuva se on kyllä ollut. Mutta kiva kun kertasit taas tilanteen. 

Vierailija
118/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se "upeeta" kun joku pystyy saamaan orkun 'pelkästään' penetraatiolla! Eihän tuo mitenkään sulje pois "hipeltämistä" ennen eikä jälkeen!

Taas kärttymamma ymmärtää väärin joko ilkeyttään tai tyhmyyttään!

Se on parasta A-ryhmää väärin ymmärtämisessä. Elänyt siinä omassa pikku tynnyrissään ihan koko elämän, eikä ole nähnyt mitä ympärillä on tapahtunut. Palstan toinen jankkaava seniori kyseessä.

Vierailija
119/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan sitten tuntemani joogatyttö oli treenannut piilolihansensa poikkeuksellisen vahvoiksi ja pystyi yhdynnässä puristelemaan kaluani rytmikkääksi meidän molempien mielihyväksi. Minusta se tuntui kuin sähköiskuilta.

Hän osasi saada meille molemmille orgasmin täysin ilman ulkoista liikettä istuessani lootusasennossa ja hänen istuessaan sylissäni, kädet ja sääret ympärilläni ja vain keskittymällä ja puristelemalla pillulihaksiaan. Oli kuulemma harjoitellut sitä tylsillä oppitunneilla ja tehnyt itselleen orkkuja kenenkään huomaamatta. En ole koskaan törmännyt toiseen samanlaiseen!

Vierailija
120/328 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäiskös miehet, jos naiset eivät mitenkään huomioisi kalua, ei siis millään lailla. Olispa upeeta, ei tarviis yhtään kosketella mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme