Pystyykö yhdynnässä tekniikalla vaikuttamaan naisen emätinorgasmiin?
Vai onko se vain loppujaan siitä kiinni, että on tarpeeksi jykevä ja paksu kalu, ja sen kuin jyystää menemään?
Kommentit (389)
Vierailija kirjoitti:
Yksikään nainen ei saa emätinorgasmia ilman klitoriskosketusta, joten ihan turhaa vaikka kulli pyörisi pillussa kuin helikopteri.
Tarkenna mitä tarkoitat klitoriskosketuksella. Tutkimuksissa pelkkä yhdyntäorgami on sellainen, jossa ei erikeen kosketa klitorikseen sormin tai apuneuvoin. Orgami syntyy kullin paineesta ja hieroessa emätintä. Sitä paitsi toisilla naisilla emättimen pohjan hieromien pitkälla kullilla laukaiseen orgasmit. Klitorisorgasmeiksi luokitellaan ne, joissa klitorita hyväillään ulkopuolelta.
No pannessa, jos se kalu osuu mennen tullen klittaan on mahdollista saada se orkku. Itse emättimessä ei ole mitään sellaista tuntoa, kuin siinä klitassa.
Vierailija kirjoitti:
No pannessa, jos se kalu osuu mennen tullen klittaan on mahdollista saada se orkku. Itse emättimessä ei ole mitään sellaista tuntoa, kuin siinä klitassa.
Sinulla ei liene sitten g-pistettä ja muita emättimessäsi. Monilla muilla on.
Meillä se on edellytys, että vaimo saa orkut.
Meillä on sama tekniikka, mutta en itse nauti siitä hirveästi, kun kyrpään ei tule ärsykkeitä. Vaimo saa kyllä kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei liene sitten g-pistettä ja muita emättimessäsi. Monilla muilla on.
Onko sulla joku into ja ennenkaikkea TIETOA siitä, mitä mun pillussa ona tai ei ole. Ihanaa teilata joku nainen ja sanoa, että monilla muilla on.
Mutta vähennän sun iloasi senverran, että kerron, että kun mies panee lusikassa tietyssä kulmassa ja samalla käsittelee sitä klittaa silloin se kalu osuu johonkin joka saa mut liekkeihin!
Ja jos olet yhtään palstan naisien kertomuksia lukenut, olet varmaan saanut selville ettei moni saa ikinä mitenkään ainakaan yhdynnässä. Mutta tokihan kun SINÄ panet, naiset lentää taivaisiin!!!!
Tänään ei kuitenkaan yksikään ukko saa minua huonolle tuulelle, sillä sain hyvän uutisen lekurilta ja sitä miehen kanssa kyllä illalla juhlitaan pimeän tullen lasiverannalla ihan whiskin kera!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sama tekniikka, mutta en itse nauti siitä hirveästi, kun kyrpään ei tule ärsykkeitä. Vaimo saa kyllä kunnolla.
En tiedä mistä tekniikasta on kyse mutta yleensä nainen on se joka ei nauti yhdynnästä hirveästi jos klitoris ei saa ärsykettä. Mies saa kyllä useimmiten silloinkin kunnolla.
Yksikään nainen ei saa emätinorgasmia ilman klitoriskosketusta, joten ihan turhaa vaikka kulli pyörisi pillussa kuin helikopteri.