Pystyykö yhdynnässä tekniikalla vaikuttamaan naisen emätinorgasmiin?
Vai onko se vain loppujaan siitä kiinni, että on tarpeeksi jykevä ja paksu kalu, ja sen kuin jyystää menemään?
Kommentit (492)
Vierailija kirjoitti:
Yksikään nainen ei saa emätinorgasmia ilman klitoriskosketusta, joten ihan turhaa vaikka kulli pyörisi pillussa kuin helikopteri.
Tarkenna mitä tarkoitat klitoriskosketuksella. Tutkimuksissa pelkkä yhdyntäorgami on sellainen, jossa ei erikeen kosketa klitorikseen sormin tai apuneuvoin. Orgami syntyy kullin paineesta ja hieroessa emätintä. Sitä paitsi toisilla naisilla emättimen pohjan hieromien pitkälla kullilla laukaiseen orgasmit. Klitorisorgasmeiksi luokitellaan ne, joissa klitorita hyväillään ulkopuolelta.
No pannessa, jos se kalu osuu mennen tullen klittaan on mahdollista saada se orkku. Itse emättimessä ei ole mitään sellaista tuntoa, kuin siinä klitassa.
Vierailija kirjoitti:
No pannessa, jos se kalu osuu mennen tullen klittaan on mahdollista saada se orkku. Itse emättimessä ei ole mitään sellaista tuntoa, kuin siinä klitassa.
Sinulla ei liene sitten g-pistettä ja muita emättimessäsi. Monilla muilla on.
Meillä se on edellytys, että vaimo saa orkut.
Meillä on sama tekniikka, mutta en itse nauti siitä hirveästi, kun kyrpään ei tule ärsykkeitä. Vaimo saa kyllä kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla joku into ja ennenkaikkea TIETOA siitä, mitä mun pillussa ona tai ei ole. Ihanaa teilata joku nainen ja sanoa, että monilla muilla on.
Mutta vähennän sun iloasi senverran, että kerron, että kun mies panee lusikassa tietyssä kulmassa ja samalla käsittelee sitä klittaa silloin se kalu osuu johonkin joka saa mut liekkeihin!
Ja jos olet yhtään palstan naisien kertomuksia lukenut, olet varmaan saanut selville ettei moni saa ikinä mitenkään ainakaan yhdynnässä. Mutta tokihan kun SINÄ panet, naiset lentää taivaisiin!!!!
Tänään ei kuitenkaan yksikään ukko saa minua huonolle tuulelle, sillä sain hyvän uutisen lekurilta ja sitä miehen kanssa kyllä illalla juhlitaan pimeän tullen lasiverannalla ihan whiskin kera!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on sama tekniikka, mutta en itse nauti siitä hirveästi, kun kyrpään ei tule ärsykkeitä. Vaimo saa kyllä kunnolla.
En tiedä mistä tekniikasta on kyse mutta yleensä nainen on se joka ei nauti yhdynnästä hirveästi jos klitoris ei saa ärsykettä. Mies saa kyllä useimmiten silloinkin kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse saan orgasmin helposti monin eri tavoin, myös yhdynnässä. Mutta anteeksi vaan rakas mieheni, niin paljon kuin häntä ja hänen penistään rakastankin, kyse on enemmän MINUN ominaisuuksistani kuin hänen tekniikastaan tai koostaan tai kestävyydestään. Osaan ns. ottaa omani.
Mies kirjoittaa taas naisena. Naiset eivät saa orgasmia muutoin kuin klitoriksesta!
Anaali seksissä saa. Joko ehdit selvittää, että onko ne klitoriksen lonkeroytsiellä perseenkin puolella?
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju alkaa vaikuttaa siltä, että lähinnä trollit vain yrittävät provota toinen toisiaan. Mikäs siinä, yhteisen harrastuksen äärelle on kiva kokoontua rinkiin.
Trollaus on parasta viihdettä täällä. On niin kivaa huudattaa noita tiukkapipoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse saan orgasmin helposti monin eri tavoin, myös yhdynnässä. Mutta anteeksi vaan rakas mieheni, niin paljon kuin häntä ja hänen penistään rakastankin, kyse on enemmän MINUN ominaisuuksistani kuin hänen tekniikastaan tai koostaan tai kestävyydestään. Osaan ns. ottaa omani.
Mies kirjoittaa taas naisena. Naiset eivät saa orgasmia muutoin kuin klitoriksesta!
Oletko oikea lesbo vai trollilesbo. Mutta jonkinlainen lesbo olet varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla joku into ja ennenkaikkea TIETOA siitä, mitä mun pillussa ona tai ei ole. Ihanaa teilata joku nainen ja sanoa, että monilla muilla on.
Mutta vähennän sun iloasi senverran, että kerron, että kun mies panee lusikassa tietyssä kulmassa ja samalla käsittelee sitä klittaa silloin se kalu osuu johonkin joka saa mut liekkeihin!
Ja jos olet yhtään palstan naisien kertomuksia lukenut, olet varmaan saanut selville ettei moni saa ikinä mitenkään ainakaan yhdynnässä. Mutta tokihan kun SINÄ panet, naiset lentää taivaisiin!!!!
Onneksi olkoon miehellesi erektiolääkkeistä. Nyt miehesikin voi mahdollisesti taas nauttia seksistä kanssasi!
Joko aloitit jumppaamaan sitä messuhalliasi, jotta miehesi saisi vielä tuntea tiukan pillun puristuksen kullissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä tekniikasta on kyse mutta yleensä nainen on se joka ei nauti yhdynnästä hirveästi jos klitoris ei saa ärsykettä. Mies saa kyllä useimmiten silloinkin kunnolla.
Lesbot eivät nauti yhdynnästä. Tiedät sen kyllä ihan omasta kokemuksestasikin. Joten olet aika jäävi kommentoimaan panoihin, joihin osallistuu kaksi heteroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukisit vaikka Finsex tutkimuksia tai kaikkia muitakin tutkimuksia ja seksuaaliterapeuttien kirjoituksia niin huomaisit olevasi väärässä. Sitten vielä unohdat aina ne lukuisat naiset joka saa yhdynnässä. Sulle ne on täysin ilmaa ja feikkaa toki kaikki. Luulet toki tietäväsi enemmän kuin tutkijat koska olet "nainen".
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on. Mutta 80% naisista saa orgasmin vain klitoriksen ulko-osan kautta.
Hassu ketju. Uskon että on joitain yksittäisiä naisia jotka voivat saada orgasmin pelkästä anaaliseksistä ilman minkäänlaista klitorisstimulaatiota. Itse en ole yksi heistä. Uskon että on paljonkin naisia jotka eivät ole koskaan saaneet orgasmia yhdynnässä. Itse en ole yksi heistäkään. Saan orgasmin helposti yhdynnässä, mutta se vaatii klitorisstimulaation, poikkeuksetta, enkä tarkoita nyt yhdynnän aikana sormin tai jonkun lelun avulla tehtävää stimulaatiota vaan ihan siitä yhdynnästä itsestään tulevaa ärsykettä. Jos se tekee minut lesboksi niin ok. En kyllä kiihotu naisesta seksuaalisesti mutta lesbous on ilmeisesti saanutkin tässä ketjussa ihan uuden määritelmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on. Mutta 80% naisista saa orgasmin vain klitoriksen ulko-osan kautta.
Onneksi en ole törmännyt tähän osaan naisväestöstä. Enkä haluakaan törmätä, koska parempaakin on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole törmännyt tähän osaan naisväestöstä. Enkä haluakaan törmätä, koska parempaakin on tarjolla.
Mistä tiedät että et ole törmännyt? Ehkä olet törmännyt vaikka minuun joka kyllä saan yhdynnässä mutta peniksesi liike ei sitä ole aikaan saanut vaan häpykumpusi paine klitoriksellani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että et ole törmännyt? Ehkä olet törmännyt vaikka minuun joka kyllä saan yhdynnässä mutta peniksesi liike ei sitä ole aikaan saanut vaan häpykumpusi paine klitoriksellani.
No tietäjät tietää ja osaajat osaa.
Yksikään nainen ei saa emätinorgasmia ilman klitoriskosketusta, joten ihan turhaa vaikka kulli pyörisi pillussa kuin helikopteri.