Pystyykö yhdynnässä tekniikalla vaikuttamaan naisen emätinorgasmiin?
Vai onko se vain loppujaan siitä kiinni, että on tarpeeksi jykevä ja paksu kalu, ja sen kuin jyystää menemään?
Kommentit (382)
Jokatapauksessa se orgasmi tulee klitoriksella,
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies? vai niin.. aika hauskaa..
No näytä viesti, missä asiasta on tänään lässytetty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klitoriksen sisäiset osat minulla ainakin sen orgasmin aiheuttaa yhdynnässä. Se tuntuu silti aivan erilaiselta kuin klitoriksen kärjen tai hupun stimulaatiolla aiheutettu orgasmi.
Klitoris ja emättimen lihakset minulla reagoi silloinkin kun saan orgasmin lihaksia jännittämällä, nännejä hyväilemällä tai sitä kautta että mies nuolee pyllyä.. Eli se klitoris sen lopulta tuottaa, vaikka eri orgasmien tuntemukset ovat hyvinkin erilaiset! Sekä intensiteetin että muiden kehon reaktioiden osalta.
En tiedä meneekö tämä siis joillain miehillä tunteisiin? Haluavatko he että se yhdyntäorgasmi on jokin taianomainen kullin tuottama parempi orkku? Jossa ei saa mainita klitorista vaikka ne sisäiset osat ovat paljon kärkeä isommat ja niiden sijoittuminen ja koko ja herkkyys on yksilöllistä, eli sehän kertoo lähinnä siitä naisen omasta anatomiasta jos hän ei vain yksinkertaisesti vo
Ne mihet on kyllä mulkkuja!
Aina klitoriksella ja upeestii ja kovaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klitoriksen sisäiset osat minulla ainakin sen orgasmin aiheuttaa yhdynnässä. Se tuntuu silti aivan erilaiselta kuin klitoriksen kärjen tai hupun stimulaatiolla aiheutettu orgasmi.
Klitoris ja emättimen lihakset minulla reagoi silloinkin kun saan orgasmin lihaksia jännittämällä, nännejä hyväilemällä tai sitä kautta että mies nuolee pyllyä.. Eli se klitoris sen lopulta tuottaa, vaikka eri orgasmien tuntemukset ovat hyvinkin erilaiset! Sekä intensiteetin että muiden kehon reaktioiden osalta.
En tiedä meneekö tämä siis joillain miehillä tunteisiin? Haluavatko he että se yhdyntäorgasmi on jokin taianomainen kullin tuottama parempi orkku? Jossa ei saa mainita klitorista vaikka ne sisäiset osat ovat paljon kärkeä isommat ja niiden sijoittuminen ja koko ja herkkyys on yksilöllistä, eli sehän kertoo lähinnä siitä naisen omasta anatomiasta jos hän ei vain yksinkertaisesti vo
Eipä jää taaskaan epäselväksi kenen kynästä viesti on peräisin.
Vierailija kirjoitti:
Jokatapauksessa se orgasmi tulee klitoriksella,
Miten sen anaaliseksin kanssa. Ulottuuko ne klitoriksen lonkeron perseeseen saakka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään mies? vai niin.. aika hauskaa..
No näytä viesti, missä asiasta on tänään lässytetty?
Ei sellasta ole.
Olipa KH tänään aika vaisulla päällä. Onkohan se depiksessä?
Eikö miehen kestävyys ole aika tärkeässä roolissa naisen yhdynnän aikaisesta orgasmissa. Naisen orgasmi ottaa huomattavan paljon enemmän aikaa, kuin keskivertomies kestää yhdynnässä ennen laukeamistaan. Luonto on näin asian tarkoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehen kestävyys ole aika tärkeässä roolissa naisen yhdynnän aikaisesta orgasmissa. Naisen orgasmi ottaa huomattavan paljon enemmän aikaa, kuin keskivertomies kestää yhdynnässä ennen laukeamistaan. Luonto on näin asian tarkoittanut.
Sillä ei ole mitään väliä. Klitorista hyväillään sormilla tai sitä nuollaan. Kullilla ei tee mitään, kun naista tyydytetään. Tajua sinäkin jo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole mitään väliä. Klitorista hyväillään sormilla tai sitä nuollaan. Kullilla ei tee mitään, kun naista tyydytetään. Tajua sinäkin jo!
Onneksi , joku mukin tajuaa asin. Vihdoikin. Ei sillä kullilla vaan klitorksella.
"Eipä jää taaskaan epäselväksi kenen kynästä viesti on peräisin"
Copycat
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa kaikkien naisten kohdalla.On naisia jotka saavat yhdynnässä minuuttimunallakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin nainen haluaa sitä kullia ja vain kullia ja saa sillä monia orgasmeja. En tiedä mikä aivoissasi on vikana kun luulet että tiedät kaikkien naisten mieltymykset. Miellä nainen tyydyttyy kullilla.
Tää ketju alkaa vaikuttaa siltä, että lähinnä trollit vain yrittävät provota toinen toisiaan. Mikäs siinä, yhteisen harrastuksen äärelle on kiva kokoontua rinkiin.
Itse saan orgasmin helposti monin eri tavoin, myös yhdynnässä. Mutta anteeksi vaan rakas mieheni, niin paljon kuin häntä ja hänen penistään rakastankin, kyse on enemmän MINUN ominaisuuksistani kuin hänen tekniikastaan tai koostaan tai kestävyydestään. Osaan ns. ottaa omani.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisesta ja miehestä. Naiset eivät ole toistensa kopioita, eikä miehet. Luonto ei tarkoita, luonto tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Itse saan orgasmin helposti monin eri tavoin, myös yhdynnässä. Mutta anteeksi vaan rakas mieheni, niin paljon kuin häntä ja hänen penistään rakastankin, kyse on enemmän MINUN ominaisuuksistani kuin hänen tekniikastaan tai koostaan tai kestävyydestään. Osaan ns. ottaa omani.
Mies kirjoittaa taas naisena. Naiset eivät saa orgasmia muutoin kuin klitoriksesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kirjoittaa taas naisena. Naiset eivät saa orgasmia muutoin kuin klitoriksesta!
Taitaa täällä lesbot trollata. Ne ei tunnetusti ymmärrä mitään kullista tai yhdynnästä
Juu on kirotusvirreitä, se onkin oleellista, Jotkut osaavat lukea, ja loput eivät.