Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyykö yhdynnässä tekniikalla vaikuttamaan naisen emätinorgasmiin?

Vierailija
28.08.2025 |

Vai onko se vain loppujaan siitä kiinni, että on tarpeeksi jykevä ja paksu kalu, ja sen kuin jyystää menemään?

Kommentit (370)

Vierailija
341/370 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, sä tosiaan aiemminkin jo kerroit olevasi omalla alalla ihan maailmalla tunnettu. Miten ihmeessä ehdit spammata palstalla, jos pitäisi hoitaa kansainvälisiä "asioita". Seksiäkin taisi olla monesti joka päivä, niin et sä kyllä paljoa ehdi töiden takia reissata.

Kaikkeen sitä voikin vauvapalstalla törmätä. Tiedä vaikka työskenneltäisiin samalla sektorilla!

Siinä sulle onkin ihmettelemistä, mutta koska tiedät kaikesta kaiken, niin pähkäile joutessas. Minä olen ällistynyt tästä vihasta  jonka niskaani saan vain kun olen sanonut mieltymykseni seksissä. Se ei ole näköjään naiselle sallittua.

Kun olet siellä kansainvälisillä näyttämöillä kunnostautunut, niin suosittelen sinulle yhtä asiaa: anger manamegent. Tästä olisi sinulle suurta hyötyä tulevaisuuden haasteissasi.

Vihanhallinta oli sinulle just passeli. Mutta jauha keskenäs kun et osaa oikeasti mitään järkevää sanoa.

Vierailija
342/370 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, sä tosiaan aiemminkin jo kerroit olevasi omalla alalla ihan maailmalla tunnettu. Miten ihmeessä ehdit spammata palstalla, jos pitäisi hoitaa kansainvälisiä "asioita". Seksiäkin taisi olla monesti joka päivä, niin et sä kyllä paljoa ehdi töiden takia reissata.

Kaikkeen sitä voikin vauvapalstalla törmätä. Tiedä vaikka työskenneltäisiin samalla sektorilla!

Siinä sulle onkin ihmettelemistä, mutta koska tiedät kaikesta kaiken, niin pähkäile joutessas. Minä olen ällistynyt tästä vihasta  jonka niskaani saan vain kun olen sanonut mieltymykseni seksissä. Se ei ole näköjään naiselle sallittua.

Kun olet siellä kansainvälisillä näyttämöillä kunnostautunut, niin suosittelen sinulle yhtä asiaa: anger manamegent. Tästä olisi sinu

Ihmisillä on usein työ- ja siviilipersoona. Sulla ihan selvästi on. Koska tuollaisella kielenkäytöllä olisi tosi vaikea toimia kansaivälisessä ympäristössä ja vielä menestyä siellä. Se ei vaan onnistu.

Kumpi persoona nousee esiin niillä työillallisilla, joissa monesti nautitaan esim. viiniä lounaiden ohella. Pystytkö pysymään korrektina vai alkaako räyhähenki nostaa päätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/370 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä räyhäät ja haukut, en minä, Enkä myöskään haasta riitaa kuten sinä. Lisäksi, minulla on käytöstavat hallussa.

Vierailija
344/370 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä räyhäät ja haukut, en minä, Enkä myöskään haasta riitaa kuten sinä. Lisäksi, minulla on käytöstavat hallussa.

Ja sädekehä pääsi päällä!

Vierailija
345/370 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko nyt vihdoin kertoa mikä sanomisissani on noin sinua triggeröivää? Se kun puhun naisen nautinnon puolesta? Puhun klitoriksesta ja sekö on riidan haastamista vaiko mikä? Kyllä suutun jos minulle ihan huviksi vaan väiteteään että valehtelen yms. 

Vierailija
346/370 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko nyt vihdoin kertoa mikä sanomisissani on noin sinua triggeröivää? Se kun puhun naisen nautinnon puolesta? Puhun klitoriksesta ja sekö on riidan haastamista vaiko mikä? Kyllä suutun jos minulle ihan huviksi vaan väiteteään että valehtelen yms. 

Kuka on väittänyt, että valehtelet?

Vierailija
347/370 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoris on iso elin ja se mm kiertyy osin emättimen ympäri. Eli ei ole periaatteessa olemassa emätinorgasmia. 

Kysy naiselta mikä tuntuu parhaalta. 

Vierailija
348/370 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko viesti 309 sinun kirjoittamasi?

Vierailija
349/370 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klitoris on iso elin ja se mm kiertyy osin emättimen ympäri. Eli ei ole periaatteessa olemassa emätinorgasmia. 

Jihuu. Nyt se sitten taas alkaa!

Haen popparit ja pysyn linjoilla.

Vierailija
350/370 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu siltä näyttää; mies vain väittää mitä ikinä haluaa, ja sitten se on okei.Kertokaa nyt joku mitä vääräää olen tehnyt..paitsi puhunut siitä klitoriksesta, Ja jos haluatte tosiaan syödä poppareia. niin vapaasti vaan,Mutta kritiikki ei ole kiellettu.

Vierailija
351/370 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on monta Putinia ,Trumppia  ja Pohjoiskoren Kimiä, näidän muiden siäksi.

Vierailija
352/370 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ei tarvi edes kysyä. Voi koitella panna eri asennoissa ja hieman muuttaa kulmaa, niin kyllä sen naisen ääntelyistä ja kehonkielestä tietää, mikä tuntuu naiselle hyvältä. Jos taas nainen tietää tarkalleen, miten haluaa nussia, niin hän varmaankin ottaa ohjat ja saat vain nauttia.

Vierailija
353/370 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän miesten olis varmaan hyvä kertoa naisten pilluille, että hei, teillä on siellä klitorista siellä pillussakin. Pillut ei ehkä tiedä sitä.

Vierailija
354/370 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

We want more We want more We want more We want more!

Älkää lopettako nyt vaan nostetaan tempoa.

Vierailija
355/370 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu siltä näyttää; mies vain väittää mitä ikinä haluaa, ja sitten se on okei.Kertokaa nyt joku mitä vääräää olen tehnyt..paitsi puhunut siitä klitoriksesta, Ja jos haluatte tosiaan syödä poppareia. niin vapaasti vaan,Mutta kritiikki ei ole kiellettu.

Missä mies on nyt väittänyt ja mitä?

Vierailija
356/370 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko viesti 309 sinun kirjoittamasi?

Vierailija
357/370 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoriksen sisäiset osat minulla ainakin sen orgasmin aiheuttaa yhdynnässä. Se tuntuu silti aivan erilaiselta kuin klitoriksen kärjen tai hupun stimulaatiolla aiheutettu orgasmi. 

Klitoris ja emättimen lihakset minulla reagoi silloinkin kun saan orgasmin lihaksia jännittämällä, nännejä hyväilemällä tai sitä kautta että mies nuolee pyllyä.. Eli se klitoris sen lopulta tuottaa, vaikka eri orgasmien tuntemukset ovat hyvinkin erilaiset! Sekä intensiteetin että muiden kehon reaktioiden osalta. 

En tiedä meneekö tämä siis joillain miehillä tunteisiin? Haluavatko he että se yhdyntäorgasmi on jokin taianomainen kullin tuottama parempi orkku? Jossa ei saa mainita klitorista vaikka ne sisäiset osat ovat paljon kärkeä isommat ja niiden sijoittuminen ja koko ja herkkyys on yksilöllistä, eli sehän kertoo lähinnä siitä naisen omasta anatomiasta jos hän ei vain yksinkertaisesti voi saada pelkällä penetraatiolla? 

Vierailija
358/370 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klitoriksen sisäiset osat minulla ainakin sen orgasmin aiheuttaa yhdynnässä. Se tuntuu silti aivan erilaiselta kuin klitoriksen kärjen tai hupun stimulaatiolla aiheutettu orgasmi. 

Klitoris ja emättimen lihakset minulla reagoi silloinkin kun saan orgasmin lihaksia jännittämällä, nännejä hyväilemällä tai sitä kautta että mies nuolee pyllyä.. Eli se klitoris sen lopulta tuottaa, vaikka eri orgasmien tuntemukset ovat hyvinkin erilaiset! Sekä intensiteetin että muiden kehon reaktioiden osalta. 

En tiedä meneekö tämä siis joillain miehillä tunteisiin? Haluavatko he että se yhdyntäorgasmi on jokin taianomainen kullin tuottama parempi orkku? Jossa ei saa mainita klitorista vaikka ne sisäiset osat ovat paljon kärkeä isommat ja niiden sijoittuminen ja koko ja herkkyys on yksilöllistä, eli sehän kertoo lähinnä siitä naisen omasta anatomiasta jos hän ei vain yksinkertaisesti voi saada pelkällä penetraatiolla? 

Tuntuu naisilla menevän tunteisiin koko asia. Kerta toisensa jälkeen. Yksikään mies ei ole nyt täällä vouhottanut koko asiasta.

Vierailija
359/370 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään mies? vai niin.. aika hauskaa..

Vierailija
360/370 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä niin moni nainen kirjoittanut aihan asiasta, mutta  ei sitä vaan uskota. Mihet väittävät, etää kyllä se orasmi tulee kun vaan jyystää. Niin tuleekin, miehelle.