Pystyykö yhdynnässä tekniikalla vaikuttamaan naisen emätinorgasmiin?
Vai onko se vain loppujaan siitä kiinni, että on tarpeeksi jykevä ja paksu kalu, ja sen kuin jyystää menemään?
Kommentit (492)
Pystyy, mutta ketä kiinnostaa? Kun oma mälli on lentänyt, naisesta ei ole kuin riesaa.
Tottakai pystyy, mikä ihmeen kysymys tämän on?
Mutta täytyy ymmärtää ettei ole mitään yhtä ainoaa tekniikkaa, jokainen nainen laukeaa omalla tavallaan. Toisilla toimii kun pysähtyy oikealla hetkellä paikoilleen, toisilla täytyy painaa voimalla pohjaan, toisilla täytyy vaihtaa nopeutta, jotkut vaativat kovaa jyskytystä... Tärkeintä miehelle on oppia mikä toimii sillä hetkellä, juuri sen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pystyy, mutta ketä kiinnostaa? Kun oma mälli on lentänyt, naisesta ei ole kuin riesaa.
Ihana palstamies! Ui ui.
Vierailija kirjoitti:
Mutta täytyy ymmärtää ettei ole mitään yhtä ainoaa tekniikkaa, jokainen nainen laukeaa omalla tavallaan. Toisilla toimii kun pysähtyy oikealla hetkellä paikoilleen, toisilla täytyy painaa voimalla pohjaan, toisilla täytyy vaihtaa nopeutta, jotkut vaativat kovaa jyskytystä... Tärkeintä miehelle on oppia mikä toimii sillä hetkellä, juuri sen naisen kanssa.
Haluaisin olla kärpäsenä katossa kun sä kokeilet kaikkia noita johonkin naiseen. Yksi kerrallaan. Kyllä se lopulta arvatenkin "tulee".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla kärpäsenä katossa kun sä kokeilet kaikkia noita johonkin naiseen. Yksi kerrallaan. Kyllä se lopulta arvatenkin "tulee".
Et taida ymmärtää mitään seksistä? Ei noita tietenkään "kokeilla". Seksi on aina yhdessä tekemistä ja tuntemista, kyllä kahden aikuisen pitäisi nopeasti päästä selville mistä toinen tykkää ja mikä toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pannessa, jos se kalu osuu mennen tullen klittaan on mahdollista saada se orkku. Itse emättimessä ei ole mitään sellaista tuntoa, kuin siinä klitassa.
Tietenkin on. Mutta 80% naisista saa orgasmin vain klitoriksen ulko-osan kautta.
Onneksi en ole törmännyt tähän osaan naisväestöstä. Enkä haluakaan törmätä, koska parempaakin on tarjolla.
Tutkimusten mukaan suurin osa miehistä ajattelee näin. Todellisuudessa naiset usein feikkaavat. Se ei tarkoita etteikö yhdyntä tunnu hyvältä, mutta varsinainen orgasmi jää uupumaan.
Itse saan takuu varmasti vain päällä johtuen siitä, että kontrolli on minulla.
Harvalla miehellä on käyrä kalu, joka edes teoriassa voi esim. lähärissä osua siihen G pisteeseen. Saati että se klitoris saisi mitään osumaa yhtään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Harvalla miehellä on käyrä kalu, joka edes teoriassa voi esim. lähärissä osua siihen G pisteeseen. Saati että se klitoris saisi mitään osumaa yhtään mistään.
Vähänkään paksumpi kalu osuu emätintä venyttäessään aivan varmasti myös g-pisteeseen. Klitoris saa osumaan jos mies tietää missä asennossa nai ja varmistaa riittävän paineet hävylle ja klitalle. CAT asento siihen paras lähärissä. Lisäksi nainen voi ja kannattaa itse kääntää lantionsa oikeaan kulmaan jotta saa itselleen sopivan paineen klitalleen. Ei kannata maata lahnana vaan osallistua yhdyntään yhteistyöllä. Siten voi saadakin orgasmin yhdynnässä. Sama juttu nainen päällä jossa nainen on itse vastuussa orgasmistaan, mies on vain alusta kulleineen. Jos ei saa päällä ollessa on syy naisessa itsessään tai tekemisessään tai tekemättäjättämisissään. Muutenkin naisten kannattaisi suhtautua yhdyntään niin, ,että mies vain avustaa naista saamaana orgasmin, ei anna sitä. Ei ilmeisesti ole monenkaan naisen ymmärrys asiasta, vaikka miehet ovat naisen aktiivisuudesta sanoneet maailman sivun. Oman vaimoni lukuisat yhdyntäorgasmit ovat hänen saamiaan ja ottamiaan omalla aktiivisuudellaan. Siihen on kuulunut aktivinen lantion liike, sekä lihasten puristelut sekä minun itseni lukitseminen jaloillaan aloilleen. Joten olen vain alustanut ja avustanut hänen orgasmeissaan. Aika nopeasti nuorena tyydyin osaani, koska hän sai tai otti orgasminsa joka kerta. Jos mentiin toiselle kierrokselle, sain tehdä mitä halusin ja mitä hyvitti. Hän ei enää toista saanut. Sama juttu jos yhdyntä alkoi kestämään eikä ollut saanut muutamassa minuutissa. Sen jälkeen ei ollut toivoakaan saada, eli sain silloinkin vapaat kädet naida ja laueta miten halusin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähänkään paksumpi kalu osuu emätintä venyttäessään aivan varmasti myös g-pisteeseen. Klitoris saa osumaan jos mies tietää missä asennossa nai ja varmistaa riittävän paineet hävylle ja klitalle. CAT asento siihen paras lähärissä. Lisäksi nainen voi ja kannattaa itse kääntää lantionsa oikeaan kulmaan jotta saa itselleen sopivan paineen klitalleen. Ei kannata maata lahnana vaan osallistua yhdyntään yhteistyöllä. Siten voi saadakin orgasmin yhdynnässä. Sama juttu nainen päällä jossa nainen on itse vastuussa orgasmistaan, mies on vain alusta kulleineen. Jos ei saa päällä ollessa on syy naisessa itsessään tai tekemisessään tai tekemättäjättämisissään. Muutenkin naisten kannattaisi
Voi sua taas. Ei tässä olla mitään lahnoja, vaan aktiiviseti osallistuvia, ainakin minä. Miten helvetin vaikeaa on mihen käsittää, että sille klitorikselle pitää antaa kunnollista stimulaatiota iah siis kunnolla. Ei mitää "hiero itse ja kääntele ja vääntele" vaan ihan reilua suu tai käsihoitoa! Sehän kaikenlisäksi hyvin helppoa! Tämän herran jatkuva jankutus saa jo raivon valtaan.
Mitenkäs se vaimo nykyisin saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pannessa, jos se kalu osuu mennen tullen klittaan on mahdollista saada se orkku. Itse emättimessä ei ole mitään sellaista tuntoa, kuin siinä klitassa.
Tietenkin on. Mutta 80% naisista saa orgasmin vain klitoriksen ulko-osan kautta.
Onneksi en ole törmännyt tähän osaan naisväestöstä. Enkä haluakaan törmätä, koska parempaakin on tarjolla.
Mistä tiedät että et ole törmännyt? Ehkä olet törmännyt vaikka minuun joka kyllä saan yhdynnässä mutta peniksesi liike ei sitä ole aikaan saanut vaan häpykumpusi paine klitoriksellani.
No tietäjät tietää ja osaajat osaa.
<
No tämähän on sitten meille miehille oikea "vapaudut vankilasta-kortti". Jos kyse on naisen ominaisuuksista, niin silloinhan miehen tekemisillä ei ole minkään valtakunnan väliä vaan naisen omat ominaisuudet ratkaisee orkkujen kohtalon. Nyt naiset sitten vaan kehittämään niitä ominaisuuksianne.
Olen taysin samaa mieltä asiasta. Jokainen vastaa omistaan!
Vierailija kirjoitti:
Sä olet kyllä täysin toivoton tapaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähänkään paksumpi kalu osuu emätintä venyttäessään aivan varmasti myös g-pisteeseen. Klitoris saa osumaan jos mies tietää missä asennossa nai ja varmistaa riittävän paineet hävylle ja klitalle. CAT asento siihen paras lähärissä. Lisäksi nainen voi ja kannattaa itse kääntää lantionsa oikeaan kulmaan jotta saa itselleen sopivan paineen klitalleen. Ei kannata maata lahnana vaan osallistua yhdyntään yhteistyöllä. Siten voi saadakin orgasmin yhdynnässä. Sama juttu nainen päällä jossa nainen on itse vastuussa orgasmistaan, mies on vain alusta kulleineen. Jos ei saa päällä ollessa on syy naisessa itsessään tai tekemisessään tai tekemättäjät
Joo. Ne mihet on paskoja eikä ymmärrä naisista yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähänkään paksumpi kalu osuu emätintä venyttäessään aivan varmasti myös g-pisteeseen. Klitoris saa osumaan jos mies tietää missä asennossa nai ja varmistaa riittävän paineet hävylle ja klitalle. CAT asento siihen paras lähärissä. Lisäksi nainen voi ja kannattaa itse kääntää lantionsa oikeaan kulmaan jotta saa itselleen sopivan paineen klitalleen. Ei kannata maata lahnana vaan osallistua yhdyntään yhteistyöllä. Siten voi saadakin orgasmin yhdynnässä. Sama juttu nainen päällä jossa nainen on itse vastuussa orgasmistaan, mies on vain alusta kulleineen. Jos ei saa päällä ollessa on syy naisessa itsessään tai tekemisessään tai tekemättäjät
On se vaan ihanaa, että sinä et jankuta mistään. Nimittäin jos täällä olisi Patesta naispuolinen jankkaaja, niin palsta olisi aika paska...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole törmännyt tähän osaan naisväestöstä. Enkä haluakaan törmätä, koska parempaakin on tarjolla
Oletko olevinasi vitsikäs törppö? Etkö pysty koskemaan naisen alakertaan ja siihen klitorikseen? Kenellähän niitä "parempia" olis tarjolla.Ei voi käsittää miehen ajatuskulkua, ei millään. Jos mihet käsittäisivät edes sen. että kun antaisitte niitä orgasmeja, niin sitä enemmän naiset sitä seksiä haluaisivat harrastaa!
Mistä tiedät että et ole törmännyt? Ehkä olet törmännyt vaikka minuun joka kyllä saan yhdynnässä mutta peniksesi liike ei sitä ole aikaan saanut vaan häpykumpusi paine klitoriksellani.
Ei niinkään tekniikalla kun se on vähän kuin mäntä sylinterissä, mutta astraaliprojektion avulla mainiosti.
"No tämähän on sitten meille miehille oikea "vapaudut vankilasta-kortti". Jos kyse on naisen ominaisuuksista, niin silloinhan miehen tekemisillä ei ole minkään valtakunnan väliä vaan naisen omat ominaisuudet ratkaisee orkkujen kohtalon. Nyt naiset sitten vaan kehittämään niitä ominaisuuksianne.
Olen taysin samaa mieltä asiasta. Jokainen vastaa omistaan!"
Yhdyntäorgasmi on naisen ominaisuuksista kiinni. Olen vakaasti sitä mieltä. Ihan se ja sama minkälainen tekniikka, koko tai kestävyys sulla on, minä saan yhdynnässä kyllä. Mutta sitten kun aletaan puhua siitä että saako nainen ollenkaan, sitten miehellä alkaakin olla jo kovasti merkitystä. Kuten te miehetkin koko ajan olette meille naisille kertoneet, kaikki naiset eivät ole kaltaisiani.
Uskoisin,että meillä rouva ajatteleekin vain sitä omaa orgasmiaan ja kyllä hän sen sitten osaa ottaakin . Joskus otti orkkunsa päälä päinkin, mutta eipä ole aikoihin viitsinyt.
Pate, oikea kysymys olisi ollut, että kuka täyspäinen kertoo kaikki asiansa vauvan seksipalstalla? Tätä sun tulisi ehkä mielumminkin pohtia. Sun kommenttejasi on kertakaikkiaan mahdotonta väistää palstalla ja väität, että joku stalkkaa sinua. Sä kerrot kaiken kaikille ja valitat, että ei muuten kuulu sulle. Ja sitten tuo ainainen parkuminen, kun joko tarttuu siihen, mitä olet sanonut.
Mikä pakko sun on täällä kaikki asiat kuuluttaa?