Miksi nykynaiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?
Kaikki naiset tuntuvat vaativan ihan liikoja miehiltä, miehen tulee olla koulutettu,pitkä,komea ja hyvätuloinen. Tajuaako naiset sitä että mies voi olla myös 175cm ja duunari?
Ehkä eniten ihmettelen sitä miksi nainen joka ei itse ole tasokas eli hoikka ja kaunis etsii miestä joka on koulutettu komistus. Eikö vähän pyöreiden naisten ja niiden jotka ei ole kovin nättejä kuuluisi kelpuuttaa kumppaniksi mies joka on naisen kanssa samalla viivalla?
Ne tasokkaat miehet on niitä joita 90% naisista himoitsee, ne miehet voi valita itselleen naisen kenen kanssa hyppää sänkyyn tai alkaa seurustelemaan kun taas tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää.
Kommentit (874)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisin jonkun kouluttamattoman lyhyen häviäjän, kun voin saada komean ja pitkän menestyjän?
Vastaa ap.
Miksi kävisin mitään kouluja muuta kun ammattikoulun? Mä oon yhden ammattin opiskellut enkä toista ala opiskeleen. Lukio on pelleille ja yliopistoon menee pellet.
Pituudelle ei voi mitään kun se tulee geeneistä.
Nää on pahinpia. Halveksivat toisia ihmisiä, koska muut on pellejä ja hän ainoa järkevä.
Nää on niitä joita inhoan, enkä katso päinkään, sen jälkeen, kun hän on laukonut näitä "totuuksia" kanssaihmisistään.. Vaikka kuinka olisi 2m pitkä ja lihaksikas ja komea ja vaikka mitä.
Ei kiitos joku roti täytt sentää ihmisellä olla.
Uskallan sanoa ihan suoraan, että tuollaista miestä en huolisi
Joo ja nää menee varmaan silloin, kun pitäisi mennä lääkäriin, kun paskassa on verta niin teurastajalle ja kyselee, että voisko se vähän vilkasta suolistoa, tai kun verisuoni poksahtaa päästä niin putkimiehelle, että jos se katsois vähän niitä putkia(suonia)siellä päässä, kun eihän sitä nyt minkään pellen vastaanotolle mennä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on mahdollistanut tuon. Tinderissä ne ultimaattiset alfat iskee myös tavallisia naisia. Siksi tavalliset naiset ajattelee, että he olisivat oikeasti ultimaattisen alfan tasoisia. Todellisuudessa ultimaattinen alfa hylkää nämä tavalliset naiset heti, kun on kerran päässyt niiden kanssa vällyjen väliin. Parisuhteeseen tämä alfa kelpuuttaa vain jonkun missin. Alfakokemuksen jälkeen tavalliset naiset eivät enää halua laskea tasoaan miehissä omalle tasolleen ja siksi heistä tuleekin sitten lopulta katkeria lapsettomia kissanaisia, jotka elävät loppuelämänsä yksin.
Vtttu, että miehet jaksavat viljellä tuolta amerikansivustoilta nappaamaansa kissajuttua :D Tästä muuten puuttuu viinitonkka. Ja tätä ne kuvittelevat viljelevän
"EN. Mä vihaan tyhjänpäiväisiä seurapiirejä ja tyhjää elämää, jossa ei ole mitään tekemistä eikä aitoja tunteita. Jos kaiken voi ostaa, mistä silloin enää haaveilee?
Tuollainen elämä surkastuttaa aivot ja sydämen (kts. Kokoomus).
Shoppailu, yök. Vihaan sitä. Käyn aamuisin kaupassa koska on pakko ja äkkiä pois.
Tänään kohtasin ihmisiä ruokajonossa, jossa käyn vapaaehtoistyössä pakkaamassa ja jakamassa hävikkiruokaa. Satutin selkäni, tomaatit on painavia.
Eri, eli N60"
Tuohan se on merkillistä, miten liika raha tekee elämästä arvottoman. Ja ihmisestä myös.
Vierailija kirjoitti:
Tähän on helppo vastaus. Kysynnän ja tarjonnan laki. Miehistä on valtava ylitarjonta ja naisista alitarjonta joten naiset pystyvät sanelemaan käytännössä rajattomat vaatimukset miehelle
Miesten kannattaa siis siirtyä niihin harrasteisiin joissa naisista on valtava ylitarjonta ja miehiä vähän. Niitäkin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet olisivat naista fiksumpia, he eivät ottaisi naista taakakseen.
No siksi ne miehet jäävätkin yksin nykyään. Ovat tajunneet tuon. Osa on aina tiennyt tuon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep komea lihaksikas 5000€ palkka ja mersu.
Tavismies on 5/10 ulkonäöllisesti, ei merkittävän lihaksikas, palkka keskitasoa eli 3000e/kk ja autona toyota. Nämä miehet ei naisia kiinnosta.
Mulla on tollanen enkä vaihda!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jotkut miehet ei ymmärrä, että nainen löytää aina seuraa. Aina.
(Eri juttu minkä tasoista, mutta seuraa kyllä löytyy)"
Olen huomannut. Jopa se pahoinpitelijä kelpaa. Tai se juoppo kapakan nurkasta.
Jossa on jotain sinua parempaa.
Listataan mitä kaikkea heissa on (ja minulta puuttuu):
Oksennusta vaatteissa (omaa ja muiden)
Paskat housuissa (yleensä vain omat)
Sovinismi
Työttömyys
Kodittomuus (kaikki rahat menee viinaan)
Tässä vain alkajaisiksi (lista jatkuisi muuten sivukaupalla)
Tosin, ei voi olla huomaamatta, miten alhainen mielipide sulla on naisista. Taidat todellakin vihata heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä kun pääsevät jonku huippumenestyjän patjaksi, niin luulevat, että se on heidän "tasonsa".
Meinaat, että taso olisi korkeampi, jos pääsisi sinun patjaksesi, vai?
Eilen täällä kyseltiin, että mikä se kaikkensa antaminen oikeasti olisi, jos tavismies saisi itselleen instaprinsessan, kun joku mies oli tällaista luvannut. Yhtäkään konkreettista vastausta ei miehiltä tullut, joku epäili, että mies kyllä tekisi kaikkensa viihtyäkseen itse sängyssä.
Se, että joku miljonääri sinua panee käteenvedon korvikkeena, ei tarkoita, että haluaa perheen kanssasi. Lienet hieman vähälahjainen.
Mulla on perhe miljonäärin kanssa. En tosin ole hänen kanssaan siksi että on miljonääri, vaan siksi että hän on hyvä ihmine
Ihmiset ovat tyhmiä. Tuollaisista kommenteista ihmiset vetävät johtopäätöksenä "miljonääri hyvä - kaikki vähempi roskaa". Sitten löytyy naisten ruumiita metsistä.
Minussakin hyviä puolia olen pitkä käyn vakituisesti töissä, en käytä huumeita, en koskaa löisi naista en oo väkivaltainen, mutta eivät naiset vain kiinnostu, kehuvat osa komeaksi, mutta miksi se sitten jää siihen ja naista ei kiinnosta?
Ilmeisesti mussa on jotain vikaa sitten kun komea kuitenkin olen, onko naiset sitten vääränlaisia?
Nuorella nätillä naisella on varaa valita mahdollisimman komea (omasta mielestä, ei tietoa onko muiden mielestä) ja hyvä mies. Myöhemmin merkitsee luonne enemmän ja eri arvot. Miehet katsovat vain nuoria naisia, joten tulos on tämä.
En vain ymmärrä naisia että mitä he haluavat oikein nykyään. Itse en halua perhettä ja ei kiinnosta taas liian koulutetut menestyneet hienot naiset.
Vierailija kirjoitti:
"Jännä juttu tosiaan, että pariskunnat tekevät kimpasssa päätöksiä siitä, kumman kannattaa jäädä kotiin. Jännä juttu myös, että tähän vaikuttaa usein pariskuntien ansaintapotentiaali tai kotiinjäämisen vaikutus työuraan. Hoitaja-/opettajanainen voi lorvia kotona vaikka vuosikausia, ja työpaikka on ja odottaa eikä muutu siltä osin, mutta yksityisellä sektorilla työskentelevä insinöörimies on vähän eri tilanteessa."
Olen metalliteollisuudessa työskentelevä insinööri. :) Mitäs nyt?
Ymmärtääkö teikäinsinööri mitä eroa on henkilökohtaisella elämällä ja väestötason tilastoilla? Tuolla älykkyydellä ei ole kyllä yhtään ainutta insinöörimatematiikan kurssia läpäisty.
Ei voi naisia ymmärtää ei sitten mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaatii ihan liikoja. Minäkin 195 cm vakityössä en kiinnosta ketään.
Mikä ihmeen ajatus se on että jos käy töissä ja on pitkä niin nainen automaattisesti ihastuu?? Eiköhän vetovoimaan muutkin asiat vaikuta.
En jaksa edes enää yrittää ku en kiinnosta naisia, en ole varakas, mulla ei ole hienoa autoa ja ilmeisesti ihmisten mielestä vielä yksinkertainen, ei semmonen kelpaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen ajatus se on että jos käy töissä ja on pitkä niin nainen automaattisesti ihastuu?? Eiköhän vetovoimaan muutkin asiat vaikuta.
Juu tiedän mutta itse ehkä ajattelen sen erilailla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu tiedän mutta itse ehkä ajattelen sen erilailla
Pitäs olla keski ikäisenä hieno auto, rahaa, säästöjä, matkustella, haluta vielä lapsia, ei kiinnosta lapset, on niin erilaista elämää, ei saidi juoda alkoholia, pitäs olla vielä fiksukin, ei ole ihan mun elämä ja en ole tuommoinen, en tiedä mitä naiset etsii mut ilmeisesti alemman tason mies ei vain kelpaa.
Jotkut sanoo minun pyytävän liikaa. Olen 28-vuotias, 167cm, 52kg, nätti (en nyt mikään drop dead gorgeous), sekä pukeudun, puhun ja käyttäydyn erittäin naisellisesti. Olen käynyt ammattikoulun, en omista mitään, eikä ole säästöjä. Käyn töissä, mutta aion lopettaa mentyäni naimisiin, sillä haluan olla nainen ja äiti. Kotirouva ja kotiäiti. Joten etsinkin miestä, joka voi mahdollistaa kotiäityden minulle. Miehen pitää siis olla talodellisesti sillä tasolla, että kykenee yksin maksamaan kaiken mitä perheenä tarvitsemme. Muita kriteerejä miehelle ovat, ikä: 35-45, pituus: 175cm tai enemmän, ruumiinrakenne: normaali tai lievä ylipaino (ei mitään lihaskimppua, luurankoa tai pulleaa), hiukset: aivan sama kaljukin käy, kasvot: peruskomeat, luonne: juuri täydellinen minun makuuni. Miehen pitää lisäksi kohdella minua upeasti. Annan miehelle tietenkin vastalahjaki täydellisen omistaututumiseni ja rakkauteni, kunnes kuolema meidät erottaa. Pidän myös huolta itsestäni, miehestäni, meidän kodista ja lapsista (mutta en taloudellisesti). Jotenkin hassua, että olen kuullut useamman suusta, että olen golddigger tai että yritän hyötyä miehestä taloudellisesti. Voisin sanoa takaisin, että yrittääkö miehet sitten hyötyä naisista seksuaalisesti, mutta en ole lähtenyt tuollaiseen, enkä aiokaan.
naiset jotenki olettaa vähä liikaa et miehen pitäs olla se täydellinen miksi?
Niinhän tuo ylempi juuri sanoo. Menikö mulla nyt joku sarkasmi täysin ohi?