Miksi nykynaiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?
Kaikki naiset tuntuvat vaativan ihan liikoja miehiltä, miehen tulee olla koulutettu,pitkä,komea ja hyvätuloinen. Tajuaako naiset sitä että mies voi olla myös 175cm ja duunari?
Ehkä eniten ihmettelen sitä miksi nainen joka ei itse ole tasokas eli hoikka ja kaunis etsii miestä joka on koulutettu komistus. Eikö vähän pyöreiden naisten ja niiden jotka ei ole kovin nättejä kuuluisi kelpuuttaa kumppaniksi mies joka on naisen kanssa samalla viivalla?
Ne tasokkaat miehet on niitä joita 90% naisista himoitsee, ne miehet voi valita itselleen naisen kenen kanssa hyppää sänkyyn tai alkaa seurustelemaan kun taas tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää.
Kommentit (874)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on mahdollistanut tuon. Tinderissä ne ultimaattiset alfat iskee myös tavallisia naisia. Siksi tavalliset naiset ajattelee, että he olisivat oikeasti ultimaattisen alfan tasoisia. Todellisuudessa ultimaattinen alfa hylkää nämä tavalliset naiset heti, kun on kerran päässyt niiden kanssa vällyjen väliin. Parisuhteeseen tämä alfa kelpuuttaa vain jonkun missin. Alfakokemuksen jälkeen tavalliset naiset eivät enää halua laskea tasoaan miehissä omalle tasolleen ja siksi heistä tuleekin sitten lopulta katkeria lapsettomia kissanaisia, jotka elävät loppuelämänsä yksin.
Hyvin harva nainen haluaa jonkun tinderpukin puolisokseen. Ehkä hetken hauskuudesta käyvät. Jos tuntisit naisia, tietäisit tämän. Joku teini voi hetkeksi harhautua ihastumaan, mutta aikuinen tietää jo, kuinka mahdottomia nuo "alfat" ovat.
No ite oon kyllä kuullu, että keski-ikäisetkin naiset on haksahtanu noihin komeisiin jännämiehiin. Useinhan niihin rakkaushuijauksiin lankeaa juuri yksinäiset viisikymppiset naiset, kun Facebookissa joku Brad Pittin näköinen mies ottaa yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole väärin, että pullukka nainen etsii tasokasta miestä kumppaniksi? Jos ajatellaan asiaa kylmän rationaalisesti, eikö olisi reilumpaa, että jokainen etsisi kumppanin omasta "sarjastaan"? Tämä ajatus nousee usein esiin, kun puhutaan ulkonäöstä ja statuksesta. Jos nainen ei itse vastaa yleisiä kauneusihanteita, miksi hänen tulisi silti odottaa saavansa kumppaniksi niin sanotusti "tasokkaan" miehen eli hyvännäköisen, menestyvän ja itsevarman?
Olisiko oikeudenmukaisempaa, että pullukka nainen suuntaisi katseensa alhaisen tason miehiin, jotka jakavat samat realiteetit hänen kanssaan? Onhan tasapainoisessa parisuhteessa usein tärkeää, että molemmat osapuolet kokevat olevansa samalla viivalla.
Mulla on objektiivisesti katsottuna pitkä, tumma ja komea mies. Omaisuuttakin on. Nykyään yhteiset lapset. Olemme olleet jo pitkään naimisissa. Mielestäsi tämä on siis väärin, että minä, ei-kaunotar, sain komean miehen? Vaikka minä olen se, jonka kanssa hän haluaa elää.
No jaa. Olen itse kai tällainen ei-niin tasokas (pulska, arkisen näköinen ja sosiaalisesti kankea) nainen ja tiedostan kyllä tekeväni juuri sitä, mistä ap valittaa. Tällä hetkellä minuun on ihastunut työtön mt-ongelmista kärsivä sohvaperuna, joka ei juuri maskuliinisuutta tihku. Meillä kyllä keskustelu sujuu, vitsit sinkoilevat ja veljelliset kemiat kohtaavat todella hienosti, mutta kumpikaan ei ole viehättynyt toisen ulkonäöstä.
Jos alkaisimme nyt suhteeseen, olisimme heti alusta asti kuin saman katon alla asuvat sisarukset. Romantiikkaa ja seksuaalista jännitettä ei olisi ja kaikki vähäiset seksikerrat olisi pelkkää epämukavana lahnana olemista ja isänmaan ajattelua silmät kiinni. Toki asumiskulut olisi pienemmät, mutta siinä olisi hyödyt. Lisäksi jokainen huonossa parisuhteessa vietetty päivä on pois siitä ajasta, jonka voi käyttää hyvän suhteen etsimiseen, joten mehän vain hukkaisimme aikaamme.
Joten sori, ei vain pysty. Minä ja kaunis, hoikka ja "tasokas" nainen olemme ehkä ulkonäöllisesti kuin yö ja päivä. Siinä mielessä kuitenkin olemme samanlaisia, että emme ota kumppaniksemme ihmistä, jonka kanssa meillä ei ole parempi olla kuin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, koska heidän puolisonsa ovat useammin töissä ja nainen lasten kanssa kotona. Olisihan se hassua, jos mies tekisi työpäivän jälkeen yhtä paljon kotitöitä kuin koko päivän kotona möllötellyt vaimo.
Ei. Naisilla jää myös vähemmän vapaa-aikaa töiden ja kotitöiden jälkeen kuin miehillä.
Myös silloin kun molemmat ovat täysipäiväisesti töissä, naiset tekevät enemmän kotitöitä.
Ei pidä paikkaansa.
Kyllä pitää.
Vaan kun ei pidä. Tilastokeskus kertoo näin.
Harhaanjohtava tilasto, kun naisten peseytymiseen, pukeutumiseen ja meikkaamiseen käyttämää aikaa ei ole laskettu vapaa-ajaksi eikä siinä huomioda myöskään sitä, että naiset nukkuvat enemmän. "Vähiten nukkuvat parisuhteessa olevat alle kouluikäisten lasten isät". Jäähän sitä vapaa-aikaa enemmän, kun nukkuu vähemmän ja peseytyy pikaisesti kuin sotilas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole väärin, että pullukka nainen etsii tasokasta miestä kumppaniksi? Jos ajatellaan asiaa kylmän rationaalisesti, eikö olisi reilumpaa, että jokainen etsisi kumppanin omasta "sarjastaan"? Tämä ajatus nousee usein esiin, kun puhutaan ulkonäöstä ja statuksesta. Jos nainen ei itse vastaa yleisiä kauneusihanteita, miksi hänen tulisi silti odottaa saavansa kumppaniksi niin sanotusti "tasokkaan" miehen eli hyvännäköisen, menestyvän ja itsevarman?
Olisiko oikeudenmukaisempaa, että pullukka nainen suuntaisi katseensa alhaisen tason miehiin, jotka jakavat samat realiteetit hänen kanssaan? Onhan tasapainoisessa parisuhteessa usein tärkeää, että molemmat osapuolet kokevat olevansa samalla viivalla.
Mulla on objektiivisesti katsottuna pitkä, tumma ja komea mies. Omaisuuttakin on. Nykyään
Merkittävä tasoero ulkonäössä voi koitua ongelmaksi, kun se parisuhteen komeampi tai kauniimpi osapuoli huomaa, että vientiä riittäisi muuallakin. Tämä on myös ongelma ison ikäeron suhteissa. Moni niistä päättyykin siinä vaiheessa, kun vanhempi osapuoli alkaa olla ihan kurttuinen ja nuorempi osapuoli on vielä ulkoisesti viehättävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun seurustelin niin nainen yritti muuttaa mua: älä juo limsaa niin paljon, älä polta tupakkaa plaa plaa plaa.
Miksi pitää yrittää muuttaa toista? miksi ei vaan voi antaa olla?Se toinen toivoo ettet kuolisi liian pian. Ja että pysyisit terveenä. Toivonut sinulle hyvää siis.
Mä en tykkää kun elämään puututaan noin, no se meni sit siihen kun asuttiin eri paikkakunnilla et kusetin mennentullen siitä tupakanpoltosta ja limsasta. Ja edelleen juon limsaa ja poltan tupakkaa.
Ai hurja kun oot JÄNNÄ. Ja henkisesti noin 12-vuotias poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävän moni mies ei yllä ns. normaaliin, mitä yleensä pidetään lähtötasona. Siis normaalia on, että hygienia kunnossa, koulutus, joku työ, jolla elättää itsensä, ei riippuvuuksia, joku harrastus, sosiaaliset taidot kunnossa (ja kaveripiiri yms suhteet, joita ylläpidetään) eikä äärikäyttäytymistä.
Yleensä naiset täyttää nää helposti ja tietenkin olettavat kumppaninkin täyttävän nämä. Yllätyksiä tulee, kun nainen tajuaa, et ehkä 2 miestä 10 pystyy näihin.
Hämmentävän moni nainen ei tiedä, mitä normaali tarkoittaa.
Tilastotieteessä se on keskinkertainen, tyypillinen, yleisin. Gaussin kellokäyrän korkein siivu + - keskihajonta.
Ikävää, että normaali mies on koulutuksellisesti, sivistyksellisesti ja älyltään normaalien naisten alapuolella. Henkisesti laiskat miehet syrjäyttävät itsensä.
N60
Toisen sukupuolen on oltava alempana.
Miksi haluaisit sen olevan naiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on objektiivisesti katsottuna pitkä, tumma ja komea mies. Omaisuuttakin on. Nykyään yhteiset lapset. Olemme olleet jo pitkään naimisissa. Mielestäsi tämä on siis väärin, että minä, ei-kaunotar, sain komean miehen? Vaikka minä olen se, jonka kanssa hän haluaa elää.
Kyllä. Juuri niin. Näin se on. Inkkuleiden mielestä. He tietävät paremmin, mitä miehesi haluaa ja tietävät, että hän on tyytynyt sinuun.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on mahdollistanut tuon. Tinderissä ne ultimaattiset alfat iskee myös tavallisia naisia. Siksi tavalliset naiset ajattelee, että he olisivat oikeasti ultimaattisen alfan tasoisia. Todellisuudessa ultimaattinen alfa hylkää nämä tavalliset naiset heti, kun on kerran päässyt niiden kanssa vällyjen väliin. Parisuhteeseen tämä alfa kelpuuttaa vain jonkun missin. Alfakokemuksen jälkeen tavalliset naiset eivät enää halua laskea tasoaan miehissä omalle tasolleen ja siksi heistä tuleekin sitten lopulta katkeria lapsettomia kissanaisia, jotka elävät loppuelämänsä yksin.
Naiset ei ymmärrä sitä että reikään se on rotallakin ja kun joku mies haluaa sitä panna niin kuvittelee olevansa jotenkin hyvä ja haluttu vaikka totuus oli se että mies panee kyseistä naista kun ei sillä hetkellä ollut parempiakaan tarjolla. Eikö naiset myö
Eivätkä miehet ymmärrä sitä, että naisillakin voi olla seksihaluja miehen kanssa, jonka kanssa suhde ei tulisi kuuloonkaan. Luuletteko te urpåt tosiaan, että naiset eivät tunnista eroa panokaverin ja potentiaalisen suhdemiehen välillä?
Naiset ovat itse kertoneet etteivät ole seksuaalisia olentoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Parisuhteessa olevat miehet ovat terveempiä ja onnellisempia kuin sinkkumiehet, elävätkin pidempään. Naisilla tuo menee toisin päin. Miehen kannattaa ottaa liki kuka tahansa nainen, mutta naisen vain sellainen mies joka huomattavasti elämänlaatua kohottaa."
Parisuhteessa olevat miehet ovat rikkaampia ja koulutetumpia. Siksi he ovat terveempiä, eivät naisen ansiosta. Naisilla homma taas menee toisin päin, koska rikas ja koulutettu nainen on mieluummin yksin kuin itseään köyhemmän miehen kanssa.
AI:
"Suomen väestöstä valtaosa elää parisuhteessa, ja noin seitsemän kymmenestä suomalaisesta 1879-vuotiaasta on parisuhteessa."
No on meillä sit paljon varakkaita ja rikkaita, kun 7/10 elää parisuhteessa.
Et voi olla noin tyhmä, ethän? Jos vaikka rikkaista 90
Siis oikeasti et tajua? Väität, että vain rikkaat miehet ovat naimisissa, ja siksi vaikuttaa siltä, että parisuhde vaikuttaa miehen elämään parantavasti, vaikka kyse on rikkaudesta (ja siitä johtuvista paremmista elintavoista??). Ja kun parisuhteessa elää n. 70% 18-79vuotiaista miehistä, niin eikös saman määrän pidä olla sit rikkaita? Siis sinun logiikan mukaan.
"Vähiten nukkuvat parisuhteessa olevat alle kouluikäisten lasten isät".
Niin varmasti nukkuvat, mutta se ei johdu perheestä tai lapsista. Se vähäinen nukkuminen johtuu siitä, että kukutaan yömyöhään telkkarin tai pelien parissa, ihan itse aiheutettu tilanne siis.
Jos miehet olisivat naista fiksumpia, he eivät ottaisi naista taakakseen.
Vierailija kirjoitti:
"Vähiten nukkuvat parisuhteessa olevat alle kouluikäisten lasten isät".
Niin varmasti nukkuvat, mutta se ei johdu perheestä tai lapsista. Se vähäinen nukkuminen johtuu siitä, että kukutaan yömyöhään telkkarin tai pelien parissa, ihan itse aiheutettu tilanne siis.
Ja tämä on totta, koska teikätäti keksi sen omasta pienestä miesvihapäästään.
M-1965 kirjoitti:
"Pieni ero toisaalta löytyy. Kukaan ei ole väittänyt etteikö osa miehistä ole kelvottomia luusereita. Jos edes ehdottaa, että niitä samoja luusereita löytyy naisistakin, saa heti sovinistin leiman."
Nyt kun minä tässä totean että sekä naisissa että miehissä on parisuhteisiin syystä tai toisesta johtuen kykenemättömiä ihmisiä niin olen siis sovinisti?
Olet kommenteistasi päätellen tervepäinen ja fiksu mies, yksi harvoista.
N60
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ihan ettimättä putos eteen mun kulta 😍
Komia on ja kouluttautunutkin nyt täs välis jo 🤩
Ja vähintään 190cm
Alle 180 😎 Just sopivan kokoinen halittava 😍
Ja pituus riittää niihin huvipuistolaitteisiinkin.
Vierailija kirjoitti:
"Jotkut miehet ei ymmärrä, että nainen löytää aina seuraa. Aina.
(Eri juttu minkä tasoista, mutta seuraa kyllä löytyy)"
Olen huomannut. Jopa se pahoinpitelijä kelpaa. Tai se juoppo kapakan nurkasta.
Jossa on jotain sinua parempaa.
Vierailija kirjoitti:
"No siis.. Ehkä meidät tytöt on kasvatettu tähän, mutta jos mies ei tee aloitetta ja osoita kiinnostusta niin sillon teen oletuksen, ettei mies ole kiinnostunut minusta. Ajatellaan nyt vaikka sitten tuon f*cking tasoteorian näkökulmasta, että alitajuisesti ajattelen, etten ylitä miehen vaatimaa tasoa. En ole siis kaunis hänen silmissään ja siksi hän ei lähesty minua. "
Mitä sanoisit miehelle, joka on kasvatettu samalla tavalla?
Kuka kasvatti? Kuulostaa oudolta. Silmäpelipaskat voit unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä miehet ymmärrä sitä, että naisillakin voi olla seksihaluja miehen kanssa, jonka kanssa suhde ei tulisi kuuloonkaan. Luuletteko te urpåt tosiaan, että naiset eivät tunnista eroa panokaverin ja potentiaalisen suhdemiehen välillä?
Se on nähty niin monta kertaa, kun tavisnainen itkee jonkun pitkän ja komean miehen perään, kun se ei halunnutkaan mitään vakavampaa.
No jos naiset oikeasti sulle tällaista itkee, siinä on sinulla hyvä paikka osoittaa tälle naiselle oma empaattinen ja välittävä luonteesi!
"Merkittävä tasoero ulkonäössä voi koitua ongelmaksi, kun se parisuhteen komeampi tai kauniimpi osapuoli huomaa, että vientiä riittäisi muuallakin. Tämä on myös ongelma ison ikäeron suhteissa. Moni niistä päättyykin siinä vaiheessa, kun vanhempi osapuoli alkaa olla ihan kurttuinen ja nuorempi osapuoli on vielä ulkoisesti viehättävä."
Kyllä se kauniimpi/komeampi tietää olevansa viehättävä. Ei se sitä sen suhteen aikana keksi, vaan on tiennyt mahdollisesti koko aikuisikänsä, ehkä kauemminkin.
Jos siis komea/kaunis viehättää, kannattaa valita sellainen jos on mahdollisuus. Sillä komealla olisi muitakin ottajia, joten jos hän sinut haluaa, hän haluaa juuri sinut. Rumemmalla taas ei ole vaihtoehtoja ja joutuu "tyytymään" siihen mihin saa.
Ai ei? Kun asuu naisen kanssa, on isompi kämppäkin, mahdollisesti jopa omakotitalo ja piha. Totta kai sillon menee enemmän aikaa kuin ennen siivoamiseen ja muihin hommiin, vaikka kaikki työt jaettaisiin kahtia naisen kanssa.