Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykynaiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?

Vierailija
28.08.2025 |

Kaikki naiset tuntuvat vaativan ihan liikoja miehiltä, miehen tulee olla koulutettu,pitkä,komea ja hyvätuloinen. Tajuaako naiset sitä että mies voi olla myös 175cm ja duunari? 

Ehkä eniten ihmettelen sitä miksi nainen joka ei itse ole tasokas eli hoikka ja kaunis etsii miestä joka on koulutettu komistus. Eikö vähän pyöreiden naisten ja niiden jotka ei ole kovin nättejä kuuluisi kelpuuttaa kumppaniksi mies joka on naisen kanssa samalla viivalla? 

Ne tasokkaat miehet on niitä joita 90% naisista himoitsee, ne miehet voi valita itselleen naisen kenen kanssa hyppää sänkyyn tai alkaa seurustelemaan kun taas tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää. 

Kommentit (874)

Vierailija
781/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitää saumaa saada ees lihavaa naista nykyään, he haluavat täydellisiä miehiä.

Vierailija
782/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minussakin hyviä puolia olen pitkä käyn vakituisesti töissä, en käytä huumeita, en koskaa löisi naista en oo väkivaltainen, mutta eivät naiset vain kiinnostu, kehuvat osa komeaksi, mutta miksi se sitten jää siihen ja naista ei kiinnosta?

Millainen olet ihmisenä? Millaisia arvoja sinulla on? Kerro luonteestasi ja harrastuksistasi jotain? Minkä kirjan luit viimeksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minussakin hyviä puolia olen pitkä käyn vakituisesti töissä, en käytä huumeita, en koskaa löisi naista en oo väkivaltainen, mutta eivät naiset vain kiinnostu, kehuvat osa komeaksi, mutta miksi se sitten jää siihen ja naista ei kiinnosta?

Millainen olet ihmisenä? Millaisia arvoja sinulla on? Kerro luonteestasi ja harrastuksistasi jotain? Minkä kirjan luit viimeksi? 

No aika rauhallinen, kiltti, hiljainen vähän ujo. No en tiedä arvoista. No harrastuksia on lenkkeily porrastreenit. En lue kirjoja.

Vierailija
784/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä jankkaaja taitaa nyt olla se Allu vai mikä se oli, jonka mielestä naisilla olisi joku velvollisuus olla hänen kanssaan kun kerran hänellä on työ eikä hän käytä huumeita eikä ole väkivaltainen. Ja se väkivallattomuuskaan ei edes ole totta koska hän on itse aiemmin sanonut menneensä tönimään naisia.

Vierailija
785/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä jankkaaja taitaa nyt olla se Allu vai mikä se oli, jonka mielestä naisilla olisi joku velvollisuus olla hänen kanssaan kun kerran hänellä on työ eikä hän käytä huumeita eikä ole väkivaltainen. Ja se väkivallattomuuskaan ei edes ole totta koska hän on itse aiemmin sanonut menneensä tönimään naisia.

Eikä sekään ole totta, että hänellä on joskus ollut naisia. Erityisluokalla ollut joskus joku tyttö, joka oli ns. hänen tasoaan päänupista.

Vierailija
786/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri lopetin tapailusuhteen naisen kanssa kun se lisäsi siihen kilometrin mittaiseen vsstimuslistaan että koko suhteen ajan olisin saanut äänestää joko vihreitä tai vasemmistoliittoa

Vierailija
787/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kukaan Allu, mutta en ole kuitenkaa täydellinen niin sama se olla sit yksin.

Vierailija
788/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä sekään ole totta, että hänellä on joskus ollut naisia. Erityisluokalla ollut joskus joku tyttö, joka oli ns. hänen tasoaan päänupista.

Kyllä on ollut aivan todella paljon elämässäni naisia.

Vierailija
789/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kukaan Allu, mutta en ole kuitenkaa täydellinen niin sama se olla sit yksin.

Älä valehtele. Itse esittäydyit aikoinasi tuolla nimellä. 

Vierailija
790/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele. Itse esittäydyit aikoinasi tuolla nimellä. 

Sori mutta en valehtele, jos se on sinun näkemys asiasta mielipide, niin se on fine :D.

Vierailija
791/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasit itse itsellesi. Jos pullukka saa tasokkaan miehen niin mies selkeästi haluaa sen pullukan. Se lyhyt ja ruma mies joutuu tyytymään. Kuka nainen haluaa olla se johon tyydytään? Mielummin yksin.

Vierailija
792/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasit itse itsellesi. Jos pullukka saa tasokkaan miehen niin mies selkeästi haluaa sen pullukan. Se lyhyt ja ruma mies joutuu tyytymään. Kuka nainen haluaa olla se johon tyydytään? Mielummin yksin.

Sori mutta en ole lyhyt ja ruma, pituutta 192

Vierailija
793/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ilmeisesti on jotain sitten ei ole naisten tyyppiä vaan, harmi.

Vierailija
794/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarillakin voi olla statusta. Jos olet rakennusmies, siististi pukeutunut ja osaat käyttäytyä, niin siinä on statusta ihan tarpeeksi. Sanoppa sille naiselle, että osaat lähes kaikki rakennushommat. Tulee yhteinen koti hyvin edullisesti. Vaikka naisella olisi miljoona, niin se nyt vaan on tyhmää maksaa talosta liikaa. Yksi vinkki: muitten seurassa älä väheksy naistasi, vaan tuo häntä esille.

Vierailija
795/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duunarillakin voi olla statusta. Jos olet rakennusmies, siististi pukeutunut ja osaat käyttäytyä, niin siinä on statusta ihan tarpeeksi. Sanoppa sille naiselle, että osaat lähes kaikki rakennushommat. Tulee yhteinen koti hyvin edullisesti. Vaikka naisella olisi miljoona, niin se nyt vaan on tyhmää maksaa talosta liikaa. Yksi vinkki: muitten seurassa älä väheksy naistasi, vaan tuo häntä esille.

Valtion hommissa 20 € tunti

Vierailija
796/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu on osa-aikaisena suojatyöpaikassa Vantaan Postilla. 

Vierailija
797/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu on osa-aikaisena suojatyöpaikassa Vantaan Postilla. 

En ole Allu ja oletko itse työtön? Ihan normaali työpaikka on joku Posti tai esim Kesko.

Vierailija
798/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä kehittäminen on ihan hiton helppoa. Syö terveellisesti, liikkuu joka päivä, käy parturissa ja käyttää asiallisia vaatteita. Välttelee alkoholia, ei tupakoi. Peseytyy ja rasvaa ihon. Pitää kodin siistinä. Seuraa maailman menoa, opettelee käytöstavat, keskustelee avoimesti ja ottaa muut huomioon. 

Tuolla löytää jo naisen, vaikka olisi mikä ammatti. 

Vierailija
799/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsensä kehittäminen on ihan hiton helppoa. Syö terveellisesti, liikkuu joka päivä, käy parturissa ja käyttää asiallisia vaatteita. Välttelee alkoholia, ei tupakoi. Peseytyy ja rasvaa ihon. Pitää kodin siistinä. Seuraa maailman menoa, opettelee käytöstavat, keskustelee avoimesti ja ottaa muut huomioon. 

Tuolla löytää jo naisen, vaikka olisi mikä ammatti. 

No ei tuokaan auta, ei naiset kiinnostu.

Vierailija
800/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen komea pukeudun siististi käyn suihkussa ja töissä ja normi juttuja teen, ei kukaan kiinnostu, enkä ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä