Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykynaiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?

Vierailija
28.08.2025 |

Kaikki naiset tuntuvat vaativan ihan liikoja miehiltä, miehen tulee olla koulutettu,pitkä,komea ja hyvätuloinen. Tajuaako naiset sitä että mies voi olla myös 175cm ja duunari? 

Ehkä eniten ihmettelen sitä miksi nainen joka ei itse ole tasokas eli hoikka ja kaunis etsii miestä joka on koulutettu komistus. Eikö vähän pyöreiden naisten ja niiden jotka ei ole kovin nättejä kuuluisi kelpuuttaa kumppaniksi mies joka on naisen kanssa samalla viivalla? 

Ne tasokkaat miehet on niitä joita 90% naisista himoitsee, ne miehet voi valita itselleen naisen kenen kanssa hyppää sänkyyn tai alkaa seurustelemaan kun taas tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää. 

Kommentit (874)

Vierailija
761/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No ite oon kyllä kuullu, että keski-ikäisetkin naiset on haksahtanu noihin komeisiin jännämiehiin. Useinhan niihin rakkaushuijauksiin lankeaa juuri yksinäiset viisikymppiset naiset, kun Facebookissa joku Brad Pittin näköinen mies ottaa yhteyttä."

Lähteenä: "Oon kyllä kuullu."  Tätähän tapahtuu niin paljon, että sitä voi yleistää yhtään mihkään. Ei kun hetkinen, ei tapahdukaan. Mulla kanssa lähteenä: "Oon kyllä kuullu enemmän kun sä"

Lehdet on tehny noista rakkaushuijauksista myös artikkeleita. Käytännössä niihin huijauksiin lankeaa melkein aina yksinäiset keski-ikäiset naiset.

Rakkaushuijauksiin lankeaa yleensä miehet. Miehet eivät vain kehtaa omalla naamallaan tulla kertomaan joutuneensa huijauksen kohteeksi. Onhan se noloa, kun kehitysmaan nuori pulassa oleva kaunotar onkin todellisuudessa miespuolinen huijari.

Vierailija
762/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä eihän monet naisetkaa oo täydellisiä prinsessoja kauniita ja rikkaita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittajan mielestä koulutus jotain niin ihmeellistä ja erikoista, että koulutettua miestä etsivä nainen hakee mahdottomuuksia? Suomessa noin puolella ihmisistä on korkeakoulututkinto. Ihan tavallisia ihmisiä he ovat ja koulutettu nainen etsii usein koulutettua miestä. 

Ja ihan edelleen duunarimiehillä on puolisoja, ylipäänsä se on vähemmistö joka ei yrityksestä huolimatta löydä ketään. Mutta eihän sitä sieltä peräkammarista huomaa kun ei muuta tee kuin pyörii jollain incelien palstoilla.

Terveisin duunarinainen

Vierailija
764/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin en omasta mielestäni ole alimman tason mies, käyn töissä tuntipalkka 20 € mut en ole koulutettu ja miksi pitäisi olla en halua olla? En halua lapsia, elän aika tavallista elämää, lenkkeilen ja urheilla pitäs lisää, 192 cm pitkä, vähän mahaa en ole ihan hoikka mitä sitten, no ihan tavallinen jeppu olen, en kiinnosta edes niitä pyöreimpiä tavallisia naisia, mikä on sitten tasoni sitä en tiedä ku en kiinnosta vain.

Vierailija
765/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aloittajan mielestä koulutus jotain niin ihmeellistä ja erikoista, että koulutettua miestä etsivä nainen hakee mahdottomuuksia? Suomessa noin puolella ihmisistä on korkeakoulututkinto. Ihan tavallisia ihmisiä he ovat ja koulutettu nainen etsii usein koulutettua miestä. 

Ja ihan edelleen duunarimiehillä on puolisoja, ylipäänsä se on vähemmistö joka ei yrityksestä huolimatta löydä ketään. Mutta eihän sitä sieltä peräkammarista huomaa kun ei muuta tee kuin pyörii jollain incelien palstoilla.

Terveisin duunarinainen

Sori mutta olen ihan tavallinen duunari, en ole käynyt korkeakoulua jne, en ole mikään fiksu, mutta en näytä naisille kelpaavan ,mitä lie etsivät sitten?

Vierailija
766/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä miksi en kelpaa ja mulle on sanottu että sä näytät komealta ja oot pitkäkin ja sulla on ihan hyvin asiat, mutta en kelpaa sitten niille tavallisille duunarinaisillekkaa?

Vierailija
767/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä 10 v sitte vielä duunari mies kelpas vaikka oli työtönkin naisille, naiset halusi tavata treffata ja antoivat seksiäkin vielä

Vierailija
768/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole muuta vaatinut kuin että jättäisivät mut rauhaan. No liikaa oli sekin vaadittu.

Vierailija
769/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamissa vuosissa naisista on tullut kyllä hiton vaativia ja nirsoja, miksi?

Vierailija
770/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkanu jo luovuttaan kun ei kelpaa naisille, haluavat täydellistä fiksua miestä jota en taida olla.

Vierailija
771/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä miksi en kelpaa ja mulle on sanottu että sä näytät komealta ja oot pitkäkin ja sulla on ihan hyvin asiat, mutta en kelpaa sitten niille tavallisille duunarinaisillekkaa?

Joko luonteessasi on vikaa tai olisit rasite parisuhteessa. Oletko esim itsekäs tai laiska?

Vierailija
772/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko luonteessasi on vikaa tai olisit rasite parisuhteessa. Oletko esim itsekäs tai laiska?

No ilmeisesti mussa sitte luonteessa tai persoonassa, no voi olla että olen.

Vierailija
773/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se sitten mikään ihme ole, ettet kelpaa? Nuo olivat aikanaan tosi yleisiä turnoffeja eivätkä ne siitä vähentyneet ole nyt kun seuraava sukupolvi on pariutumisiässä.

Vierailija
774/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se sitten mikään ihme ole, ettet kelpaa? Nuo olivat aikanaan tosi yleisiä turnoffeja eivätkä ne siitä vähentyneet ole nyt kun seuraava sukupolvi on pariutumisiässä.

No kyllä kelpasin vielä 10 v sitte nuorempana taisin olla jotain 31?

Vierailija
775/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että rupsahtanut keski ikäinen mies ei enää oikein kelpaa, no mitä ihmettä, naisetki rupsahtaa ja minulle ei kelpaa ruma ja lihava.

Vierailija
776/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on ne ajat muuttuneet, lähinnä olen jo luovuttanut.

Vierailija
777/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai tässä ole enää mitää sanottavaa, luovutan ja olen hiljaa.

Vierailija
778/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä kelpasin vielä 10 v sitte nuorempana taisin olla jotain 31?

No se oli silloin! Nyt olet 10 v vanhempi. 

Vierailija
779/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä kelpasin vielä 10 v sitte nuorempana taisi

Niin mitä sitten? On ne naisetki vanhempia, nykyää ei saa seksiseuraa ja naista

Vierailija
780/874 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi suhtautua kuten Tuntemattomassa sotamies Määttä, vaatimukseen tehdä kunniaa kun tulee upseeri vastaan. Eli voatia aina soppii, er asja jos tehhään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme