Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykynaiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?

Vierailija
28.08.2025 |

Kaikki naiset tuntuvat vaativan ihan liikoja miehiltä, miehen tulee olla koulutettu,pitkä,komea ja hyvätuloinen. Tajuaako naiset sitä että mies voi olla myös 175cm ja duunari? 

Ehkä eniten ihmettelen sitä miksi nainen joka ei itse ole tasokas eli hoikka ja kaunis etsii miestä joka on koulutettu komistus. Eikö vähän pyöreiden naisten ja niiden jotka ei ole kovin nättejä kuuluisi kelpuuttaa kumppaniksi mies joka on naisen kanssa samalla viivalla? 

Ne tasokkaat miehet on niitä joita 90% naisista himoitsee, ne miehet voi valita itselleen naisen kenen kanssa hyppää sänkyyn tai alkaa seurustelemaan kun taas tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää. 

Kommentit (874)

Vierailija
721/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on mahdollistanut tuon. Tinderissä ne ultimaattiset alfat iskee myös tavallisia naisia. Siksi tavalliset naiset ajattelee, että he olisivat oikeasti ultimaattisen alfan tasoisia. Todellisuudessa ultimaattinen alfa hylkää nämä tavalliset naiset heti, kun on kerran päässyt niiden kanssa vällyjen väliin. Parisuhteeseen tämä alfa kelpuuttaa vain jonkun missin. Alfakokemuksen jälkeen tavalliset naiset eivät enää halua laskea tasoaan miehissä omalle tasolleen ja siksi heistä tuleekin sitten lopulta katkeria lapsettomia kissanaisia, jotka elävät loppuelämänsä yksin.

Vtttu, että miehet jaksavat viljellä tuolta amerikansivustoilta nappaamaansa kissajuttua :D Tästä muuten puuttuu viinitonkka. Ja tätä ne kuvittelevat viljelevänsä uhkauksena! Mikäpä sen leppoisempaa elämää

"Et ottaisi alfamiestä, joka tienaa miljoonia ja ostaa kaikki kodinhoitoon liittyvät jutut firmoilta palveluna? Samalla vaimo voi keskittyä vain shoppailuun ja seurapiireissä pyörimiseen."

Kuulostaa harvinaisen tylsältä elämältä. Alfamies juoksis kaikenmaailman naisissa ja itse pitäis saada aika kulumaan shoppaillen. Suomessa kun ei ole tuollaista seurapiiriä, jonka kanssa aikaansa kuluttais. Suomalaiset varakkaat ovat töissä ja sit viettävät aikaansa perheensä parissa.

Vierailija
722/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta en ottaisi alfamiestä vaikka mikä olisi. Alfamies, eli pätemiseen ja muiden alas polkemiseen keskittyvä mies, juuri olisi sellainen, jolta nainen ei saisi kunnioitusta jne.

Todellinen alfamies ei toimi noin. Hänen ei tarvitse päteä yhtään kellekään, koska hänen saavutuksensa puhuvat jo puolestaan. Eikä hän polje muita alas, vaan saa omalla karismallaan ja myönteisyydellään jokaisen hänet kohtaavan tuntemaan itsensä arvokkaaksi.

Nää alfat, joista palstapapat puhuu, eivät omaa mitään noista piirteistä. Ovat lähinnä tinderpukkeja. Ja näitä nää palstalaiset ihailee ja kadehtii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Parisuhteessa olevat miehet ovat terveempiä ja onnellisempia kuin sinkkumiehet, elävätkin pidempään. Naisilla tuo menee toisin päin. Miehen kannattaa ottaa liki kuka tahansa nainen, mutta naisen vain sellainen mies joka huomattavasti elämänlaatua kohottaa."

Parisuhteessa olevat miehet ovat rikkaampia ja koulutetumpia. Siksi he ovat terveempiä, eivät naisen ansiosta. Naisilla homma taas menee toisin päin, koska rikas ja koulutettu nainen on mieluummin yksin kuin itseään köyhemmän miehen kanssa.

AI:

"Suomen väestöstä valtaosa elää parisuhteessa, ja noin seitsemän kymmenestä suomalaisesta 1879-vuotiaasta on parisuhteessa."

No on meillä sit paljon varakkaita ja rikkaita, kun 7/10 elää parisuhteessa.

Et v

"Siis oikeasti et tajua? Väität, että vain rikkaat miehet ovat naimisissa, ja siksi vaikuttaa siltä, että parisuhde vaikuttaa miehen elämään parantavasti, vaikka kyse on rikkaudesta (ja siitä johtuvista paremmista elintavoista??). Ja kun parisuhteessa elää n. 70% 18-79vuotiaista miehistä, niin eikös saman määrän pidä olla sit rikkaita? Siis sinun logiikan mukaan."

Kukaan ei ole missään kohtaa väittänyt, että vain rikkaat miehet olisivat naimisissa. Laita suora sitaatti tuosta väitteestä tai pyydä anteeksi sitä kuinka tyhmä akka olet. 

Vierailija
724/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No ite oon kyllä kuullu, että keski-ikäisetkin naiset on haksahtanu noihin komeisiin jännämiehiin. Useinhan niihin rakkaushuijauksiin lankeaa juuri yksinäiset viisikymppiset naiset, kun Facebookissa joku Brad Pittin näköinen mies ottaa yhteyttä."

Lähteenä: "Oon kyllä kuullu."  Tätähän tapahtuu niin paljon, että sitä voi yleistää yhtään mihkään. Ei kun hetkinen, ei tapahdukaan. Mulla kanssa lähteenä: "Oon kyllä kuullu enemmän kun sä"

Vierailija
725/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on mahdollistanut tuon. Tinderissä ne ultimaattiset alfat iskee myös tavallisia naisia. Siksi tavalliset naiset ajattelee, että he olisivat oikeasti ultimaattisen alfan tasoisia. Todellisuudessa ultimaattinen alfa hylkää nämä tavalliset naiset heti, kun on kerran päässyt niiden kanssa vällyjen väliin. Parisuhteeseen tämä alfa kelpuuttaa vain jonkun missin. Alfakokemuksen jälkeen tavalliset naiset eivät enää halua laskea tasoaan miehissä omalle tasolleen ja siksi heistä tuleekin sitten lopulta katkeria lapsettomia kissanaisia, jotka elävät loppuelämänsä yksin.

Hyvin harva nainen haluaa jonkun tinderpukin puolisokseen. Ehkä hetken hauskuudesta käyvät. Jos tuntisit naisia, tietäisit tämän. Joku teini voi hetkeksi harhautua ihastumaan, mutta aikuinen tietää jo, kuinka mahdottomia nuo "alfat" ovat. 

"No ite oon kyllä kuullu, että keski-ikäisetkin naiset on haksahtanu noihin komeisiin jännämiehiin. Useinhan niihin rakkaushuijauksiin lankeaa juuri yksinäiset viisikymppiset naiset, kun Facebookissa joku Brad Pittin näköinen mies ottaa yhteyttä."

Mut ei nää viiskymppiset viihdytystä hakevat naiset ole apn kohdejoukko. 

Vierailija
726/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Merkittävä tasoero ulkonäössä voi koitua ongelmaksi, kun se parisuhteen komeampi tai kauniimpi osapuoli huomaa, että vientiä riittäisi muuallakin. Tämä on myös ongelma ison ikäeron suhteissa. Moni niistä päättyykin siinä vaiheessa, kun vanhempi osapuoli alkaa olla ihan kurttuinen ja nuorempi osapuoli on vielä ulkoisesti viehättävä."

Meillä ei näin ole käynyt.  Hän on erittäin uskollinen, kertoo aina avoimesti kaikki muiden yritykset. Minä harkitsin yhdessä vaiheessa eroa, mutta ei sit erottu. Ja hän alkoi entisestään tsemppaamaan.

Tällaista se elämä on, kun ei tuijoteta (pelkkään) ulkonäköön, vaan ihminen kokonaisuutena ratkaisee.

Vierailija
727/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vähiten nukkuvat parisuhteessa olevat alle kouluikäisten lasten isät".

Niin varmasti nukkuvat, mutta se ei johdu perheestä tai lapsista. Se vähäinen nukkuminen johtuu siitä, että kukutaan yömyöhään telkkarin tai pelien parissa, ihan itse aiheutettu tilanne siis.

Ja tämä on totta, koska teikätäti keksi sen omasta pienestä miesvihapäästään.

AI:

"Naiset nukkuvat keskimäärin 14 minuuttia pidempään kuin miehet, ja unettomuus on yleisempää naisilla."

Vierailija
728/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vtttu, että miehet jaksavat viljellä tuolta amerikansivustoilta nappaamaansa kissajuttua :D Tästä muuten puuttuu viinitonkka. Ja tätä ne kuvittelevat viljelevänsä uhkauksena! Mikäpä sen leppoisempaa elämää

Et ottaisi alfamiestä, joka tienaa miljoonia ja ostaa kaikki kodinhoitoon liittyvät jutut firmoilta palveluna? Samalla vaimo voi keskittyä vain shoppailuun ja seurapiireissä pyörimiseen.

EN. Mä vihaan tyhjänpäiväisiä seurapiirejä ja tyhjää elämää, jossa ei ole mitään tekemistä eikä aitoja tunteita. Jos kaiken voi ostaa, mistä silloin enää haaveilee?

Tuollainen elämä surkastuttaa aivot ja sydämen (kts. Kokoomus).

Shoppailu, yök. Vihaan sitä. Käyn aamuisin kaupassa koska on pakko ja äkkiä pois.

Tänään kohtasin ihmisiä ruokajonossa, jossa käyn vapaaehtoistyössä pakkaamassa ja jakamassa hävikkiruokaa. Satutin selkäni, tomaatit on painavia. 

Eri, eli N60

Vierailija
729/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Parisuhteessa olevat miehet ovat terveempiä ja onnellisempia kuin sinkkumiehet, elävätkin pidempään. Naisilla tuo menee toisin päin. Miehen kannattaa ottaa liki kuka tahansa nainen, mutta naisen vain sellainen mies joka huomattavasti elämänlaatua kohottaa."

Parisuhteessa olevat miehet ovat rikkaampia ja koulutetumpia. Siksi he ovat terveempiä, eivät naisen ansiosta. Naisilla homma taas menee toisin päin, koska rikas ja koulutettu nainen on mieluummin yksin kuin itseään köyhemmän miehen kanssa.

AI:

"Suomen väestöstä valtaosa elää parisuhteessa, ja noin seitsemän kymmenestä suomalaisesta 1879-vuotiaasta on parisuhteessa."

No on meillä sit paljon varakkaita ja rikkaita, kun 7/10

"Kukaan ei ole missään kohtaa väittänyt, että vain rikkaat miehet olisivat naimisissa. Laita suora sitaatti tuosta väitteestä tai pyydä anteeksi sitä kuinka tyhmä akka olet. "

Ihan itse (oletettavasti, kun jankkaat tätä asiaa, etkä ole ilmoittanut olevasi eri) väitit sen tosiasian olevan vääristelty, et parisuhde parantaa ja pidentää miehen elämää. Väitteesi oli, että se tulkinta on väärin. Parisuhteissa elävät vain rikkaat, joilla elämäntavat paremmat. 

Anteeksipyyntö olis valheellinen. En sitä siis tee.

Vierailija
730/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ole väärässä. Mies tutkitusti kiihottuu vaikka tarjottimella olevasta hevosen vulvasta, mutta nainen ei kiihotu näkemästään miehen  sukuelimestä. Mä en kiihotu edes omasta miehestäni kun se esittelee elintään.

Nainen kiihottuu aivojen, ei näköaistin kautta. Siksikin te miehet ketjussa voitte lopettaa ulinanne naisten pinnallisuudesta ja omasta ulkonäöstänne.

Vinkki vitonen miehilke: Kehittykää älyllisesti ja opetelkaa tunnistamaan ja käsittelemään tunteenne .

Olet hieman väärässä. Olin kerran nuorena poikana töissä eräässä naisvaltaisessa työpaikassa. Ruokatauolla ne naiset ei mistään muusta puhuneetkaan kuin jostain näkemiensä miesten takapuolista ja niiden lihaksikkaista käsivarsista. Kyllä siinä itselläkin korvia punotti, vaikka oon monenlaisissa miesporukoissa kuullut kaikenlaista.

Ne perseet ja käsivarret oli osa elävää  kokonaista miestä. Jankkauksesi alkoi dick pickistä. Se ei kiihota naista, eikä irti leikatut pakaratkaan. 

Vierailija
731/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Merkittävä tasoero ulkonäössä voi koitua ongelmaksi, kun se parisuhteen komeampi tai kauniimpi osapuoli huomaa, että vientiä riittäisi muuallakin. Tämä on myös ongelma ison ikäeron suhteissa. Moni niistä päättyykin siinä vaiheessa, kun vanhempi osapuoli alkaa olla ihan kurttuinen ja nuorempi osapuoli on vielä ulkoisesti viehättävä."

Meillä ei näin ole käynyt.  Hän on erittäin uskollinen, kertoo aina avoimesti kaikki muiden yritykset. Minä harkitsin yhdessä vaiheessa eroa, mutta ei sit erottu. Ja hän alkoi entisestään tsemppaamaan.

Tällaista se elämä on, kun ei tuijoteta (pelkkään) ulkonäköön, vaan ihminen kokonaisuutena ratkaisee.

Toimii varmaan niin että mies on kurttunaama ja nainen ei. Tämä sen vuoksi,e ttä miehet eivät lähtökohtaisestikaan kiinnosta naista niin pajlon, että heillä olisi kovin suuria intohimoja näitä kohtaan. Erityisesti jos saa olla vähän huppelissa melkeinpä jatkuvasti niin ihan hyvin sitä kurttunaamaa jaksaa. Kun ei se nuorempi mies mitenkään sen kivempi ole, siinä missä sitä on kivempi katsella niin käytös on huonompaa samassa suhteessa.

Sinkkuna nainen on onnellinen. Miehen kanssa joko pitää doupata tai tulee mielisairaaksi. 

Vierailija
732/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähteenä: "Oon kyllä kuullu."  Tätähän tapahtuu niin paljon, että sitä voi yleistää yhtään mihkään. Ei kun hetkinen, ei tapahdukaan. Mulla kanssa lähteenä: "Oon kyllä kuullu enemmän kun sä"

Lehdet on tehny noista rakkaushuijauksista myös artikkeleita. Käytännössä niihin huijauksiin lankeaa melkein aina yksinäiset keski-ikäiset naiset.

Vierailija
733/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimii varmaan niin että mies on kurttunaama ja nainen ei. Tämä sen vuoksi,e ttä miehet eivät lähtökohtaisestikaan kiinnosta naista niin pajlon, että heillä olisi kovin suuria intohimoja näitä kohtaan. Erityisesti jos saa olla vähän huppelissa melkeinpä jatkuvasti niin ihan hyvin sitä kurttunaamaa jaksaa. Kun ei se nuorempi mies mitenkään sen kivempi ole, siinä missä sitä on kivempi katsella niin käytös on huonompaa samassa suhteessa.

Sinkkuna nainen on onnellinen. Miehen kanssa joko pitää doupata tai tulee mielisairaaksi. 

Hyvä pointti. Ilmankos mä aina heivaan miehet. Kun en tykkää olla doupattuna niin en jaksa niitä tyyppejä.

N60

Vierailija
734/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että tilanne teillä tuollainen. Ennen suhdetta on toki hyvä tiedostaa noi riskit. 

Vierailija
735/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lehdet on tehny noista rakkaushuijauksista myös artikkeleita. Käytännössä niihin huijauksiin lankeaa melkein aina yksinäiset keski-ikäiset naiset.

Ja vanhat sedät.  Väitän että miehet ei kehtaa ilmoittaa poliisille  kuten eivät ilmoittaisi raiskatuksi tulostaankaan. Mies ja sietämätön häpeä.

Vierailija
736/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaisin jonkun kouluttamattoman lyhyen häviäjän, kun voin saada komean ja pitkän menestyjän?

Vastaa ap.

Miksi kävisin mitään kouluja muuta kun ammattikoulun? Mä oon yhden ammattin opiskellut enkä toista ala opiskeleen. Lukio on pelleille ja yliopistoon menee pellet.

Pituudelle ei voi mitään kun se tulee geeneistä. 

Nää on pahinpia. Halveksivat toisia ihmisiä, koska muut on pellejä ja hän ainoa järkevä. 

Nää on niitä joita inhoan, enkä katso päinkään, sen jälkeen, kun hän on laukonut näitä "totuuksia" kanssaihmisistään..  Vaikka kuinka olisi 2m pitkä ja lihaksikas ja komea ja vaikka mitä.

Ei kiitos joku roti täytt sentää ihmisellä olla. 

Uskallan sanoa ihan suoraan, että tuollaista miestä en huolisi koskaan, en koskaan. Ihmistä joka halveksii ja nimittelee toisia ihmisiä sen takia, että nämä ovat käyneet kouluja. 

Vierailija
737/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noi nykynaiset valitettavasti vaadi minulta yhtään mitään. Ap saisi olla tyytyväinen, jos on noin hyvässä tilanteessa, mutta ei kun pitää vaan marista.

Vierailija
738/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäisi vihdoin antaa edes mahdollisuus tavallisille miehille. Nainen sinä olet harvemmin edes tosi kaunis vaan olet usein jopa vastenmielisen näköinen joten miksi et anna edes mahdollisuutta tavismiehelle?

Tavismiehet haluaa niitä missejä, ei tavallisen näköistä naista, ei vähemmän kaunista eikä todellakaan vastenmielisen näköistä. Miksi siis tavisnaisen pitäisi antaa tavismiehille mahis? Jotta voit kitistä netissä, miten joku ruma pullukka kehtasikin lähestyä Sinua Liki Adonista?

Vierailija
739/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäisi vihdoin antaa edes mahdollisuus tavallisille miehille. Nainen sinä olet harvemmin edes tosi kaunis vaan olet usein jopa vastenmielisen näköinen joten miksi et anna edes mahdollisuutta tavismiehelle?

Tavismiehet haluaa niitä missejä, ei tavallisen näköistä naista, ei vähemmän kaunista eikä todellakaan vastenmielisen näköistä. Miksi siis tavisnaisen pitäisi antaa tavismiehille mahis? Jotta voit kitistä netissä, miten joku ruma pullukka kehtasikin lähestyä Sinua Liki Adonista?

Kun keskustelet trollin kanssa on logiikkaa turha vaatia. Viesti johon vastasit on olemassa jotta kirjoittaja pääsi nimittämään naisia vastenmielisen näköisiksi ja siten suututtamaannlukijoita vastailemaan.

Paras ratkaisu näiden kohdalla on olla antamatta trollille sitä huomiota jota se kerjää. 

Vierailija
740/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä kun pääsevät jonku huippumenestyjän patjaksi, niin luulevat, että se on heidän "tasonsa".

Meinaat, että taso olisi korkeampi, jos pääsisi sinun patjaksesi, vai?

Eilen täällä kyseltiin, että mikä se kaikkensa antaminen oikeasti olisi, jos tavismies saisi itselleen instaprinsessan, kun joku mies oli tällaista luvannut. Yhtäkään konkreettista vastausta ei miehiltä tullut, joku epäili, että mies kyllä tekisi kaikkensa viihtyäkseen itse sängyssä.

Se, että joku miljonääri sinua panee käteenvedon korvikkeena, ei tarkoita, että haluaa perheen kanssasi. Lienet hieman vähälahjainen.

Mulla on perhe miljonäärin kanssa. En tosin ole hänen kanssaan siksi että on miljonääri, vaan siksi että hän on hyvä ihminen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi