Miksi nykynaiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?
Kaikki naiset tuntuvat vaativan ihan liikoja miehiltä, miehen tulee olla koulutettu,pitkä,komea ja hyvätuloinen. Tajuaako naiset sitä että mies voi olla myös 175cm ja duunari?
Ehkä eniten ihmettelen sitä miksi nainen joka ei itse ole tasokas eli hoikka ja kaunis etsii miestä joka on koulutettu komistus. Eikö vähän pyöreiden naisten ja niiden jotka ei ole kovin nättejä kuuluisi kelpuuttaa kumppaniksi mies joka on naisen kanssa samalla viivalla?
Ne tasokkaat miehet on niitä joita 90% naisista himoitsee, ne miehet voi valita itselleen naisen kenen kanssa hyppää sänkyyn tai alkaa seurustelemaan kun taas tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää.
Kommentit (874)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki naiset eivät pidä sinusta, niin ehkä vika on jossain muualla kuin komeudessa, pituudessa tai lompakon paksuudessa. Kyseessä on yksi nimittäjä joka on sama jokaisessa tilanteessa.
Mutta kyllä nuorempana kelpasin ja sain naisia, olenko sitten rumentunut vai lihonut?
Nuorille olet nyt liian vanha ja oman ikäiset naiset ovat parisuhteessa ja perheellistuneet.
Niin on, mutta en halua mitää perhettä ja lapsia ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep komea lihaksikas 5000€ palkka ja mersu.
Tuo ei ole iso palkka. Minun palkka on 6700€/kk ja pääomatulot viimevuodelta yhteensä 37000€, mutta myös verot ovat kovat. Enkä omista mersua, vaan Teslan :)
Silti liian alhaista siihen nähden mihin summiin olen itse tottunut :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki naiset eivät pidä sinusta, niin ehkä vika on jossain muualla kuin komeudessa, pituudessa tai lompakon paksuudessa. Kyseessä on yksi nimittäjä joka on sama jokaisessa tilanteessa.
Mutta kyllä nuorempana kelpasin ja sain naisia, olenko sitten rumentunut vai lihonut?
Nuorille olet nyt liian vanha ja oman ikäiset naiset ovat parisuhteessa ja perheellistuneet.
Eihän ne naiset halua sinua, kun heillä on jo parisuhde ja lapsia. Sinun ikäisiä vapaaehtoisesti lapsettomia naisia on vähän.
Mun mielestä epämiellyttävin ominaisuus miehessä on sellainen tietynlainen uhrautuminen. Eli se, että kun ne saa naisen ni ne alkaa olemaan mustasukkaisia eikä usko että nainen voisi sitten oikeasti tykätä heistä.
Mä olin nuorempana 5 vuotta yhdessä 168cm pitkän miehen kanssa ja olin ihan täysin tyytyväinen. Mutta suhde kaatui siihen, että mies oli jostain syystä jatkuvasti epävarma itsestään ja vahti minua kuin haukka. Vaikka en elämässäni ole ikinä pettänyt eikä kiinnosta pettää.
Hän lopulta petti minua ja suhde päättyi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naisetkin vois vähä enempi panostaa ja laittautua.
Minkähän vuoksi?
Miksi minun kaljamahaisena pitäisi sitten laihduttaa, koska monet naiset on itsekkin ei niin kauniita osa suomalaisista croksit jalas pieruverkkareissa.
Missä sä tällaisia naisia oot nähnyt, et ainakaan Helsingissä.
No en ehkä, mutta jossain perus tokmannissa kyllä
Se, että käyt jossain Tokmannilla kertoo kyllä että ne crocksinaiset ovat juurikin sinun tasoasi. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep komea lihaksikas 5000€ palkka ja mersu.
Tuo ei ole iso palkka. Minun palkka on 6700€/kk ja pääomatulot viimevuodelta yhteensä 37000€, mutta myös verot ovat kovat. Enkä omista mersua, vaan Teslan :)
No ei tuokaan kyllä vielä mikään iso palkka ole. Ihan hyvä kuitenkin.
On totta, että monet naiset saattavat asettaa kriteerejä, mutta on myös tärkeää muistaa, että rakkaus ja kumppanuus eivät aina perustu ulkoisiin tekijöihin kuten pituuteen tai koulutukseen. On tärkeää, että molemmat osapuolet kunnioittavat toisiaan ja arvostavat sitä, mitä kumppani voi tarjota, ei vain ulkoisia ominaisuuksia. Loppujen lopuksi kaikki haluavat olla onnellisia ja löytää yhteyden, jossa on molemminpuolinen kunnioitus ja ymmärrys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naisetkin vois vähä enempi panostaa ja laittautua.
Minkähän vuoksi?
Miksi minun kaljamahaisena pitäisi sitten laihduttaa, koska monet naiset on itsekkin ei niin kauniita osa suomalaisista croksit jalas pieruverkkareissa.
Missä sä tällaisia naisia oot nähnyt, et ainakaan Helsingissä.
No en ehkä, mutta jossain perus tokmannissa kyllä
Se, että käyt jossain Tokmannilla kertoo kyllä että ne crocksinaiset ovat juurikin sinun tasoasi. 😁
Ei kiitos ei todellakaan ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne naiset halua sinua, kun heillä on jo parisuhde ja lapsia. Sinun ikäisiä vapaaehtoisesti lapsettomia naisia on vähän.
No se on voi voi
Naiset ilmeisesti vain haluavat sen tasokkaan miehen, muuhun eivät tyydy.