Miksi nykynaiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?
Kaikki naiset tuntuvat vaativan ihan liikoja miehiltä, miehen tulee olla koulutettu,pitkä,komea ja hyvätuloinen. Tajuaako naiset sitä että mies voi olla myös 175cm ja duunari?
Ehkä eniten ihmettelen sitä miksi nainen joka ei itse ole tasokas eli hoikka ja kaunis etsii miestä joka on koulutettu komistus. Eikö vähän pyöreiden naisten ja niiden jotka ei ole kovin nättejä kuuluisi kelpuuttaa kumppaniksi mies joka on naisen kanssa samalla viivalla?
Ne tasokkaat miehet on niitä joita 90% naisista himoitsee, ne miehet voi valita itselleen naisen kenen kanssa hyppää sänkyyn tai alkaa seurustelemaan kun taas tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää.
Kommentit (874)
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan samalla tavalla naisetki vois opetella pukemaan seksikkäästi, croksit kaappiin ja pieruverkkarit kaappiin kiitos.
Miksi? Eikö mene perille, ettei naiset piittaa sun volinoista pätkääkään.
Ei olla munaa vailla eikä sua varten olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minut on kasvatettu noin. Sääli että se on sinulle mahdoton hyväksyä."
Syytätkö jo siis äitiäskin omasta tilanteestas?
Syytätkö sinä? Omaa äitiäsi vai minun äitiäni?
Mistä? :D:D
Onko naisille tosiaan pituus noin tärkeää? Kumman nainen ottaisit: 190 cm kouluttamaton ja pienituloinen mies vai 170 cm korkeasti koulutettu ja suurituloinen?
"Kuka ja missä väitti noin? Sinä itse. Naiset on töissä, saatanan työtön loinen. Naiset törmää siellä miehiin, jotka ei ole perseestään juuttuneet sohvalle. "
Piirränkö sulle kuvan, että ymmärrät?
PS. Pääsin just töistä
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole väärin, että pullukka nainen etsii tasokasta miestä kumppaniksi? Jos ajatellaan asiaa kylmän rationaalisesti, eikö olisi reilumpaa, että jokainen etsisi kumppanin omasta "sarjastaan"? Tämä ajatus nousee usein esiin, kun puhutaan ulkonäöstä ja statuksesta. Jos nainen ei itse vastaa yleisiä kauneusihanteita, miksi hänen tulisi silti odottaa saavansa kumppaniksi niin sanotusti "tasokkaan" miehen eli hyvännäköisen, menestyvän ja itsevarman?
Olisiko oikeudenmukaisempaa, että pullukka nainen suuntaisi katseensa alhaisen tason miehiin, jotka jakavat samat realiteetit hänen kanssaan? Onhan tasapainoisessa parisuhteessa usein tärkeää, että molemmat osapuolet kokevat olevansa samalla viivalla.
T. Tunnevammainen eli mt-häiriöinen, pinnallinen mies
Vierailija kirjoitti:
Onko naisille tosiaan pituus noin tärkeää? Kumman nainen ottaisit: 190 cm kouluttamaton ja pienituloinen mies vai 170 cm korkeasti koulutettu ja suurituloinen?
En kumpaakaan tutustumatta ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Lisää tuohon 190 cm kohtaan vielä, että on peukun käyttäjä, joka asuu kadulla.
Vierailija kirjoitti:
On hirveät vaatimukset.
kunnioitus
luottamus
avoin kommunikaatio
huolenpito
yhteistä aikaa
Minäkin haluaisin noita
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HohVtunHoijaa taas..
Mitäs jos ukot perustaisitte jonkun keskinäisen kerhon tai ryhmän jonka kanssa tapaisitte tasaisin väliajoin esim. saunomisen merkeissä ja vetelisitte vuoron perään toisianne kakkoseen oikein huolella?
Ei tarttis itkeä jatkuvalla syötöllä täällä sen reiän perään..Heterolle toinen mies ei vain ole mikään vaihtoehto. Lisäksi moniko mies sitten täällä itkee naisten reiän perään on toinen juttu. Monella on ihan muita prioriteetteja elämässä kuin parisuhde, naiset tai seksi.
Sanoo incel yli 600 kommentin ketjussa, jossa miehet pillittää kun ei saa naista, seksiä ja parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
170 cm mies, en tykkää pitkistä.
Mun mies on alle 170 cm.
Vierailija kirjoitti:
"Parisuhteessa olevat miehet ovat terveempiä ja onnellisempia kuin sinkkumiehet, elävätkin pidempään. Naisilla tuo menee toisin päin. Miehen kannattaa ottaa liki kuka tahansa nainen, mutta naisen vain sellainen mies joka huomattavasti elämänlaatua kohottaa."
Parisuhteessa olevat miehet ovat rikkaampia ja koulutetumpia. Siksi he ovat terveempiä, eivät naisen ansiosta. Naisilla homma taas menee toisin päin, koska rikas ja koulutettu nainen on mieluummin yksin kuin itseään köyhemmän miehen kanssa.
AI:
"Suomen väestöstä valtaosa elää parisuhteessa, ja noin seitsemän kymmenestä suomalaisesta 1879-vuotiaasta on parisuhteessa."
No on meillä sit paljon varakkaita ja rikkaita, kun 7/10 elää parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nyt kaikki naiset huomio! Olemme saaneet paikalle ASIANTUNTIJAN!!!!! Hän saapui kertomaan kaikille naisille, miten tutkimukset eivät pidä paikkaansa, vaan hän TIETÄÄ, miten naiset makaa päivät kotona ihan VAPAAEHTOISESTI! Samaan aikaan aviomies-parat JOUTUVAT käymään töissä ja -nyt tulee pahin- osallistumaan KOTITÖIHIN!!!!! Miten tämä HUUTAVA VÄÄRYYS korjataan????"
No mä olen ratkassut omalta osaltani ongelman näin: en ota miestä, enkä varsinkaan synnytä. Menen töihin ja olen arvostettu veroja maksava kansalainen.
Tuohon naiselle osoitettuun rooliin en suostu, jossa menee vaan oma talous kuralle ja niskaankin sataa pelkkää halveksuntaa.
Kiitos samoin
-mies
No sä et sitten varmaan oo niitä, jotka täällä pillun puutettaan ulisee. Kiitos siitä.
Ole hyvä
Olin kyllä surullinen, että en koskaan omaa perhettä saanut. Nykyään näen sen enemmänkin siunauksena. Kun katsoo, miten päin persettä koko maailma on menossa, olisi julmaa tuoda viaton lapsi tähän psykopaattien ja idioottien täyttämään hourulaan, jota Suomeksi (ja maailmaksi) kutsutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamun eka allu eli valitusvirsi naisten nirsoudesta. Mieluummin poistopyyntö kuin trollin ruokinta.
Näitä on nähty:
31.07.2025 https://www.vauva.fi/keskustelu/6165882/olen-kai-rupsahtanut-tai-sitten…
08.08.2025 https://www.vauva.fi/keskustelu/6177198/onkohan-tasoni-laskenut-kun-en-…
https://www.vauva.fi/keskustelu/6190882/tuntuu-ettei-enaa-mun-ikaset-na…
https://www.vauva.fi/keskustelu/6189194/en-ymmarra-miksen-kiinnosta-nai…
Sama toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja...
... ja toistuu
Vanhin löytämäni Allu-ketju oli vuodelta 2016 ja identtinen nyky-Allun kanssa.
Antropologi
Vierailija kirjoitti:
On hirveät vaatimukset.
kunnioitus
luottamus
avoin kommunikaatio
huolenpito
yhteistä aikaa
Älä valehtele, tiedät itsekin noiden olevan vain jäävuoren huippu sinun vaatimuksissa ja kriteereissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pariutuminen ole pelleilyä, ei miehille eikä naisille. Se on sen oikean ihanan kumppanin etsimistä. Ja jos ei ole itse aktiivinen, niin ei sitä voi löytää. Etkä sinä ole jatkanut eteenpäin. Siitä kertoo tämäkin katkera kirjoituksesi vauvapalstalla.
Katsos, kun nämä valittajat haluavat itselleen mukavan parisuhteen ilman mitään vaivaa, mutta heitä ei yhtään kiinnosta sen toisen osapuolen tahto ja onni. Naiset ovat pahoja jos yrittävät löytää itselleen mieluisaa puolisoa.
"Minulle seksiä ja kodinhoitoa ja lokoisaa elämää, naisen onnella ei mitään väliä!"
Naisen kanssa asuvat miehet käyttävät kotitöihin enemmän aikaa kuin sinkkumiehet, joten ei mies hyödy tuossa m
"Tietysti, koska heidän puolisonsa ovat useammin töissä ja nainen lasten kanssa kotona. Olisihan se hassua, jos mies tekisi työpäivän jälkeen yhtä paljon kotitöitä kuin koko päivän kotona möllötellyt vaimo. "
Kuinka monta kotiäitiä tunnet? Tilastollisesti heitä ei pahemmin ole.
Jos äiti on lasten takia kotona, hänen tehtävä on hoitaa lapsia. Toki siinä ohessa tulee siivottua keittiötä ja pestyä pyykkiä. Mutta kotityöt ei ole se kotiin jäämisen syy.
Taas tällainen jankuttaja, joka uskoo mieluummin omiin ajatuksiinsa kuin silmiinsä, vaikka totuus olisi helposti nähtävissä vastaantulevien pariskuntien kohdalla.
tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää
Miksi tavallisen miehen pitäisi saada mitään muuta kuin mihin rahkeet riittää? Ja jos kauneus on sun ainoa kriteeri, niin sitten sun melkeinpä pitää muuttua komeaksi ja koulutetuksi tai rikkaaksi. Katsos kun koulutettu nainen todennäköisesti - ei suinkaan aina - etsii sitä koulutettua miestä. Ainoastaan joidenkin miesten mielestä, kuten nähtävästi sinun, naisen koulutus on toisarvoista ulkonäköön. Mutta siinähän sitten valitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Parisuhteessa olevat miehet ovat terveempiä ja onnellisempia kuin sinkkumiehet, elävätkin pidempään. Naisilla tuo menee toisin päin. Miehen kannattaa ottaa liki kuka tahansa nainen, mutta naisen vain sellainen mies joka huomattavasti elämänlaatua kohottaa."
Parisuhteessa olevat miehet ovat rikkaampia ja koulutetumpia. Siksi he ovat terveempiä, eivät naisen ansiosta. Naisilla homma taas menee toisin päin, koska rikas ja koulutettu nainen on mieluummin yksin kuin itseään köyhemmän miehen kanssa.
AI:
"Suomen väestöstä valtaosa elää parisuhteessa, ja noin seitsemän kymmenestä suomalaisesta 1879-vuotiaasta on parisuhteessa."
No on meillä sit paljon varakkaita ja rikkaita, kun 7/10 elää parisuhteessa.
Et voi olla noin tyhmä, ethän? Jos vaikka rikkaista 90 % on naimisissa ja köyhistä 40 %, niin ymmärrätkö, että naimattomat ovat silloin keskimäärin köyhempiä kuin naimisissa olevat?
Vierailija kirjoitti:
Minä kelpuuta vai parhaat ja on miesten velvollisuus kilpailla kuka on paras minulle mutta miehet ei saa vaatia yhtään mitään naiselta kun nainen putää hyväksyä semmoisena kuin on vaikka miehiä ei saa eikä pidä hyvöksyö semmoisena kuin on. Miehen ainoa tehtävä on palvella ja tehdä asioita naisen eteen että naiset pääsee helpommalla elämästä. Sen takia meillä naisilla on vain oikeuksia ja miehillä on vain vastuita ja velvollisuuksia
Ei, kenenkään ei pidä mitään, jos ei halua. Silloin ei toki ole parisuhdettakaan, mut ei tartte. Mitään.
Ei olekaan. Eikä tule. Työkavereista kyllä huomaa että milloin pöpöt kiertää.