Miksi nykynaiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?
Kaikki naiset tuntuvat vaativan ihan liikoja miehiltä, miehen tulee olla koulutettu,pitkä,komea ja hyvätuloinen. Tajuaako naiset sitä että mies voi olla myös 175cm ja duunari?
Ehkä eniten ihmettelen sitä miksi nainen joka ei itse ole tasokas eli hoikka ja kaunis etsii miestä joka on koulutettu komistus. Eikö vähän pyöreiden naisten ja niiden jotka ei ole kovin nättejä kuuluisi kelpuuttaa kumppaniksi mies joka on naisen kanssa samalla viivalla?
Ne tasokkaat miehet on niitä joita 90% naisista himoitsee, ne miehet voi valita itselleen naisen kenen kanssa hyppää sänkyyn tai alkaa seurustelemaan kun taas tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää.
Kommentit (874)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nykymiehet vaativat naisilta lähes mahdottomuuksia?
Vaadin naisilta yllättävän vähän. Minä vaadin että nainen olisi edes siedettävän näköinen ja että nainen olisi edes normaalipainoinen. Naisen tulee olla myös terve eli ei saa oolla mt ongelmia tai muitakaan sairauksia jotka haittaavat elämää.
Vaadinko liikaa naisilta?
Kyllä. Aika harvassa on ihmiset, jotka ei koskaan sairastu.
Olen ollut kipeänä viimeksi melkein 3 vuotta sitten. Se meni alle päivässä pois.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä kun pääsevät jonku huippumenestyjän patjaksi, niin luulevat, että se on heidän "tasonsa".
Meinaat, että taso olisi korkeampi, jos pääsisi sinun patjaksesi, vai?
Eilen täällä kyseltiin, että mikä se kaikkensa antaminen oikeasti olisi, jos tavismies saisi itselleen instaprinsessan, kun joku mies oli tällaista luvannut. Yhtäkään konkreettista vastausta ei miehiltä tullut, joku epäili, että mies kyllä tekisi kaikkensa viihtyäkseen itse sängyssä.
Se, että joku miljonääri sinua panee käteenvedon korvikkeena, ei tarkoita, että haluaa perheen kanssasi. Lienet hieman vähälahjainen.
Onko sulle ihan vierasta, miten niitä lapsia tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nykymiehet vaativat naisilta lähes mahdottomuuksia?
Vaadin naisilta yllättävän vähän. Minä vaadin että nainen olisi edes siedettävän näköinen ja että nainen olisi edes normaalipainoinen. Naisen tulee olla myös terve eli ei saa oolla mt ongelmia tai muitakaan sairauksia jotka haittaavat elämää.
Vaadinko liikaa naisilta?
Kyllä. Aika harvassa on ihmiset, jotka ei koskaan sairastu.
Olen ollut kipeänä viimeksi melkein 3 vuotta sitten. Se meni alle päivässä pois.
-mies
Ilmeisesti sulla ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No siis.. Ehkä meidät tytöt on kasvatettu tähän, mutta jos mies ei tee aloitetta ja osoita kiinnostusta niin sillon teen oletuksen, ettei mies ole kiinnostunut minusta. Ajatellaan nyt vaikka sitten tuon f*cking tasoteorian näkökulmasta, että alitajuisesti ajattelen, etten ylitä miehen vaatimaa tasoa. En ole siis kaunis hänen silmissään ja siksi hän ei lähesty minua. "
Mitä sanoisit miehelle, joka on kasvatettu samalla tavalla?
Miehiä ei ole kasvatettu tuolla tavalla vaan päinvastoin ja todellisuudessa (kasvatuksesta/kaikesta huolimatta) kaikki miesprivilegioissaan piehtaroivat rujopölhöpentti 50-100v:t röyhkeästi vaativat ja vonkaavat lähinnä 20v Pirkkoja (vaikka pirkot eivät halua alempitasosetiä). Naiset eivät muutenkaan saisi parisuhteessaan vaatia miehiltä mitään
Tärkeintä, että itse hyväksyt pettymyksesi, että joudut elämään elämäsi yksin. Jaxuhalei.
Terveisin Kaikki maailman naiset
Vierailija kirjoitti:
"Koska se ei ole, vaikka voisi olla. Tämä oli koko keskustelun ydin. Nainen VALITSEE olla lapsen kanssa kotona. Muistakaa ja yrittäjää edes ymmärtää tämä, kun uhriudutte lastenhoidosta ja kotitöistä väestötutkimuksiin vedoten. Nuo naiset vääristävät tilastoja kotitöiden ja lastenhoidon osalta. "
Jännä juttu, että ei ne miehet sen vauvavuoden aikana sen aktiivisempia ole. Sillon, kun siellä kotona on PAKKO jomman kumman olla.
Jännä juttu tosiaan, että pariskunnat tekevät kimpasssa päätöksiä siitä, kumman kannattaa jäädä kotiin. Jännä juttu myös, että tähän vaikuttaa usein pariskuntien ansaintapotentiaali tai kotiinjäämisen vaikutus työuraan. Hoitaja-/opettajanainen voi lorvia kotona vaikka vuosikausia, ja työpaikka on ja odottaa eikä muutu siltä osin, mutta yksityisellä sektorilla työskentelevä insinöörimies on vähän eri tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu, oot niin tyhmä että ampuisin itseni jos pitäisi sun tollouksia kuunnella.
Sama koskee koko incel-parvea. Kasvattakaa aivot.
Toivottavasti halvaannut
#feelings
#jankutus
#itsetuntoongelma
#mulkkusolmussa
"Jännä juttu tosiaan, että pariskunnat tekevät kimpasssa päätöksiä siitä, kumman kannattaa jäädä kotiin. Jännä juttu myös, että tähän vaikuttaa usein pariskuntien ansaintapotentiaali tai kotiinjäämisen vaikutus työuraan. Hoitaja-/opettajanainen voi lorvia kotona vaikka vuosikausia, ja työpaikka on ja odottaa eikä muutu siltä osin, mutta yksityisellä sektorilla työskentelevä insinöörimies on vähän eri tilanteessa."
Olen metalliteollisuudessa työskentelevä insinööri. :) Mitäs nyt?
"Jännä juttu tosiaan, että pariskunnat tekevät kimpasssa päätöksiä siitä, kumman kannattaa jäädä kotiin. Jännä juttu myös, että tähän vaikuttaa usein pariskuntien ansaintapotentiaali tai kotiinjäämisen vaikutus työuraan. Hoitaja-/opettajanainen voi lorvia kotona vaikka vuosikausia, ja työpaikka on ja odottaa eikä muutu siltä osin, mutta yksityisellä sektorilla työskentelevä insinöörimies on vähän eri tilanteessa."
Meillä perheelle olis tullu kaks tonnia kuussa enemmän rahaa, jos minä (nainen) olisin päässy välillä töihin....
Mutta kun miehen rahat, miehen ura, miehen minäminäminä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei vieläkään ymmärretä biologiaa. Melkein jokaisessa lajissa naaras valitsee uroksen, ei toisin päin. Myös ihmisillä on samoin; mies haluaa naista enemmän kuin nainen miestä. Siksi mies tulee valituksi.
Tai ei tule. Hävinneet urokset ajautuu lauman ulkopuolelle ja susi/leijona syö ne. Söispä leijona pian Allun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Onko trollin sukupuolella merkitystä? Trolli haluaa ärsyttää ja herättää lukijassa tunteita."
Täällä trolli on aina mies. Jopa ne trollaavat naiset on miehiä.....
Kyllä täällä yks mies tunnusti välillä kirjoittavansa "naisena".
No se en ole minä. Huomaa kyllä, miten kaikki täällä on sallittua. Jokainen mieheksi oletettu kriittinen kommentti saa heti paskamyrskyn niskaansa (automaattisesti oletetaan että kyse on yhdestä ja samasta jankuttajasta - mikä on hauskaa, koska ne paskamyrskyn luoneet ovat aina ne sama tyypit)
Luetun ymmärtäminen on mennyt lähes kaikilta näköjään. Mitään ei saa sanoa ilman, että porukka vetää herneen nenään, vaikkei edes ymmärrä, mitä toinen kirjoitti.
-Se jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
"Parisuhteessa olevat miehet ovat terveempiä ja onnellisempia kuin sinkkumiehet, elävätkin pidempään. Naisilla tuo menee toisin päin. Miehen kannattaa ottaa liki kuka tahansa nainen, mutta naisen vain sellainen mies joka huomattavasti elämänlaatua kohottaa."
Parisuhteessa olevat miehet ovat rikkaampia ja koulutetumpia. Siksi he ovat terveempiä, eivät naisen ansiosta. Naisilla homma taas menee toisin päin, koska rikas ja koulutettu nainen on mieluummin yksin kuin itseään köyhemmän miehen kanssa.
Tuo tutkimustulos on ollut sama jo silloin, kun kaikentuloiset miehet olivat naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
"Nyt kaikki naiset huomio! Olemme saaneet paikalle ASIANTUNTIJAN!!!!! Hän saapui kertomaan kaikille naisille, miten tutkimukset eivät pidä paikkaansa, vaan hän TIETÄÄ, miten naiset makaa päivät kotona ihan VAPAAEHTOISESTI! Samaan aikaan aviomies-parat JOUTUVAT käymään töissä ja -nyt tulee pahin- osallistumaan KOTITÖIHIN!!!!! Miten tämä HUUTAVA VÄÄRYYS korjataan????"
No mä olen ratkassut omalta osaltani ongelman näin: en ota miestä, enkä varsinkaan synnytä. Menen töihin ja olen arvostettu veroja maksava kansalainen.
Tuohon naiselle osoitettuun rooliin en suostu, jossa menee vaan oma talous kuralle ja niskaankin sataa pelkkää halveksuntaa.
Kiitos samoin
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Koska se ei ole, vaikka voisi olla. Tämä oli koko keskustelun ydin. Nainen VALITSEE olla lapsen kanssa kotona. Muistakaa ja yrittäjää edes ymmärtää tämä, kun uhriudutte lastenhoidosta ja kotitöistä väestötutkimuksiin vedoten. Nuo naiset vääristävät tilastoja kotitöiden ja lastenhoidon osalta. "
Jännä juttu, että ei ne miehet sen vauvavuoden aikana sen aktiivisempia ole. Sillon, kun siellä kotona on PAKKO jomman kumman olla.
Jännä juttu tosiaan, että pariskunnat tekevät kimpasssa päätöksiä siitä, kumman kannattaa jäädä kotiin. Jännä juttu myös, että tähän vaikuttaa usein pariskuntien ansaintapotentiaali tai kotiinjäämisen vaikutus työuraan. Hoitaja-/opettajanainen voi lorvia kotona vaikka vuosikausia, ja työpaikka on ja odottaa eikä muutu siltä osin, mutta yksityisellä sektorilla työskentelevä insinöörimies on vähän eri t
Aijoo ja sitten sellanen näkökulma vielä, että miksi pienituloisemmalla ei ihan yhtälailla olisi oikeutta omiin ansioihinsa? Varsinkin nykyään, kun monilla on omat rahat, niin eihän se noin voi mennä, että isotuloisempi kerryttää entistäkin enemmän pienituloisen kustannuksella. Myös pienipalkkaisella on oikeus omaan toimeentuloon ja työpaikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta. Olen koko elämäni noudattanut sääntöjä, käyttäytynyt kunnolla sekä käynyt töissä. Siltikään yksikään nainen ei ole tullut juttelemaan minulle IKINÄ missään. Baarissakin kävin, mitään ei tapahtunut vaan sain juoda siideriä yksin pöydässäni. Tästä päättelin, että olen ulkoisesti kai sen verran kuvottava joten lopetin kaiken tarpeettoman ulkona käymisen ja kuljen vain kauppaan tai töihin. Siltikin vielä joskus haaveilen että joku nainen rakastaisi minut kuntoon niin kuin he kaulatatuoituja väkivaltaisia jännämiehiä rakastavat..
Voi voi kun kukaan nainen ei ala seksuaalisesti passiivista miestä hakemaan kotoa.
Mutta se täysin passiivinen nainen pitäisi silti käydä kotoaan hakemassa...
Kuka ja missä väitti noin? Sinä itse. Naiset on töissä, saatanan työtön loinen. Naiset törmää siellä miehiin, jotka ei ole perseestään juuttuneet sohvalle.
Vierailija kirjoitti:
"Minut on kasvatettu noin. Sääli että se on sinulle mahdoton hyväksyä."
Syytätkö jo siis äitiäskin omasta tilanteestas?
Syytätkö sinä? Omaa äitiäsi vai minun äitiäni?
Tottakai saa kriteereitä olla.
Mä en tyydy vähempään, kuin itselleni täydellinen. Se ei muuten ole sama täydellinen, kuin Jorma 54v luulee sen olevan. Eikä sama täydellinen, joka sopii Minna 20v:lle.
On hirveät vaatimukset.
kunnioitus
luottamus
avoin kommunikaatio
huolenpito
yhteistä aikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nyt kaikki naiset huomio! Olemme saaneet paikalle ASIANTUNTIJAN!!!!! Hän saapui kertomaan kaikille naisille, miten tutkimukset eivät pidä paikkaansa, vaan hän TIETÄÄ, miten naiset makaa päivät kotona ihan VAPAAEHTOISESTI! Samaan aikaan aviomies-parat JOUTUVAT käymään töissä ja -nyt tulee pahin- osallistumaan KOTITÖIHIN!!!!! Miten tämä HUUTAVA VÄÄRYYS korjataan????"
No mä olen ratkassut omalta osaltani ongelman näin: en ota miestä, enkä varsinkaan synnytä. Menen töihin ja olen arvostettu veroja maksava kansalainen.
Tuohon naiselle osoitettuun rooliin en suostu, jossa menee vaan oma talous kuralle ja niskaankin sataa pelkkää halveksuntaa.
Kiitos samoin
-mies
No sä et sitten varmaan oo niitä, jotka täällä pillun puutettaan ulisee. Kiitos siitä. :D
Tinder on mahdollistanut tuon. Tinderissä ne ultimaattiset alfat iskee myös tavallisia naisia. Siksi tavalliset naiset ajattelee, että he olisivat oikeasti ultimaattisen alfan tasoisia. Todellisuudessa ultimaattinen alfa hylkää nämä tavalliset naiset heti, kun on kerran päässyt niiden kanssa vällyjen väliin. Parisuhteeseen tämä alfa kelpuuttaa vain jonkun missin. Alfakokemuksen jälkeen tavalliset naiset eivät enää halua laskea tasoaan miehissä omalle tasolleen ja siksi heistä tuleekin sitten lopulta katkeria lapsettomia kissanaisia, jotka elävät loppuelämänsä yksin.
"Minut on kasvatettu noin. Sääli että se on sinulle mahdoton hyväksyä."
Syytätkö jo siis äitiäskin omasta tilanteestas?