Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykynaiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?

Vierailija
28.08.2025 |

Kaikki naiset tuntuvat vaativan ihan liikoja miehiltä, miehen tulee olla koulutettu,pitkä,komea ja hyvätuloinen. Tajuaako naiset sitä että mies voi olla myös 175cm ja duunari? 

Ehkä eniten ihmettelen sitä miksi nainen joka ei itse ole tasokas eli hoikka ja kaunis etsii miestä joka on koulutettu komistus. Eikö vähän pyöreiden naisten ja niiden jotka ei ole kovin nättejä kuuluisi kelpuuttaa kumppaniksi mies joka on naisen kanssa samalla viivalla? 

Ne tasokkaat miehet on niitä joita 90% naisista himoitsee, ne miehet voi valita itselleen naisen kenen kanssa hyppää sänkyyn tai alkaa seurustelemaan kun taas tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää. 

Kommentit (874)

Vierailija
601/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tietysti, koska heidän puolisonsa ovat useammin töissä ja nainen lasten kanssa kotona. Olisihan se hassua, jos mies tekisi työpäivän jälkeen yhtä paljon kotitöitä kuin koko päivän kotona möllötellyt vaimo. "

Tuleeko sulle mieleen mitään syytä, miksi se nainen ei voi ottaa ja lähteä töihin aamulla, kuten sinä teet? Mikähän se juttu vois olla..

En tiedä. Kerrotko, niin mä käyn kertomassa päiväkotiin, missä muiden perheiden muksut ovat. 

Luulitko, et lapsen voi tilata postipakettina sellasena valmiiksi päiväkoti-ikäisenä oven taakse? :D

Molemmat hoitaa muutaman kuukauden ja sitten lapsi dagikseen. Mikä ongelma tässä nyt olikaan sulla? 

"No miks se vaimo sitten muka kotona möllöttelis, jos lapsi on dagigsessa? "

Koska se ei ole, vaikka voisi olla. Tämä oli koko keskustelun ydin. Nainen VALITSEE olla lapsen kanssa kotona. Muistakaa ja yrittäjää edes ymmärtää tämä, kun uhriudutte lastenhoidosta ja kotitöistä väestötutkimuksiin vedoten. Nuo naiset vääristävät tilastoja kotitöiden ja lastenhoidon osalta. 

Vierailija
602/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaisin jonkun kouluttamattoman lyhyen häviäjän, kun voin saada komean ja pitkän menestyjän?

Vastaa ap.

Mutta oletko saanut? -eri

Sain. Onneksi oli vara valita.

-Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaadi miehiltä mitään. Kumppanille on joitain odotuksia, muttei ne ole noita joita ap mainitsi.

Vierailija
604/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vaatii ihan liikoja. Minäkin 195 cm vakityössä en kiinnosta ketään.

Jospa olet liian pitkä.

Vierailija
605/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska se ei ole, vaikka voisi olla. Tämä oli koko keskustelun ydin. Nainen VALITSEE olla lapsen kanssa kotona. Muistakaa ja yrittäjää edes ymmärtää tämä, kun uhriudutte lastenhoidosta ja kotitöistä väestötutkimuksiin vedoten. Nuo naiset vääristävät tilastoja kotitöiden ja lastenhoidon osalta. "

Jännä juttu, että ei ne miehet sen vauvavuoden aikana sen aktiivisempia ole. Sillon, kun siellä kotona on PAKKO jomman kumman olla. 

Vierailija
606/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tietysti, koska heidän puolisonsa ovat useammin töissä ja nainen lasten kanssa kotona. Olisihan se hassua, jos mies tekisi työpäivän jälkeen yhtä paljon kotitöitä kuin koko päivän kotona möllötellyt vaimo. "

Tuleeko sulle mieleen mitään syytä, miksi se nainen ei voi ottaa ja lähteä töihin aamulla, kuten sinä teet? Mikähän se juttu vois olla..

En tiedä. Kerrotko, niin mä käyn kertomassa päiväkotiin, missä muiden perheiden muksut ovat. 

Luulitko, et lapsen voi tilata postipakettina sellasena valmiiksi päiväkoti-ikäisenä oven taakse? :D

Molemmat hoitaa muutaman kuukauden ja sitten lapsi dagik

Nyt kaikki naiset huomio! Olemme saaneet paikalle ASIANTUNTIJAN!!!!!  Hän saapui kertomaan kaikille naisille, miten tutkimukset eivät pidä paikkaansa, vaan hän TIETÄÄ, miten naiset makaa päivät kotona ihan VAPAAEHTOISESTI! Samaan aikaan aviomies-parat JOUTUVAT käymään töissä ja -nyt tulee pahin- osallistumaan KOTITÖIHIN!!!!! Miten tämä HUUTAVA VÄÄRYYS korjataan????

Vierailija
607/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ymmärrä.tavis pullero haluaa komean alfan menestyneen pankkiirin.

Miten voi olla vaikeuksia ymmärtää, että joku haluaa menestyjän kumppanikseen?

Minua taas ihmetyttäisi, jos KAIKKI naiset haluaisi, työttömän, kouluttamattoman, alkoholisti/narkkarin joka on 165cm pitkä ja painaa 150 kg.

Ja joka vielä mieluiten lyö ja hakkaa. 

Sitä minä ihmettelisin.  En sitä, että joku haluaa komean (omissa silmissään) pitkän ja menestyneen/kouluttautuneen.

Minä ihmettelen miksei tavis pullerolle kelpaa hieman kaljamahainen tavis duunari

Aika paljon tuollaisia pareja näkee 

Vierailija
608/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä kun pääsevät jonku huippumenestyjän patjaksi, niin luulevat, että se on heidän "tasonsa".

Vierailija
609/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jotkut miehet ei ymmärrä, että nainen löytää aina seuraa. Aina. 

(Eri juttu minkä tasoista, mutta seuraa kyllä löytyy)"

Olen huomannut. Jopa se pahoinpitelijä kelpaa. Tai se juoppo kapakan nurkasta.

Et siis yllä edes heidän tasolleen, jos he vaikuttavat komeilta menestyjiltä sinuun verrattuna. Mikähän tässä on nyt vikana?

Tää miesten itsensä nurkkaan maalaaminen on jo melkein liikuttavaa 😂😂😂

Vierailija
610/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onko trollin sukupuolella merkitystä? Trolli haluaa ärsyttää ja herättää lukijassa tunteita."

Täällä trolli on aina mies. Jopa ne trollaavat naiset on miehiä.....

Kyllä täällä yks mies tunnusti välillä kirjoittavansa "naisena".

Vierailija
611/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä on selkeäsri ammattitrollin aloitus. Kellonaika paljastaa.

Vierailija
612/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt kaikki naiset huomio! Olemme saaneet paikalle ASIANTUNTIJAN!!!!!  Hän saapui kertomaan kaikille naisille, miten tutkimukset eivät pidä paikkaansa, vaan hän TIETÄÄ, miten naiset makaa päivät kotona ihan VAPAAEHTOISESTI! Samaan aikaan aviomies-parat JOUTUVAT käymään töissä ja -nyt tulee pahin- osallistumaan KOTITÖIHIN!!!!! Miten tämä HUUTAVA VÄÄRYYS korjataan????"

Noooo miehet vois vaikka pysyä kaukana naisista ja lakata monkumasta sen parisuhteen puutetta. :)

Vierailija
613/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ymmärrä.tavis pullero haluaa komean alfan menestyneen pankkiirin.

Miten voi olla vaikeuksia ymmärtää, että joku haluaa menestyjän kumppanikseen?

Minua taas ihmetyttäisi, jos KAIKKI naiset haluaisi, työttömän, kouluttamattoman, alkoholisti/narkkarin joka on 165cm pitkä ja painaa 150 kg.

Ja joka vielä mieluiten lyö ja hakkaa. 

Sitä minä ihmettelisin.  En sitä, että joku haluaa komean (omissa silmissään) pitkän ja menestyneen/kouluttautuneen.

Minä ihmettelen miksei tavis pullerolle kelpaa hieman kaljamahainen tavis duunari

Aika paljon tuollaisia pareja näkee 

No kun ei kuulemma näe. On vaan yksinäisiä miehiä tai naisia ja sitten alfauroksia ison haareminsa kanssa. Ja vaikka kuinka kyselet, että missä näitä näkee, niin ei, ei tule esimerkkejä. Prismassa? Stockalla...? Elokuvissa? Festareilla...? Museoissa? Mut ei, se onkin yhtäkkiä salaisuus. 

Vierailija
614/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Parisuhteessa olevat miehet ovat terveempiä ja onnellisempia kuin sinkkumiehet, elävätkin pidempään. Naisilla tuo menee toisin päin. Miehen kannattaa ottaa liki kuka tahansa nainen, mutta naisen vain sellainen mies joka huomattavasti elämänlaatua kohottaa."

Parisuhteessa olevat miehet ovat rikkaampia ja koulutetumpia. Siksi he ovat terveempiä, eivät naisen ansiosta. Naisilla homma taas menee toisin päin, koska rikas ja koulutettu nainen on mieluummin yksin kuin itseään köyhemmän miehen kanssa.

Jos haluat väkisin jäädä jumimaan tähän kuvitelmaasi, me ei voida asialle mitään.

Vierailija
615/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä kun pääsevät jonku huippumenestyjän patjaksi, niin luulevat, että se on heidän "tasonsa".

Meinaat, että taso olisi korkeampi, jos pääsisi sinun patjaksesi, vai?

Eilen täällä kyseltiin, että mikä se kaikkensa antaminen oikeasti olisi, jos tavismies saisi itselleen instaprinsessan, kun joku mies oli tällaista luvannut. Yhtäkään konkreettista vastausta ei miehiltä tullut, joku epäili, että mies kyllä tekisi kaikkensa viihtyäkseen itse sängyssä.

Vierailija
616/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt kaikki naiset huomio! Olemme saaneet paikalle ASIANTUNTIJAN!!!!!  Hän saapui kertomaan kaikille naisille, miten tutkimukset eivät pidä paikkaansa, vaan hän TIETÄÄ, miten naiset makaa päivät kotona ihan VAPAAEHTOISESTI! Samaan aikaan aviomies-parat JOUTUVAT käymään töissä ja -nyt tulee pahin- osallistumaan KOTITÖIHIN!!!!! Miten tämä HUUTAVA VÄÄRYYS korjataan????"

No mä olen ratkassut omalta osaltani ongelman näin: en ota miestä, enkä varsinkaan synnytä. Menen töihin ja olen arvostettu veroja maksava kansalainen. 

Tuohon naiselle osoitettuun rooliin en suostu, jossa menee vaan oma talous kuralle ja niskaankin sataa pelkkää halveksuntaa.

Vierailija
617/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"No siis.. Ehkä meidät tytöt on kasvatettu tähän, mutta jos mies ei tee aloitetta ja osoita kiinnostusta niin sillon teen oletuksen, ettei mies ole kiinnostunut minusta. Ajatellaan nyt vaikka sitten tuon f*cking tasoteorian näkökulmasta, että alitajuisesti ajattelen, etten ylitä miehen vaatimaa tasoa. En ole siis kaunis hänen silmissään ja siksi hän ei lähesty minua. "

Mitä sanoisit miehelle, joka on kasvatettu samalla tavalla?

Miehiä ei ole kasvatettu tuolla tavalla vaan päinvastoin ja todellisuudessa (kasvatuksesta/kaikesta huolimatta) kaikki miesprivilegioissaan piehtaroivat rujopölhöpentti 50-100v:t röyhkeästi vaativat ja vonkaavat lähinnä 20v Pirkkoja (vaikka pirkot eivät halua alempitasosetiä). Naiset eivät muutenkaan saisi parisuhteessaan vaatia miehiltä mitään (uliuliyhyy). "Wanhanajan kotiorja nyrkin ja hellan

Minut on kasvatettu noin. Sääli että se on sinulle mahdoton hyväksyä.

Vierailija
618/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kaikki naiset ovat yhdentekeviä. Jopa ne, jotka jollain silmäpelillä yrittävät huomiota hakea. Se silmäpeli on laiskuutta. Ja vieläpä sellaista laiskuutta, jolla yritetään saada mies tekemään "aloite".Joko tulet juttelemaan ja ehdotat vaikka kahvilla käyntiä tms tai pysyt jatkossakin kaukana.

Voi kauhia paikka, poju säikähtää kun nainen katsoo.

Ei ole yhtään vaikea pysyä sinusta kaukana, mutta katson jatkossakin mitä haluan. Sun persettä, etumusta, hauiksia, naamaa. Hitaasti. Ja nauran päälle.

Slurps!

Vierailija
619/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat, että taso olisi korkeampi, jos pääsisi sinun patjaksesi, vai?

Eilen täällä kyseltiin, että mikä se kaikkensa antaminen oikeasti olisi, jos tavismies saisi itselleen instaprinsessan, kun joku mies oli tällaista luvannut. Yhtäkään konkreettista vastausta ei miehiltä tullut, joku epäili, että mies kyllä tekisi kaikkensa viihtyäkseen itse sängyssä.

Se, että joku miljonääri sinua panee käteenvedon korvikkeena, ei tarkoita, että haluaa perheen kanssasi. Lienet hieman vähälahjainen.

Vierailija
620/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Parisuhteessa olevat miehet ovat terveempiä ja onnellisempia kuin sinkkumiehet, elävätkin pidempään. Naisilla tuo menee toisin päin. Miehen kannattaa ottaa liki kuka tahansa nainen, mutta naisen vain sellainen mies joka huomattavasti elämänlaatua kohottaa."

Parisuhteessa olevat miehet ovat rikkaampia ja koulutetumpia. Siksi he ovat terveempiä, eivät naisen ansiosta. Naisilla homma taas menee toisin päin, koska rikas ja koulutettu nainen on mieluummin yksin kuin itseään köyhemmän miehen kanssa.

Jos haluat väkisin jäädä jumimaan tähän kuvitelmaasi, me ei voida asialle mitään.

Sä et usko, että nainen valitsee mieluummin rikkaan kuin köyhän miehen? Vai onko kiusallista myöntää asia ja samalla todeta, että tulitpa taas kirjoittaneeksi tyhmyyksiä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi