Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykynaiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?

Vierailija
28.08.2025 |

Kaikki naiset tuntuvat vaativan ihan liikoja miehiltä, miehen tulee olla koulutettu,pitkä,komea ja hyvätuloinen. Tajuaako naiset sitä että mies voi olla myös 175cm ja duunari? 

Ehkä eniten ihmettelen sitä miksi nainen joka ei itse ole tasokas eli hoikka ja kaunis etsii miestä joka on koulutettu komistus. Eikö vähän pyöreiden naisten ja niiden jotka ei ole kovin nättejä kuuluisi kelpuuttaa kumppaniksi mies joka on naisen kanssa samalla viivalla? 

Ne tasokkaat miehet on niitä joita 90% naisista himoitsee, ne miehet voi valita itselleen naisen kenen kanssa hyppää sänkyyn tai alkaa seurustelemaan kun taas tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää. 

Kommentit (874)

Vierailija
301/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HohVtunHoijaa taas.. 

Mitäs jos ukot perustaisitte jonkun keskinäisen kerhon tai ryhmän jonka kanssa tapaisitte tasaisin väliajoin esim. saunomisen merkeissä ja vetelisitte vuoron perään toisianne kakkoseen oikein huolella? 

Ei tarttis itkeä jatkuvalla syötöllä täällä sen reiän perään.. 

Heterolle toinen mies ei vain ole mikään vaihtoehto. Lisäksi moniko mies sitten täällä itkee naisten reiän perään on toinen juttu. Monella on ihan muita prioriteetteja elämässä kuin parisuhde, naiset tai seksi.

Naiselle ei-kiinnostava mies on täsmälleen sama asia kuin heteromiehelle toinen mies. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta, sitä kiinnostusta ei voi pakottaa.

Nainen, joka ei herätä miehen mielenkiintoa millään tavalla on ihan sama asia, kuin toinen mies. Ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

Vierailija
302/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele miksi nää äijät täällä vinkuu ja ulisee ilman pillua ja naista kun lukee näitä heidän omia kommenttejaan.. 

"Rakastaa minut kuntoon" .. "Antaa mahdollisuus seksiin ja rakkauteen myös tavismiehille".. jne.. jne.. 

Ensinnäkään, EI OLE VELVOLLISUUS KENELLEKÄÄN "rakastaa sinua kuntoon" sillä JOS ET KYKENE RAKASTAMAAN ITSEÄSI, MITEN HEMMETISSÄ KUVITTELET PYSTYVÄSI RAKASTAMAAN TOISTA IHMISTÄ!? 

Seksi ja rakkaus EIVÄT OLE MIKÄÄN ETUOIKEUS. KENELLEKÄÄN. 

Yhdelläkään sormella osoittamallasi naisella EI OLE mitään VELVOLLISUUTTA sääliä sinua tai edes levittää vuoksesi haarojaan. 

Aika moni TAVISMIES elää PARISUHTEESSA eli SAA SEKSIÄ ja RAKKAUTTA. 

Kannattaa tehdä niille OMILLE PÄÄNSISÄISILLE ONGELMILLEEN jotain.. 

Tosin.. Te luuserit mielummin näett

Muista, että osa noista lainaamistasi kirjoittajista vain trollaa aikansakuluksi. Nuo viestit eivät kerro miehistä mitään. Perusongelma, kun tällä foorumilla ei vaadita rekisteröitymistä tai aidosti moderoida keskustelua. Miesvoittoisella jääkiekkopainottaisella Jatkoaika-foorumilla tuollaiset näkemykset nauretaan hyvin äkkiä alas.

Pitää myös muistaa että naisten täällä suotama miesviha ei ole mitään trollausta vaan nuo naiset ovat tosissaan kun raivoavat "ettei naisilla ole velvollisuutta levittää haarojaan" vaikka kukaan ei väitä että olisi.

Palsta kuvaa aloituksineen täydellisesti suomalaisen naisen tasoa. Eivät selviä edes perusasioista ilman toisten tukea... Mies soi lasten vanukkaat, otanko eron. Ja noita naisia pitäisi sitten palvoa ja rakastaa... ei hyvää päivää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitä en ymmärrä miksi mies ei saa olla ylipainoinen.

Miten niin ei saa? Näyttää saavan, kun tässäkin junassa nyt miehiä katson.

Minulla on kaljamaha ei kovin suuri ja olen pitkä. Mutta naiset nirsoilee ja en heille kelpaa.

Eivät niraoile. Se on ainoastaan järkevää olla huolimatta kaljamahaista, matalaälyistä ja väkivaltaista sekopäätä, ei yhtään nirsoa.

Se on normaalin itsekunnioituksen alin mitta. Mikä tahansa vähemmän olisi sairaalloista. 

Miksi lihava, matalaälyinen ja väkivaltainen nainen ansaitsisi mitään muuta kuin vastaavan miehen?

Onneksi ei ole sellaista.

t. allu

Muuten hyvä yritys mutta "Allu" ei koskaan allekirjoita viestejään. Hän pikemminkin toistelee sitä että ei ole Allu.

Vierailija
304/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pullukka, mutta olen myös paljon muutakin. Olen akateeminen, hyvä palkkainen, varakas ja minulla on erinomainen elämänhallinta. Toki vaadin samanlaisen miehen.&nb

Mutta sinä olet alhaista tasoa ja etsit tasokasta miestä. Onko tämä sinun mielestä reilua muita ihmisiä kohtaan? 

Millä tavalla? Minulla on akateeminen, varakas ja pitkä mies, joka kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä. Olisiko köyhällä kaljamahaäijällä ollut minulle enemmän tarjottavaa?

Tossa just näkee naiset etsii vain varakkaita akateemisiä koulutettuja miehiä, tavallinen amis maalari ei kelpaa :D.

Miksi naisilla usein on se itseään varakkaampi mies johtuu myös todennäköisyyksistä: vuosien mittaan miehillä on tyypillisesti paremmat palk

Olet väärässä. Keskituloisille naisille olisi paljon pienempituloisia miehiä saatavilla.

Tosin naiset pitävät miehinä vain sitä parasta 10% joukkoa...

Vierailija
305/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaljamaha ei kovin suuri ja olen pitkä. Mutta naiset nirsoilee ja en heille kelpaa.

Eivät niraoile. Se on ainoastaan järkevää olla huolimatta kaljamahaista, matalaälyistä ja väkivaltaista sekopäätä, ei yhtään nirsoa.

Se on normaalin itsekunnioituksen alin mitta. Mikä tahansa vähemmän olisi sairaalloista. 

Miksi lihava, matalaälyinen ja väkivaltainen nainen ansaitsisi mitään muuta kuin vastaavan m

Asia selvä :D.

Vierailija
306/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän ei moni mies tajua. He ajattelevat, että naiset ovat heille velkaa ja vain heitä varten olemassa. Kun joku nainen ei sitten innostukaan (todennäköisesti siksi, että tällainen ajatusmaailma paistaa

Vain ne naiset, jotka minua ovat satuttaneet, ovat minulle jotain velkaa. Oletko yksi heistä? Kuulostat siltä, että olisit.

Väärin. Vain ne ihmiset, jotka ovat sinulta lainanneet rahaa, ovat sinulle jotain velkaa. Satuttamalla ei saa mitään velkasuhdetta aikaiseksi. Inhimillisyydestä ei tule saatavia tai maksettavaa. 

Vierailija
307/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa Suomessa naisten vaatia vaikka heillä ei siihen usein varaa olisikaan. Katsetta vaan ulkomaille ja idemmäksi tai vaikka Balkanille jos ei härmässä onnista.

Vierailija
308/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihminen joka reagoi vastoinkäymisiin nuin ei kyllä todellakaan ole mikään "erinomainen ehdokas kumppaniksi".

Tuollaisia nimenomaan naisten kannattaa karsia pois, eli evoluutio on kyllä toiminut aivan oikein siinä että naiset eivät tuosta sakista kiinnostu. Eihän väkivaltaan taipuvainen, nöyryyttävä (emotionaalisesti kylmä) tai periksiantaja mitenkään ole hyvä ehdokas lasten isäksi tai puolisoksi. Jos perheen perustamisen jälkeen jotain vastoinkäymisiä tulisi niin siinä olisi vähintään lasten elatus vaarassa, jollei jopa koko perheen henget. "

Kuulostaa siltä, että et edes tiedä, mitä sana vastoinkäyminen tarkoittaa. Se taitaa olla useimmille niin vieras asia, ettei edes kyetä ymmärtämään, miten paljon se voi ihmistä muuttaa.

Mutta ihmiset aina pelkäävät kaikkea, mitä eivät ymmärrä. Eikä nykyään ihminen halua ymmärtää yhtään mitään. Joten ihminen pelkää kaikkea.

Minusta kuulostaa siltä että sinä et oikeasti tiedä vastoinkäymisistä mitään jos pidät pakkeja suurenakin vastoinkäymisenä. Elämässä on paljon, paljon kurjempia asioita kuin sinkkuus tai pakit. 

Vituttaa tuollaiset pumpulissa kasvaneet kyllä. 

Vierailija
309/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HohVtunHoijaa taas.. 

Mitäs jos ukot perustaisitte jonkun keskinäisen kerhon tai ryhmän jonka kanssa tapaisitte tasaisin väliajoin esim. saunomisen merkeissä ja vetelisitte vuoron perään toisianne kakkoseen oikein huolella? 

Ei tarttis itkeä jatkuvalla syötöllä täällä sen reiän perään.. 

Heterolle toinen mies ei vain ole mikään vaihtoehto. Lisäksi moniko mies sitten täällä itkee naisten reiän perään on toinen juttu. Monella on ihan muita prioriteetteja elämässä kuin parisuhde, naiset tai seksi.

Naiselle ei-kiinnostava mies on täsmälleen sama asia kuin heteromiehelle toinen mies. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta, sitä kiinnostusta ei voi pakottaa.

Nainen, joka ei herätä mie

😂

Vierailija
310/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vaatii ihan liikoja. Minäkin 195 cm vakityössä en kiinnosta ketään.

Siinäkö ne tärkeimmät ominaisuutesi? Sori, eivät ne vielä tee sinusta kiinnostavaa.

Vierailija
311/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä että sulla on todella rikas fiksu älykäs charmanttinen mies, onnea :D.

Kiitos! Onnekas olenkin! Ihana ja rakas mies! 

Vierailija
312/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoreetikko taas vauhdissa kun viikonloppu lähestyy.

Vierailija
313/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaiset?

Ei ollut vaatimuksia nuorena ja ei ole nyt viiskymppisenäkään.

Vierailija
314/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitää myös muistaa että naisten täällä suotama miesviha ei ole mitään trollausta vaan nuo naiset ovat tosissaan kun raivoavat "ettei naisilla ole velvollisuutta levittää haarojaan" vaikka kukaan ei väitä että olisi."

Ote tästä keskustelusta: 

Ei se niin voi mennä että naiset levittää jalkansa vaan lihaksikkaille ja pitkille miehille.

Case closed.

Vierailija
315/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pullukka, mutta olen myös paljon muutakin. Olen akateeminen, hyvä palkkainen, varakas ja minulla on erinomainen elämänhallinta. Toki vaadin samanlaisen miehen.&nb

Mutta sinä olet alhaista tasoa ja etsit tasokasta miestä. Onko tämä sinun mielestä reilua muita ihmisiä kohtaan? 

Millä tavalla? Minulla on akateeminen, varakas ja pitkä mies, joka kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä. Olisiko köyhällä kaljamahaäijällä ollut minulle enemmän tarjottavaa?

Tossa just näkee naiset etsii vain varakkaita akateemisiä koulutettuja miehiä, tavallinen amis maalari ei kelpaa :D.

Tietysti akateeminen hakee toista akateemista, tai vähintään amk:n käynyttä. Maalarin kannattaa hakea jotain toista matalasti koulutettua. 

Vierailija
316/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lihava, matalaälyinen ja väkivaltainen nainen ansaitsisi mitään muuta kuin vastaavan miehen?

Kukaan ei ansaitse mitään tässä elämässä. Jos komea, hauska, lempeä ja rikas mies rakastuu tuollaiseen naiseen, niin sitten se on niin. Eikä muuta sanottavaa asiasta ole.

Vierailija
317/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisilla usein on se itseään varakkaampi mies johtuu myös todennäköisyyksistä: vuosien mittaan miehillä on tyypillisesti paremmat palk

Naiselle on järkevää viehättyä mieheen joka pystyy antamaan mahdolliselle jälkikasvulle hyvän elatuksen ja resursseja pärjätä elämässä.

Käytännössä naisen evoluutiollinen tehtävä on valita mies, joka antaa lapsille hyvät geenit ja elannon. 

Vierailija
318/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele miksi nää äijät täällä vinkuu ja ulisee ilman pillua ja naista kun lukee näitä heidän omia kommenttejaan.. 

"Rakastaa minut kuntoon" .. "Antaa mahdollisuus seksiin ja rakkauteen myös tavismiehille".. jne.. jne.. 

Ensinnäkään, EI OLE VELVOLLISUUS KENELLEKÄÄN "rakastaa sinua kuntoon" sillä JOS ET KYKENE RAKASTAMAAN ITSEÄSI, MITEN HEMMETISSÄ KUVITTELET PYSTYVÄSI RAKASTAMAAN TOISTA IHMISTÄ!? 

Seksi ja rakkaus EIVÄT OLE MIKÄÄN ETUOIKEUS. KENELLEKÄÄN. 

Yhdelläkään sormella osoittamallasi naisella EI OLE mitään VELVOLLISUUTTA sääliä sinua tai edes levittää vuoksesi haarojaan. 

Aika moni TAVISMIES elää PARISUHTEESSA eli SAA SEKSIÄ ja RAKKAUTTA. 

Kannattaa tehdä niille OMILLE PÄÄNSISÄISILLE ONGELMILLEEN jotain..&

Ainakin on puoliso löytynyt ilman palstalla rääkymistä. Ihan itse valittu ja hankittu! Ottakaas mallia miehet.

Vierailija
319/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet väärässä. Keskituloisille naisille olisi paljon pienempituloisia miehiä saatavilla.

Tosin naiset pitävät miehinä vain sitä parasta 10% joukkoa..."

Katsos kun monet alkavat seurustella, ennen kuin on mitään ammatteja.. Ja palkavat kasvavat vuosien mittaan. 

Esim. Mulla oli enemmän rahaa, kun alettiin mun miehen kanssa seurustella, mutta hänen palkka kehitys on mennyt minusta ohi, joten.... 

Edelleenkin, miehillä on usein paremmat palkat, joka johtaa siihen, että naiset todenköisesti seurustelevat itseään paremmin tienaavan kanssa. Mikä on vaikeaa tässä ymmärtää?

Vierailija
320/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisella googlaamisella paljastuu, että Yhdysvalloissa 48 % aikuisista on naimisissa ja vain 34 % ei ole koskaan ollut naimisissa. Lisäksi huomattava joukko ihmisiä on parisuhteessa menemättä koskaan naimisiin.

Tarvittiin yksi googlaus ja n. minuutti aikaa kumoamaan incel-horina siitä, kuinka naisille ei muka mikään kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi