Miksi nykynaiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?
Kaikki naiset tuntuvat vaativan ihan liikoja miehiltä, miehen tulee olla koulutettu,pitkä,komea ja hyvätuloinen. Tajuaako naiset sitä että mies voi olla myös 175cm ja duunari?
Ehkä eniten ihmettelen sitä miksi nainen joka ei itse ole tasokas eli hoikka ja kaunis etsii miestä joka on koulutettu komistus. Eikö vähän pyöreiden naisten ja niiden jotka ei ole kovin nättejä kuuluisi kelpuuttaa kumppaniksi mies joka on naisen kanssa samalla viivalla?
Ne tasokkaat miehet on niitä joita 90% naisista himoitsee, ne miehet voi valita itselleen naisen kenen kanssa hyppää sänkyyn tai alkaa seurustelemaan kun taas tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää.
Kommentit (874)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaatii ihan liikoja. Minäkin 195 cm vakityössä en kiinnosta ketään.
Siinäkö ne tärkeimmät ominaisuutesi? Sori, eivät ne vielä tee sinusta kiinnostavaa.
Löytyy pituutta muualtakin ja paksuutta myös ja jos et usko voin lähettää kuvankin. Kaikin puolin mukava muutenkin ja älykäs ja paksu lompakko. Joko rupes kiinnostamaan 😊
Siis jollain dickpicilläkö sä kuvittelet tekeväs vaikutuksen? :D
Se on kaappihomo, ja sen kohderyhmää on toiset miehet. Vain homoja tuollainen kiinnostaa.
Jos itse kiihottuu dickpiceistä niin varmaan sitä sitten kuvittelee muidenkin kiinnostuvan...
Tiedoksi: naiset eivät kiihotu dickpiceistä, vaan ne ovat lähinnä kuvottavia.
Jos itse kiihottuu dickpiceistä niin kannattaa miettiä olisiko joku toinen kohderyhmä parempi, kuin naiset...vaikkapa toiset miehet jotka myös kiihottuvat dickpiceistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamun eka allu eli valitusvirsi naisten nirsoudesta. Mieluummin poistopyyntö kuin trollin ruokinta.
Näitä on nähty:
31.07.2025 https://www.vauva.fi/keskustelu/6165882/olen-kai-rupsahtanut-tai-sitten…
08.08.2025 https://www.vauva.fi/keskustelu/6177198/onkohan-tasoni-laskenut-kun-en-…
https://www.vauva.fi/keskustelu/6190882/tuntuu-ettei-enaa-mun-ikaset-na…
https://www.vauva.fi/keskustelu/6189194/en-ymmarra-miksen-kiinnosta-nai…
Sama toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja...
Aloitus EI OLE Allun. Hän ei kirjoita noin monimutkaisesti!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän ei moni mies tajua. He ajattelevat, että naiset ovat heille velkaa ja vain heitä varten olemassa. Kun joku nainen ei sitten innostukaan (todennäköisesti siksi, että tällainen ajatusmaailma paistaa
Vain ne naiset, jotka minua ovat satuttaneet, ovat minulle jotain velkaa. Oletko yksi heistä? Kuulostat siltä, että olisit.
Väärin. Vain ne ihmiset, jotka ovat sinulta lainanneet rahaa, ovat sinulle jotain velkaa. Satuttamalla ei saa mitään velkasuhdetta aikaiseksi. Inhimillisyydestä ei tule saatavia tai maksettavaa.
Väitätkö että inhimillinen kohtelu ei ole itseisarvo? Eli minä en mielestäsi ansaitse tulla kohdelluksi ihmisenä, vain siksi että joku muu on sitä mieltä?
Vain rahaa palvovat ajattelevat velalla puhuttavan aina rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaatii ihan liikoja. Minäkin 195 cm vakityössä en kiinnosta ketään.
Siinäkö ne tärkeimmät ominaisuutesi? Sori, eivät ne vielä tee sinusta kiinnostavaa.
Löytyy pituutta muualtakin ja paksuutta myös ja jos et usko voin lähettää kuvankin. Kaikin puolin mukava muutenkin ja älykäs ja paksu lompakko. Joko rupes kiinnostamaan 😊
Siis jollain dickpicilläkö sä kuvittelet tekeväs vaikutuksen? :D
Se on kaappihomo, ja sen kohderyhmää on toiset miehet. Vain homoja tuollainen kiinnostaa.
Eihän. Tuo on nyt sellaista pienimunaisen miehen ininää. Sulla on varmaan bemarikin. 😆Kyllä naisille tuntuu juuri paksuudella olevan merkitystä ja enemmän kuin pituudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän ei moni mies tajua. He ajattelevat, että naiset ovat heille velkaa ja vain heitä varten olemassa. Kun joku nainen ei sitten innostukaan (todennäköisesti siksi, että tällainen ajatusmaailma paistaa
Vain ne naiset, jotka minua ovat satuttaneet, ovat minulle jotain velkaa. Oletko yksi heistä? Kuulostat siltä, että olisit.
Väärin. Vain ne ihmiset, jotka ovat sinulta lainanneet rahaa, ovat sinulle jotain velkaa. Satuttamalla ei saa mitään velkasuhdetta aikaiseksi. Inhimillisyydestä ei tule saatavia tai maksettavaa.
Väitätkö että inhimillinen kohtelu ei ole itseisarvo? Eli minä en mielestäsi ansaitse tulla kohdelluksi ihmisenä, vain siksi että joku muu on sitä mieltä?
Vain rahaa palvovat ajattelevat velalla puhuttavan aina rahasta.
Tietysti inhimillinen kohtelu on itseisarvo. Siksi siitä ei mitään velkaa muodostukaan. Toisia kohdellaan inhimillisesti, eikä siitä odoteta mitään takaisinmaksua.
Vain epäinhimillinen ihminen ajattelee että inhimillinen käytös on jotain kauppatavaraa. Ei ole.
"Minusta kuulostaa siltä että sinä et oikeasti tiedä vastoinkäymisistä mitään jos pidät pakkeja suurenakin vastoinkäymisenä. Elämässä on paljon, paljon kurjempia asioita kuin sinkkuus tai pakit.
Vituttaa tuollaiset pumpulissa kasvaneet kyllä. "
Pumpulissa. Just. Ihan vinkiksi. Jos olisit kokenut samat asiat, mitä minä olen joutunut kokemaan, olisit päättänyt oman elämäsi omin pikku kätösin jo kauan sitten.
Sinä puhut pakeista.
Näköjään jo luetunymmärtäminen on liikaa vaadittu
Mieheni kiinnostui minusta, koska täytin hänen kauneusnorminsa. Avioliitossa inhosi, että herätin muissa miehissä ihailua. Mustasukaisena halusi sulkea neljän seinän sisälle piiloon. Kannattaa ottaa ruma vaimo, jos haluaa, ettei häneen kiinnitetä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain rahaa
Ikävää että olet kokenut epäinhimillisyyttä mutta sitä ei todellakaan luokitella miksikään velkavelvollisuudeksi kenenkään osalta.
Ainoa mitä voivat nuo ihmiset tehdä, on pyytää anteeksi, mutta mitään muuta, ns. "velkavelvollisuutta" heillä ei sinua kohtaan ole.
Se ei ole minkäänlaista epäinhimillisyyttä ettei joku ole sinusta kiinnostunut missään mielessä.
Se on ihan normielämää ja aika monikin sitä samaa kokee, joskaan eivät katkeroidu eivätkä ulise siitä.
"Eihän. Tuo on nyt sellaista pienimunaisen miehen ininää. Sulla on varmaan bemarikin. 😆Kyllä naisille tuntuu juuri paksuudella olevan merkitystä ja enemmän kuin pituudella."
Ilmiselvä kaappihomo. Ja siis minä olen 50-luvun vespalla ajava nainen, en pienimunainen bemarimies.
Naisia oikeasti kuvottaa dickpicit, lähettele niitä niille homoille vaan!
Oma mieheni on koulutukseltaan ("ihan vaan" amk) insinööri. Palkka 5200€/kk. Pituus 178cm, vankkarakenteinen ja vahva, vaaleat kiharat hiukset, siniset silmät.
Hän on upea puoliso, huomaavainen, keskustelutaitoinen, älykäs, huumorintajuinen. Harrastaa moottoripyöräilyä kesällä ja lumilautailua talvella.
Minä olen äkkipikainen pullukka, joka viihtyy kotona lukemassa kirjoja ja kokeilemassa uusia leivontareseptejä.
Tasoteorian mukaan mieheni nai alaspäin.
Mutta jotenkin silti tuntuu, että mieheni ei mene tavallinen mies - kategoriaan, vaikka hän on samanlainen kuin suurin osa tuntemistani miehistä. Minun mielestäni tavallinen, eli todella hyvä.
Vierailija kirjoitti:
"Minusta kuulostaa siltä että sinä et oikeasti tiedä vastoinkäymisistä mitään jos pidät pakkeja suurenakin vastoinkäymisenä. Elämässä on paljon, paljon kurjempia asioita kuin sinkkuus tai pakit.
Vituttaa tuollaiset pumpulissa kasvaneet kyllä. "
Pumpulissa. Just. Ihan vinkiksi. Jos olisit kokenut samat asiat, mitä minä olen joutunut kokemaan, olisit päättänyt oman elämäsi omin pikku kätösin jo kauan sitten.
Sinä puhut pakeista.
Näköjään jo luetunymmärtäminen on liikaa vaadittu
Lol.
Kenenkään ei kuulu kelpuuttaa yhtään mitään. Parisuhteessa saa olla onnellinen.
90%. Edellisessä ketjussa se oli 80%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamun eka allu eli valitusvirsi naisten nirsoudesta. Mieluummin poistopyyntö kuin trollin ruokinta.
Näitä on nähty:
31.07.2025 https://www.vauva.fi/keskustelu/6165882/olen-kai-rupsahtanut-tai-sitten…
08.08.2025 https://www.vauva.fi/keskustelu/6177198/onkohan-tasoni-laskenut-kun-en-…
https://www.vauva.fi/keskustelu/6190882/tuntuu-ettei-enaa-mun-ikaset-na…
https://www.vauva.fi/keskustelu/6189194/en-ymmarra-miksen-kiinnosta-nai…
Sama toistuu ja toistuu ja toistuu ja toistuu ja...
Aloitus EI OLE Allun. Hän ei kirjoita noin monimutkaisesti!!!
Keskustelun sisältö on ihan sitä samaa riippumatta siitä kuka aloituspotkun tällä kertaa potkaisi. Eli toistuu, toistuu stuu, uuu, uui, uli, uli uli....
"Väitätkö että inhimillinen kohtelu ei ole itseisarvo? Eli minä en mielestäsi ansaitse tulla kohdelluksi ihmisenä, vain siksi että joku muu on sitä mieltä?
Vain rahaa palvovat ajattelevat velalla puhuttavan aina rahasta."
Itseisarvosta ei voi tulla velkaa. Se on mahdotonta, koska itseisarvoa toteuttaa sen toteuttamisen vuoksi, ei siksi että sillä saisi jotain.
Raha on välinearvo, ja siitä velkaa voi tulla. Inhimillisestä kohtelusta velkaa ei voi tulla.
Inhimillinen ihminen kohtelee kaikkia inhimillisesti, odottamatta mitään takaisinmaksua.
Mun vaatimukset miehelle: elättää itse itsensä, pitää itsensä siistinä (käy suihkussa, huolehtii hampaistaan, ei anna parran ja hiusten rehottaa, pukeutuu perussiisteihin ja tilanteeseen sopiviin vaatteisiin), pesee omat pyykkinsä, siivoaa omat sotkunsa, on kohtelias. Onko tämä liikaa vaadittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ymmärrä.tavis pullero haluaa komean alfan menestyneen pankkiirin.
Miten voi olla vaikeuksia ymmärtää, että joku haluaa menestyjän kumppanikseen?
Minua taas ihmetyttäisi, jos KAIKKI naiset haluaisi, työttömän, kouluttamattoman, alkoholisti/narkkarin joka on 165cm pitkä ja painaa 150 kg.
Ja joka vielä mieluiten lyö ja hakkaa.
Sitä minä ihmettelisin. En sitä, että joku haluaa komean (omissa silmissään) pitkän ja menestyneen/kouluttautuneen.
Minä ihmettelen miksei tavis pullerolle kelpaa hieman kaljamahainen tavis duunari
Koska se kaljamahainen "tavis duunari" on hirvittävän epäseksikäs ja hyödytön kapis
Niin mitä sitte? Pitääkö olla sporttinen pankkiiri?
Sporttinen duunari on aivan fine.
Poikaystävä on komea, rikas, fiksu ja lisäksi nuorempi kuin minä.
Sillä on kuitenkin mahaa ja on peukalo keskellä kämmentä, eikä osaa edes kokata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistutus.
Minkä takia miesten tasa-arvosta ei saa puhua? Naisilla on valta parisuhdemarkkinoilla ja naiset on ne jotka saavat tehdä valinnan kun taas miehillä ei ole mitään valtaa ja mies on aina se joka joutuu tyytymään. Tämä on tasa-arvo kysymys.
Miehet voivat korjata tilanteen alkamalla krantuiksi ja lopettamaan kaikkien naisten perässä juoksemisen. Naisten tehtävä tilanteen muuttaminen ei ole, vaan sen on lähdettävä miehistä.
Suurin osa miehistä on lopettanut naisten perässä juoksemisen :) Ei ainoastaan "kaikkien naisten"
Eipä teillä ole kuin nuo incelit enää tarjolla, joten saitte haluamanne.
Miksi pitäis poistaa kun et halua lukea?? Jätä vaan lukematta. Meitä lukemaan halukkaitakin on.