Miksi nykynaiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?
Kaikki naiset tuntuvat vaativan ihan liikoja miehiltä, miehen tulee olla koulutettu,pitkä,komea ja hyvätuloinen. Tajuaako naiset sitä että mies voi olla myös 175cm ja duunari?
Ehkä eniten ihmettelen sitä miksi nainen joka ei itse ole tasokas eli hoikka ja kaunis etsii miestä joka on koulutettu komistus. Eikö vähän pyöreiden naisten ja niiden jotka ei ole kovin nättejä kuuluisi kelpuuttaa kumppaniksi mies joka on naisen kanssa samalla viivalla?
Ne tasokkaat miehet on niitä joita 90% naisista himoitsee, ne miehet voi valita itselleen naisen kenen kanssa hyppää sänkyyn tai alkaa seurustelemaan kun taas tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää.
Kommentit (874)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HohVtunHoijaa taas..
Mitäs jos ukot perustaisitte jonkun keskinäisen kerhon tai ryhmän jonka kanssa tapaisitte tasaisin väliajoin esim. saunomisen merkeissä ja vetelisitte vuoron perään toisianne kakkoseen oikein huolella?
Ei tarttis itkeä jatkuvalla syötöllä täällä sen reiän perään..Heterolle toinen mies ei vain ole mikään vaihtoehto. Lisäksi moniko mies sitten täällä itkee naisten reiän perään on toinen juttu. Monella on ihan muita prioriteetteja elämässä kuin parisuhde, naiset tai seksi.
Naiselle ei-kiinnostava mies on täsmälleen sama asia kuin heteromiehelle toinen mies. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta, sitä kiinnostusta ei voi pakottaa.
Nainen, joka ei herätä mie
Sellainen kumppanuushan voisi olla ideaali. Ei sisältäisi seksuaalista hyväksikäyttöä ja muita rikoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle ei-kiinnostava mies on täsmälleen sama asia kuin heteromiehelle toinen mies. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta, sitä kiinnostusta ei voi pakottaa.
Nainen, joka ei herätä miehen mielenkiintoa millään tavalla on ihan sama asia, kuin toinen mies. Ei kiinnosta niin ei kiinnosta.
Hienoa, että ymmärrät. Nyt siis myös ymmärrät olla vaatimatta keneltäkään riman laskemista ja tyytymistä.
Nämä ketjut joissa vaaditaan naisia alentamaan rimaa ja antamaan mahdollisuuksia ei-kiinnostaville miehille voi siis lopettaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän ei moni mies tajua. He ajattelevat, että naiset ovat heille velkaa ja vain heitä varten olemassa. Kun joku nainen ei sitten innostukaan (todennäköisesti siksi, että tällainen ajatusmaailma paistaa
Vain ne naiset, jotka minua ovat satuttaneet, ovat minulle jotain velkaa. Oletko yksi heistä? Kuulostat siltä, että olisit.
Väärin. Vain ne ihmiset, jotka ovat sinulta lainanneet rahaa, ovat sinulle jotain velkaa. Satuttamalla ei saa mitään velkasuhdetta aikaiseksi. Inhimillisyydestä ei tule saatavia tai maksettavaa.
Rikoksesta ja toisen oikeuksien loukkaamisesta syntyy kyllä velka. Se ei ole rikos, ettei vastaa jonkun psykoosifantasiaan.
Vaikka tää on trolli, ni aika vähän ne naiset kuitenkin vaatii. Pitää vähän kehua ja vähän kiusata ja hurmata ja panna kunnolla, ni ei siinä rahaa tai sixpäkkiä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän ei moni mies tajua. He ajattelevat, että naiset ovat heille velkaa ja vain heitä varten olemassa. Kun joku nainen ei sitten innostukaan (todennäköisesti siksi, että tällainen ajatusmaailma paistaa
Vain ne naiset, jotka minua ovat satuttaneet, ovat minulle jotain velkaa. Oletko yksi heistä? Kuulostat siltä, että olisit.
Väärin. Vain ne ihmiset, jotka ovat sinulta lainanneet rahaa, ovat sinulle jotain velkaa. Satuttamalla ei saa mitään velkasuhdetta aikaiseksi. Inhimillisyydestä ei tule saatavia tai maksettavaa.
Rikoksesta ja toisen oikeuksien loukkaamisesta syntyy kyllä velka. Se ei ole rikos, ettei vastaa jonkun psykoosifantasiaan.
Mikä tässä oli se rikos tai loukkaus? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaatii ihan liikoja. Minäkin 195 cm vakityössä en kiinnosta ketään.
Siinäkö ne tärkeimmät ominaisuutesi? Sori, eivät ne vielä tee sinusta kiinnostavaa.
Löytyy pituutta muualtakin ja paksuutta myös ja jos et usko voin lähettää kuvankin. Kaikin puolin mukava muutenkin ja älykäs ja paksu lompakko. Joko rupes kiinnostamaan 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nykymiehet vaativat naisilta lähes mahdottomuuksia?
Vaadin naisilta yllättävän vähän. Minä vaadin että nainen olisi edes siedettävän näköinen ja että nainen olisi edes normaalipainoinen. Naisen tulee olla myös terve eli ei saa oolla mt ongelmia tai muitakaan sairauksia jotka haittaavat elämää.
Vaadinko liikaa naisilta?
Et vaadi. Jokainen saa vaatia ihan mitä haluaa. Ongelma on siinä, että joku vaatisi sinua laskemaan rimaa ja kelpuuttamaan ruman, ylipainoisen mielenvikaisen naisen. Ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tää on trolli, ni aika vähän ne naiset kuitenkin vaatii. Pitää vähän kehua ja vähän kiusata ja hurmata ja panna kunnolla, ni ei siinä rahaa tai sixpäkkiä tarvita.
Nuo ei riitä. Ei mulle ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pullukka, mutta olen myös paljon muutakin. Olen akateeminen, hyvä palkkainen, varakas ja minulla on erinomainen elämänhallinta. Toki vaadin samanlaisen miehen.&nb
Mutta sinä olet alhaista tasoa ja etsit tasokasta miestä. Onko tämä sinun mielestä reilua muita ihmisiä kohtaan?
Millä tavalla? Minulla on akateeminen, varakas ja pitkä mies, joka kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä. Olisiko köyhällä kaljamahaäijällä ollut minulle enemmän tarjottavaa?
Tossa just näkee naiset etsii vain varakkaita akateemisiä koulutettuja miehiä, tavallinen amis maalari ei kelpaa :D.
Miksi naisilla usein on se itseään varakkaampi mies johtuu myös todennäköisyyksistä: vuos
Ei ole ihan noin yksinkertaista.
Apinat elävät reriiveillä eli myös se naaras elää koiraan reviirillä (= koiraan elatuksessa) ja hoitaa poikaset siellä, eikä tarjoile seksipalveulksia koiraalle sen enempää kuin mitä tulee poikasia.
Ihmismies joka himoitsee "poikasen elatuksesta" on jollakin tavalla häiriintynyt. Jotkut apinat ovat alkaneet ryöstelemään poikasia saadakseen enemmän ruokaa ihmisiltä. Miehillä, jotka omaavat kiinnostusta lapsiin voi olla kyse samasta. Jotkut miehet käyttävät lapsia myös seksuaailsesti hyväkseen (esim. homopari joka r aiskasi adoptoimansa lapsen kuoliaaksi uk:ssa, lapsivaimojaan hääyönä tappaneet, jne.)
Naaraan parinvalinta on huomattavasti paljon monimutkaisempaa kuin se, että mies haluaa syytää euroja lapseen.
Naisena olen näitä miehiä nänyt, jotka johtava parinvalinnassa brassailemalla omaisuudellaan ja että voivat tarjota lapselle hyvän alun. Käytännössä siis: "synnytä mulle h uora ilmaiseksi niin katson että pentusi saa kohtuu eväät elämään". Tämä on misogyniaa ja miksi kukaan nainen haluaisi jalostaa misogyniaa jatkoon?
Suurin osa maailman naisista on tällä hetkellä päättänyt, että siitoksia ei tule ja se siitä. Ei miesten tarvitse tätä asiaa sen enempää pohtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäkö ne tärkeimmät ominaisuutesi? Sori, eivät ne vielä tee sinusta kiinnostavaa.
Löytyy pituutta muualtakin ja paksuutta myös ja jos et usko voin lähettää kuvankin. Kaikin puolin mukava muutenkin ja älykäs ja paksu lompakko. Joko rupes kiinnostamaan 😊
Ei kiinnosta kaappihomot. Vain homomiehille kannattaa itseään tuolla tavalla kuvailla, naisia tuolla lähinnä ajaa karkuun. *oksennus*
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku juoppo-Riitta Ranen Baarista tyytyy tuollaiseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pullukka, mutta olen myös paljon muutakin. Olen akateeminen, hyvä palkkainen, varakas ja minulla on erinomainen elämänhallinta. Toki vaadin samanlaisen miehen.&nb
Mutta sinä olet alhaista tasoa ja etsit tasokasta miestä. Onko tämä sinun mielestä reilua muita ihmisiä kohtaan?
Millä tavalla? Minulla on akateeminen, varakas ja pitkä mies, joka kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä. Olisiko köyhällä kaljamahaäijällä ollut minulle enemmän tarjottavaa?
Tossa just näkee naiset etsii vain varakkaita akateemisiä koulutettuja miehiä, tavallinen amis maalari ei kelpaa :D.
Miksi naisilla usein on se itseään varakk
Tällainen "sinkkumies" on saattanut elää myös sellaista elämää, mitä naiset eivät hyväksy. Lapsi ei peri vain sen ukon rahoja vaan myös genetiikan, mahdollisen psykopatian, muistot ja mielenhäiriöt. Ei siis todellakaan riitä että heittää lapselle pari rahulia.
Yksikin pattayan matka, lapsi p o r n o , gore, sadismi, kaikki tällainen. Kukaan ei halua periyttää lapselleen tällaisia muistoja. Mies kuolkoot lapsetta ja hänen rahulinsa menevät valtiolle yhteiseen pottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HohVtunHoijaa taas..
Mitäs jos ukot perustaisitte jonkun keskinäisen kerhon tai ryhmän jonka kanssa tapaisitte tasaisin väliajoin esim. saunomisen merkeissä ja vetelisitte vuoron perään toisianne kakkoseen oikein huolella?
Ei tarttis itkeä jatkuvalla syötöllä täällä sen reiän perään..Heterolle toinen mies ei vain ole mikään vaihtoehto. Lisäksi moniko mies sitten täällä itkee naisten reiän perään on toinen juttu. Monella on ihan muita prioriteetteja elämässä kuin parisuhde, naiset tai seksi.
Ehkä naiselle mutta ei lapselle. Lapsi perii ukon perimän ja mielenhäiiöt sekä joutuu asumaan tmään kanssa kahden. Jos nainen ei suostu asumaan miehen kanssa, onko oikein pakottaa avuton lapsi siihen? No ei ole.
Niin. Ikävää, että et täytä noita vaatimuksia, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jollain dickpicilläkö sä kuvittelet tekeväs vaikutuksen? :D
"Munan paksuus" voi olla lapsiasiassa jopa haittaava tekijä. Hyvä isä ei keskity munaansa ja hyvä lapsenkin elämä pyörii muiden asioiden kuin munan ympärillä. Munan ympärillä eläjien elämät ovat keskimäärin aika surullisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jollain dickpicilläkö sä kuvittelet tekeväs vaikutuksen? :D
Se on kaappihomo, ja sen kohderyhmää on toiset miehet. Vain homoja tuollainen kiinnostaa.
Eräässä kaakkoissuomalaisissa rajakaupungissa pääsin näkemään tätä, että rajana takana käytiin sikailemassa paikallisten narkomaaniprostituoiden kanssa. Samalla haettiin viinat, tupakat ja bensat, joita myytiin laittomasti eteenpäin. Niinhän siinä on käynyt että näistä tyypeistä yksikään ei ole suomalaisnaisile kelvannut. Pienessä kaupungissa maine on helppo saada ja kaikki tietävät muiden asiat.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan mies koskaan löytänyt seksiseuraa tai parisuhteen tansseista? Itselläni on vaan sellainen mielikuva, että niissä käy vaan 40v+ ikärouvat joilla saattaa olla lapsia tai avioliittoja taustalla..
Jos tanssit olisivat tie tavismiehille kohti paratiisia, kaikki miehet kävisivat niissä ja Tinderit tms kuihtusivat pois. Sama juttu koskien kaiken maailman kielikursseja tms. Tämän lisäksi pitää olla vielä pitkä ja komea että naisille saa edes yrittääkään jutella.
Olen löytänyt nykyisen kumppanini nimenomaan lavatansseista Pavilla muutama kuukausi sitten. Edellinen lyhyeksi jäänyt seurustelusuhde viime jouluna alkoi diskossa niinikään tanssilattialla. Diskon puolelta olisi löytynyt yhden yön suhteesta kiinnostuneita itseäni nuorempia mutta itse haluan suhteessa edetä hitaamman kaavan mukaan. Lavatansseissa on nyt kesällä ollut kiinnostusta muidenkin kuin nykyisen kumppanini taholta.
En ole mielestäni erityisen komea mutta kohtelen naisia ihmisinä enkä vonkaa. Tanssin kaikkien kanssa eli en hae vain ja ainoastaan "kohderyhmään" kuuluvia. Suosittelen samaa muillekin.
Nuorempana tanssilattialle lähtevänä olisin katsonut tarkemmin illan esiintyjät ja lähtisin esimerkiksi opiskelijoiden tanssikurssien kautta liikkeelle tutustuakseni samanikäisiin.
M59+
Mitä tästä pitäisi oppia: Kun näet yleistävää trollausta niin älä vastaa siihen ikäänkuin se olisi vakavasti otettava viesti. Eli jos vastaat niin torppaa vastauksessasi se yleistys ja vastaa yksilönä yksilölle. Paras toki olis että trolleihin ei vastattaisi ollenkaan.