Miksi nykynaiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?
Kaikki naiset tuntuvat vaativan ihan liikoja miehiltä, miehen tulee olla koulutettu,pitkä,komea ja hyvätuloinen. Tajuaako naiset sitä että mies voi olla myös 175cm ja duunari?
Ehkä eniten ihmettelen sitä miksi nainen joka ei itse ole tasokas eli hoikka ja kaunis etsii miestä joka on koulutettu komistus. Eikö vähän pyöreiden naisten ja niiden jotka ei ole kovin nättejä kuuluisi kelpuuttaa kumppaniksi mies joka on naisen kanssa samalla viivalla?
Ne tasokkaat miehet on niitä joita 90% naisista himoitsee, ne miehet voi valita itselleen naisen kenen kanssa hyppää sänkyyn tai alkaa seurustelemaan kun taas tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää.
Kommentit (874)
Vierailija kirjoitti:
ääs ei jaksa tätä sontaa enää
Juu ei pysty, poistopyyntöä vaan.
"Ihminen joka reagoi vastoinkäymisiin nuin ei kyllä todellakaan ole mikään "erinomainen ehdokas kumppaniksi".
Tuollaisia nimenomaan naisten kannattaa karsia pois, eli evoluutio on kyllä toiminut aivan oikein siinä että naiset eivät tuosta sakista kiinnostu. Eihän väkivaltaan taipuvainen, nöyryyttävä (emotionaalisesti kylmä) tai periksiantaja mitenkään ole hyvä ehdokas lasten isäksi tai puolisoksi. Jos perheen perustamisen jälkeen jotain vastoinkäymisiä tulisi niin siinä olisi vähintään lasten elatus vaarassa, jollei jopa koko perheen henget. "
Kuulostaa siltä, että et edes tiedä, mitä sana vastoinkäyminen tarkoittaa. Se taitaa olla useimmille niin vieras asia, ettei edes kyetä ymmärtämään, miten paljon se voi ihmistä muuttaa.
Mutta ihmiset aina pelkäävät kaikkea, mitä eivät ymmärrä. Eikä nykyään ihminen halua ymmärtää yhtään mitään. Joten ihminen pelkää kaikkea.
Elätte itse jatkuvassa pelossa. Pelkäätte kaikkea ja kaikkia. Osa niistä vastoinkäymisistä opettaa, että kaikkea ei tarvitse pelätä. Te valitsette pelon. Joka kerta. Ihan itse.
En yhtään ihmettele miksi nää äijät täällä vinkuu ja ulisee ilman pillua ja naista kun lukee näitä heidän omia kommenttejaan..
"Rakastaa minut kuntoon" .. "Antaa mahdollisuus seksiin ja rakkauteen myös tavismiehille".. jne.. jne..
Ensinnäkään, EI OLE VELVOLLISUUS KENELLEKÄÄN "rakastaa sinua kuntoon" sillä JOS ET KYKENE RAKASTAMAAN ITSEÄSI, MITEN HEMMETISSÄ KUVITTELET PYSTYVÄSI RAKASTAMAAN TOISTA IHMISTÄ!?
Seksi ja rakkaus EIVÄT OLE MIKÄÄN ETUOIKEUS. KENELLEKÄÄN.
Yhdelläkään sormella osoittamallasi naisella EI OLE mitään VELVOLLISUUTTA sääliä sinua tai edes levittää vuoksesi haarojaan.
Aika moni TAVISMIES elää PARISUHTEESSA eli SAA SEKSIÄ ja RAKKAUTTA.
Kannattaa tehdä niille OMILLE PÄÄNSISÄISILLE ONGELMILLEEN jotain..
Tosin.. Te luuserit mielummin näette vikaa ja ongelmaa jossain muualla ja syyttelette muita, yleensä naisia omista ongelmistanne ja puutteistanne..
Se, ettei nainen ole teistä kiinnostunut, EI SUINKAAN TARKOITA, että olisi mitenkään kiinnostunut jostain jännämiehestä tmv.
YRITTÄKÄÄ NYT EDES herätä TODELLISUUTEEN!!!
Jos ei muuten niin vaikka sitten ITSENNE VUOKSI!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi näin komeana pitkänä miehenä ei tarvitse rumaan pullukkaan tyytyä.
Miksi sitten vingut täällä, jos naisia on ovesi takana jonoksi asti?
Ei ole yhtään siksi ei tarvi pahimpaan tyytyä koska on komea ja pitkä.
Ei tarvitse tyytyä, mutta ei tarvitsisi myöskään ulista, kun kukaan nainen ei kiinnostu. Jos ei kiinnostu, ei kiinnostu. Et voi asialle yhtään mitään.
En voikkaan, siksi moni mies jää yksin loppuelämäksi ilman naista, ja samaten ne rumat lihavat croksi naiset pieruverkkareissa
Entä sitten? Ne rumat crocs-naiset eivät täällä ulise. Miehet täällä ulisevat. Ja tiedätkö miksi? Miehet himoitsevat naisia enemmän kuin naiset miehiä. Eli naiset voivat elää elämäänsä ihan tyytyväisenä ilman miestäkin. Miehille elo ilman naista vaikuttaa olevan suoranainen katastrofi.
Vierailija kirjoitti:
Se, etteivät edes pullukat naiset kiinnostu sinusta, ei välttämättä johdu ulkonäöstäsi, pituudestasi tai varallisuudestasi vaan siitä, että he huomaavat kyllä ettet oikeasti pidä heistä, vaan olisit vain valmis tyytymään kun et saa niitä naisia joita oikeasti haluat. Kukaan ei halua olla se johon tyydytään paremman puutteessa.
minä en kiinnostu kenestä vaan, sori olet väärässä
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi antaa mahdollisuus seksiin ja rakkauteen myös tavismiehille. Ei se niin voi mennä että naiset levittää jalkansa vaan lihaksikkaille ja pitkille miehille ja että naiset rakastuu vain rahamiehiin. Antakaa edes mahdollisuus tavallisille miehille.
No, onneksi vaatimuksesi ei koske minua, koska mulla oli se rikkinäinen nivel, etkä edes haluaisi tyytyä minuun. 😊
Olen siis vapautettu vastuusta, koska en täytä kriteerejäsi. 😋
(Tollasta velvollisuutta ei kenelläkään ole, mutta leikitään nyt mukana.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi antaa mahdollisuus seksiin ja rakkauteen myös tavismiehille. Ei se niin voi mennä että naiset levittää jalkansa vaan lihaksikkaille ja pitkille miehille ja että naiset rakastuu vain rahamiehiin. Antakaa edes mahdollisuus tavallisille miehille.
Rakkaus on silleen hassu juttu, että sitä ei voi pakottaa. Myös tapasi puhua "jalkojen levittämisestä" on aika luotaantyötävää.
Seksi ei ole jotain, mitä nainen antaa ja mies saa. Sen pitää perustua siihen, että molemmat haluavat sitä, jolloin molemmat antavat ja molemmat saavat.
Vain ne naiset, jotka minua ovat satuttaneet, ovat minulle jotain velkaa. Oletko yksi heistä? Kuulostat siltä, että olisit.
En ole, sillä minäkään en ole täällä olemassa vain sinua varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät niraoile. Se on ainoastaan järkevää olla huolimatta kaljamahaista, matalaälyistä ja väkivaltaista sekopäätä, ei yhtään nirsoa.
Se on normaalin itsekunnioituksen alin mitta. Mikä tahansa vähemmän olisi sairaalloista.
Ihanko pitäs olla se ydinfyysikko joka on todella koulutettu ja fiksu ja omaa hyvät käytöstavat, kaikki ei ole sellasia, on tavallisia autorassajia joilla on kaljamaha.
Niin, no kaikki kaljamahaiset autonrassaajat eivät ole väkivaltaisia ja älyllisesti kehitysvammaisia, kuten Allu. Ja käytöstavat nyt pitää olla aivan kaikilla.
Ja kyllä, minä ainakin haluan sen todella koulutetun ydinfyysikon joka on fiksu ja jolla on hyvät käytöstavat. Ja sellainen minulla onkin. Miksi ihmeessä tyytyisin yhtään vähempään? Eikä tuo minun mielestäni ole edes mitenkään paljoa vaadittu.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pullukka, mutta olen myös paljon muutakin. Olen akateeminen, hyvä palkkainen, varakas ja minulla on erinomainen elämänhallinta. Toki vaadin samanlaisen miehen.&nb
Mutta sinä olet alhaista tasoa ja etsit tasokasta miestä. Onko tämä sinun mielestä reilua muita ihmisiä kohtaan?
Millä tavalla? Minulla on akateeminen, varakas ja pitkä mies, joka kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä. Olisiko köyhällä kaljamahaäijällä ollut minulle enemmän tarjottavaa?
Tossa just näkee naiset etsii vain varakkaita akateemisiä koulutettuja miehiä, tavallinen amis maalari ei kelpaa :D.
Ollaan me miehetkin vaativia ulkonäön suhteen. Kuvastoa kaunottarista ja komistuksista tulvii netissä ja TV:ssä niin paljon, että aivot luulee, että se on normaali taso. Evoluutio toki tekeekin meistä pikku hiljaa kaunottaria ja komistuksia, mutta nykypalstaajia se ei ehdi auttaa.
Joo tervemenoa en jaksa ees jutella sulle :D.
Onneksi en ole väkivaltainen enkä kehitysvammainen mies vaikka kouluttamaton amis olenkin :D.
Hampaat katukivetykseen ja kunnon polkaisu niin loppuis tääkin ulina
juu eli tavalliset kouluttamattomat yksinkertaiset köyhät miehet eivät kelpaa jotka juovat kaljaa ja on kaljamahaa? Asia selvä :D.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole väärin, että pullukka nainen etsii tasokasta miestä kumppaniksi?
Ei ole. Oikein se on että jokainen saa etsiä itselleen sellaista puolisoa kuin haluaa, ilman että kukaan pakottaa tyytymään.
Ihminen pärjää oikein hyvin sinkkunakin jos sitä juuri sopivaa ei löydy.
"kuuluisi kelpuuttaa" Ei kuulu. Kenekään ei pidä. Next.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen pullukka, mutta olen myös paljon muutakin. Olen akateeminen, hyvä palkkainen, varakas ja minulla on erinomainen elämänhallinta. Toki vaadin samanlaisen miehen.&nb
Mutta sinä olet alhaista tasoa ja etsit tasokasta miestä. Onko tämä sinun mielestä reilua muita ihmisiä kohtaan?
Millä tavalla? Minulla on akateeminen, varakas ja pitkä mies, joka kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä. Olisiko köyhällä kaljamahaäijällä ollut minulle enemmän tarjottavaa?
Tossa just näkee naiset etsii vain varakkaita akateemisiä koulutettuja miehiä, tavallinen amis maalari ei kelpaa :D.
Mun miehellä ei ollu vielä koulutusta eikä varsinkaan rahaa, kun yhteen mentiin.
Ehkä olen ennustaja-eukko!
Eri
No hyvä että sulla on todella rikas fiksu älykäs charmanttinen mies, onnea :D.
Se, etteivät edes pullukat naiset kiinnostu sinusta, ei välttämättä johdu ulkonäöstäsi, pituudestasi tai varallisuudestasi vaan siitä, että he huomaavat kyllä ettet oikeasti pidä heistä, vaan olisit vain valmis tyytymään kun et saa niitä naisia joita oikeasti haluat. Kukaan ei halua olla se johon tyydytään paremman puutteessa.