Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nykynaiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?

Vierailija
28.08.2025 |

Kaikki naiset tuntuvat vaativan ihan liikoja miehiltä, miehen tulee olla koulutettu,pitkä,komea ja hyvätuloinen. Tajuaako naiset sitä että mies voi olla myös 175cm ja duunari? 

Ehkä eniten ihmettelen sitä miksi nainen joka ei itse ole tasokas eli hoikka ja kaunis etsii miestä joka on koulutettu komistus. Eikö vähän pyöreiden naisten ja niiden jotka ei ole kovin nättejä kuuluisi kelpuuttaa kumppaniksi mies joka on naisen kanssa samalla viivalla? 

Ne tasokkaat miehet on niitä joita 90% naisista himoitsee, ne miehet voi valita itselleen naisen kenen kanssa hyppää sänkyyn tai alkaa seurustelemaan kun taas tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää. 

Kommentit (874)

Vierailija
241/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat sekoavat siksi, että saavat jo tarpeeksi paskaa niskaan elämältä yleensä. Sitten kun rohkaistuvat tekemään asialle jotakin (esimerkiksi vaikkapa laittavat elämänsä kuntoon ja uskaltavat jopa jotakuta lähestyä) ja yllätys! Sitä paskaa kaadetaan niskaan lisää. Moni nainen suorastaan rakastaa nöyryyttää ja halventaa miehiä.

On suorastaan ihastuttavaa, miten paljon vihaa teissäkin on.

Tuohon on parikin erilaista reaktiota. Joku alkaa avoimesti halveksimaan ja nöyryyttäminen naisia. Toinen muuttuu väkivaltaiseksi. Moni luovuttaa kokonaan. Moni erinomainen ehdokas kumppaniksi jää yksin tästä syystä. Mutta eihän ketään teistä kiinnosta. Minä minä minä... 

Ihminen joka reagoi vastoinkäymisiin nuin ei kyllä todellakaan ole mikään "erinomainen ehdokas kumppaniksi".

Tuollaisia nimenomaan naisten kannattaa karsia pois, eli evoluutio on kyllä toiminut aivan oikein siinä että naiset eivät tuosta sakista kiinnostu. Eihän väkivaltaan taipuvainen, nöyryyttävä (emotionaalisesti kylmä) tai periksiantaja mitenkään ole hyvä ehdokas lasten isäksi tai puolisoksi. Jos perheen perustamisen jälkeen jotain vastoinkäymisiä tulisi niin siinä olisi vähintään lasten elatus vaarassa, jollei jopa koko perheen henget. 

Vierailija
242/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisten pitäisi antaa mahdollisuus seksiin ja rakkauteen myös tavismiehille. "

Niinhän naiset keskimäärin toimivatkin. Jonka, kuten noin 1000000 kertaa jo toistettu, näkee kuka tahansa esimerkiksi Prisman kassajonossa odottavia pariskuntia katselemalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole väärin, että pullukka nainen etsii tasokasta miestä kumppaniksi? Jos ajatellaan asiaa kylmän rationaalisesti, eikö olisi reilumpaa, että jokainen etsisi kumppanin omasta "sarjastaan"? Tämä ajatus nousee usein esiin, kun puhutaan ulkonäöstä ja statuksesta. Jos nainen ei itse vastaa yleisiä kauneusihanteita, miksi hänen tulisi silti odottaa saavansa kumppaniksi niin sanotusti "tasokkaan" miehen eli hyvännäköisen, menestyvän ja itsevarman?

Olisiko oikeudenmukaisempaa, että pullukka nainen suuntaisi katseensa alhaisen tason miehiin, jotka jakavat samat realiteetit hänen kanssaan? Onhan tasapainoisessa parisuhteessa usein tärkeää, että molemmat osapuolet kokevat olevansa samalla viivalla. 

Minä olen pullukka, mutta olen myös paljon muutakin. Olen akateeminen, hyvä palkkainen, varakas ja minulla on erinomainen

Ei jatkoon

Vierailija
244/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HohVtunHoijaa taas.. 

Mitäs jos ukot perustaisitte jonkun keskinäisen kerhon tai ryhmän jonka kanssa tapaisitte tasaisin väliajoin esim. saunomisen merkeissä ja vetelisitte vuoron perään toisianne kakkoseen oikein huolella? 

Ei tarttis itkeä jatkuvalla syötöllä täällä sen reiän perään.. 

Heterolle toinen mies ei vain ole mikään vaihtoehto. Lisäksi moniko mies sitten täällä itkee naisten reiän perään on toinen juttu. Monella on ihan muita prioriteetteja elämässä kuin parisuhde, naiset tai seksi.

Ne monet ei jatkuvalla syötöllä vingu täällä kuten ap. Tuntuu olevan tärkein asia elämässä löytää itselleen se instabeiben tasoinen reikä joka samalla toimii palvelijana yms. 

Mistä tulkitset tuon palstatotuuden instabeibistä tai palvelijasta?

Vierailija
245/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ei ole se komea top 3 mies koulutettu fiksu älykäs plaalplaa mitä sitte, normi mies on hyvä.

Ota sellainen sitten.

Vierailija
246/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamun eka allu eli valitusvirsi naisten nirsoudesta. Mieluummin poistopyyntö kuin trollin ruokinta.

Muistutus. 

Minkä takia miesten tasa-arvosta ei saa puhua? Naisilla on valta parisuhdemarkkinoilla ja naiset on ne jotka saavat tehdä valinnan kun taas miehillä ei ole mitään valtaa ja mies on aina se joka joutuu tyytymään. Tämä on tasa-arvo kysymys. 

On valta joo. Jos lähtee treffeille, voi joutua vaikka raizkatuksi. Tai saa jonku hyypiön oven taakse väijymään. 

Mutta, te miehethän tykkäätte biologiasta, evoluutiosta niin eikö se mene ihan oikein että nainen valitsee parhaat? Ei pariutuminen ole hyväntekeväisyyttä. Enkä todellakaan pilaa elämääni huonoilla miehillä. 

Vierailija
247/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäisi antaa mahdollisuus seksiin ja rakkauteen myös tavismiehille. Ei se niin voi mennä että naiset levittää jalkansa vaan lihaksikkaille ja pitkille miehille ja että naiset rakastuu vain rahamiehiin. Antakaa edes mahdollisuus tavallisille miehille.

Rakkaus on silleen hassu juttu, että sitä ei voi pakottaa. Myös tapasi puhua "jalkojen levittämisestä" on aika luotaantyötävää. 

Seksi ei ole jotain, mitä nainen antaa ja mies saa. Sen pitää perustua siihen, että molemmat haluavat sitä, jolloin molemmat antavat ja molemmat saavat.

Tätähän ei moni mies tajua. He ajattelevat, että naiset ovat heille velkaa ja vain heitä varten olemassa. Kun joku nainen ei sitten innostukaan (todennäköisesti siksi, että tällainen ajatusmaailma paistaa myös ulospäin), he alkavat riehua.

Vierailija
248/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamun eka allu eli valitusvirsi naisten nirsoudesta. Mieluummin poistopyyntö kuin trollin ruokinta.

Muistutus. 

Minkä takia miesten tasa-arvosta ei saa puhua? Naisilla on valta parisuhdemarkkinoilla ja naiset on ne jotka saavat tehdä valinnan kun taas miehillä ei ole mitään valtaa ja mies on aina se joka joutuu tyytymään. Tämä on tasa-arvo kysymys. 

Parinvalinta on jotakin, mitä ei kuulu kansalaisvelvollisuuksien piiriin... Free will.

Vierailija
249/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi näin komeana pitkänä miehenä ei tarvitse rumaan pullukkaan tyytyä.

Miksi sitten vingut täällä, jos naisia on ovesi takana jonoksi asti?

Ei ole yhtään siksi ei tarvi pahimpaan tyytyä koska on komea ja pitkä.

Vierailija
250/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep komea lihaksikas 5000€ palkka ja mersu.

Höpsistä. Mieheltä löytyy vanha Mersu, minä tienaan itse päälle 5000€ ja lihaksia ei ole kummallakaan ja ihanaa on yhdessä

Mun mies tienaa tuplasti tuon 5000. Itse olen tällä hetkellä työtön. Lihaksia ei ole isommin kummallakaan. Ajetaan skodalla. Ollaan oltu onnellisesti naimisissa 25 vuotta.

Silloin kun tapasin mieheni, ajoi hän vanhalla resulla Fiatilla ja tulot olivat vastavalmistuneen inssin tasolla. Lihaksia ei ollut paljon silloinkaan. Oli vaan fiksu ja naisia ystävällisesti kohteleva mies.

Etkä edes tajua, että vahvistat vaan ketjun pointtia. 😄 Mies joutui tässäkin tyytymään. 

Vierailija
251/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainaskaa kiinnosta liian fiksu älykäs koulutettu nainen joka tienaa mua 3 kertaa enemmän, ei kiitos.

Vierailija
252/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen aktiivinen nainen, joten en tiedä miesten innokkuudesta kaivaa jotain kotihiiriä loukoistaan. Itse en viitsisi. "

En aktiivisuudestasi tiedä. Silti oletus on aina se, että mies makaa kotona laiskana. Ette itse kykene muuttumaan lainkaan. Toistatte samaa typerää kaavaa päivästä toiseen.

Vierailija
253/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole väärin, että pullukka nainen etsii tasokasta miestä kumppaniksi? Jos ajatellaan asiaa kylmän rationaalisesti, eikö olisi reilumpaa, että jokainen etsisi kumppanin omasta "sarjastaan"? Tämä ajatus nousee usein esiin, kun puhutaan ulkonäöstä ja statuksesta. Jos nainen ei itse vastaa yleisiä kauneusihanteita, miksi hänen tulisi silti odottaa saavansa kumppaniksi niin sanotusti "tasokkaan" miehen eli hyvännäköisen, menestyvän ja itsevarman?

Olisiko oikeudenmukaisempaa, että pullukka nainen suuntaisi katseensa alhaisen tason miehiin, jotka jakavat samat realiteetit hänen kanssaan? Onhan tasapainoisessa parisuhteessa usein tärkeää, että molemmat osapuolet kokevat olevansa samalla viivalla. 

Miljoonannen kerran: ITSE TE MIEHET YLLÄPIDÄTTE TÄTÄ läähättämällä joka naisen perään.

Peili käteen.

Vierailija
254/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäisi antaa mahdollisuus seksiin ja rakkauteen myös tavismiehille. Ei se niin voi mennä että naiset levittää jalkansa vaan lihaksikkaille ja pitkille miehille ja että naiset rakastuu vain rahamiehiin. Antakaa edes mahdollisuus tavallisille miehille.

Rakkaus on silleen hassu juttu, että sitä ei voi pakottaa. Myös tapasi puhua "jalkojen levittämisestä" on aika luotaantyötävää. 

Seksi ei ole jotain, mitä nainen antaa ja mies saa. Sen pitää perustua siihen, että molemmat haluavat sitä, jolloin molemmat antavat ja molemmat saavat.

Tätähän ei moni mies tajua. He ajattelevat, että naiset ovat heille velkaa ja vain heitä varten olemassa. Kun joku nainen ei sitten innostukaan (todennäköisesti siksi, että tällainen ajatusmaailma paistaa myös ulospäin), he alkavat riehua.

Vain ne naiset, jotka minua ovat satuttaneet, ovat minulle jotain velkaa. Oletko yksi heistä? Kuulostat siltä, että olisit.

Vierailija
255/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin, eli et ole onnistunut herättämään kiinnostusta niillä ominaisuuksilla jotka on parisuhteessa olennaisia. Se päivittäinen hampaidenpesu ei riitä kun luonteesi ei kiinnosta ketään."

Psykotrollin kannattaisi pysyä poissa asioista, joista ei tiedä mitään.

Sinä taidat kuitenkin olla se kujalla oleva. Ylempihän oli täysin oikeassa. Eihän se nainen tietenkään mitään aloitetta tee jos et hänessä onnistu kiinnostusta herättämään, tuskin itsekään teet aloitteita naapurin Kallelle? Hän kun ei sinua kiinnosta. 

Vierailija
256/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Henkistä tai fyysistä väkivaltaa EI tarvitse kenenkään sietää, oli sitten mies tai nainen.

Miehet eivät aina tajua, että se naisen vertaileminen toisiin naisiin (ns. tasojankutus) menee ihan samaan lokeroon."

Moni nainen (täälläkin) jatkuvasti nöyryyttää, haukkuu ja arvostelee kaikkia miehiä. Luulisi naisten tietävän paremmin. Siinä sen taas näkee, että ei nainen se fiksumpi ole.

Ja sun kahdella aivosolulla ei riitä ymmärtämään, että nää turhautuneet kommentit kohdistuu sinulle, eikä todellakaan kaikille muille miehille. 😆

Vierailija
257/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse tyytyä, mutta ei tarvitsisi myöskään ulista, kun kukaan nainen ei kiinnostu. Jos ei kiinnostu, ei kiinnostu. Et voi asialle yhtään mitään.

Vierailija
258/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääs ei jaksa tätä sontaa enää

Vierailija
259/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse tyytyä, mutta ei tarvitsisi myöskään ulista, kun kukaan nainen ei kiinnostu. Jos ei kiinnostu, ei kiinnostu. Et voi asialle yhtään mitään.

En voikkaan, siksi moni mies jää yksin loppuelämäksi ilman naista, ja samaten ne rumat lihavat croksi naiset pieruverkkareissa 

Vierailija
260/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pullukka, mutta olen myös paljon muutakin. Olen akateeminen, hyvä palkkainen, varakas ja minulla on erinomainen elämänhallinta. Toki vaadin samanlaisen miehen.&nb

Mutta sinä olet alhaista tasoa ja etsit tasokasta miestä. Onko tämä sinun mielestä reilua muita ihmisiä kohtaan? 

Millä tavalla? Minulla on akateeminen, varakas ja pitkä mies, joka kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä. Olisiko köyhällä kaljamahaäijällä ollut minulle enemmän tarjottavaa?