Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykynaiset vaativat miehiltä lähes mahdottomuuksia?

Vierailija
28.08.2025 |

Kaikki naiset tuntuvat vaativan ihan liikoja miehiltä, miehen tulee olla koulutettu,pitkä,komea ja hyvätuloinen. Tajuaako naiset sitä että mies voi olla myös 175cm ja duunari? 

Ehkä eniten ihmettelen sitä miksi nainen joka ei itse ole tasokas eli hoikka ja kaunis etsii miestä joka on koulutettu komistus. Eikö vähän pyöreiden naisten ja niiden jotka ei ole kovin nättejä kuuluisi kelpuuttaa kumppaniksi mies joka on naisen kanssa samalla viivalla? 

Ne tasokkaat miehet on niitä joita 90% naisista himoitsee, ne miehet voi valita itselleen naisen kenen kanssa hyppää sänkyyn tai alkaa seurustelemaan kun taas tavalliset miehet joutuvat tyytymään siihen naiseen keneen rahkeet riittää. 

Kommentit (874)

Vierailija
201/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HohVtunHoijaa taas.. 

Mitäs jos ukot perustaisitte jonkun keskinäisen kerhon tai ryhmän jonka kanssa tapaisitte tasaisin väliajoin esim. saunomisen merkeissä ja vetelisitte vuoron perään toisianne kakkoseen oikein huolella? 

Ei tarttis itkeä jatkuvalla syötöllä täällä sen reiän perään.. 

Vierailija
202/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta. Olen koko elämäni noudattanut sääntöjä, käyttäytynyt kunnolla sekä käynyt töissä. Siltikään yksikään nainen ei ole tullut juttelemaan minulle IKINÄ missään. Baarissakin kävin, mitään ei tapahtunut vaan sain juoda siideriä yksin pöydässäni. Tästä päättelin, että olen ulkoisesti kai sen verran kuvottava joten lopetin kaiken tarpeettoman ulkona käymisen ja kuljen vain kauppaan tai töihin. Siltikin vielä joskus haaveilen että joku nainen rakastaisi minut kuntoon niin kuin he kaulatatuoituja väkivaltaisia jännämiehiä rakastavat..

"Rakastaisi minut kuntoon.." Pikkuisen liikaa odotettu, mikä vialla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta. Olen koko elämäni noudattanut sääntöjä, käyttäytynyt kunnolla sekä käynyt töissä. Siltikään yksikään nainen ei ole tullut juttelemaan minulle IKINÄ missään. Baarissakin kävin, mitään ei tapahtunut vaan sain juoda siideriä yksin pöydässäni. Tästä päättelin, että olen ulkoisesti kai sen verran kuvottava joten lopetin kaiken tarpeettoman ulkona käymisen ja kuljen vain kauppaan tai töihin. Siltikin vielä joskus haaveilen että joku nainen rakastaisi minut kuntoon niin kuin he kaulatatuoituja väkivaltaisia jännämiehiä rakastavat..

Onhan tuo parodiaa, onhan?

Kun siis kaikki tietävät että esimerkiksi tansseissa on miehistä on jatkuvasti ankara pula eli sen harrasteen kautta pääsisi välittömästi juttelemaan naisten kanssa. Sen lisäksi että tuo juttelu tapahtuisi toisistaan kiinni pitäen.

Vierailija
204/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi kun kukaan nainen ei ala seksuaalisesti passiivista miestä hakemaan kotoa. 

Mutta se täysin passiivinen nainen pitäisi silti käydä kotoaan hakemassa...

Olen aktiivinen nainen, joten en tiedä miesten innokkuudesta kaivaa jotain kotihiiriä loukoistaan.  Itse en viitsisi. 

Vierailija
205/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap todistaa, että normaali aikuisen käytös on mahdotonta hänelle.  

Kas kummaa, ei se naisille ole vaikeaa.

Ikinä en ole miehiltä sen enempää vaatinut kuin itseltäni, mutta ei ne peijoonit pysty läheskään samaan kuin mä.

En kaipaa miestä. Nää jampat sensijaan kituu, kuolee ja sekoaa ilman naista. Jännä juttu.

N60

Useimmat sekoavat siksi, että saavat jo tarpeeksi paskaa niskaan elämältä yleensä. Sitten kun rohkaistuvat tekemään asialle jotakin (esimerkiksi vaikkapa laittavat elämänsä kuntoon ja uskaltavat jopa jotakuta lähestyä) ja yllätys! Sitä paskaa kaadetaan niskaan lisää. Moni nainen suorastaan rakastaa nöyryyttää ja halventaa miehiä.

On suorastaan ihastuttavaa, miten paljon vihaa teissäkin on.

Tuohon on parikin erilaista reaktiota. Joku alkaa avoimesti halveksimaan ja nöyryyttäminen naisia. To

Henkistä tai fyysistä väkivaltaa EI tarvitse kenenkään sietää, oli sitten mies tai nainen.

Miehet eivät aina tajua, että se naisen vertaileminen toisiin naisiin (ns. tasojankutus) menee ihan samaan lokeroon.

Vierailija
206/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on hauska, todella älykäs, korkeatuloinen, hellä, korkeakoulutettu, huomaavainen, tekee kotitöitä, urheilullinen, ja kaikin puolin ihana ja rakas. 

Miksi ottaisin ap:n kun tällaisenkin olen saanut?

Mitä Allu voisi tarjota enemmän? Nyrkkiä? 

Vierailija
207/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole väärin, että pullukka nainen etsii tasokasta miestä kumppaniksi? Jos ajatellaan asiaa kylmän rationaalisesti, eikö olisi reilumpaa, että jokainen etsisi kumppanin omasta "sarjastaan"? Tämä ajatus nousee usein esiin, kun puhutaan ulkonäöstä ja statuksesta. Jos nainen ei itse vastaa yleisiä kauneusihanteita, miksi hänen tulisi silti odottaa saavansa kumppaniksi niin sanotusti "tasokkaan" miehen eli hyvännäköisen, menestyvän ja itsevarman?

Olisiko oikeudenmukaisempaa, että pullukka nainen suuntaisi katseensa alhaisen tason miehiin, jotka jakavat samat realiteetit hänen kanssaan? Onhan tasapainoisessa parisuhteessa usein tärkeää, että molemmat osapuolet kokevat olevansa samalla viivalla. 

Vierailija
208/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinun pitäisi olla itse aktiivisempi ja yrittää tutustua porukoihin. Onko sinulla kaveria baariin? Monesti porukassa on helpompaa tutustua uusiin ihmisiin.

Vierailija
209/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei vieläkään ymmärretä biologiaa. Melkein jokaisessa lajissa naaras valitsee uroksen, ei toisin päin. Myös ihmisillä on samoin; mies haluaa naista enemmän kuin nainen miestä. Siksi mies tulee valituksi. 

Biologiaan vedotaan kun se kuulostaa itselle kivalta, sit kun aletaan puhua emon hoivavietistä lähtee feministillä kierrokset rajuun nousuun

Vierailija
210/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HohVtunHoijaa taas.. 

Mitäs jos ukot perustaisitte jonkun keskinäisen kerhon tai ryhmän jonka kanssa tapaisitte tasaisin väliajoin esim. saunomisen merkeissä ja vetelisitte vuoron perään toisianne kakkoseen oikein huolella? 

Ei tarttis itkeä jatkuvalla syötöllä täällä sen reiän perään.. 

Heterolle toinen mies ei vain ole mikään vaihtoehto. Lisäksi moniko mies sitten täällä itkee naisten reiän perään on toinen juttu. Monella on ihan muita prioriteetteja elämässä kuin parisuhde, naiset tai seksi.

Vierailija
211/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nämä kehitysvammaiset jankkausketjut mene samantien poistoon?

Vierailija
212/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep komea lihaksikas 5000€ palkka ja mersu.

5000 brutto vai netto? En viitsisi lähteä palkkaa laskemaan aivan noin paljoa

Entä jos on 6000 palkka mut ajaa vanhalla Skeidalla? 🤔

Vierailija
213/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaisin jonkun kouluttamattoman lyhyen häviäjän, kun voin saada komean ja pitkän menestyjän?

Vastaa ap.

En ole ap, mutta sekä sinulle että alkuperäiselle. Kumpikaan teistä ei taida olla kovin onnellinen.

Jos haluatte rakkautta ja onnelllsuutta, niin älkää keskittykö niin paljon ulkoiseen ja siihen mitä kuvittelette haluavanne.

Keskittykää tutustumaan ensin itseenne. Sitten elämä voi yllättää jos on valmis heittäytymään. 

Vierailija
214/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle sanon että avarra maailmaa ala katsomaan naisia myös isommalla otannalla. Maailma on täynnä naisia joilla on eri kriteerit kun nuo mitä kuvailt tai voit olla joillekkin se unelma ehdokas noilla spekseillä. Suomessa on tosiaan pinnallisia naisia sen voin sanoa kokemuksesta. Olen seurustellut kaksi kertaa eri kulttuurista tulevien kanssa ja edelleen toisen kanssa . Monesti heillä on täysin eri ajattelu tapa tässä suhteessa, ja muutenkin roolit ovat paljon helpommat ja ailahtelevaisuus puuttuu suhteesta mikä meillä suomessa on ikävä  kyllä normaalia.Jos nyt saisin aloittaa alusta perheen perustamisen niin en olisi sitä tehnyt suomalaisen kanssa, mutta nuorena sitä on naivi.

Vierailija
215/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 95 % naisista lankeaa siihen loputtomasti paskaa jokaiselle vastaantulevalle naiselle jauhavaan pelimieheen. 

Naisten suurin ongelma on PINNALLISUUS! Naiset tuntuvat arvostavan miehissä ainoastaan miehen koulutusta, miehen palkkaa, miehen statusta, miehen ulkonäköä ja miehen jännittävyyttä! Miehen luonne tai esimerkiksi arvomaailma ei kiinnosta naisia paskanvertaa. 

Entä jos se onkin niin, että se arvomaailma ja luonne onkin niitä, jotka merkitsee eniten?

Ja silloin se kouluja käymätön duunari ei kumppaniksi sovi. Duunareissa on fiksujakin (nekin on kyllä yleensä koulutettuja, eikä pelkästään peruskoulun huonolla menestyksellä läpi kontanneita), sitä en sano, mutta monella juntilla on niin kamala arvomaailma, ettei tottakaan ja kun se koulusivistyskin puuttuu ja ei osa

Näin se yleensä on, erilaiset arvomaailmat vaikuttavat suuresti. Ja sitten kuitenkin valitetaan, että toinen on liian pinnallinen, kun ei kiinnostu. Onhan se helpompaa siirtää vika muiden niskoille, kuin että menisi itseensä.

Vierailija
216/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu alkaa A:lla, illan päättää A...

Vierailija
217/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on hauska, todella älykäs, korkeatuloinen, hellä, korkeakoulutettu, huomaavainen, tekee kotitöitä, urheilullinen, ja kaikin puolin ihana ja rakas. 

Miksi ottaisin ap:n kun tällaisenkin olen saanut?

Mitä Allu voisi tarjota enemmän? Nyrkkiä? 

Okei juurikin se täydellinen mies, se on hyvä että olet sellaisen löytänyt onnea, kaikki eivät valitettavasti ole komeita top 3 miehiä.

Vierailija
218/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo parodiaa, onhan?

Kun siis kaikki tietävät että esimerkiksi tansseissa on miehistä on jatkuvasti ankara pula eli sen harrasteen kautta pääsisi välittömästi juttelemaan naisten kanssa. Sen lisäksi että tuo juttelu tapahtuisi toisistaan kiinni pitäen.

Puhuakko naisille vielä pitäisi? Eikö voi vain istua viereen ja siitä molemmat ymmärtäisi suhteen syntyneen.....

Vierailija
219/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No kumpi itkee täällä omaa häviötään? Jänistänyt nainen vai jänistänyt mies?"

Molemmat. Joka päivä.

Niinpä. Molemmilla sama. Riippuu kuka ketjun aloittaa

Vierailija
220/874 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole väärin, että pullukka nainen etsii tasokasta miestä kumppaniksi? Jos ajatellaan asiaa kylmän rationaalisesti, eikö olisi reilumpaa, että jokainen etsisi kumppanin omasta "sarjastaan"? Tämä ajatus nousee usein esiin, kun puhutaan ulkonäöstä ja statuksesta. Jos nainen ei itse vastaa yleisiä kauneusihanteita, miksi hänen tulisi silti odottaa saavansa kumppaniksi niin sanotusti "tasokkaan" miehen eli hyvännäköisen, menestyvän ja itsevarman?

Olisiko oikeudenmukaisempaa, että pullukka nainen suuntaisi katseensa alhaisen tason miehiin, jotka jakavat samat realiteetit hänen kanssaan? Onhan tasapainoisessa parisuhteessa usein tärkeää, että molemmat osapuolet kokevat olevansa samalla viivalla. 

Sitten kun joskus ihastut ja rakastut, niin ymmärrät miten typerää tämä höpinäsi on. Tosin ehkä et ole kykeneväinen siihen - eivät kaikki ole.

Kerropa, millaiseen naiseen ja miksi olit viimeksi rakastunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan