Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tuttava liian päällekäyvä/ tuttavallinen

Vierailija
27.08.2025 |

Päällisin puolin ihan mukava henkilö, mutta jokin hänessä herättää epäilyksiä, että onko hän aidosti niin mukava, kuin antaa ymmärtää. Hän mm. kysyy kysymyksiä kysymysten perään hirveällä tahdilla, enkä itse ehdi kysyä mitään, kun hän jo tykittää seuraavaa. Kysyy myös epämukavan henkilökohtaisia asioita. Myös kummallisen korostetusti käyttää etunimeäni usein, "Moi Minna, mitä sulle kuuluu Minna? ja katsoo usein pitkään ja syvälle silmiin, kun keskustelemme. Ahdistaa. 

Vaikka emme oikeasti tunne toisiamme, niin hän jo ylistää mm. kuinka mukava ja ihana ihminen olen. Tunnen olevani ns. narsistisen" love bombing"in keskellä. Mutta kyse ei ole tässä siis mistään romanttisesta.

Hän myös kyselee kylään ja tekemään erilaisia asioita, mutta minusta tuntuu, etten halua lähentyä siten ja niin nopealla tahdilla, kuin hän ilmeisesti haluaisi. Oikeastaan haluaisin juosta karkuun. Mutta se ei ole täysin mahdollista juuri nyt.

Miten siis etääntyä hienovaraisesti ihmisestä, jonka kanssa on oltava tekemisissä? Ja jolla vaikuttaa olevan jotain ihme odotuksia minua kohtaan. 

Kommentit (345)

Vierailija
341/345 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei se hymy tai kehu, vaan tunne, joka niistä tulee itselle. Narsistina tai manipuloivana en ottaisi uhrikseni ihmistä, jolla on takanaan useita parisuhteita ja paljon kavereita ja ystäviä. Tällainen ihminen huomaa pienet outoudet. Intuitio auttaa. Aidon ystävän hymyt ja kehut ovat ihan eri asia."

Sinä kuulostat kyllä ihan ***** ihmiseltä. 

Ikävä kyllä minulla on jonkin verran kokemusta manipuloivista ihmisistä. Narsistin mielestä olen varmasti vaikka mitä *** rumia sanoja, koska näen lävitseen.

Vierailija
342/345 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/345 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihanaa, minulle vaikuttaa, että tämä tuttava on nyt löytänyt uuden kohteen!!! Jesss. Tänään hän ei vilkaissutkaan minuun päin, vaikka olimme samassa tilaisuudessa ja näki minut kyllä 😅 ap

Vierailija
344/345 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtavaa!

Vierailija
345/345 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIeno homma, ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän