tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin eli pullukoihin ja rumiin naisiin
Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama eli tavallinen mies jää aina alakynteen. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.
Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa vaan naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa niin mies ei ole edes vaihtoehto naisille.
Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin eli pullukoihin ja rumiin naisiin. Heitä ei edes huomata ennen kuin naiset ovat käyttäneet nuoruutensa ja vetovoimansa tavoitellessaan niitä samoja 20 % huippumiehiä.
Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli läpi.
Nyky-yhteiskunta tukee tätä ilmiötä täysin. Some, deittiapit ja feminismi ovat tehneet sen, että naisilla on loputtomasti valinnanvaraa tai niin naiset ainakin kuvittelevat. Samaan aikaan tavallisen miehen pitää nähdä järjetön määrä vaivaa saadakseen edes pienen palan huomiosta. Ennen riitti, että olit kunnollinen ja huolehtiva, mutta nykyään se ei riitä mihinkään.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Ap joutuu tyytymään äitiinsä.
Niinpä. Sehän on ruma ja pullukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap joutuu tyytymään äitiinsä.
Niinpä. Sehän on ruma ja pullukka.
Mutta sille voi pukea Internetistä tilattuja seksy-vaatteita ja laittaa peruukkeja.
No silloin kun minä ole käynyt treffeillä näiden tavallisten miesten kanssa, he eivät ole edes halunneet tarjota minulle. Pari kertaa mies on antanut minun tarjota hänelle ravintolassa ensitreffeillä. Joten se siitä, kun AP kirjoitti, että "tavalliset miehet antaisivat kaikkensa naisystävälle".
Yli 70 % miehistä on ylipainoisia, joten normimies on vähintään pullukka. Miksi pullukkamiehen pitäisi saada timmi nainen?
Kyllä mun miehet on olleet joko mua alemmin koulutettuja, heikompi tuloisia tai lyhyempiä. Eiköhän ihmiset pariudu ihan sen tason ihmisten kanssa, jotka ovat miellyttäviä niin ulkoisesti kuin sisäisesti?
Nykyinen mieheni saattaa olla työhierarkiassa kai korkeammalla ja tienaakin 20 000 euroa enemmän vuodessa, mutta mulla on korkeampi koulutus ja olen niitä, jotka antavat hänelle ohjeistukset eli päätän, mitä hän kollegoidensa kanssa vie eteenpäin. En mä koe tuota 20 000 euron eroa vuosipalkassa niin isona, että jaksaisin siitä alkaa asettelemaan häntä itseäni paremmalle tasolle.
Mitä tarkoittaa konkreettisesti "tekisivät kaiken naisen eteen?" Luulisi, että tämä olisi aikamoinen valtti tavismiehelle, mutta taitaa olla pelkkää sanahelinää.
Vierailija kirjoitti:
Se sohvaperuna, kaljan juoja tavis mies joka pelkää naisia ei saa naisia koska nainen ei halua miestä joka pelkää naisia.
Mutta eikö sellainen terveessä naisen pelossa oleva miekkonen olisi hyvä kumppani kun se ei uskalla vokotella muita naisia? Ja helpompi dominoida pelokasta miestä? Naista pelkäävä mies tuskin myöskään hakkaa?
Minulla on komea, älykäs, hyvätuloinen mies, joka pitää minua ja lapsia kuin kukkaa kämmenellä. Miksi olisin kaltaisesi ulisevan luuserin kanssa?
Jos nainen on mieluummin yksin, kuin sinun kanssasi, niin syy löytyy vain rehellisesti peiliin katsomalla. Syy ei ole tavallisuus. Katso pari jaksoa unelmahäitä tai mitkä satuhäät ovatkaan, jos saisit vähän realismia korvien väliin?
Hmm, eli hyvä nainen = hoikka ja kaunis, jämänainen = ruma ja pullukka?
Ulkonäkökö on siis ainoa asia, joka määrittelee naisen hyvyyden mielestäsi?
Eihän mies, joka tekee kaikkensa naisen eteen, ole sellainen, joka jaottelee naisia jämänaisiksi. Hyvin ristiriitainen aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Eihän mies, joka tekee kaikkensa naisen eteen, ole sellainen, joka jaottelee naisia jämänaisiksi. Hyvin ristiriitainen aloitus.
Eikä varsinkaan ole kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, eli hyvä nainen = hoikka ja kaunis, jämänainen = ruma ja pullukka?
Ulkonäkökö on siis ainoa asia, joka määrittelee naisen hyvyyden mielestäsi?
Tietysti. Sisäisesti kaunis AP haluaa ulkoisesti kauniin naisen ja perustelujen mukaan hypergamia on naisten ongelma 😆
Mulla on tavallinen suomalainen mies. Hän ei juo alkoholia. Ei polta tupakkaa. Hänellä ei ole tatuointeja. Hän lenkkeilee ja on normaalipainoinen ja keskipituinen. Hän lukee paljon, tekee ristikoita ja sudokuita. Hänellä on siniset silmät ja paksut, lyhyet, kihartuvat, ruskeat hiukset. Hän huolehtii perheestään ja käy töissä ja on keskituloinen. Asumme omakotitalossa omalla tontilla pikkukaupungissa. Auto on uusi Toyota.
Koomiset JÄTEmiehet uskovat ansaitsevansa hoikkia, nuoria kaunottaria. 😀
Kaikki miehet luulee olevansa yhden vatsalihasliikkeen päässä huippumallin porealtaasta.
Jos mies sanoo näyttävänsä tavalliselta, se tarkoittaa jotain hirvittävää rumilusta tosielämässä.
Alkaa huvittaa tämä luuserimiesten uliseminen tällä palstalla:D menköön sinne ylikselle takaisin ja työntäkää tasoteorianne sinne itseensä per/€:
Näinhän se asianlaita usein ilmeisesti on.
- Aiempi, epätavallinen tavisN.
🌿👽