tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin eli pullukoihin ja rumiin naisiin
Olen seurannut jo vuosia, miten parisuhdemarkkinat toimivat, ja tulos on aina sama eli tavallinen mies jää aina alakynteen. Kaikki tämä johtuu kahdesta asiasta tasoteoriasta ja naisten hypergamiasta.
Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin. Naiset sen sijaan eivät koskaan tyydy omaan tasoonsa vaan naiset etsivät aina jotain parempaa. Tämä on sitä kuuluisaa hypergamiaa, joka tarkoittaa, että nainen valitsee aina miehen, joka on häntä korkeammalla sosiaalisessa hierarkiassa. Jos mies ei täytä tiettyjä kriteereitä kuten hyvä ulkonäkö, korkea status, paljon rahaa niin mies ei ole edes vaihtoehto naisille.
Ja miten tämä näkyy käytännössä? No, avaa mikä tahansa deittisovellus. Naisten mielestä 80 % miehistä on "keskivertoa huonompia", ja vain harvat miehet saavat kaiken huomion. Samaan aikaan tavalliset miehet eli ne, jotka tekisivät kaikkensa naisen eteen joutuvat tyytymään jämänaisiin eli pullukoihin ja rumiin naisiin. Heitä ei edes huomata ennen kuin naiset ovat käyttäneet nuoruutensa ja vetovoimansa tavoitellessaan niitä samoja 20 % huippumiehiä.
Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli läpi.
Nyky-yhteiskunta tukee tätä ilmiötä täysin. Some, deittiapit ja feminismi ovat tehneet sen, että naisilla on loputtomasti valinnanvaraa tai niin naiset ainakin kuvittelevat. Samaan aikaan tavallisen miehen pitää nähdä järjetön määrä vaivaa saadakseen edes pienen palan huomiosta. Ennen riitti, että olit kunnollinen ja huolehtiva, mutta nykyään se ei riitä mihinkään.
Kommentit (134)
Jos aloittajalle naisen saaminen on niinsaatanan tärkeitä, niin kannattaako keskittyä yrittämiseen tän paskanjauhanban sijaan.kukaan ei jaksa täljasta turhaa lähinnä vuodesta toiseen.
Ps. Tavallinen mies ei puhu "tyytymisestä johonkin naiseen"
''Tasoteorian mukaan ihmiset pariutuvat oman tasoistensa kanssa, mutta tämä pätee vain miehiin. ''
Keiden kanssa miehet sitten pariutuvat, toisten miestenkö kanssa?
Ap selkeästi kyselynsä ja aloituksensa perusteella pitää rumia ja pullukoita miehiä tavallisina miehinä ja pullukoita naisia jämänaisina? Miksi rumat ja pullakat miehet ole vastaavasti jämämiehiä tai pullukkanaiset tavallisia naisia? Ap:n kirjoitus on selkeästi tasoteorian vastainen, jos hän ei halua, että pullukkamiehet pariutuisivat pullukkanaisten kanssa.
AP, EI TARVITSE TYYTYÄ MIHINKÄÄN. OLE ILMAN, ILMEN OLET TÄHÄNKIN ASTI OLLUT!
YYYYYyyyyyyy Ääääääääö Waäääääää EN SAA MISSI-PILLUA KÄYTTÖESINEEKSENI, YYYyyyyyy ÄÄÄääääääää Wääääää, MINULLA ON OIKEUS SIIHEN ,ON ON ON, MINULLA ON OIKEUS SAADA MISSI-PILLU TUSSU MÄRKÅNÄ KOTIOVELLENI TOIMITETTUNA, KOSKA ON .
yyyyyyYyYYYYY Väääääöö
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hmm, eli hyvä nainen = hoikka ja kaunis, jämänainen = ruma ja pullukka?
Ulkonäkökö on siis ainoa asia, joka määrittelee naisen hyvyyden mielestäsi?
Nokun se ei tunne yhtään naista. Ainoa asia mitä voi vertailla on ulkokuori, kun ei koskaan edes juttele naisille.
Vierailija kirjoitti:
YYYYYyyyyyyy Ääääääääö Waäääääää EN SAA MISSI-PILLUA KÄYTTÖESINEEKSENI, YYYyyyyyy ÄÄÄääääääää Wääääää, MINULLA ON OIKEUS SIIHEN ,ON ON ON, MINULLA ON OIKEUS SAADA MISSI-PILLU TUSSU MÄRKÅNÄ KOTIOVELLENI TOIMITETTUNA, KOSKA ON .
yyyyyyYyYYYYY Väääääöö
Ap
Tältä tämä just kuulostaa, mene imemään sitä pullukka äitisi tissiä
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa konkreettisesti "tekisivät kaiken naisen eteen?" Luulisi, että tämä olisi aikamoinen valtti tavismiehelle, mutta taitaa olla pelkkää sanahelinää.
Yleensäkin on helppo heittää joku "tekisin kaiken", mutta naisen pitää olla fiksu ja kysymään mistä kaikesta mies voisi konkreettisesti luopua naisen hyväksi tai suhteen takia. Siinä menee useimmille miehille sormi suuhun, koska eivät ole oikeasti edes ajatelleet mitä "kaikkea voisi tehdä naisen eteen".
Tuo lause on samaa sanahelinää kuin "hakisin sinulle kuun ja tähdet taivaalta". Tarkoitus hämätä naisia. Kerran joku mies oikeasti sanoin mulle noin, niin osoitin vaatimattomasti taivaalla yhtä tähtä ja käskin hakea sen. Mies meni kipsiin.
Kannattaa kysellä mieheltä paljon konkreettisempia kysymyksiä kuten jos aloitamme suhteen "oletko valmis tukemaan minua urallani? Miten? Jos haluaisin lähteä suorittamaan tutkinnon ulkomailla, odottaisiko minua?" tai jos yhdessäasumista suunnitellaan "oletko valmis jakamaan kotityöt tasan?" ja kun lapsista puhutaan: "Miten aiot kompensoida minulle tulevia menetyksiä uralla ja työeläkkeessä lasten hankkimisen takia?"
Minkään sortin "tavallinen", ei mies eikä nainen, tee kyllä kaikkeansa jonkun toisen aikuisen eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sohvaperuna, kaljan juoja tavis mies joka pelkää naisia ei saa naisia koska nainen ei halua miestä joka pelkää naisia.
Mutta eikö sellainen terveessä naisen pelossa oleva miekkonen olisi hyvä kumppani kun se ei uskalla vokotella muita naisia? Ja helpompi dominoida pelokasta miestä? Naista pelkäävä mies tuskin myöskään hakkaa?
Enpä usko että nykynaista kiinnostaa mies joka on kuin liekaan sidottu koira. Hän haluaa tasa-arvoisen kumppanin eikä halua ruveta pirttihirmuksi.
Otsikossa lukee suunnilleen, että tavalliset miehet joutuvat tyytymään tavallisiin naisiin. Mikä tässä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Otsikossa lukee suunnilleen, että tavalliset miehet joutuvat tyytymään tavallisiin naisiin. Mikä tässä on ongelma?
Niin, tasoteorian mukaanhan tuo ei olisi tyytymistä vaan se teorian mukainen oikea lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Vissiin tasoteorian mukaan kaikilla miehillä on oikeus saada (itse sen eteen mitään tekemättä) kotiovelle toimitettuna joku nuori miss instababe. Näin mä tän tasoteorian oon ymmärtänyt tällä palstalla aikaa vietettyäni.
No se kuka on ruma ja kuka ei ja millä tavalla ruma tai kaunis on täysin makuasia ja katsojasta kiinni. Kenenkään ulkonäkö ei miellytä kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Niin, mulla on söpö (komeaksi haukuttu) etäsuhde.
Hän vaan on köyhä, kuten minäkin ja onneksi ollaan molemmat yhtä onnettomia sosiaalisesti.
Ns. Alatasoisia siis. 😄👽
No, eipähän kukaan kumpaakaan meistä vie. 🖤🌿
Onneksi ei miinustelija tiedäkään mun miestä. =) Muuten voitaisiin nauraa sinulle, jos yrität multa viedä.
Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa, meiltä oletetaan löytyvän ymmärrystä ja valmiutta astua kuvioihin. Mutta arvaas mitä? Me ollaan nähty tämä peli läpi.
Jos kerran jossain vaiheessa on tullut kohta, että aloit kiinnostaa naisia, niin mikä ihme sinun ongelmasi on?! Sinulla on juuri se, mitä halusitkin. Siitä vain valkkaamaan, kenestä heistä itse pidät vai pidätkö kenestäkään.
Miksi se, että saat lopulta haluamasi, on mielestäsi jonkin "ymmärryksen" vaatimista?
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa
Silloinhan naiset ovat teoriasi mukaan löytäneet oman tasonsa ja alkaneet tavoitella omantasoisiaan miehiä. Eikö tämä ollut juuri se, miten pitikin käydä? Edelleen, mikä tässä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Ap on kattellu vähän liikaa intternettiä ja luulee että se ylimeikattu instabimbba on sellainen oikea nainen. Limudiscot ja baarit jäi käymättä ku jänskätti liikaa niin ei tullut sitten kokemusta millainen on oikea, tavallinen suomalainen keskivertonainen.
Mutta eipä ongelmaa, seksinuket halpenee ja niitä saa kaiken värisinä ja kokoisina.
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemukseni mukaan nimenomaan ne tavalliset miehet ei tee mitään naisen eteen. Sellainen joka tekee on harvinaisuus eikä tosiaan tavallinen.
Ei, kun ne tavalliset miehet tekisivät kaikkensa KAUNIIN JA NUOREN naisen eteen. Kun eivät kykene arvostamaan tavallisen naisen rakkautta, eivätkä osaa itse rakastaa ylipäätään, kun sekoittavat seksihalunsa haavekuvan naisen kanssa rakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten, kun vuodet vierivät ja ne kunnolliset miehet yhtäkkiä alkavat kiinnostaa
Silloinhan naiset ovat teoriasi mukaan löytäneet oman tasonsa ja alkaneet tavoitella omantasoisiaan miehiä. Eikö tämä ollut juuri se, miten pitikin käydä? Edelleen, mikä tässä on ongelma?
Varmaan se, että se putkimies -pera viedään siitä vierestä, mutta ap ei saa sittenkään.
Kertoisiko ap vihdoin, mitä on tämä "kaikkensa tekeminen" naisen eteen ja miksi pullukkanainen on tavispullukkamiehelle jätettä?