Koetko raskaaksi työpaikalla työkavereiden jatkuvan puhumisen?
Itse koen. Olen vaihtanut työpaikkaa ja aiemmissa työpaikoissani ei yksinkertaisesti ole hirveästi ollut aikaa jutella työkavereiden kanssa samoin kuin nykyisessäni. Aiemmissa työpaikoissa en edes paljoa tiennyt työkavereistani. Nykyisessäni tiedän kaikkien sairaudet, lasten ja lastenlasten asioita, puolisoista asioista, automerkit, sukulaisten asioita, you name it! Eli he ovat puheliaita ja siihen on myös aikaa. He ovat miellyttäviä ja mukavia ihmisiä, mutta olen vain uupunut tähän jatkuvaan keskustelemiseen, enkä jaksaisi koko ajan kuunnella ja vaihtaa kuulumisia.
Tämä ei ole vakava asia, lähinnä mua naurattaa ja ihmetyttää oma suhtautumiseni. Olen yllättynyt, että puhuminen voi uuvuttaa. :D Olenkin alkanut vetäytymään omaan huoneeseen töissä, enkä mene syömään samaan aikaan enää.
raskaus, puhuminen, työpaikka. Joo, puhuisivat vähemmän ja työntäisivät syvemmälle, ehkä jotain alkaisi itää. On yritetty jo pari vuotta, yhtä vaille kaikkien työpaikan urosten kanssa, mutta ei vain lähde itämään.