Mies haluaisi itse leivottuja sämpylöitä
Olen keliaakikko ja sämpylät on gluteenittomina minusta vaikea leipoa. Pitäisikö vaan leipoa miehelle vehnäjauhoista ja olla itse syömättä? T. Valis
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Osaan leipoa sämpylöitä ja myös siivota (riittävän hyvin). Osaan vaihtaa auton tavalliset kulutusosat ja korjata mökkiä vaikka olen päälle nelikymppinen ja elän 2025-luvulla. Nainen joka ei osaa leipoa ei kyllä täytä ruutuja kumppani-sovelutuvuus listassani.
En katso tiktokkaavaa aino-jäätelöä mässyttävää sarjojen ahmijaa taloudessani.Minä en halua pitää hametta enkä meikata, joten naiseni ei tarvitse vaihtaa auton pakoputkea eikä korjata mökin kattoa.
Olipa mies tai nainen niin jotain pitäis osata ja jaksaa. Jos joku ei osaa perinteisiä miesten töitä eikä perinteisiä naisten töitä niin on aika turha sukan kuluttaja.
Tottakai leipoisin sämpylät. Mieskin tekee paljon juttuja mitkä ei häntä kiinnosta, mutta minua kiinnostaa. Vastavuoroisuus parisuhteessa on mielestäni itsestäänselvyys ja toisen ilahduttaminen myös
Vierailija kirjoitti:
Kun mies leipoo sämpylät nainen voi sillä aikaa vaihtaa pakoputken autoon ja sahata polttopuut. Sitten korjata vajan vuotavan katon.Iltasella katsoa onko verkossa kaloja.
Miten niin? Tekee nainen kuitenkin itselleen ruoan. Ja jos on lapsia, niillekin - takuulla. Me käydään yhdessä verkoilla kun mummi katsoo lasten perään. Autokorjaamo vaihtaa pakoputken. Vajaa ei ole. Eikä polttopuita.
Vaimo leipoo nisut ja piimäkakut, minä vuorostani mokkapalat koska haluan varmistua kuorrutuksen riittävästä määrästä ja ettei päälle vahingossa kukaan laita nonparelleja vaan laitan kookoshiutaleita.
Aivan turhaa homaa. Lidlin paistopisteestä saa parillakymmenellä sentillä useammanlaisia erinomaisia ja tuoreita sämpylöitä.