Mies haluaisi itse leivottuja sämpylöitä
Olen keliaakikko ja sämpylät on gluteenittomina minusta vaikea leipoa. Pitäisikö vaan leipoa miehelle vehnäjauhoista ja olla itse syömättä? T. Valis
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee itse sämpylänsä!
Eihän ne muuten ole ITSE LEIVOTTUJA.
Ap, älä matele, ei sekään leivo gluteenittomia sulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en enää ihmettele miksi erotaan niin paljon jos saakuta yksien sämpylöiden tekeminen toiselle on niiiiiin suuri vaiva. Kyllä varmasti leipoisin jos mieheni pyytäisi koska tiedän, että myös hän tekee mielellään jotain mitä minä pyydän. Miksi on niin kauhean vaikeaa ajatella, että parisuhde on molemminpuolista toisen huomioonottamista ja antamista?
Minähän otan mieheni aina huomioon. Mutta ottaako hän koskaan minua huomioon?ap
No siinä tapauksessa parisuhde ei toimi niin kuin sen pitää. Kostamalla et asiaa saa ratkaistua kyllä se pitää ratkoa ihan jollain muulla tavalla
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne on akkojen hommia nuo sämpylöiden leipomiset. Minä korjaan aidan ja lämmitän iltasaunan, saa eukko perkule tehä iltapalat ja muut härpäkkeet.
Perinteet kunniaan.
Tietenkin sinä korjaat aidan. Sinähän siihen autollasi peruutit.
Joko miesvauva on oppinut kuivaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en enää ihmettele miksi erotaan niin paljon jos saakuta yksien sämpylöiden tekeminen toiselle on niiiiiin suuri vaiva. Kyllä varmasti leipoisin jos mieheni pyytäisi koska tiedän, että myös hän tekee mielellään jotain mitä minä pyydän. Miksi on niin kauhean vaikeaa ajatella, että parisuhde on molemminpuolista toisen huomioonottamista ja antamista?
Minähän otan mieheni aina huomioon. Mutta ottaako hän koskaan minua huomioon?ap
No siinä tapauksessa parisuhde ei toimi niin kuin sen pitää. Kostamalla et asiaa saa ratkaistua kyllä se pitää ratkoa ihan jollain muulla tavalla
Ei tämä ole mikään kosto.ap
Ottaisin heti eron jos tollasia vaatimuksia latelee !
Kiitos kun muistutitte, että ei kannata aloittaa parisuhdetta.
Miten niin niitä on vaikea leipoa gluteenittomana? Valmiita jauhoseoksia löytyy kaupan hyllyltä. Myös kaurahiutaleista saa surautettua kaurajauhoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies niitä haluaa niin saa varmaan vapaasti tehdä. Ei kai se sun homma ole?
Kun mies leipoo sämpylät nainen voi sillä aikaa vaihtaa pakoputken autoon ja sahata polttopuut. Sitten korjata vajan vuotavan katon.
Iltasella katsoa onko verkossa kaloja.
Nykymies ei onnistu itse noista missään.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin heti eron jos tollasia vaatimuksia latelee !
T: Ikisinkku
Kyllä minä voin miehenä keittää vaimolleni perunat ja tehdä ruskeat kastikkeet yms. MUTTA: on oikeus ja kohtuus että ruoan päälle ei sitten pihistellä eikä pihtailla sitä, tiedätte kyllä mitä. Pitkän päivän päälle voin joskus kokkailla, mutta kyllä siitä olisi hyvä edes yllä mainittu korvaus saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mun mieshän ei tee koskaan remppaa eikä halua edes että hommataan remppamies. Rempattavaa olisi vaikka kuinka, mutta ei sitä kiinnosta. ap
Naiset nää rempatkin nykyään hoitaa, niin kuin kaiken muunkin. Katot vaan youtubesta ohjevideoita. Miehillä on kiire jossain missä lie frisbeegolfissa.
Miks tää muuten on näin? Miehet istuu ahterillaan ku Saaban kuningatar ja odottaa että toiset kantaa herkkua pöytään. Naiset järkkää muun elämän ja hoitaa kaikki kodin asiat rempoista lähtien. Miehelle jää auton vuosikatsastus, jos senkään muistaa
En tiedä. Mun mieheni vaan hermostuu, jos sille jotain ehdottaa. Ei kelpaa, että minä tekisin yksin remppaa, ei että yhdessä tehtäisiin, ei että hommattaisiin remppamies, e
Aloitat vaan jostakin. Hittojako kyselet siltä. Vedät lattiat auki. Purkaminen on se helpoin osuus ja sen jälkeen mies voi olla hiljaa sohvalla tai auttaa tai mitä tykkääkin, muttei voi sanoa että ei tehdä. Stna.
Pelatkaa kivi- paperi- sakset, jos noin vaikeaksi menee🥳🥳🥳🥳🥳
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä voin miehenä keittää vaimolleni perunat ja tehdä ruskeat kastikkeet yms. MUTTA: on oikeus ja kohtuus että ruoan päälle ei sitten pihistellä eikä pihtailla sitä, tiedätte kyllä mitä. Pitkän päivän päälle voin joskus kokkailla, mutta kyllä siitä olisi hyvä edes yllä mainittu korvaus saada.
Ei tarvi kainostella. Seksiäkö haluaisit? Sitä saa sillä tavalla että tuottaa naiselle nautintoa sängyssä.
Nyt loppui kyllä Vaimon hemmottelu !
Tehkööt itte ruokansa ja polttopuunsa. Ei ne miehen tehtäviä ole.
Älä leivo miehellesi sämpylöitä vaan leivo sitä kerran turpaan. Jatkossa on sämpylät valmiina sinulle joka päivä ja tulppaaneita tulee ovista ja ikkunoista.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kova toivomus, saada joskus sämpylöitä.
Kaikkea ei aina saa.
Siksi mm. peruskoulu käytiin, että osataan ottaa jauhopussi, lukea ohheet kyljestä ja leipoa itse sämpylöitä.
Ap:n mies ja sinä varnaan kuolette nälkään kyynelten tuhrima jauhopussi sylissä.
Nainen toivoo, että saisi edes kerran mieheltä orgasmin. Tai kiitoksen. Tai kukkia ilman seksin vonkumista. Nää on näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimos tekee ruuat seuraavana päivänä. 👍
On tainnut tehdä 99 päivänä sadasta, niin että...
Vierailija kirjoitti:
Jep. Syöt itse ihan omaa gluteenitonta leipää ja miehelle teet tavalliset sämpylät. Vaivan arvoisia ja kuten jo sanottu -ei ole suurensuuri toive täyttää.
Leivo vttu ite. Pikku homma, mieskin osaa!
No näinhän ei ole aina ollut, siinä oli jo hyvä murros tapahtumassa eikä siitä ole edes niin kauaa, mutta sen jälkeen naiset keksi alkaa valittamaan siitä millaisia ylikäveltäviä lapasia miehet nykyään on ja kuinka ennen oli sentään tosimiehiä jonka perään onkin sitten jo vuosikausia tehty selväksi miten miehistä ei ole mihinkään, joten mitä sitä turhaan tuulimyllyjä vastaan tappelemaan, istutaan ja ollaan kuin äidin helmoissa niin kauan kuin jaksatte passata, jonka jälkeen voidaan jakaa Suomi kahteen osaan pituussuunnassa niin, että miehet elää toisella puolella ja naiset toisella, lisääntyminen hoidetaan jollain lääketieteellisellä tavalla ja katsotaan kauanko mennään sillä tavalla ennenkuin joko sukupuutto hoitaa tai palataan menneeseen.