Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Kommentit (2512)

Vierailija
1741/2512 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eva yritti ensin väärentää Jirin Nadjan isäksi. Lopullinen testi sitten osoitti että Aaro oli Nadjan siittäjä, niin kuin virallinen määritelmä nykyään kuuluu. Koko se prosessi esitettiin niin epäselvästi että siitä olisi voinnut isäksi vääntää vaikka tarvittaessa Lassen! 😁 

Mainitsiko Eva asiasta lastenvalvojalle?

Vierailija
1742/2512 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Jutta onkin androgyyni, riita poikki ja voita väliin siis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/2512 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Jutta onkin androgyyni, riita poikki ja voita väliin siis!

Miksei Jutta koskaan syö estrogeekia sarjassa?

Vierailija
1744/2512 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinua ei voi ottaa vakavasti, vastaat itsellesi"

Olen kiinnostunut tietämään, missä tilanteissa vastaan muka itselleni täällä. Onko sinulla antaa jotain todistetta sille, että vastaan itselleni? Lupaatko vannoa käsi Raamatulla, että valehtelen sinulle ja nauruemojihenkilölle asiasta? Yritän löytää jonkin loogisen tien, miten se on mahdollista. Jos se on totta, niin tällä hetkellä vastaan itselleni. Kommentoin nyt. Olen sinä ja olen nauruemojihenkilö. Olen kolme henkilöä samaan aikaan. Mielestäni tämä ei ole vakuuttava todiste asialle.

Myönnän, että olen harrastanut argumentum ad hominem -taktiikkaa täällä. Nämä kommentit paljastavat sen:

"Enpäs tiedä. Itse jauhat useita sivuja jostain turhasta saippuasarjasta. Ei sullakaan ole elämää ketjun ulkopuolella." ja

"Hieno homma, että pystyt kommenttien perusteella päättelemään, kuka kommentoi itselleen. Suosittelen, että otat lääkkeesi."

Myönnän myös sen, että en pysty todistamaan sitä, että nauruemojihenkilö antaa minulle alanuolen ja samalla tykkää omista kommenteistaan.

Jos jommallakummalla teistä tai molemmilla on todisteita siitä, että vastaan itselleni täällä, niin haluan nähdä ne. Jos ei ole mitään todisteita, niin myöntäkää edes, että olette molemmat väärässä.

Vierailija
1745/2512 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinua ei voi ottaa vakavasti, vastaat itsellesi"

Olen kiinnostunut tietämään, missä tilanteissa vastaan muka itselleni täällä. Onko sinulla antaa jotain todistetta sille, että vastaan itselleni? Lupaatko vannoa käsi Raamatulla, että valehtelen sinulle ja nauruemojihenkilölle asiasta? Yritän löytää jonkin loogisen tien, miten se on mahdollista. Jos se on totta, niin tällä hetkellä vastaan itselleni. Kommentoin nyt. Olen sinä ja olen nauruemojihenkilö. Olen kolme henkilöä samaan aikaan. Mielestäni tämä ei ole vakuuttava todiste asialle.

Myönnän, että olen harrastanut argumentum ad hominem -taktiikkaa täällä. Nämä kommentit paljastavat sen:

"Enpäs tiedä. Itse jauhat useita sivuja jostain turhasta saippuasarjasta. Ei sullakaan ole elämää ketjun ulkopuolella." ja

"Hieno homma, että pystyt kommenttien perusteella päättelemään, kuka kommentoi itselleen. Suosittelen, että otat lääkkeesi."

Myönn

Lopeta jo jankkaaminen.🤣🤣🤣🤣

Vierailija
1746/2512 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matiaksesta. Ilmeisesti päätös Matiaksen suunnan muutoksesta tehtiin sen ns. Keravalta paluun jälkeen. Selvä muutos pukeutumisessa ja korvikset. Enemmän Matias vaikuttaa ns. soijapojalta kuin Magnus 😁

Vierailija
1747/2512 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo se piereskely. Kalle myös.

Vierailija
1748/2512 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lopeta jo jankkaaminen.🤣🤣🤣🤣"

Miksi? No, tietysti sen takia, koska jankkaamiseni ei liity ketjun aiheeseen mitenkään. Minusta on erittäin mielenkiintoista se, että erityisesti sinä väität minua valehtelijaksi. Samaan aikaan sinulla ei ole antaa mitään konkreettista väitteesi tueksi. Miksi et samalla väittäisi niin, että sekä kommentoin että vastaan itselleni? Toisin sanoen, kaikki yli 1900 kommenttia ovat minun käsialaani. Minä olen myöntänyt virheeni, voisit sinäkin tehdä samoin. No, en pakota, mutta tiedät itsekin, mikä on totuus.

"Lopeta jo jankkaaminen" voisi liittyä siihen, että haluat sanoa viimeisen sanan. Mahdollisesti haluat olla "voittaja" ja että sait "servattua" minut. Toisaalta se voisi olla jonkinlainen defenssi. Ehkä haluat, että lopetan jankkaamisen sen takia, etten jatka todisteiden inttämistä. Rehellisesti sanottuna en jaksa enää jankata samasta asiasta. Tämä ei liity Salattuihin elämiin mitenkään. Tämä jääköön viimeiseksi kommentikseni tästä asiasta. Jos haluat tuntea olosi voittajaksi, joka sai servattua minut, niin siitä vain. Minä suon sen sinulle.

Vierailija
1749/2512 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku täyspäinen vastata, onko Aaro sossun papereissa Nadjan isä? Jos ei ole, ei hän voi vaatia huoltajuutta.

Mielipuolinen ei siis saa vastata? Olisin antanut vastauksen mutta en ole täyspäinen.

Vierailija
1750/2512 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa jo se piereskely. Kalle myös.

Sori, tuli syötyä Ullan tekemää hernekeittoa. Myös ripuli tuli housuun.

Vierailija
1751/2512 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi täällä väitellään jostain fiktiivisestä hahmosta, että onko hän biologisesti nainen vai ei eihän koko ihmistä ole olemassa  aika tyhmä argumentti

Itse en ymmärrä miksi täällä jauhetaan joka päivä turhanpäiväisestä ohjelmasta.

Vierailija
1752/2512 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva otti ja lähti. Olisi edes tajunnut jäädä vaikka auton alle.

Vierailija
1753/2512 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieläkään K-16 jaksoja? Onpas tylsä sarja.

Vierailija
1754/2512 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Lue ne viestit🤣"

Kun ei taidot riitä parempaan argumentointiin, niin turvaudut emojeihin ja pidät itseäsi voittajana. Otan osaa. Kannattaa perehtyä, että kuka vain voi kommentoida toisten kommentteja. Samalla logiikalla voisin väittää, että sinä kommentoit nyt itsellesi.

Myönnä nyt, että vastaat itsellesi. Ei ollut ensimmäinen kerta.🤣🤣🤣🤣

Olin eri joka siihen vastas. Kuvittelit ja elät harhoissas 🤣🤣🤣

Vierailija
1755/2512 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantabaarin Eemeli Lammasniemen näyttelijä esittää formulakuskia Sunnuntailounaan kauden 5 jaksossa 10. Sopii tuohon rooliin.

Vierailija
1756/2512 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi täällä väitellään jostain fiktiivisestä hahmosta, että onko hän biologisesti nainen vai ei eihän koko ihmistä ole olemassa  aika tyhmä argumentti

Itse en ymmärrä miksi täällä jauhetaan joka päivä turhanpäiväisestä ohjelmasta.

Kenellekään ei tullut yllätyksenä että olet noin pahasti jälkeenjäänyt.

Vierailija
1757/2512 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lopeta jo jankkaaminen.🤣🤣🤣🤣"

Miksi? No, tietysti sen takia, koska jankkaamiseni ei liity ketjun aiheeseen mitenkään. Minusta on erittäin mielenkiintoista se, että erityisesti sinä väität minua valehtelijaksi. Samaan aikaan sinulla ei ole antaa mitään konkreettista väitteesi tueksi. Miksi et samalla väittäisi niin, että sekä kommentoin että vastaan itselleni? Toisin sanoen, kaikki yli 1900 kommenttia ovat minun käsialaani. Minä olen myöntänyt virheeni, voisit sinäkin tehdä samoin. No, en pakota, mutta tiedät itsekin, mikä on totuus.

"Lopeta jo jankkaaminen" voisi liittyä siihen, että haluat sanoa viimeisen sanan. Mahdollisesti haluat olla "voittaja" ja että sait "servattua" minut. Toisaalta se voisi olla jonkinlainen defenssi. Ehkä haluat, että lopetan jankkaamisen sen takia, etten jatka todisteiden inttämistä. Rehellisesti sanottuna en jaksa enää jankata samasta asiasta. Tämä ei liity Salattuihin elämiin mitenkään

Laita korkki kiinni.🤣🤣🤣🤣

Vierailija
1758/2512 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää v!ttuilua toinen toisillemme. Hyvä ketju 👏

Vierailija
1759/2512 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei jaksa enää tätä ketjua. Pelkkää paskaa.

Vierailija
1760/2512 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää v!ttuilua toinen toisillemme. Hyvä ketju 👏

Tämä on parempaa viihdettä kuin Salatut elämät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan