Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11033)
Vierailija kirjoitti:
Tamara takas ja Sergey Hilman esittämään uutta homohahmoa. Sarja kertoo jatkossa vain strippiklubista ja sen työntekijöiden elämästä.
Asiasta toiseen. Tuo Sergey on ihan kiva persoona. Olen seurannut hänen esiintymistään eri formaateissa, missä on ollut mukana, on oma itsensä, ei esitä mitään yliöveriä homoja kimeine kiljumisineen ja äänineen ja manöövereineen, kuten esim. Saarinen, vaan puheet ja esiintyminen on aivan fiksua ja normia. Kerrankin joku, joka ei yritä tyrkyttää esiin vain itseään joka käänteessä ja tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveen väsynyt ajatus että Noelille tulee yhtäkkiä sisko. Ei ne vaan kykene, halua tai kiinnostu kirjoittamaan mitään realistista enää. Kaikki on päälleliimattua ja hahmot ilman kunnon persoonia 🥱
Aina valittamassa, vaikka koko hahmoa ei ole vielä edes nähty. Voi jäädä myös pelkän puheen tasolle ilman, että hahmoa edes nähdään sarjassa. Ei tippaakaan kunnioitusta......
Pitäisikö tässä vielä katsella sarjaan väkisin että voi todeta saman mitä katsomattakin?
Myönnän että mua katsojana ärsyttää tai oikeastaan paha mieli melkein, jos arvostellaan asiaa josta ei tiedä mitään. Tekstinä et voi koskaan kuitenkaan täysin saada kokonaiskuvaa mistään tai nähdä jonkun näyttelijän taitoja tai hahmon hauskuutta tai huonoutta.
Voi hyvät hyssykät jos pahoitat mielesi saippuasarjan käänteistä. Katson itsekin Salkkareita päivittäin, mutta hieman sarkastisesti, useimmiten kun tuonne tulee jokin uusi hahmo, se osoittautuu loppupeleissä jonkin sortin rikolliseksi tai muuksi katastrofiksi.
Enhän mä sarjasta mieltäni pahoita. Vaan siitä, että sellaiset henkilöt kommentoivat negatiiviseen sävyyn nykyisiä juonia vaikka eivät ole pitkään aikaan katsoneet. Jos musta Syke olisi huono niin voisin mennä Syke ketjuun haukkumaan, että lopetin jo 5 kautta sitten mutta pahempaa paskaa tämä edelleen on ja kaikkien uusien hahmojen tarinat ovat surkeita ja eivät pelasta sarjaa vaikka mulla ei olisi todellista käsitystä mistään.
Vierailija kirjoitti:
Petri on todella ristiriitainen hahmo. Sotkeutunut järjestäytyneeseen rikollisuuteen. Selkeästi isojen kartelli ja mafia tyyppien kanssa ollut tekemisissä Kolumbiassa ja pyörittää Suomessakin jotakin bisneksiä. Henrikille on määrätietoinen, ylimielinen ja kovan oloinen. Kuitenkin heikkona kohtana on Kalle. Miten Kalle onnistuu aina saamaan kaikki rakastumaan itseensä. Siihenhän tuo väistämättä tulee kaatumaan. Petri toivoi ettei Iisa kertoisi Kallelle ja Ismolle mitään, mutta kyllä he tapaavat. Petri on edelleen selvästi rakastunut.
Seuraa siis seuraava paska myrsky Kallen suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miksei Sampon ja Tatun tapailua koskaan näytetä. Tatu tuntuu olevan huomattavasti kiinnostuneempi peiteoperaatiosta kuin Samposta ja Sampolle puolestaan kosto Sallalle vaikuttaa menevän etusijalle. Koskaan ei näytetä heitä treffeillä tai yhtään mitään muutakaan. Usein jopa unohtaa heidän tapailevan. Sampon ja Tatun Amanda-yön ja Piritta-suudelman välissä oli lähes kaksi kuukautta väliä, kun heitä ei näytetty muistaakseni lainkaan yhdessä.
Koko Tatun ja Sampon juttu on salkkareiden tekoälynkin kirjoittaman juonen mukaan niin tylsä, ettei sitä kannata enempää sarjassa esittää.
Hyvä logiikka taas, ettei Iisa katsonut edes ovisilmästä ensin kuka sitä ovikelloa soittaa tai ylipäätänsä jättää avaamatta. Oli päiväaika tai oikeastaan aamupalapöydässä Iisa ja Petri olivat. Kalle ei olisi mistään voinut tietää, onko Iisa oikeasti kotona vai ei. Sen kun olisi jättänyt avaamatta koko oven.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä logiikka taas, ettei Iisa katsonut edes ovisilmästä ensin kuka sitä ovikelloa soittaa tai ylipäätänsä jättää avaamatta. Oli päiväaika tai oikeastaan aamupalapöydässä Iisa ja Petri olivat. Kalle ei olisi mistään voinut tietää, onko Iisa oikeasti kotona vai ei. Sen kun olisi jättänyt avaamatta koko oven.
Ylipäätään ovisilmää hyödynnetään sarjassa yllättävän harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä logiikka taas, ettei Iisa katsonut edes ovisilmästä ensin kuka sitä ovikelloa soittaa tai ylipäätänsä jättää avaamatta. Oli päiväaika tai oikeastaan aamupalapöydässä Iisa ja Petri olivat. Kalle ei olisi mistään voinut tietää, onko Iisa oikeasti kotona vai ei. Sen kun olisi jättänyt avaamatta koko oven.
Ylipäätään ovisilmää hyödynnetään sarjassa yllättävän harvoin.
Ja tämä tuntuu niin oudolta, koska itse en voisi kuvitellakaan avaavani ovea, jos en tiedä, kuka siellä on.
Seuraavissa ennakoissa taitaa olla jälleen peiteoperaatiota. Mitähän siinä seuraavaksi tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Uskon myös Joanna vihaa Vesaa ja myös Miraa ja etenkin Miraa keskenmeno jällkeen ja MIran lähteminen Joannalle parasta mitä tapahtunut
Anteeksi nyt, mutta Joanna on kyllä monta kertaa sanonut toivovansa Miralle pelkkää hyvää eikä syyllistä tätä yhtään mistään.
Mahtaako Tatu katsoa myös tulevaisuudessa korjaamo ohjelman ensimmäisen jakson. Tässä versiossa oli Karin pyynnöstä huolimatta jätetty kommentti, että Sampo onnistui kyseenalaisilla keinoilla saamaan Amandan. Sampolla oli Pirrelle kahden kesken muutosehdotus. Luultavasti se video. Toisaalta olisihan se hauska juonenkäänne, jos Pirre jättäisi siihen tiedon videon olevan Sampon toimittamaa materiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petri on todella ristiriitainen hahmo. Sotkeutunut järjestäytyneeseen rikollisuuteen. Selkeästi isojen kartelli ja mafia tyyppien kanssa ollut tekemisissä Kolumbiassa ja pyörittää Suomessakin jotakin bisneksiä. Henrikille on määrätietoinen, ylimielinen ja kovan oloinen. Kuitenkin heikkona kohtana on Kalle. Miten Kalle onnistuu aina saamaan kaikki rakastumaan itseensä. Siihenhän tuo väistämättä tulee kaatumaan. Petri toivoi ettei Iisa kertoisi Kallelle ja Ismolle mitään, mutta kyllä he tapaavat. Petri on edelleen selvästi rakastunut.
Seuraa siis seuraava paska myrsky Kallen suhteissa.
En käsitä miksi tähän suuntaan mennään joka ikinen kerta. Koskaan ei voi olla mitään normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Yliksellä myös väitetään sisäpiiritietona, että Linda N. näyttelee nimenomaan Maija Aroa. Eikös täällä someseuraamisten pohjalta sellaista sanottu ja vaihtunut yhtäkkiä sisäpiiriksi?
Siis kyseessä on kuitenkin se Romeon lapsi? Itse ajattelin, ettei menisi ikänsä puolesta ja, että kyseessä olisi täysin eri Maija. Mutta jos oikeasti on Romeon lapsi, niin Gogi voisi vierailla sarjassa myös. Gogiahan on haluttu jo pitkään mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliksellä myös väitetään sisäpiiritietona, että Linda N. näyttelee nimenomaan Maija Aroa. Eikös täällä someseuraamisten pohjalta sellaista sanottu ja vaihtunut yhtäkkiä sisäpiiriksi?
Siis kyseessä on kuitenkin se Romeon lapsi? Itse ajattelin, ettei menisi ikänsä puolesta ja, että kyseessä olisi täysin eri Maija. Mutta jos oikeasti on Romeon lapsi, niin Gogi voisi vierailla sarjassa myös. Gogiahan on haluttu jo pitkään mukaan.
No eihän se ainaakaan mikään teini voi enää olla.
Ihan varmasti Noelin ja Lean välillä on syvälle haudattu salaisuus. Aika erikoista, että sisarukset olisivat noin vain ajautuneet eri suuntiin elämässä veljen kuoleman jälkeen. Luulisi nimenomaan toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliksellä myös väitetään sisäpiiritietona, että Linda N. näyttelee nimenomaan Maija Aroa. Eikös täällä someseuraamisten pohjalta sellaista sanottu ja vaihtunut yhtäkkiä sisäpiiriksi?
Siis kyseessä on kuitenkin se Romeon lapsi? Itse ajattelin, ettei menisi ikänsä puolesta ja, että kyseessä olisi täysin eri Maija. Mutta jos oikeasti on Romeon lapsi, niin Gogi voisi vierailla sarjassa myös. Gogiahan on haluttu jo pitkään mukaan.
No eihän se ainaakaan mikään teini voi enää olla.
Maija oli sarjassa pikkulapsi vuosina 2006-2008. Maijan ollessa sarjassa syntyi Tale, joka olisi tänä päivänä arviolta noin 30-vuotias. Maijan poistuttua ovat syntyneet esimerkiksi Severi, Oliver ja Magnus. Magnus on tällä hetkellä sarjassa 18-vuotias, Severi noin 20-25 ja Oliver arvatenkin suunnilleen samaa ikäluokkaa Severin kanssa. Tähän nähden Maijan pitäisi olla noin 25-30-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako Tatu katsoa myös tulevaisuudessa korjaamo ohjelman ensimmäisen jakson. Tässä versiossa oli Karin pyynnöstä huolimatta jätetty kommentti, että Sampo onnistui kyseenalaisilla keinoilla saamaan Amandan. Sampolla oli Pirrelle kahden kesken muutosehdotus. Luultavasti se video. Toisaalta olisihan se hauska juonenkäänne, jos Pirre jättäisi siihen tiedon videon olevan Sampon toimittamaa materiaalia.
Hahah, olisi täydellinen näpäytys Sampolle. Pilaisi samalla oman suhteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petri on todella ristiriitainen hahmo. Sotkeutunut järjestäytyneeseen rikollisuuteen. Selkeästi isojen kartelli ja mafia tyyppien kanssa ollut tekemisissä Kolumbiassa ja pyörittää Suomessakin jotakin bisneksiä. Henrikille on määrätietoinen, ylimielinen ja kovan oloinen. Kuitenkin heikkona kohtana on Kalle. Miten Kalle onnistuu aina saamaan kaikki rakastumaan itseensä. Siihenhän tuo väistämättä tulee kaatumaan. Petri toivoi ettei Iisa kertoisi Kallelle ja Ismolle mitään, mutta kyllä he tapaavat. Petri on edelleen selvästi rakastunut.
Seuraa siis seuraava paska myrsky Kallen suhteissa.
En käsitä miksi tähän suuntaan mennään joka ikinen kerta. Koskaan ei voi olla mitään normaalia.
No ikävä kyllä. Kallen kyseessä ollessa näin yleensä tapahtuu.
Käsittääkseni Maijan sukunimeä ei ole missään ollut. Ihmettelin vain miten joku sellaista ehtii faktata jo näyttelijän nimen kanssa sanoa. Somesta on hankala tehdä päätelmiä, kun osa näyttelijöistä saattaa olla tuttuja jotakin muutakin kautta kuin vain Salkkareiden kautta. Sama on tämä Noelin siskon näyttelijän veikkaus. Näyttää häntä seuraavan myös entisiä näyttelijöitä. Jarkon kanssa olleet ainakin teatterissa samaan aikaan. Mikäli sitten ei ole sitä sisäpiirin tietoa ja voi sen puitteissa niin sanotusti heittää "veikkauksia" ilmoille.
Kenenkään asunnossa ei ole ovisummeria vaikka ulko-oven seinustalla on painikkeet🤣🤣🤣🤣🤣 vieraat marssivat aina lukitusta ovesta rappuun. Lavastajalla käynyt kömmähdys.
Alex on hahmoltaan p.... housuja, luuseri.