Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (11033)

Vierailija
9121/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hekotuttaa miten Alissa ei ole ottanut esille kaikkein ilmiselvintä asiaa. Axel Martin on Tommi 2. Kohta ovat hevostalleilla. Todella koomista. 
Sen sijaan Alissan ja Jennan typerät kohtaukset ovat kiusallisia. Ihme ettei ole jotain mukaelmaa surkeasta sinkkuelämää-tunnarista kun Pihlajakadun Carrie ja Samantha nauravat tekonauruaan. Tuo on muutenkin ongelmallista että Jenna on kuunnellut kun Alissa voihkinut Jirin pannessa sitä ja sitten haluaa Jiriä, mutta Alissan kanssa ei ole jännitettä.

Nyt kun Matiasa Magnus lähtivät sinne Rovaniemelle niin miksi ei juhlittu shamaanihäitä kuten hölmö Kalle aikoinaan ollessaan vielä homojen suuri esitaistelija. Sittemmin Kallesta tullut aikamoinen läppä. Ei sillä etteivätkö shamaanihäät aikoinaan lapissa olleet sitä myös. Kuisma voisi vihkiä Matiaksen ja Magnuksen josta ei sarjassa kuulla varmaan enää koskaan.

Miksi he olisivat hevostalleilla? Eihän Alex tai sen enempää Alissa oli hevosharrastaja.

Koska Axel Martin on Tommi. Alissa ei vaan nyt vielä ole tunnistanut. Saadaan uusi twisti.

AxelAlexin asema on yleisesri typerä. Suuri rahahemmo myy firmansa Noelille ja on nyt sen toimarina ja hermona jos pomo saa tietää suhteesta. Please.

Alex on hahmoltaan p.... housuja, luuseri. 

Vierailija
9122/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tamara takas ja Sergey Hilman esittämään uutta homohahmoa. Sarja kertoo jatkossa vain strippiklubista ja sen työntekijöiden elämästä.

Asiasta toiseen. Tuo Sergey on ihan kiva  persoona. Olen seurannut hänen esiintymistään eri formaateissa, missä on ollut mukana, on oma itsensä, ei esitä mitään yliöveriä homoja kimeine kiljumisineen ja äänineen ja manöövereineen, kuten esim. Saarinen, vaan puheet ja esiintyminen on aivan fiksua ja normia. Kerrankin joku, joka ei yritä tyrkyttää esiin  vain itseään joka käänteessä ja tilanteessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9123/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveen väsynyt ajatus että Noelille tulee yhtäkkiä sisko. Ei ne vaan kykene, halua tai kiinnostu kirjoittamaan mitään realistista enää. Kaikki on päälleliimattua ja hahmot ilman kunnon persoonia 🥱

Aina valittamassa, vaikka koko hahmoa ei ole vielä edes nähty. Voi jäädä myös pelkän puheen tasolle ilman, että hahmoa edes nähdään sarjassa. Ei tippaakaan kunnioitusta......

Pitäisikö tässä vielä katsella sarjaan väkisin että voi todeta saman mitä katsomattakin?

Myönnän että mua katsojana ärsyttää tai oikeastaan paha mieli melkein, jos arvostellaan asiaa josta ei tiedä mitään. Tekstinä et voi koskaan kuitenkaan täysin saada kokonaiskuvaa mistään tai nähdä jonkun näyttelijän taitoja tai hahmon hauskuutta tai huonoutta.

Voi hyvät hyssykät jos pahoitat mielesi saippuasarjan käänteistä. Katson itsekin Salkkareita päivittäin, mutta hieman sarkastisesti,  useimmiten  kun tuonne tulee jokin uusi hahmo, se osoittautuu loppupeleissä  jonkin sortin rikolliseksi tai muuksi katastrofiksi. 

Enhän mä sarjasta mieltäni pahoita. Vaan siitä, että sellaiset henkilöt kommentoivat negatiiviseen sävyyn nykyisiä juonia vaikka eivät ole pitkään aikaan katsoneet. Jos musta Syke olisi huono niin voisin mennä Syke ketjuun haukkumaan, että lopetin jo 5 kautta sitten mutta pahempaa paskaa tämä edelleen on ja kaikkien uusien hahmojen tarinat ovat surkeita ja eivät pelasta sarjaa vaikka mulla ei olisi todellista käsitystä mistään.

Vierailija
9124/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petri on todella ristiriitainen hahmo. Sotkeutunut järjestäytyneeseen rikollisuuteen. Selkeästi isojen kartelli ja mafia tyyppien kanssa ollut tekemisissä Kolumbiassa ja pyörittää Suomessakin jotakin bisneksiä. Henrikille on määrätietoinen, ylimielinen ja kovan oloinen. Kuitenkin heikkona kohtana on Kalle. Miten Kalle onnistuu aina saamaan kaikki rakastumaan itseensä. Siihenhän tuo väistämättä tulee kaatumaan. Petri toivoi ettei Iisa kertoisi Kallelle ja Ismolle mitään, mutta kyllä he tapaavat. Petri on edelleen selvästi rakastunut.

Seuraa siis seuraava paska myrsky Kallen suhteissa. 

Vierailija
9125/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää miksei Sampon ja Tatun tapailua koskaan näytetä. Tatu tuntuu olevan huomattavasti kiinnostuneempi peiteoperaatiosta kuin Samposta ja Sampolle puolestaan kosto Sallalle vaikuttaa menevän etusijalle. Koskaan ei näytetä heitä treffeillä tai yhtään mitään muutakaan. Usein jopa unohtaa heidän tapailevan. Sampon ja Tatun Amanda-yön ja Piritta-suudelman välissä oli lähes kaksi kuukautta väliä, kun heitä ei näytetty muistaakseni lainkaan yhdessä.

Koko Tatun ja Sampon juttu on salkkareiden tekoälynkin kirjoittaman juonen mukaan niin tylsä, ettei sitä kannata enempää sarjassa esittää. 

Vierailija
9126/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä logiikka taas, ettei Iisa katsonut edes ovisilmästä ensin kuka sitä ovikelloa soittaa tai ylipäätänsä jättää avaamatta. Oli päiväaika tai oikeastaan aamupalapöydässä Iisa ja Petri olivat. Kalle ei olisi mistään voinut tietää, onko Iisa oikeasti kotona vai ei. Sen kun olisi jättänyt avaamatta koko oven.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9127/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä logiikka taas, ettei Iisa katsonut edes ovisilmästä ensin kuka sitä ovikelloa soittaa tai ylipäätänsä jättää avaamatta. Oli päiväaika tai oikeastaan aamupalapöydässä Iisa ja Petri olivat. Kalle ei olisi mistään voinut tietää, onko Iisa oikeasti kotona vai ei. Sen kun olisi jättänyt avaamatta koko oven.

Ylipäätään ovisilmää hyödynnetään sarjassa yllättävän harvoin. 

Vierailija
9128/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä logiikka taas, ettei Iisa katsonut edes ovisilmästä ensin kuka sitä ovikelloa soittaa tai ylipäätänsä jättää avaamatta. Oli päiväaika tai oikeastaan aamupalapöydässä Iisa ja Petri olivat. Kalle ei olisi mistään voinut tietää, onko Iisa oikeasti kotona vai ei. Sen kun olisi jättänyt avaamatta koko oven.

Ylipäätään ovisilmää hyödynnetään sarjassa yllättävän harvoin. 

Ja tämä tuntuu niin oudolta, koska itse en voisi kuvitellakaan avaavani ovea, jos en tiedä, kuka siellä on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9129/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavissa ennakoissa taitaa olla jälleen peiteoperaatiota. Mitähän siinä seuraavaksi tapahtuu?

Vierailija
9130/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon myös Joanna vihaa Vesaa ja myös Miraa ja etenkin Miraa keskenmeno jällkeen ja MIran lähteminen Joannalle parasta mitä tapahtunut 

Anteeksi nyt, mutta Joanna on kyllä monta kertaa sanonut toivovansa Miralle pelkkää hyvää eikä syyllistä tätä yhtään mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9131/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako Tatu katsoa myös tulevaisuudessa korjaamo ohjelman ensimmäisen jakson. Tässä versiossa oli Karin pyynnöstä huolimatta jätetty kommentti, että Sampo onnistui kyseenalaisilla keinoilla saamaan Amandan. Sampolla oli Pirrelle kahden kesken muutosehdotus. Luultavasti se video. Toisaalta olisihan se hauska juonenkäänne, jos Pirre jättäisi siihen tiedon videon olevan Sampon toimittamaa materiaalia.

Vierailija
9132/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petri on todella ristiriitainen hahmo. Sotkeutunut järjestäytyneeseen rikollisuuteen. Selkeästi isojen kartelli ja mafia tyyppien kanssa ollut tekemisissä Kolumbiassa ja pyörittää Suomessakin jotakin bisneksiä. Henrikille on määrätietoinen, ylimielinen ja kovan oloinen. Kuitenkin heikkona kohtana on Kalle. Miten Kalle onnistuu aina saamaan kaikki rakastumaan itseensä. Siihenhän tuo väistämättä tulee kaatumaan. Petri toivoi ettei Iisa kertoisi Kallelle ja Ismolle mitään, mutta kyllä he tapaavat. Petri on edelleen selvästi rakastunut.

Seuraa siis seuraava paska myrsky Kallen suhteissa. 

En käsitä miksi tähän suuntaan mennään joka ikinen kerta. Koskaan ei voi olla mitään normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9133/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliksellä myös väitetään sisäpiiritietona, että Linda N. näyttelee nimenomaan Maija Aroa. Eikös täällä someseuraamisten pohjalta sellaista sanottu ja vaihtunut yhtäkkiä sisäpiiriksi? 

Siis kyseessä on kuitenkin se Romeon lapsi? Itse ajattelin, ettei menisi ikänsä puolesta ja, että kyseessä olisi täysin eri Maija. Mutta jos oikeasti on Romeon lapsi, niin Gogi voisi vierailla sarjassa myös. Gogiahan on haluttu jo pitkään mukaan.

Vierailija
9134/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliksellä myös väitetään sisäpiiritietona, että Linda N. näyttelee nimenomaan Maija Aroa. Eikös täällä someseuraamisten pohjalta sellaista sanottu ja vaihtunut yhtäkkiä sisäpiiriksi? 

Siis kyseessä on kuitenkin se Romeon lapsi? Itse ajattelin, ettei menisi ikänsä puolesta ja, että kyseessä olisi täysin eri Maija. Mutta jos oikeasti on Romeon lapsi, niin Gogi voisi vierailla sarjassa myös. Gogiahan on haluttu jo pitkään mukaan.

No eihän se ainaakaan mikään teini voi enää olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9135/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti Noelin ja Lean välillä on syvälle haudattu salaisuus. Aika erikoista, että sisarukset olisivat noin vain ajautuneet eri suuntiin elämässä veljen kuoleman jälkeen. Luulisi nimenomaan toisin päin. 

Vierailija
9136/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliksellä myös väitetään sisäpiiritietona, että Linda N. näyttelee nimenomaan Maija Aroa. Eikös täällä someseuraamisten pohjalta sellaista sanottu ja vaihtunut yhtäkkiä sisäpiiriksi? 

Siis kyseessä on kuitenkin se Romeon lapsi? Itse ajattelin, ettei menisi ikänsä puolesta ja, että kyseessä olisi täysin eri Maija. Mutta jos oikeasti on Romeon lapsi, niin Gogi voisi vierailla sarjassa myös. Gogiahan on haluttu jo pitkään mukaan.

No eihän se ainaakaan mikään teini voi enää olla. 

Maija oli sarjassa pikkulapsi vuosina 2006-2008. Maijan ollessa sarjassa syntyi Tale, joka olisi tänä päivänä arviolta noin 30-vuotias. Maijan poistuttua ovat syntyneet esimerkiksi Severi, Oliver ja Magnus. Magnus on tällä hetkellä sarjassa 18-vuotias, Severi noin 20-25 ja Oliver arvatenkin suunnilleen samaa ikäluokkaa Severin kanssa. Tähän nähden Maijan pitäisi olla noin 25-30-vuotias. 

Vierailija
9137/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako Tatu katsoa myös tulevaisuudessa korjaamo ohjelman ensimmäisen jakson. Tässä versiossa oli Karin pyynnöstä huolimatta jätetty kommentti, että Sampo onnistui kyseenalaisilla keinoilla saamaan Amandan. Sampolla oli Pirrelle kahden kesken muutosehdotus. Luultavasti se video. Toisaalta olisihan se hauska juonenkäänne, jos Pirre jättäisi siihen tiedon videon olevan Sampon toimittamaa materiaalia.

Hahah, olisi täydellinen näpäytys Sampolle. Pilaisi samalla oman suhteensa.

Vierailija
9138/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petri on todella ristiriitainen hahmo. Sotkeutunut järjestäytyneeseen rikollisuuteen. Selkeästi isojen kartelli ja mafia tyyppien kanssa ollut tekemisissä Kolumbiassa ja pyörittää Suomessakin jotakin bisneksiä. Henrikille on määrätietoinen, ylimielinen ja kovan oloinen. Kuitenkin heikkona kohtana on Kalle. Miten Kalle onnistuu aina saamaan kaikki rakastumaan itseensä. Siihenhän tuo väistämättä tulee kaatumaan. Petri toivoi ettei Iisa kertoisi Kallelle ja Ismolle mitään, mutta kyllä he tapaavat. Petri on edelleen selvästi rakastunut.

Seuraa siis seuraava paska myrsky Kallen suhteissa. 

En käsitä miksi tähän suuntaan mennään joka ikinen kerta. Koskaan ei voi olla mitään normaalia.

No ikävä kyllä. Kallen kyseessä ollessa näin yleensä tapahtuu. 

Vierailija
9139/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni Maijan sukunimeä ei ole missään ollut. Ihmettelin vain miten joku sellaista ehtii faktata jo näyttelijän nimen kanssa sanoa. Somesta on hankala tehdä päätelmiä, kun osa näyttelijöistä saattaa olla tuttuja jotakin muutakin kautta kuin vain Salkkareiden kautta. Sama on tämä Noelin siskon näyttelijän veikkaus. Näyttää häntä seuraavan myös entisiä näyttelijöitä. Jarkon kanssa olleet ainakin teatterissa samaan aikaan. Mikäli sitten ei ole sitä sisäpiirin tietoa ja voi sen puitteissa niin sanotusti heittää "veikkauksia" ilmoille. 

Vierailija
9140/11033 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään asunnossa ei ole ovisummeria vaikka ulko-oven seinustalla on painikkeet🤣🤣🤣🤣🤣  vieraat marssivat aina lukitusta ovesta rappuun.  Lavastajalla käynyt kömmähdys.