Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (11033)

Vierailija
9141/11033 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään asunnossa ei ole ovisummeria vaikka ulko-oven seinustalla on painikkeet🤣🤣🤣🤣🤣  vieraat marssivat aina lukitusta ovesta rappuun.  Lavastajalla käynyt kömmähdys.

Tai tietoinen valinta. Kuitenkin alusta asti ollut näin. Aika moni juoni olisi jäänyt toteutumatta, jos pitäisi erikseen korostaa, miten ulkopuolinen on päässyt rappuun.

Vierailija
9142/11033 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään asunnossa ei ole ovisummeria vaikka ulko-oven seinustalla on painikkeet🤣🤣🤣🤣🤣  vieraat marssivat aina lukitusta ovesta rappuun.  Lavastajalla käynyt kömmähdys.

Tai tietoinen valinta. Kuitenkin alusta asti ollut näin. Aika moni juoni olisi jäänyt toteutumatta, jos pitäisi erikseen korostaa, miten ulkopuolinen on päässyt rappuun.

No helvetti, ei tuollaisia eteisiä ole vanhoissa kivitaloissa. Ja tuo ovisummeri on nolo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9143/11033 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliksellä myös väitetään sisäpiiritietona, että Linda N. näyttelee nimenomaan Maija Aroa. Eikös täällä someseuraamisten pohjalta sellaista sanottu ja vaihtunut yhtäkkiä sisäpiiriksi? 

Siis kyseessä on kuitenkin se Romeon lapsi? Itse ajattelin, ettei menisi ikänsä puolesta ja, että kyseessä olisi täysin eri Maija. Mutta jos oikeasti on Romeon lapsi, niin Gogi voisi vierailla sarjassa myös. Gogiahan on haluttu jo pitkään mukaan.

No eihän se ainaakaan mikään teini voi enää olla. 

Maija oli sarjassa pikkulapsi vuosina 2006-2008. Maijan ollessa sarjassa syntyi Tale, joka olisi tänä päivänä arviolta noin 30-vuotias. Maijan poistuttua ovat syntyneet esimerkiksi Severi, Oliver ja Magnus. Magnus on tällä hetkellä sarjassa 18-vuotias, Severi noin 20-25 ja Oliver arvatenkin suunnilleen samaa ikäluokkaa Severin kanssa. Tähän nähden Maijan pitäisi olla noin 25-30-vuotias. 

Mangnus muka vasta 18? Pääsi ylioppilaaksi syksyn kirjoituksissa ja lähti heti inttiin.😂

Vierailija
9144/11033 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään asunnossa ei ole ovisummeria vaikka ulko-oven seinustalla on painikkeet🤣🤣🤣🤣🤣  vieraat marssivat aina lukitusta ovesta rappuun.  Lavastajalla käynyt kömmähdys.

Tai tietoinen valinta. Kuitenkin alusta asti ollut näin. Aika moni juoni olisi jäänyt toteutumatta, jos pitäisi erikseen korostaa, miten ulkopuolinen on päässyt rappuun.

No helvetti, ei tuollaisia eteisiä ole vanhoissa kivitaloissa. Ja tuo ovisummeri on nolo.

Jännä että tästäkin valitetaan enemmän tänä päivänä kuin 1999. 

Vierailija
9145/11033 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliksellä myös väitetään sisäpiiritietona, että Linda N. näyttelee nimenomaan Maija Aroa. Eikös täällä someseuraamisten pohjalta sellaista sanottu ja vaihtunut yhtäkkiä sisäpiiriksi? 

Siis kyseessä on kuitenkin se Romeon lapsi? Itse ajattelin, ettei menisi ikänsä puolesta ja, että kyseessä olisi täysin eri Maija. Mutta jos oikeasti on Romeon lapsi, niin Gogi voisi vierailla sarjassa myös. Gogiahan on haluttu jo pitkään mukaan.

🤣🤣🤣

Vierailija
9146/11033 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavissa ennakoissa taitaa olla jälleen peiteoperaatiota. Mitähän siinä seuraavaksi tapahtuu?

Peiteoperaatiota johtaa kentällä Linda. Miten väsynyttä 🥱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9147/11033 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään asunnossa ei ole ovisummeria vaikka ulko-oven seinustalla on painikkeet🤣🤣🤣🤣🤣  vieraat marssivat aina lukitusta ovesta rappuun.  Lavastajalla käynyt kömmähdys.

Tai tietoinen valinta. Kuitenkin alusta asti ollut näin. Aika moni juoni olisi jäänyt toteutumatta, jos pitäisi erikseen korostaa, miten ulkopuolinen on päässyt rappuun.

No helvetti, ei tuollaisia eteisiä ole vanhoissa kivitaloissa. Ja tuo ovisummeri on nolo.

Jännä että tästäkin valitetaan enemmän tänä päivänä kuin 1999. 

Sarja on yleisesti ottaen tosi paljon huonompi mitä alkaessa. Ovi ollut lukossa ja sitä on korostettu monessa kohtaa.

Vierailija
9148/11033 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliksellä myös väitetään sisäpiiritietona, että Linda N. näyttelee nimenomaan Maija Aroa. Eikös täällä someseuraamisten pohjalta sellaista sanottu ja vaihtunut yhtäkkiä sisäpiiriksi? 

Siis kyseessä on kuitenkin se Romeon lapsi? Itse ajattelin, ettei menisi ikänsä puolesta ja, että kyseessä olisi täysin eri Maija. Mutta jos oikeasti on Romeon lapsi, niin Gogi voisi vierailla sarjassa myös. Gogiahan on haluttu jo pitkään mukaan.

No eihän se ainaakaan mikään teini voi enää olla. 

Maija oli sarjassa pikkulapsi vuosina 2006-2008. Maijan ollessa sarjassa syntyi Tale, joka olisi tänä päivänä arviolta noin 30-vuotias. Maijan poistuttua ovat syntyneet esimerkiksi Severi, Oliver ja Magnus. Magnus on tällä hetkellä sarjassa 18-vuotias, Severi noin 20-25 ja Oliver arvatenkin suunnilleen samaa ikäluokkaa Severin kanssa. Tähän nähden Maijan pitäisi olla noin 25-30-vuotias. 

Gogi on vasta 39-vuotias. Olis aika huvittava ikäero isällä ja tyttärellä jos Maija tulis sarjaan vanhemmalla näyttelijällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9149/11033 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkauksia Noelin siskon juonikuvioille?

Milloin Noelille on sisko syntynyt?

Käsikirjottajan päässä ehkä muutama kuukausi sitten 🥱

Noel lähtee ristiäisiin. Ensi viikolla Pihlajakadulle ilmestyy ensi viikolla uusi teini hahmo, joka on juurikin tämä Noelin sisko🤭 

Noelin sisko on vasta ala-ikäinen? Setämiehellä ala-ikäinen sisko? 🤣

Vierailija
9150/11033 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliksellä myös väitetään sisäpiiritietona, että Linda N. näyttelee nimenomaan Maija Aroa. Eikös täällä someseuraamisten pohjalta sellaista sanottu ja vaihtunut yhtäkkiä sisäpiiriksi? 

Siis kyseessä on kuitenkin se Romeon lapsi? Itse ajattelin, ettei menisi ikänsä puolesta ja, että kyseessä olisi täysin eri Maija. Mutta jos oikeasti on Romeon lapsi, niin Gogi voisi vierailla sarjassa myös. Gogiahan on haluttu jo pitkään mukaan.

No eihän se ainaakaan mikään teini voi enää olla. 

Maija oli sarjassa pikkulapsi vuosina 2006-2008. Maijan ollessa sarjassa syntyi Tale, joka olisi tänä päivänä arviolta noin 30-vuotias. Maijan poistuttua ovat syntyneet esimerkiksi Severi, Oliver ja Magnus. Magnus on tällä hetkellä sarjassa 18-vuotias, Severi noin 20-25 ja Oliver arvatenkin suunnilleen samaa ikäluokkaa Severin kanssa. Tähän nähden Maijan pitäisi olla noin 25-30-vuotias. 

Gogi on vasta 39-vuotias. Olis aika huvittava ikäero isällä ja tyttärellä jos Maija tulis sarjaan vanhemmalla näyttelijällä.

Mieti kuinka paljon sarjassa on aikaa kulunut.  Karin tytärkin vanheni kesän aikana ekaluokkalaisesta 15 vuotiaaksi😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9151/11033 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään asunnossa ei ole ovisummeria vaikka ulko-oven seinustalla on painikkeet🤣🤣🤣🤣🤣  vieraat marssivat aina lukitusta ovesta rappuun.  Lavastajalla käynyt kömmähdys.

Tai tietoinen valinta. Kuitenkin alusta asti ollut näin. Aika moni juoni olisi jäänyt toteutumatta, jos pitäisi erikseen korostaa, miten ulkopuolinen on päässyt rappuun.

No helvetti, ei tuollaisia eteisiä ole vanhoissa kivitaloissa. Ja tuo ovisummeri on nolo.

Ulkolavasteen ovisummeri varmasti onkin.

Vierailija
9152/11033 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

4963: Meitä on moneen junaan....

4964: ...mutta Sampo jää asemalle

 

Kuka lähtee, kun Sampo jää, vai mitä tapahtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9153/11033 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota... tänne ei kannata tuoda mitään yksityishenkilöiden nimiä. Eikä sunkaan puhe näytä olevan mitenkään erityisen asiallista. Kaikilla saa olla mielipide. Kummasti Salkkareiden ja sen hahmojen ympärille löytyy todella kiihkeitä faneja, jotka puolustaa jopa muita lyttäämällä ja haukkumalla suosikkejaan henkeen ja vereen.

Tietysti kaikilla saa olla mielipide. Enhän minä sitä ole kiistänytkään, mutta jokaisen tulisi kohdella kaikkia muita kunnioituksella oli heistä sitten ihan mitä mieltä tahansa. Kielteisenkin mielipiteensä voi ilmaista asiallisesti ja kohteliaasti. Mielipide ei oikeuta loukkaamaan ja solvaamaan toisia henkilöön menevästi.

Vierailija
9154/11033 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkauksia Noelin siskon juonikuvioille?

Milloin Noelille on sisko syntynyt?

Käsikirjottajan päässä ehkä muutama kuukausi sitten 🥱

Noel lähtee ristiäisiin. Ensi viikolla Pihlajakadulle ilmestyy ensi viikolla uusi teini hahmo, joka on juurikin tämä Noelin sisko🤭 

Noelin sisko on vasta ala-ikäinen? Setämiehellä ala-ikäinen sisko? 🤣

ja sillä ala-aste ikäsellä on 2 teiniä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9155/11033 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkauksia Noelin siskon juonikuvioille?

Milloin Noelille on sisko syntynyt?

Käsikirjottajan päässä ehkä muutama kuukausi sitten 🥱

Noel lähtee ristiäisiin. Ensi viikolla Pihlajakadulle ilmestyy ensi viikolla uusi teini hahmo, joka on juurikin tämä Noelin sisko🤭 

Noelin sisko on vasta ala-ikäinen? Setämiehellä ala-ikäinen sisko? 🤣

Salatuissa elämissä aivan normaalia tuo pika-aikuistuminen, ainakin vauvasta teiniksi😂 

Vierailija
9156/11033 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun Jiri palaa Kanadasta, joku Anniinan perheestä voisi tulla kostamaan Jirille Anniinan kuoleman.

Vierailija
9157/11033 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun Jiri palaa Kanadasta, joku Anniinan perheestä voisi tulla kostamaan Jirille Anniinan kuoleman.

Kostamaan? Sydiksen? Kosta itselles, päästäis sustakin eroon.

Ainakin Anniinan isä piti Jiriä tyttärensä murhaajana, vaikka patologin raportista kuolinsyyksi varmistui keuhkoveritulppa. Ensimmäisessä Nightmare-elokuvassa Pepille yritettiin kostaa Topin kuolema, vaikka kuolema johtui huumeiden yliannostuksesta.

Vierailija
9158/11033 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin toivoisin, että sisko olisi naisversio Noelista. Toki olisi mielenkiintoista olisi myös se, jos on täysi vastakohta. Tuskin Lea tietää mitään Noelin tekosista.

 

Teiniporukkakin tosiaan tulee sitten kasvamaan kolmella, Lailan kaverilla Maijalla ja sitten Lean lapset, Julius ja Sandra.

Todennäköisesti kaikki uudet hahmot taas homoja🤦. Homoja on sarjassa jo liikaa, voi välillä tulla ihan heterojakin. Kukahan tätä sarjaa nyt käsikirjoittaa, kun puolet asukkaista on homoja. 

No, pridehengessähän tuossa mennään. 

Mitenhän Magnus ja se toinen poika kun meni nyt sinne Lappiin armeijaan, niin onkohan sielläkin kaikki homoja, vai tuleeko pojille ahtaat paikat kun selviää mitä tyyppejä ovat? 

Salkkareissa voitaisi kuvata näiden armeija-aikaa siinä missä on kuvattu mm. Miran vankila-aikaa. 

Höh. Viis alapeukkua tullut. Höh. Voi äly.

Vierailija
9159/11033 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9160/11033 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliksellä myös väitetään sisäpiiritietona, että Linda N. näyttelee nimenomaan Maija Aroa. Eikös täällä someseuraamisten pohjalta sellaista sanottu ja vaihtunut yhtäkkiä sisäpiiriksi? 

Siis kyseessä on kuitenkin se Romeon lapsi? Itse ajattelin, ettei menisi ikänsä puolesta ja, että kyseessä olisi täysin eri Maija. Mutta jos oikeasti on Romeon lapsi, niin Gogi voisi vierailla sarjassa myös. Gogiahan on haluttu jo pitkään mukaan.

No eihän se ainaakaan mikään teini voi enää olla. 

Maija oli sarjassa pikkulapsi vuosina 2006-2008. Maijan ollessa sarjassa syntyi Tale, joka olisi tänä päivänä arviolta noin 30-vuotias. Maijan poistuttua ovat syntyneet esimerkiksi Severi, Oliver ja Magnus. Magnus on tällä hetkellä sarjassa 18-vuotias, Severi noin 20-25 ja Oliver arvatenkin suunnilleen samaa ikäluokkaa Severin kanssa. Tähän nähden Maijan pitäisi olla noin 25-30-vuotias. 

Gogi on vasta 39-vuotias. Olis aika huvittava ikäero isällä ja tyttärellä jos Maija tulis sarjaan vanhemmalla näyttelijällä.

Salkkareissa ei kello käy tasaisesti. Kenet tahansa voidaan käsikirjoittaa kenen tahansa lapseksi tai vanhemmaksi ym. Ihmeellisiä sukulaisuhteita ja hahmot voivat yhtäkkiä vanheta vaikka 25 vuodella. Tulee vaan eri näyttelijä kehiin. Ihme kun sarjassa ei ole vielä nuorentunut kukaan. Tähän ei tarttis varmaan muuta kuin yksi uusi hahmo, joka sattuu olemaan kemisti, niin ennen pitkää on joku ikuisen nuoruuden eliksiiri keksitty vahingossa ja Ulla palaa sarjaan jollain lapsinäyttelijällä.