Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11033)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Salatuissa eläimissä ei ole yhtään perussuomalaisia on kaikenmoisio homofiileja ulkomaalaisiakin mutta ei yhtäkään peussuimalaista! Kyllä se on nyt niin selvää että kommunistit hallitsee mediaa!
Eikö vieraileviksi tähdiksi sopisi mainiosti Sebastian Tynkkynen suuntauksensa johdosta tai Timo Soini, vaikkakin on vissiin eronnut persuista.
Ismo on persu.
Ismo oli vappumarssilla kuminaamari päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtokunnan kokousta luotsaava Saga joutuu tukalaan tilanteeseen axelsson companyn tiloissa sillä Jutta on ollut siellä vieraana ja paskonut vessan tukkoon. Tästä on seurannut valtava löyhkä sekä Noel käskee sihteeri Piia kutsumaan putkimiehen avaamaan vessan. Lopulta insinöörimajuri Sievinen astelee paikalle ja alkaa puolustaa Juttaa.
Lasse alkaa päsmäröidä ja leikkiä vanhaa talotaikuria.. ja avaa itse Axelssonin tukkiutuneen pöntön.
Kuka siellä nyt oikeesti tekee noita talkkarin hommia. Lassea ei ainakaan ole näkynyt rappusia moppaamassa sillä siivousurityksen viimeisintä ammattimallia olevalla haisevalla kuluneella mopilla.
Kuka jaksaa katsella näitä väsyneitä papparaisia moppufirman puikoissa. Ei mitään pakua jolla hoitavat kiinteistöbisnestä Talotaikureiden malliin 🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Iisa ja Petri jotain sukua keskenään? Kun Petri oli todennäköisesti siellä asunnossa, jonka Linda näki siellä ikkunassa.
Iisa on Hanin sisko eli Ismon siskopuoli, Petri Iisan poika.
No eihän ole. Iisa ja Petri ovat sisaruksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka Laila rahoittaa elämisensä? Minkä ikäinen roolihahmo on?
Susu maksaa. Laila taitaa olla 16 tau 17 v
Siellähän on kotona se purnukka, josta vohki rahaa. Sinne ilmestyy viikkoraha kuin hammaskeijulta kolikko hampaan tippumisen jälkeen.
Heli Sievinen tulee takas sarjaan ja Lasse lähtee pysyvästi Vaasaan.
Vierailija kirjoitti:
Petri palaa takaisin alueelle josta pakeni🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Helsingissä ei ole muuta asuinpaikkaa kuin pihlajakatu. Ihme kun ei muuttanut samaan rappuun muiden hahmojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petri palaa takaisin alueelle josta pakeni🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Helsingissä ei ole muuta asuinpaikkaa kuin pihlajakatu. Ihme kun ei muuttanut samaan rappuun muiden hahmojen kanssa.
Käsikirjottajan päässä ei ole muuta paikkaa 🤣 Tuottaja pakottanut kirjoittamaan kaiken pahvirapun sisälle ja kälyiseen pahvihotelliin 🤣
Laadukkaissa sarjoissa tulee ensin käsikirjoitus ja sitten vasta mietitään käytännön tasolla toteutus mutta Salkkareissa määritelty ettei pahvikopeista saa poistua hahmot kuin tietyn määrän vuodessa 🤣🤣🤣
Vesa palaa takaisin sarjaan elävänä ja tulee Noelin nussimaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Iisa ja Petri jotain sukua keskenään? Kun Petri oli todennäköisesti siellä asunnossa, jonka Linda näki siellä ikkunassa.
Iisa on Hanin sisko eli Ismon siskopuoli, Petri Iisan poika.
No eihän ole. Iisa ja Petri ovat sisaruksia.
Ei salkkareissa. Kässärin mukaan kuka tahansa voi olla sukulaisia, Petri on vaan viikossa aikuiseksi kasvanut, kuten muutama muukin hahmo.
Dahlian sisko tulee sarjaan. Cittarimainoksen "pysyisköhän pitämättäkin" rouva esittää siskoa.
Vierailija kirjoitti:
Laadukkaissa sarjoissa tulee ensin käsikirjoitus ja sitten vasta mietitään käytännön tasolla toteutus mutta Salkkareissa määritelty ettei pahvikopeista saa poistua hahmot kuin tietyn määrän vuodessa 🤣🤣🤣
Eikä käsikirjoitustakaan mietitä, joku kirjoittaa Salkkareihin liittyviä sanoja peränkäin ja tekoäly hoitaa käsikirjoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laadukkaissa sarjoissa tulee ensin käsikirjoitus ja sitten vasta mietitään käytännön tasolla toteutus mutta Salkkareissa määritelty ettei pahvikopeista saa poistua hahmot kuin tietyn määrän vuodessa 🤣🤣🤣
Eikä käsikirjoitustakaan mietitä, joku kirjoittaa Salkkareihin liittyviä sanoja peränkäin ja tekoäly hoitaa käsikirjoituksen.
Tekoälylle syötetty nämä hahmot Amandassa ja Pihlajakadun asunnoissa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petri palaa takaisin alueelle josta pakeni🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Helsingissä ei ole muuta asuinpaikkaa kuin pihlajakatu. Ihme kun ei muuttanut samaan rappuun muiden hahmojen kanssa.
Käsikirjottajan päässä ei ole muuta paikkaa 🤣 Tuottaja pakottanut kirjoittamaan kaiken pahvirapun sisälle ja kälyiseen pahvihotelliin 🤣
Tai voihan samaan rappuunkin muuttaa, kun vaan käyttää kuminaamaria. Kukaan ei tunnista💀 🥸
Vierailija kirjoitti:
Kalle kuulema nusasi ismoa ja seppo soitti hanurilla säkkijärvenpolkkaa , huh mikä tahti.
Hanurills vai "hanurilla"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtokunnan kokousta luotsaava Saga joutuu tukalaan tilanteeseen axelsson companyn tiloissa sillä Jutta on ollut siellä vieraana ja paskonut vessan tukkoon. Tästä on seurannut valtava löyhkä sekä Noel käskee sihteeri Piia kutsumaan putkimiehen avaamaan vessan. Lopulta insinöörimajuri Sievinen astelee paikalle ja alkaa puolustaa Juttaa.
Lasse alkaa päsmäröidä ja leikkiä vanhaa talotaikuria.. ja avaa itse Axelssonin tukkiutuneen pöntön.
Kuka siellä nyt oikeesti tekee noita talkkarin hommia. Lassea ei ainakaan ole näkynyt rappusia moppaamassa sillä siivousurityksen viimeisintä ammattimallia olevalla haisevalla kuluneella mopilla.
Kuka jaksaa katsella näitä väsyneitä papparaisia moppufirman puikoissa. Ei mitään pakua jolla hoitavat kiinteistöbisnestä Talotaikureiden malliin 🥱
Mopilla pestään rappua🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtokunnan kokousta luotsaava Saga joutuu tukalaan tilanteeseen axelsson companyn tiloissa sillä Jutta on ollut siellä vieraana ja paskonut vessan tukkoon. Tästä on seurannut valtava löyhkä sekä Noel käskee sihteeri Piia kutsumaan putkimiehen avaamaan vessan. Lopulta insinöörimajuri Sievinen astelee paikalle ja alkaa puolustaa Juttaa.
Lasse alkaa päsmäröidä ja leikkiä vanhaa talotaikuria.. ja avaa itse Axelssonin tukkiutuneen pöntön.
Kuka siellä nyt oikeesti tekee noita talkkarin hommia. Lassea ei ainakaan ole näkynyt rappusia moppaamassa sillä siivousurityksen viimeisintä ammattimallia olevalla haisevalla kuluneella mopilla.
Kuka jaksaa katsella näitä väsyneitä papparaisia moppufirman puikoissa. Ei mitään pakua jolla hoitavat kiinteistöbisnestä Talotaikureiden malliin 🥱
Mopilla pestään rappua🤣
Yhtä pahvirappua 🥱
En voi vieläkään lopettaa nauramista, kun Elina Taalasmaa valmistui vankilassa lääkäriksi muutamassa kuukaudessa.🤣
Käsikirjoittajat tekivät Henrik Ekholmista flopin.