Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (11033)

Vierailija
9081/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mahtaa olla Henrikille tarjottu työ Petrin osalta? Ilmeisesti muuta kuin apupojan hommia. Ettei vain joutuisi hakemaan niitä Petrin rahoja jostakin. Kuulemma Henrik voi parissa viikossa tienata tosi hyvin.

Kumma kun ökyrikkaan hienostoperheen pojalla ei ole mihinkään varaa. Joutuu sotkemaan itsensä huumekiemuroihin rahan takia. Jos Petri painostaisi Henua noihin juttuihin, ei varmasti lupaisi mitään palkkiorahoja. 

Käsikirjoittajat tekivät Henrik Ekholmista flopin.

Vierailija
9082/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Salatuissa eläimissä ei ole yhtään perussuomalaisia on kaikenmoisio homofiileja ulkomaalaisiakin mutta ei yhtäkään peussuimalaista! Kyllä se on nyt niin selvää että kommunistit hallitsee mediaa!

Eikö vieraileviksi tähdiksi sopisi mainiosti Sebastian Tynkkynen  suuntauksensa johdosta tai Timo Soini, vaikkakin on vissiin eronnut persuista.

Ismo on persu.

Ismo oli vappumarssilla kuminaamari päässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9083/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtokunnan kokousta luotsaava Saga joutuu tukalaan tilanteeseen axelsson companyn tiloissa sillä Jutta on ollut siellä vieraana ja paskonut vessan tukkoon. Tästä on seurannut valtava löyhkä sekä Noel käskee sihteeri Piia kutsumaan putkimiehen avaamaan vessan. Lopulta insinöörimajuri Sievinen astelee paikalle ja alkaa puolustaa Juttaa.

Lasse alkaa päsmäröidä ja leikkiä vanhaa talotaikuria.. ja avaa itse Axelssonin tukkiutuneen pöntön.

Kuka siellä nyt oikeesti tekee noita talkkarin hommia. Lassea ei ainakaan ole näkynyt rappusia moppaamassa sillä siivousurityksen viimeisintä ammattimallia olevalla haisevalla kuluneella mopilla.

Kuka jaksaa katsella näitä väsyneitä papparaisia moppufirman puikoissa. Ei mitään pakua jolla hoitavat kiinteistöbisnestä Talotaikureiden malliin 🥱

Vierailija
9084/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Iisa ja Petri jotain sukua keskenään? Kun Petri oli todennäköisesti siellä asunnossa, jonka Linda näki siellä ikkunassa.

Iisa on Hanin sisko eli Ismon siskopuoli, Petri Iisan poika.  

No eihän ole. Iisa ja Petri ovat sisaruksia.

Vierailija
9085/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka Laila rahoittaa elämisensä? Minkä ikäinen roolihahmo on?

Susu maksaa. Laila taitaa olla 16 tau 17 v

Siellähän on kotona se purnukka, josta vohki rahaa. Sinne ilmestyy viikkoraha kuin hammaskeijulta kolikko hampaan tippumisen jälkeen. 

Vierailija
9086/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa Simola.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9087/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heli Sievinen tulee takas sarjaan ja Lasse lähtee pysyvästi Vaasaan.

Vierailija
9088/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petri palaa takaisin alueelle josta pakeni🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Helsingissä ei ole muuta asuinpaikkaa kuin pihlajakatu. Ihme kun ei muuttanut samaan rappuun muiden hahmojen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9089/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petri palaa takaisin alueelle josta pakeni🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Helsingissä ei ole muuta asuinpaikkaa kuin pihlajakatu. Ihme kun ei muuttanut samaan rappuun muiden hahmojen kanssa. 

Käsikirjottajan päässä ei ole muuta paikkaa 🤣 Tuottaja pakottanut kirjoittamaan kaiken pahvirapun sisälle ja kälyiseen pahvihotelliin 🤣

Vierailija
9090/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaissa sarjoissa tulee ensin käsikirjoitus ja sitten vasta mietitään käytännön tasolla toteutus mutta Salkkareissa määritelty ettei pahvikopeista saa poistua hahmot kuin tietyn määrän vuodessa 🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9091/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesa palaa takaisin sarjaan elävänä ja tulee Noelin nussimaksi.

Vierailija
9092/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Iisa ja Petri jotain sukua keskenään? Kun Petri oli todennäköisesti siellä asunnossa, jonka Linda näki siellä ikkunassa.

Iisa on Hanin sisko eli Ismon siskopuoli, Petri Iisan poika.  

No eihän ole. Iisa ja Petri ovat sisaruksia.

Ei salkkareissa. Kässärin mukaan kuka tahansa voi olla sukulaisia, Petri on vaan viikossa aikuiseksi kasvanut, kuten muutama muukin hahmo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9093/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlian sisko tulee sarjaan. Cittarimainoksen "pysyisköhän pitämättäkin" rouva esittää siskoa.

Vierailija
9094/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadukkaissa sarjoissa tulee ensin käsikirjoitus ja sitten vasta mietitään käytännön tasolla toteutus mutta Salkkareissa määritelty ettei pahvikopeista saa poistua hahmot kuin tietyn määrän vuodessa 🤣🤣🤣

Eikä käsikirjoitustakaan mietitä, joku kirjoittaa Salkkareihin liittyviä sanoja peränkäin ja tekoäly hoitaa käsikirjoituksen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9095/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laadukkaissa sarjoissa tulee ensin käsikirjoitus ja sitten vasta mietitään käytännön tasolla toteutus mutta Salkkareissa määritelty ettei pahvikopeista saa poistua hahmot kuin tietyn määrän vuodessa 🤣🤣🤣

Eikä käsikirjoitustakaan mietitä, joku kirjoittaa Salkkareihin liittyviä sanoja peränkäin ja tekoäly hoitaa käsikirjoituksen. 

Tekoälylle syötetty nämä hahmot Amandassa ja Pihlajakadun asunnoissa 🤣

Vierailija
9096/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petri palaa takaisin alueelle josta pakeni🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Helsingissä ei ole muuta asuinpaikkaa kuin pihlajakatu. Ihme kun ei muuttanut samaan rappuun muiden hahmojen kanssa. 

Käsikirjottajan päässä ei ole muuta paikkaa 🤣 Tuottaja pakottanut kirjoittamaan kaiken pahvirapun sisälle ja kälyiseen pahvihotelliin 🤣

Tai voihan samaan rappuunkin muuttaa, kun vaan käyttää kuminaamaria. Kukaan ei tunnista💀 🥸 

Vierailija
9097/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalle kuulema nusasi ismoa  ja seppo soitti hanurilla säkkijärvenpolkkaa , huh mikä tahti.

Hanurills vai "hanurilla"?

Vierailija
9098/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtokunnan kokousta luotsaava Saga joutuu tukalaan tilanteeseen axelsson companyn tiloissa sillä Jutta on ollut siellä vieraana ja paskonut vessan tukkoon. Tästä on seurannut valtava löyhkä sekä Noel käskee sihteeri Piia kutsumaan putkimiehen avaamaan vessan. Lopulta insinöörimajuri Sievinen astelee paikalle ja alkaa puolustaa Juttaa.

Lasse alkaa päsmäröidä ja leikkiä vanhaa talotaikuria.. ja avaa itse Axelssonin tukkiutuneen pöntön.

Kuka siellä nyt oikeesti tekee noita talkkarin hommia. Lassea ei ainakaan ole näkynyt rappusia moppaamassa sillä siivousurityksen viimeisintä ammattimallia olevalla haisevalla kuluneella mopilla.

Kuka jaksaa katsella näitä väsyneitä papparaisia moppufirman puikoissa. Ei mitään pakua jolla hoitavat kiinteistöbisnestä Talotaikureiden malliin 🥱

Mopilla pestään rappua🤣

Vierailija
9099/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtokunnan kokousta luotsaava Saga joutuu tukalaan tilanteeseen axelsson companyn tiloissa sillä Jutta on ollut siellä vieraana ja paskonut vessan tukkoon. Tästä on seurannut valtava löyhkä sekä Noel käskee sihteeri Piia kutsumaan putkimiehen avaamaan vessan. Lopulta insinöörimajuri Sievinen astelee paikalle ja alkaa puolustaa Juttaa.

Lasse alkaa päsmäröidä ja leikkiä vanhaa talotaikuria.. ja avaa itse Axelssonin tukkiutuneen pöntön.

Kuka siellä nyt oikeesti tekee noita talkkarin hommia. Lassea ei ainakaan ole näkynyt rappusia moppaamassa sillä siivousurityksen viimeisintä ammattimallia olevalla haisevalla kuluneella mopilla.

Kuka jaksaa katsella näitä väsyneitä papparaisia moppufirman puikoissa. Ei mitään pakua jolla hoitavat kiinteistöbisnestä Talotaikureiden malliin 🥱

Mopilla pestään rappua🤣

Yhtä pahvirappua 🥱

Vierailija
9100/11033 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi vieläkään lopettaa nauramista, kun Elina Taalasmaa valmistui vankilassa lääkäriksi muutamassa kuukaudessa.🤣