Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11033)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliksellä myös väitetään sisäpiiritietona, että Linda N. näyttelee nimenomaan Maija Aroa. Eikös täällä someseuraamisten pohjalta sellaista sanottu ja vaihtunut yhtäkkiä sisäpiiriksi?
Siis kyseessä on kuitenkin se Romeon lapsi? Itse ajattelin, ettei menisi ikänsä puolesta ja, että kyseessä olisi täysin eri Maija. Mutta jos oikeasti on Romeon lapsi, niin Gogi voisi vierailla sarjassa myös. Gogiahan on haluttu jo pitkään mukaan.
No eihän se ainaakaan mikään teini voi enää olla.
Maija oli sarjassa pikkulapsi vuosina 2006-2008. Maijan ollessa sarjassa syntyi Tale, joka olisi tänä päivänä arviolta noin 30-vuotias. Maijan poistuttua ovat syntyneet esimerkiksi Severi, Oliver ja Magnus. Magnus on tällä hetkellä sarjassa 18-vuotias, Severi noin 20-25 ja Oliver arvatenkin suunnilleen samaa ikäluokkaa Severin kanssa. Tähän nähden Maijan pitäisi olla noin 25-30-vuotias.
Mangnus muka vasta 18? Pääsi ylioppilaaksi syksyn kirjoituksissa ja lähti heti inttiin.😂
Magnuksen 18-vuotissyntymäpäiviä juhlittiin sarjassa viime loppuvuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliksellä myös väitetään sisäpiiritietona, että Linda N. näyttelee nimenomaan Maija Aroa. Eikös täällä someseuraamisten pohjalta sellaista sanottu ja vaihtunut yhtäkkiä sisäpiiriksi?
Siis kyseessä on kuitenkin se Romeon lapsi? Itse ajattelin, ettei menisi ikänsä puolesta ja, että kyseessä olisi täysin eri Maija. Mutta jos oikeasti on Romeon lapsi, niin Gogi voisi vierailla sarjassa myös. Gogiahan on haluttu jo pitkään mukaan.
No eihän se ainaakaan mikään teini voi enää olla.
Maija oli sarjassa pikkulapsi vuosina 2006-2008. Maijan ollessa sarjassa syntyi Tale, joka olisi tänä päivänä arviolta noin 30-vuotias. Maijan poistuttua ovat syntyneet esimerkiksi Severi, Oliver ja Magnus. Magnus on tällä hetkellä sarjassa 18-vuotias, Severi noin 20-25 ja Oliver arvatenkin suunnilleen samaa ikäluokkaa Severin kanssa. Tähän nähden Maijan pitäisi olla noin 25-30-vuotias.
Mangnus muka vasta 18? Pääsi ylioppilaaksi syksyn kirjoituksissa ja lähti heti inttiin.😂
Magnuksen 18-vuotissyntymäpäiviä juhlittiin sarjassa viime loppuvuodesta.
Eikö M tullut sarjaan 2017?
Jotenkin erikoinen tuo selitys, että Noel ja siskonsa ajautuivat toisistaan erilleen Paulin kuoleman myötä. Luulisi että sisarukset olisivat nimenomaan lähentyneet entisestään menetettyään veljensä. Saakohan Noel koskaan tietää Aaron manipuloineen Paulin tekemään itsemurhan?
Vierailija kirjoitti:
Heh :D
Lindexiltä vai H&M ostettu samanlaiset mekot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliksellä myös väitetään sisäpiiritietona, että Linda N. näyttelee nimenomaan Maija Aroa. Eikös täällä someseuraamisten pohjalta sellaista sanottu ja vaihtunut yhtäkkiä sisäpiiriksi?
Siis kyseessä on kuitenkin se Romeon lapsi? Itse ajattelin, ettei menisi ikänsä puolesta ja, että kyseessä olisi täysin eri Maija. Mutta jos oikeasti on Romeon lapsi, niin Gogi voisi vierailla sarjassa myös. Gogiahan on haluttu jo pitkään mukaan.
No eihän se ainaakaan mikään teini voi enää olla.
Maija oli sarjassa pikkulapsi vuosina 2006-2008. Maijan ollessa sarjassa syntyi Tale, joka olisi tänä päivänä arviolta noin 30-vuotias. Maijan poistuttua ovat syntyneet esimerkiksi Severi, Oliver ja Magnus. Magnus on tällä hetkellä sarjassa 18-vuotias, Severi noin 20-25 ja Oliver arvatenkin suunnilleen samaa ikäluokkaa Severin kanssa. Tähän nähden Maijan pitäisi olla noin 25-30-vuotias.
Gogi on vasta 39-vuotias. Olis aika huvittava ikäero isällä ja tyttärellä jos Maija tulis sarjaan vanhemmalla näyttelijällä.
Mieti kuinka paljon sarjassa on aikaa kulunut. Karin tytärkin vanheni kesän aikana ekaluokkalaisesta 15 vuotiaaksi😂
Hertta Yrjänä näyttelemään, mutta tuskin ja onko hahmo edes tuo Maija Aro.
Herkkuperse xD paula ei tajunnut ihme nipottaja
pe 19.06. klo 19.30 - 20.00. Meitä on moneen junaan....
ma 22.06. klo 19.30 - 20.00. ...mutta Sampo jää asemalle.
Minkähän takia näitä jaksoja laitetaan? Uusia jaksokuvia saattaa tulla jo huomenna. Noista kahdesta jakson nimestä ei oikein pysty päättelemään hirmuisesti mitään. Korkeintaan sen, että mitä Sampo suunnittelee kostoksi Sallalle, ei tule onnistumaan. Kun joku "jää asemalle" on vähän kuin sama että jää "kuvioista pois*.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliksellä myös väitetään sisäpiiritietona, että Linda N. näyttelee nimenomaan Maija Aroa. Eikös täällä someseuraamisten pohjalta sellaista sanottu ja vaihtunut yhtäkkiä sisäpiiriksi?
Siis kyseessä on kuitenkin se Romeon lapsi? Itse ajattelin, ettei menisi ikänsä puolesta ja, että kyseessä olisi täysin eri Maija. Mutta jos oikeasti on Romeon lapsi, niin Gogi voisi vierailla sarjassa myös. Gogiahan on haluttu jo pitkään mukaan.
No eihän se ainaakaan mikään teini voi enää olla.
Maija oli sarjassa pikkulapsi vuosina 2006-2008. Maijan ollessa sarjassa syntyi Tale, joka olisi tänä päivänä arviolta noin 30-vuotias. Maijan poistuttua ovat syntyneet esimerkiksi Severi, Oliver ja Magnus. Magnus on tällä hetkellä sarjassa 18-vuotias, Severi noin 20-25 ja Oliver arvatenkin suunnilleen samaa ikäluokkaa Severin kanssa. Tähän nähden Maijan pitäisi olla noin 25-30-vuotias.
Gogi on vasta 39-vuotias. Olis aika huvittava ikäero isällä ja tyttärellä jos Maija tulis sarjaan vanhemmalla näyttelijällä.
Mieti kuinka paljon sarjassa on aikaa kulunut. Karin tytärkin vanheni kesän aikana ekaluokkalaisesta 15 vuotiaaksi😂
Hertta Yrjänä näyttelemään, mutta tuskin ja onko hahmo edes tuo Maija Aro.
Niiin toivoisin Saila Laakkosen tulevan myös takas Emmaksi mutta taitaa haluta olla poissa julkisuudesta pysyvästi vaikka näytteli toisen pääosan ennen Salkkareita Espoon viimeinen neitsyt elokuvassa. Rantabaarin Sofian näyttelijä Hennariikka Laaksola oli siinä myös.
Mitä vielä (todennäköisesti) tulee tapahtumaan tämän loppukevään ja alkukesän jaksoissa sekä mitä kysymyksiä on ilmassa ennen kuin Salkkarit jää tauolle:
- Mitä on Jennan rasiassa sekä se mitä hän salaa? Paperi mitä Jenna tutki on mitä todennäköisemmin adoptiopaperi. Jenna etsii siis joko mahdollista sisarustaan tai isäänsä/äitiään. Olen myös miettinyt sitä mahdollisuutta, että Jenna on jättänyt poikaystävänsä tämän väkivaltaisuuden vuoksi ja paennut tätä Vaasasta Helsinkiin. Heille on syntynyt lapsi, jonka Jenna on antanut pois ja tämä palaa Pihlajakadulle teininä etsimään äitiään.
- Mitä tapahtuu Henrik/Aki/Marianna/Aaro kuviossa ja saako Marianna kostonsa? Henrik jää enemmän koukkuun huumeisiin ja tämä tulee aiheuttamaan lisää kitkaa. Myöhemmin tulee jaksonnimet Vangittu ja Lapio kauniiseen käteen, jotka voivat viitata siihen, että Marianna ja Aaro kidnappaa Henrikin ja pakottavat tämän kaivamaan jotain maasta, jonkun huumekätkön tai vastaavan. Uskon kuitenkin Henrikille tapahtuvan jotain pahempaa.
- Millaisia nämä uudet tulevat hahmot on? Tiedämme ainakin, että sarjaan on tulossa Lailan ystävä Maija. Tämän lisäksi myöhemmin saadaan uutta verta Noelin siskosta Leasta ja tämän lapsista Juliuksesta ja Sandrasta. Eli sarjaan olisi siis vielä tulossa neljä uutta hahmoa lisää paikkaamaan neljän hahmon vajetta. Voi helposti kuvitella, että näiden Lean teinien juonikuviot tulevat liittymään läheisesti tällä hetkellä sarjassa olevien nuorten kuvioihin. Kolmiodraamoja ja ihastumisia sekä uusia pareja on varmasti tiedossa.
- Nähdäänkö Jutan ja Lassen häät vielä loppukaudesta? Tämä voi olla mahdollista, mutta tuskin on päätösjaksossa.
- Daniela tietää jo Noelin puuhista Joannan kanssa, mutta saako Noel tietää myöhemmin Danielan puuhista Alexin kanssa?
- Mitä päätösjaksossa tulee tapahtumaan? On kerrottu, että päätösjakson cliffi tulee olemaan iso. Tämä lisää entisestään kiinnostusta päätösjaksoa kohtaan, koska edellinen oli rehellisesti sanottuna aika leim ja yksi tylsimmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavissa ennakoissa taitaa olla jälleen peiteoperaatiota. Mitähän siinä seuraavaksi tapahtuu?
Peiteoperaatiota johtaa kentällä Linda. Miten väsynyttä 🥱
Miten väsynyttä, ettei voida edes faktoja yrittää oikein. Linda on kotona, sairauslomalla, halvaantunut, ei johda isäänsä koskevaa peiteoperaatiota tai tiedä siitä. Hullujahan he olisivat jos Lindalle olisi kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota... tänne ei kannata tuoda mitään yksityishenkilöiden nimiä. Eikä sunkaan puhe näytä olevan mitenkään erityisen asiallista. Kaikilla saa olla mielipide. Kummasti Salkkareiden ja sen hahmojen ympärille löytyy todella kiihkeitä faneja, jotka puolustaa jopa muita lyttäämällä ja haukkumalla suosikkejaan henkeen ja vereen.
Tietysti kaikilla saa olla mielipide. Enhän minä sitä ole kiistänytkään, mutta jokaisen tulisi kohdella kaikkia muita kunnioituksella oli heistä sitten ihan mitä mieltä tahansa. Kielteisenkin mielipiteensä voi ilmaista asiallisesti ja kohteliaasti. Mielipide ei oikeuta loukkaamaan ja solvaamaan toisia henkilöön menevästi.
Lainattu kommentti taitaa olla minun käsialaa monen viikon takaa. Olen samaa mieltä, mutta itse kommentti on osoitettu viestille, jossa moneen kertaan mainittiin yksityishenkilön nimi. Eli "Maija Meikäläinen sanoi Facebookissa sitä ja tätä Viivi Pumpasesta". Tämä palsta ei ole sitä varten, koska tänne ei saa tuoda kuin julkisessa työssä olevien ihmisten nimiä. Eikä se ole millään muotoa reiluakaan. Ei tarvitse ikään kuin alentua samalle tasolle ja jatkaa vihanlietsontaa.
Vierailija kirjoitti:
pe 19.06. klo 19.30 - 20.00. Meitä on moneen junaan....
ma 22.06. klo 19.30 - 20.00. ...mutta Sampo jää asemalle.
Minkähän takia näitä jaksoja laitetaan? Uusia jaksokuvia saattaa tulla jo huomenna. Noista kahdesta jakson nimestä ei oikein pysty päättelemään hirmuisesti mitään. Korkeintaan sen, että mitä Sampo suunnittelee kostoksi Sallalle, ei tule onnistumaan. Kun joku "jää asemalle" on vähän kuin sama että jää "kuvioista pois*.
Jaksonimiä on lienee enemmän mutta ne tulee näkyviin sitä mukaa kun tv-opas päivittyy. Vielä ei näy tuosta seuraavaa päivää.
Petrin tarjoamassa työssä tuskin on kyse mistään pervoilusta, mutta Henrikinä saattaisi juosta karkuun jos tuollainen karski homomies ilmottaisi pitävänsä musta (yleisesti ihmisenä) ja tarjoaisi vaativampia hommia, joilla saa parissa viikossa hyvät massit. Luultavasti toi on jotain huumeiden myyntiä tai vastaavaa. Yllättävämpää, jos kyseessä oikeasti olisi jotakin muuta kuin ns. samaa vanhaa.
Mihin seuraavien ennakoiden "Sellityksen paikka" liittyy? Viittaa sellitykseen ja selitykseen. Joko Piritta otetaan kiinni jostakin syystä ja Tatu joutuu selittämään Pirittalle olevansa poliisi? Vai saako poliisi vihiä Petrin Helsingissä olosta ja päättää sellittää Iisan tai Kallen yrittääkseen nyhtää jotain irti. Toisaalta juonellisesti olisi varmaan parempi, ettei poliisi toistaiseksi tietäisi Iisan ja Petrin sukulaisuudesta.
"- Mitä tapahtuu Henrik/Aki/Marianna/Aaro kuviossa ja saako Marianna kostonsa? Henrik jää enemmän koukkuun huumeisiin ja tämä tulee aiheuttamaan lisää kitkaa. Myöhemmin tulee jaksonnimet Vangittu ja Lapio kauniiseen käteen, jotka voivat viitata siihen, että Marianna ja Aaro kidnappaa Henrikin ja pakottavat tämän kaivamaan jotain maasta, jonkun huumekätkön tai vastaavan. Uskon kuitenkin Henrikille tapahtuvan jotain pahempaa."
Mä uskon että nämä viittaa Pirittaan/Petriin. Henrik kaivaa Petrin rahat ja rikastuu Akin kanssa. Petri joutuu vankilaan ja taas jonkun ajan päästä Petri ilmaantuu kostamaan ja hakemaan rahojaan. Eikös Petrikin ole ensikertalainen kerta oli suurlähettilään turvamies. Nopeesti pääsisi koevapauteen varmaan...
Mitä hemmettiä toi Henrik sössöttää, että Petri petti hänet ja Akin. Itsehän Aki rustasi Petrin nimen kaikkialle ja järjesti tilanteen heille eduksi. Oikeastaan Aki ja Henrik petti Petrin kunnes Petri kiristi. Joko rahat tai mennään yhdessä samaan liemeen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011982742.html
Rip. Mestari Pation näyttelijä Rainer Kaunisto on kuollut. Kokki joka huusi Elinalle sarjan alussa 🕊
Minkä takia kaikki Alissan kaverit ovat hyvin erilaisia kuin Alissa itse eli kilttejä ja empaattisia ihmisiä ja Alissa itse on kaikkea muuta?
Jos näyttelijöiden iän kautta mietitään niin onhan Elina ainakin nuorentunut.