Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11015)
Mä arvasin että Petrihän Iisan asunnolla majailee. Onko IIsa mukana huumejutuissa? Ehkä ei. Onneksi Noel ja Joanna tekee hoorin ja kiltti Daniela näkee sen. Vihdoinkin Noel saa vastata teoistaan.
Olen sattunut nyt katsomaan ko. sarjaa parina iltana ja ihmettelen: tämäkö kiinnostaa ihmisiä niin että vuosikausia tätä jatketaan? Nuoriso istuu tai röhnöttää sohvalla naama pitkänä kun on niin isoja ongelmia. Vanhempia ei näy missään, kukaan, ei minkään ikäinen, aseta homoutta mitenkään kyseenalaiseksi, kaikki käy kaikille. Korostan, että kukin saa olla mitä tahansa, mutta jonkun asian kokoaikainen korostaminen vie pohjan koko asialta ja alkaa pelkästään ärsyttää. Käsikirjoittajat vaihtoon tai ohjelma tauolle.
Aaro on ilmeisesti Lindan isä. Onko Lindan äiti esiintynyt sarjassa?
Vierailija kirjoitti:
Aaro on ilmeisesti Lindan isä. Onko Lindan äiti esiintynyt sarjassa?
On esiintynyt
Vierailija kirjoitti:
Aaro on ilmeisesti Lindan isä. Onko Lindan äiti esiintynyt sarjassa?
On muutamaankin otteeseen. Vuosina 2006, 2017 ja 2020.
Yksi Salkkareiden isoimmista epälogisuuksista on ainakin itselleni se, että pitkään ulkomailla asuneet ja sarjasta poissa olleet henkilöt yhtäkkiä vain palaavat takaisin Pihlajakadulle/Helsinkiin ilman että informoivat asiasta Suomessa asuvia läheisiään. Kalle ja Elina ilmestyivät kumpikin äkkiarvaamatta vanhempiensa oven taakse, samoin Jiri ja Severi eivät kumpikaan ilmoittaneet perhelleen että ovat palaamassa Helsinkiin. Jos itse muuttaisin ulkomaille, asuisin siellä pitkään ja päättäisin palata takaisin/käymään, kyllä ensin soittaisin perheelleeni ja varmistaisin että ovat paikalla. Olisi aika ikävää tulla takaisin vain huomatakseen että muu perhe onkin lähtenyt lomalle ulkomaille tai jotain vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä arvasin että Petrihän Iisan asunnolla majailee. Onko IIsa mukana huumejutuissa? Ehkä ei. Onneksi Noel ja Joanna tekee hoorin ja kiltti Daniela näkee sen. Vihdoinkin Noel saa vastata teoistaan.
Iisa on huumepomo. Se stylistin rooli on vaan peitejuttu.. hän on pahempi kuin Liisa Salo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä arvasin että Petrihän Iisan asunnolla majailee. Onko IIsa mukana huumejutuissa? Ehkä ei. Onneksi Noel ja Joanna tekee hoorin ja kiltti Daniela näkee sen. Vihdoinkin Noel saa vastata teoistaan.
Iisa on huumepomo. Se stylistin rooli on vaan peitejuttu.. hän on pahempi kuin Liisa Salo.
Selitti senkin miksi Iisalla ökyauto.
Helena Kuula, Lari, Kristo Päivinen ja Konttinen takas sarjaan!
Vierailija kirjoitti:
Helena Kuula, Lari, Kristo Päivinen ja Konttinen takas sarjaan!
Konttinen oli sossutantta joka vei Oonan kun Lauras epäiltiin Aaron murhasta.
Kristo Päivinen nousee juu kuolleista😁tai ei koskaan kuollut 😁
Vierailija kirjoitti:
Aaro on ilmeisesti Lindan isä. Onko Lindan äiti esiintynyt sarjassa?
Aaro eli arto alunperin !
Vierailija kirjoitti:
Kristo Päivinen nousee juu kuolleista😁tai ei koskaan kuollut 😁
Anneli Mansikka hoiti Kriston kuntoon. Samalla tavalla kuin Anni hoiti parvekkeelta pudonneen Aaron kuntoon.
Mikä oli se Korpin kätyrin nimi, joka porsasteli Amandassa ja muka joutui ruumissäkkiin? Rytkönen? Mikä ihme se oli.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli se Korpin kätyrin nimi, joka porsasteli Amandassa ja muka joutui ruumissäkkiin? Rytkönen? Mikä ihme se oli.
Räty!
Kyllä musta Ismo ansaitsisi jo onnensa. Harmittaa aidosti, jos Iisa on mukana huumetoiminnassa. Sen ymmärrän, jos Petri on sen veli tai sarjan epäloogisuudella äiti ja haluaa suojella itselleen rakasta ihmistä. Ainakin Iisan näyttelijä on ollut edelleen mukana. Petri sen sijaan poistunut varmaan jo pari kuukautta sitten.
Seiskasta vähän niitä paljastuksia, joita maikkarilla ei ollut.
Laila ja Aslan viettävät aikaa ja tulee kiusallinen tilanne, kun Olli kohtaa heidät rapussa. Olli ja Laila pääsevät sopuun ja toisaalla Aslan myöntää olevansa ihastunut Lailaan.
Joanna punoo juonta jolla erottaa Noel ja Daniela. Joanna menee Noelin luokse kertomaan halustaan päättää suhde. He päätyvät harrastamaan seksiä ja paikalle Noelin yllättämään tullut Daniela näkee heidät. Daniela hämmentyy ja päätyy baariin ja sen jälkeen viettelemään Alexin sänkyyn.
Kalle ja Linda jatkavat vakoilua koska haluavat selvittää, mitä Iisan asunnossa on meneillään.
Salla ja Kari laittavat riitansa sivuun ja kutsutvat ihmiset kotiinsa katsomaan avausjaksoa.
Aaro Vaalanne ent. Arto Vanala.
Vierailija kirjoitti:
Seiskasta vähän niitä paljastuksia, joita maikkarilla ei ollut.
Laila ja Aslan viettävät aikaa ja tulee kiusallinen tilanne, kun Olli kohtaa heidät rapussa. Olli ja Laila pääsevät sopuun ja toisaalla Aslan myöntää olevansa ihastunut Lailaan.
Joanna punoo juonta jolla erottaa Noel ja Daniela. Joanna menee Noelin luokse kertomaan halustaan päättää suhde. He päätyvät harrastamaan seksiä ja paikalle Noelin yllättämään tullut Daniela näkee heidät. Daniela hämmentyy ja päätyy baariin ja sen jälkeen viettelemään Alexin sänkyyn.
Kalle ja Linda jatkavat vakoilua koska haluavat selvittää, mitä Iisan asunnossa on meneillään.
Salla ja Kari laittavat riitansa sivuun ja kutsutvat ihmiset kotiinsa katsomaan avausjaksoa.
Tietenkin tuotannolle on tullut salaperäinen video jossa puhutaan yllätyksestä ja sarjan tuottaja luulee että se on tullut Karilta. Tai sitten esitetään niin utopistinen juttu että Sampo hiippailee tv tuotannon tiloissa ja näkee jotain jossa lukee Taalasbiilin, valmis esitys. Se katsoo sitä ja osaa liittää videon siihen ohjelman joukkoon. Että silleen.
Meneeköhän tulevat nuorisoparit nyt sitten seuraavasti:
Väyrynen-> Melvin
Laila-> Aslan
Kaspian-> Maija/Kerttu (ellei sitten paljastu homoksi)
Olli jää yksin ja eikös sarjaan pitänyt tulla vielä yksi uusi poika?